فال ماهانه دی ماه 1399- متولدین مرداد

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد : اگر شاغل هستید ماه پر از کار و پر از مال دارید و پیشرفت و ترقی خوبی در این ماه دارید و خیلی پول به دست شما می رسد.به زودی به یکی از خواسته ها و آرزوهایتان كه خيلى منتظرش بوديد ، می رسید و یک گره از زندگی شما باز می شود. نگرانی و استرس دارید و این نگرانی اگر در رابطه با یک مسئله مالی است حل می شود و گوش به زنگ خبر هستید و منتظر خبر هستید از گوش به زنگی بیرون می آیید، یک خطر دزدی در طالع برخى از متولدين اين ماه است،  مراقب وسایل شخصی تان باشید تا خداى نكرده متضرر نشوید.

مغرور و سر سخت هستید و این رفتار ها برای شما برگ برنده است و به هدفتان با غرور می رسید. دوستان زیادی دارید که این افراد همه شما را دوست دارند یک ديدار پر خاطره با این دوستان خواهید داشت. جابجایی در مورد موضوعى مهم دارید که این جابجایی یک دفعه و غیر منتظره است و اصلا برنامه اش یک دفعه جفت و جور می شود ولی خیلی پر بار و عالی است و از این جابجایی در موقعیت جدیدی قرار می گیرید که این موقعیت بسیار مثبت و خير است.

 اگر مجرد هستید با فردی به زودی آشنا می شوید و این آشنایی کم کم به عشق و محبت کشیده می شود و عاقبت ختم به ازدواج خواهد شد و یک علاقه و عشق عالی نصیب شما می شود که خواست و یاری خداوند است. سند یا قرارداد مهمی را امضا می کنید که از این امضا به خواست تان می رسید. خبر فوت دور دارید که از شنيدن اين خبر براى مدت كوتاهى ناراحت مى شويد ولى اگر قصد رفتن به مراسم را داريد صرف نظر كنيد بهتر است. برخى از متولدين مدتى است از قفسه سینه درد دارید شايد به دکتر مراجعه کنید یا ریه هایتان است شاید یک سرماخوردگی باشد اما آنچه كه در طالع شما مشاهده مى شود اتفاق بدى نيست و انشالله رفع خواهد شد. 

فرمول کائناتی جذب خواستگار و بخت گشایی

در اواخر اين ماه دلتنگ و بی حوصله می شوید و چند روزى در این حال هستيد و این به خاطر بستگی و سنگينى است که در کارتان می اندازند و این بستگی را فردی در زندگی شما می اندازد که به شما حسادت می کند و می خواهد در کارهایتان و در زندگیتان شر بیندازد و این فرد خیلی به شما نزدیک است یا رفت و آمد دارد و فوق العاده حسود و تنگ نظر است. چند تا بحث و مشورت خانوادگی دارید که خیلی كش و قوس خواهد داشت. یک فردی ازدواج می کند و از خبر ازدواج این فرد شما متعجب می شويد و كنجكاو می شوید.عجله در تصميم گيرى داريد و اين براى شما خوب نيست ،زود تصمیم نگیرید.

در قضاوت اتفاقاتى كه مى افتد عجله نکنید. بهتر است کار نیمه‌کاره‌ای را که در دست دارید به سرانجام برسانید، بعد بروید سراغ یک کار دیگر. مسائل و مشکلات خانوادگی‌تان را وارد محیط کار خود نکنید. فکری در سرتان داريد شايد فکر آغاز یک کار جدید، خرید یک وسیله نو یا…؛ اگر می‌‌خواهید فکرتان را واقعا عملی کنید بهتر است این کار را انجام دهید. منتظر روزهای خوب باشید.چند شخص در فاميل داريد كه حسرت خانواده شما را می خورند .اگر درگیر کار اداری یا قانونی هستید یا منتظر خبر اداری یا قانونی هستید یا حکم دادگاه هستید این خبر را دریافت می کنید و به رقص در می آیید و این خبر به نفعتان تمام می شود. 

مال زیادی برای شما در راه است و آمدن این مال زندگی شما را عوض می کند و با این مال مسیر زندگی شما عوض می شود و به سربلندی و قدرت می رسید. با مسافری که از راه دور می آید دیدار و گپ و گفت دارید و با این مسافر در جمع های خوبی قرار می گیرید و به شما خوش می گذرد و شاید یک سفر کوتاه با این مسافر بروید و گفتگوهای زیادی دارید. برای یک کار ساخت و ساز یا ساختمانی دارید انجام بدهید مبارک و خیر است اگر پیشنهاد شراکت یا سرمایه گذاری دارید یا فردی به شما پیشنهاد شراکت داد این پیشنهاد خوب نیست و با این پیشنهاد به دردسر می افتید و گرفتار می شوید. با عشقتان و کسی که دوستش دارید یک جایی می روید که شاید سفر باشد ولی خیلی پر خاطره است و خوش می گذرد.

باطل سحر و رفع بستگی

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد

5 پاسخ به “فال ماهانه دی ماه 1399- متولدین مرداد”

  1. آرزو گفت:

    مثل همیشه عااااااالی😍😍مرسی که هستین❤🌹

  2. آزاده گفت:

    یدونه ای فالوده، عجیب بعضی قسمت ها درسته ،🌷👌

  3. آزاده گفت:

    یدونه ای فالوده، بعضی پیش بینی هات عجیب درسته 👌🌷

  4. علی گفت:

    ممنون از زحماتتون

  5. Reza گفت:

    👌👌👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد