فال ماهانه دی ماه 1399- متولدین آذر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آذر: اگر (الف) نام هستید یک راه روزی برای افرادی که این اسم یا فامیل را دارند باز می شود و از لحاظ مالی اوضاع و شرایط خوبی پیدا می کنند و ترقی و پیشرفت های زیادی دارند. یک رختخواب یا یک مریضی یا خودتان دارید یا فردی که به شما نزدیک است و برای چند روز در بستر می خوابید يا فردی در بستر می خوابد، جاى نگرانى نخواهد داشت زيرا سلامت خود را مجدداً به دست مى آوريد و ازين بابت خطرى شما را تهديد نخواهد كرد.

اگر رضا نام هستید یک خبر از فردى نزديك دريافت خواهيد كرد كه براى چند روز يا چند مدت حال و انرژى تان بسيار خوب خواهد شد. تعدادى از آقايان اگر موتورسوار هستید اين روز ها با احتياط بيشترى رانندگى كنيد و مراقب باشید ، خطرى بر اثر بى احتياطى در طالع شما ديده مى شود و انرژى اين خطر از چشم و نظر است در هر حال با احتياط اين خطر رفع خواهد شد انشالله. تعدادى از متولدين اين ماه اگر قصد آموزش دارید و می خواهید بروید و چیزی را آموزش ببینید این آموزش هر چی هست بسیار عالی است و در آینده این آموزش برای شما منبع درآمد می شود و از این راه کسب در آمد می کنید. 

فرمول کائناتی غلبه و پیروزی بر رقیب

کاری در این ماه انجام می دهید که اگر در انجامش دقت نکنید و بی گدار به آب بزنید پشیمان می شوید و در افسوس قرار می گیرید پس اگر در حال حاضر مشغول انجام كارتان هستيد با حواس جمع اين كار را پيش ببريد.دو سری مهمان به منزل شما وارد می شوند که از دیدن این افراد خیلی تعجب می کنید و جا می خورید در این ماه خریدهای زیادی دارید و وسایل زیادی معامله می کنید که از این معامله ها شاد و خشنود می شوید. از دست فردی که (ی) یا (س )یا (ش) در اسم يا فاميل دارد ، زیاد حرص می خورید و بهم ريخته می شوید ، سعى كنيد ارتباط تان را با اين فرد رفته رفته سرد كنيد ، زيرا اين شخص درك خوبى از آرامش شما ندارد. روز ۸ يا ١٨ يا ٢٨ این ماه خبری مهم دریافت می کنید که این خبر برای شما اهمیت زیادی دارد.

یکی از پاهای شما زیاد درد می گیرد یا درد می کند شايد براى رفع آن به دکتر برويد ، به هر حال سعی کنید این درد را بیشتر جدی بگیرید.اگر مجرد هستید و قصد کنار گذاشتن فردی را از زندگی دارید با عصبانیت این تصمیم را می گیرید ولی پشیمان می شوید پس حواستان را جمع کنید و بی گدار به آب نزنید چون بعد از عصبانیت پشیمان می شوید و افسوس می خورید، شما فردى هستيد كه سياست در رفتار نداريد و خود واقعى تان هستيد و موضوعى را در نظر نمى گيريد و خود را بروز مى دهيد اما كمى سياست و جانب دارى براى شما مفيد است .

 اين ماه دیدارها و گفتگوهای عاشقانه زیادی دارید و اگر می خواهید حرف دلتان را به شخصی بزنید برای شما سخت است و نمی توانید این حرف را به زبان بیاورید و مغرور هستید غرورتان را پوچ کنید و حرفتان را بزنید چون ممکن است این غرور شما باعث از دست دادن این فرد بشود پس حتما اگر دوستش دارید به او بگویید بگذارید این فرد از احساس و علاقه تان باخبر شود. آقایان این ماه افرادی خانواده دوست هستند و یک قدم برای همسرتان بر می دارید که خوشحالش می کنید، اگر تصميم به گرفتن هديه اى داريد حتماً اين كار را بكنيد. از دست یک امیر نام اگر می شناسید یک پيشنهاد كارى براى شما در پیش است، حواستان باشد چون این فرد در فال شما داراى شخصيتى مبهم است، اگر پيشنهاد خوبى داشت ، حتماً آن را با چند نفر اهل فن در ميان بگذاريد و خوب سبك و سنگين كنيد.

 اگر طلب مالی از کسی دارید این پول به سمت شما برمی گردد و طلب مالی تان را دریافت می کنید، هر چند دير اما زياد به اين موضوع اهميت ندهيد . چند تا هدیه دریافت می کنید که دریافت این هدیه ها شما را خوشحال می کند و این هدیه ها را دوست دارید. با یک فرد که مقام دار است چه آقا هستید و چه خانم هستید یک گفتگو دارید که این گفتگو در زمینه کاری یا مالی است و اگر این فرد قولی به شما بدهد روی قول این فرد ۵۰/۵۰ حساب کنید و صددرصد امیدوار نباشید تا خدای نکرده ضربه نخوريد. 

فرمول کائناتی مطیع کردن شخص مطلوب

افرادی که به رفتن از ایران فکر می کنند فعلا در بن بست هستید و راه رفتن شما در حال حاضر بسته است و اگر می خواهید بروید باید صبر پيشه کنید ، مسير سخت اما خوبى پيش روى شماست. اگر از ناحيه چشم شما مشکلى داريد شاید کارتان به جراحی بکشد و یک عمل پلک یا چشم انجام دهيد. فردی جلوی شما در این ماه مطیع می شود و به حرف شماست و از این مطیع بودن شما بهره می برید. اگر لیلا نام یا لیدا يا ليندا نام هستید موفقیت بزرگى دارید و این موفقیت به خاطر تلاش خودتان است و شما را به هدفتان می رساند.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آذر

2 پاسخ به “فال ماهانه دی ماه 1399- متولدین آذر”

  1. سولماز گفت:

    سلام
    ما منتظر طالع مری تی تس هستیم

  2. سولماز گفت:

    مری تی تس بهتر از این طالع سال 21 است که بنظرم کلی گویی وبخشهایی چرت وپرت گفته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد