فال ماهانه بهمن ماه ۱۳۹۸- متولدین اسفند

 

طالع بینی متولدین ماه اسفند : یک بغض و گریه دارید که در این لحظه که بغض میکنید یا گریه میکنید یک نذری میکنید که چون دلتان شکسته است از این نذر حاجت روا میشوید و حاجت می گیرید.

خبری تلفنی پولی دارید و با یک تماس تلفن خبر پول به شما می دهند شاید درست شدن یک وام باشد به هر حال از این خبر شاد می شوید ولی این پول هرچی هست زودهم پوچ وخرج می شود و از این دست برای شما می آید از آن دست خرج می شود. از دست یک فردی که امیر نام است چند تا حرص می خورید.

تهمتی به شما زده می شود اگر شاغل هستید ممکن است در محیط کار باشد که از این تهمت خیلی بهم میریزید و اعصابتان خرد میشود اصلا اهمیت ندهید و این فرد مورد نظر را به خداوند واگذار کنید چوبش را میخورد. سفری هوایی پیش می آید که خیلی اتفاقی راهی این سفر می شوید ولی این سفر سفری پربار است و داخلی است ولی هر کجا که هست با این که عجله ای راهی می شوید اما مثبت و خیر است.

فردی به شما علاقه مند است که این فرد دائم جاسوسی يا خبرچینی شما را می کند شاید خود شما بی اطلاع و بی خبر باشید یا شاید در جریان باشید ولی از روی علاقه است که جاسوسی شمارا می کند و واقعا شما را دوست دارد.

دوستان زیادی دارید که به زودی زود با این دوستان ملاقات و دیدار دارید و در این دیدار یک سری اتفاق خوب و مهم دارید که برای چند روز از این اتفاقات هیجان زده هستید. خبر فوت می شنوید که برای هر کی هست خیلی ناراحت می شوید و شاید چند قطره اشک بریزید.دشمن زیاد دارید و این افراد قصد ضربه زدن به شمارا دارند. اگر مراقب نباشید ضربه می خورید.

چشم ونظر زیاد دارید و این افراد به شما حسادت زیادی می کنند. چندتا غم و ناراحتی در پیش دارید که صدقه زیاد بدهید تا این غم ها برطرف شود. خیلی دشمن دارید که همه دور و اطراف شما هستند و خودتان اصلا متوجه به این افراد نیستید.

روز ٤ این ماه روز خوبی برای متولدین این ماه است. گاه گاه دلتنگ و بی حوصله می شوید و این به خاطر این غم هاست که با دادن صدقه دفع می شوند. اگر مریض دارید از سرش یک خطر رد می شود صدقه بدهید تا دفع بلاشود. یکی از بچه های شما اگر صاحب اولاد هستید مشکل وغم وغصه زیادی دارید یا برایش پیش می آید.

یک سری از افراد این ماه در گیر جدایی و اختلاف هستند که اگر مجرد هستید با خانواده و اگر متاهل هستید با همسرتان است که در این اختلافات سعی کنید سکوت کنید. بهترین راه حل برای شماست. ناراحتی از ناحیه چشم يا دارید یا پیش می آید که با یک دوا و دکتر رفع می شود. فردی پراسترس هستید و دائم دلشوره دارید خیلی گریه دارید. چندسری در این ماه گریه می کنید که از روی دلتنگی است.

یک چیزی را خداوند سرراهتان قرار می دهد که برای شما مثل میوه بهشتی است و باید قدرش را بدانید این می تواند در هر زمینه ای باشد که خداوند سر راه شما میگذارد و شکرانه خداوند را باید زیاد بگويید.

دیدارهای زیادی در این روزها دارید در یک انتظار چند روزه به سر می برید که با یک خبر از این شرایط بیرون می آیيد باعشقتان دیدار زیاد دارید که در این دیدارها یک سری مسائل برای شما مشخص میشود و اگر در این رابطه بلاتکلیف هستید تکلیف شما روشن خواهد شد فقط سعی کنید در این دیدار ها سیاست زیادی داشته باشید تا موفق بشويد.

خطر دزدی دارید مراقب وسایل شخصی تان باشید این دزد هرکس که هست آشناست پس شاید در محیط کار يا زندگی شما باشد به هرحال حواستان را جمع کنید تا متضرر نشوید. به یک مهمانی دعوت می شوید که از شرکت در این مهمانی کسل و بی حوصله هستید و فضول وخبرچین در این مهمانی زیاد دارید مراقب رفتار و حرف زدنتان باشید.

یک سری از افراد این ماه صددرصد جابجا خواهند شد چه کاری باشد و چه زندگی باشد با مشکلات زیادی این جابجایی همراه است و دردسر زیادی را باید متحمل بشوید تا جابجا بشوید. از دست یک حسن یا حسین چندتا دلخوری و حرص خواهید داشت که به روی خودتان نیاورید بهتر است.

2 پاسخ به “فال ماهانه بهمن ماه ۱۳۹۸- متولدین اسفند”

  1. آمی گفت:

    اسفند ماهی های بیچاره،دلم سوخت برا خودمون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد