فال ماهانه اسفند ماه 1399- متولدین آبان

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان: چشم به راه هستید البته این انتظار طول می کشد تا حل شود ولى حل می شود و از این انتظار به هر علت که باشد بيرون می آیید و خلاص میشوید .پول خوب بزودی به دست شما می رسد که این پول یک سری از نقشه های مالی شما را جفت و جور مى كند و اگر خريد دارید يا بدهى دارید یا قسط ، تمام این مشکلات مالی از راه شما بر داشته مى شود. از فردی که در اسم يا فاميل خود حرف (س) يا (ش) دارد یک ناراحتی داريد و مى رنجيد ، با رفتارى که می كند يا حرصى كه مى دهد.چند تا لجبازى باشریک احساسی تان دارید و شاید قهر و آشتی بين شما باشد.

 اگر مجرد هستيد فردى به شما ابراز علاقه می کند و خواهان شماست و به سمت شما می آید و این علاقه هست و واقعی است و اگر نسبت به اين بى تمايل هم هستيد ، این فرد کم کم برای شما هم تبديل به عشق پر رنگى می شود ،خیلی ناخواسته و این به خاطر رفتار و كردار فرد مقابل شماست كه باعث علاقه مند شدن شما به اين شخص مى شود. چند تا بحث دارید که این بحث ها پشت سرهم هست که هر چه کوتاه بیایید بهتر است.

 در گير يك کار اداری یا قانونی هستید یا قصد انجام کاری اداری يا قانونی دارید يا دادگاه دارید که نگران این موضوع هستيد ولی از این مسیر اداری يا قانونی خبری مهم دریافت می کنید يا حكمى می گیرید که به آرامش خوبى مى رسید و از یک استرس که مدتهاست درگیرش هستید خلاص می شوید.به یک مهمانی يا يك جمع دعوت می شوید که شرکت در این جمع به خودتان و اراده تان بستگی دارد شاید به خاطر کرونا باشد ولی سعی کنید با مشورت در این جمع بروید و بررسى کنید بعد شركت کنید تا دچار مشکل نشوید. 

فردی که در اسم يا فاميل خود حرف (ح) ، (خ) يا (ج) دارد شما را دوست دارد و خواهان شماست ولی خودتان بى خبر هستید و از اين علاقه با خبر می شوید و جا مى خورید. اگر حجت نام هستید یک خطر از سرتان رد می شود برای خودتان صدقه بدهید یا فردی به این اسم در اطراف شماست برایش صدقه بدهید. اگر فردی از زندگی شما رفته است يا خودتان این فرد را پوچ كرديد ، دوباره به سمت شما بر مى گردد و می آید جلوی شما مطیع می شود و با يك گفتگویی که باهم داريد دوباره این فرد وارد زندگى شما می شود و ارتباط بین شما برقراره مى شود و این فرد همانند طوطی ، خوش سر و زبان و خوش ظاهر و شلوغ است و بخاطر همين حُسن های اوست که دوباره پذیرای این فرد می شوید و به این فرد جواب مثبت می دهید.افرادى که دنبال تحصیل هستند یا دنبال کار هستند در سال جدید به یک پیروزی بزرگ در این رابطه می رسند و این آرزویشان برآورده می شود. به یک جراحی فکر می کنید و قصد عوض کردن ظاهرتان را دارید و این جراحی به خودتان بستگی دارد و اگر انجام بدهید مبارک است و به آن ظاهری که می خواهید می رسید فقط به پول بستگی دارد و این پول بیاید شما انجام می دهید.برخى از متولدين سفری دریایی دارید یک جایی می روید که لب آب و دريا است و این سفر روح خسته تان را خوب می كند.

 سه تا اتفاق جدید در زندگی دارید که این اتفاقات بد و خوبش معلوم نیست اما در زندگی شما می افتد انشاء الله که خیر باشد.یک خبر مريضى دارید که خیلی جا مى خوريد، هر کس که هست شما ناراحت مى شويد و براى مدتى استرس داريد اما با معالجه و دکتر این فرد خوب مى شود و نیاز به درمان دقيق دارد یا شاید هم در حال حاضر در گير اين موضوع هستید. اگر به مهاجرت فکر می كنيد يا می خواهید از یک شهر به شهری دیگر برويد يا از یک کشور به یک کشور دیگر بروید مشکلات زیادی در این راه دارید ، بايد تحمل کنید تا بتوانید به هدفتان برسید چون حوصله شما خیلی موثر است البته ضرر و زیان هم دارید و در این راه پول هاى زیادی هم هزینه می کنید و بايد شرایط مالی تان را هم در نظر بگیرید و بی گدار به آب نزنيد تا به گرفتاری مالی نخوريد.ضربه های زیادی دارید که از یک فردی است که به شما خیلی نزدیک است حتی ممکن است همسر شما يا خانواده شما باشد به هرحال مراقب باشید .

 براى یک چهاردیواری تصمیم گیری می کنید که چه بخواهید اجاره كنيد يا بفروشيد اين كار براى شما جفت و جور مى شود فقط كمى دوندگی دارد و پيگيرى اش می کنید و تنها هستید اما درست می شود. یک در بسته به روی شما باز می شود که از دعای خیر مادرتان است و معجزه دارید اگر در قید حیات است بخواهید بيشتر دعايتان كند تا موفق بشوید.

مربع اعظم برای افزایش قدرت و محبوبیت (کلیک کنید)

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان

2 پاسخ به “فال ماهانه اسفند ماه 1399- متولدین آبان”

  1. Sahar گفت:

    چندتا چیزش درست بود جاخوردم😮🤭

  2. مانگه شوو گفت:

    عالي 👍👍👍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد