فال ماهانه اسفند ماه ۱۳۹۸- متولدین دی

فال ماهانه متولدین دی در اسفند 1398 : چند تا شر مالی دارید یا در حال حاضر در یک گرفتاری و ناراحتی مالی هستید ولی کم کم باحوصله از این اوضاع و شرایط خلاص میشوید و بیرون می آیید.

بر سر یک دو راهی هستید یا قرار میگیرید اگر با فردی کدورت یا دلخوری دارید یا قهر هستید آشتی میکنید دوباره ارتباط شما برقرار می شود و این فرد در اسم هـ دارد یا ح دارد به هر حال این فرد به سمت شما بر می گردد و دوباره یک ارتباط خیلی عالی بین شما برقرار می شود.

اگر محمد نام هستید در یک چه کنم چه کنم هستید و این گرفتاری با نذر و نیاز برطرف می شود. سفری رفت و برگشت هوایی دارید که به هر دلیل که راهی می شوید سفری پربار است چه تفریحی باشد و چه کاری باشد ولی خوب است. روز ٣ یا ۱۳ با ۲۳ این ماه روز خوبی برای متولدین این ماه است یکی از این روزها به ۳می خورد برای شما خوب است.

دیدارهای زیادی در این ماه دارید که این دیدارها چه کاری باشد و چه عشقی باشد از این دیدارها خیلی نفع می برید و این دیدارها برای شما سودمند است. اگر مورد ارثی دارید یا درگیر ارث هستید یک میز گرد دارید که مالی و ارثی است و از این گفتگوهای ارثی یک کم هم ناراحت میشوید ولی این ارث جفت و جور می شود و پول خوبی به دست شما می رسد که برای این پول برنامه ریزی کردید و این برنامه ها طبق نقشه شما جفت و جور می شود و شما به یک سری از اهدافتان می رسید.

اگر مجرد هستید و فردی در زندگی شماست این فرد به شما زیاد دروغ می گوید و در دورویی با شماست حواستان باشد و زیاد به این فرد وابسته نباشید و زیاد به این فرد اعتماد نکنید چون او به شما زیاد دروغ می گوید و با شما دورویی زیادی دارد.

یک کتف شما درد می کند و از ناحیه کتف خیلی درد دارید و اذیت می شوید مراقب باشید و حتما به دکتر مراجعه کنید. اگر زیر 48 سال هستید و امسال وارد 48 سال می شوید 48 سالگی خیلی خوبی دارید و در این سن اتفاقات زیادی برای شما رخ می دهد و از این اتفاقات خیلی هیجان زده می شوید.

یک سری از افراد این ماه که در گذشته ضربه ازدواجی و بختی داشته اند یک شروع جدید دارند و اگر می خواهید با فردی ازدواج کنید و یک شروع جدید داشته باشید استرس خیلی دارید ولی خوشبخت می شوید و آینده خوبی دارید سعی کنید حداکثر استرس را از خودتان دور کنید و با این فرد یک سری دیدار جدید دارید که به گفتگو با این فرد می نشینید و از این گفتگوها به نتایج خوبی می رسید.

چندتا سفر دریایی پشت سر هم می روید که دسته جمعی است و در این سفرها روحيه شما خوب می شود و از یک سری غم و غصه دور می شوید.اگر شاغل هستید در این ماه یک پیشرفت و ترقی مالی دارید و خیلی پول در این روزها به دست شما می رسد و این پولها را برای کارهایی دارید خرج می کنید اما به شادی خرج می کنید و خوشحال هستید.

اگر خارج از ایران کسی را دارید به زودی این فرد به سمت شما می اید و با شخص راه دور که خارج از ایران است دیدار دارید و از این فرد سوغات دریافت می کنید. اگر وسیله نقليه دارید و پشت ماشین می نشینید چه خانم هستید و چه آقا هستید یک خطر تصادف دارید ممکن است خسارت به ماشین شما وارد شود به هرحال در رانندگی خیلی با احتیاط در این ماه جلو بروید و صدقه زیاد بدهید. دست یک فرد موذی که مدتهاست با شما موذی گری می کند و آقاست برا شما رو می شود که این فرد را از زندگیتان پوچ می کنید

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی های زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

nikeeonlinee

 

 

9 پاسخ به “فال ماهانه اسفند ماه ۱۳۹۸- متولدین دی”

  1. Zohreh گفت:

    چقدروحیمون عوض کردین بااین فال ممنونم بابت این همه زحمت??????

  2. شیما گفت:

    ممنون ❤

  3. celin گفت:

    عالی ممنونم

  4. فروغ گفت:

    عاااااالی هستین??

  5. S.r گفت:

    اره فال هاتون واقعا جالبه موفق باشین ‘ فال تک هم میگیرین
    Sima_malih@yahoo.com

  6. رسول گفت:

    ممنون از فالتون

  7. یاسمن گفت:

    ممنون خیلی چیزاش درست بود مچکرم از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد