فال ماهانه اسفند ماه ۱۳۹۸- متولدین اسفند

فال ماهانه متولدین اسفند در اسفند 1398 : در حال حاضر در یک افسوس و پشیمانی هستید اگر کاری کردید و افسوس می خورید که هیچ اگر درحال حاضر افسوس نمی خورید مراقب باشید کاری نکنید در این ماه که باعث افسوس و ناراحتی شما بشود و در انجام کارهایتان دقت بیشتری داشته باشید.

یک نذر امام حسین یا درحال حاضر دارید یا نذر کنید حاجت روا می شوید. بن بست های زیادی دارید و مشکلات مالی زیاد است و حرص و جوش های پولی زیادی می خورید و در این ماه خيل مشکل مال دارید و در بن بست پولی هستید، تولدتان مبارک.. انشاالله صد وبیست ساله بشوید و به زودی هدیه های زیبایی به دست شما می رسد و از افرادی است که شما را خیلی دوست دارند.

اگر وسیله نقلیه دارید از جلوبندی این ماشین یک هزینه یا یک خرج روی دست شما می ماند و برای دادن این هزینه خیلی ناراحت می شوید ولی می دهید. خیلی حسود دارید و چشم و نظر مراقب رفت و آمد و معاشرت های دورو برتان باشید.

به چند تا مهمانی و دور همی دعوت می شوید که در این جمع ها به شما خیلی خوش می گذرد و بگو و بخندهای زیادی دارید. از یک حمید نام یک شادی دارید به خاطر قدمی است که برای شما بر می دارد. یک وسیله نقلیه جدید برای منزلتان معامله می کنید که از این خرید خیلی خوشحال می شوید او یک تنوع در زندگی شماست.

اگر خانم هستید و مجرد هستید مراسم خواستگاری دارید و یک خواستگار برای شما می آید که برای این خواستگار استرس زیادی دارید و احساس خطر می کنید و می ترسید ولی این مورد بد نیست فقط باید خودتان انتخاب کنید و خواهان این فرد باشید ازدواج صورت می گیرد. دوتا پول به دست شما می رسد که آمدن این پولها یک سری از مشکلات شما را برطرف می کند.

یک شخصی که قبلا توی زندگی شما بوده است و در گذشته شما بوده است دوباره به سمت شما می آید او دوباره پیشنهاد جدید به شما می دهد و اگر بتوانید یک فرصت جدید به این فرد بدهید بد نیست. خبر زندان می شنوید که خیلی تعجب می کنید و یک فرد کارش به زندان می کشد که از شنیدن این خبر جامی خورید.

اگر شاغل هستید سرتان خیلی شلوغ می شود که وقت سر خاراندن ندارید. دونا قرارداد مهم امضا می کنید که با این امضاها شرایط و اوضاع شما خیلی عوض می شود و در یک سری شرایط جدید قرار می گیرید شاید امضای ازدواج باشد به هر حال این امضا یا کاری و مالی باشد ولی هرچی هست مثبت و خیر است.

از خودی خیلی ضربه می خورید. درد زانو دارید و برای چند روز از درد زانو اذیت می شوید و خیلی درد می کشید مراقب سلامتی تان باشید. اگر متاهل هستید همسر خوبی دارید و قدرش را بدانید. یک تغییری در ظاهرتان می دهید و این تغییر روی ظاهرتان تاثیر خوبی می گذارد و ایجاد یک سری انگیزه جدید در شما می کند.

برای یک موضوع پیش می آید چند قطره اشک می ریزید و گریه می کنید و دلتان می گیرد و این گربه شما را سبک می کند. قرارداد مربوط به یک چهار دیواری امضا می کنید یا خرید است یا فروش است یا اجاره است ولی این معامله انجام می شود.

مجردها با عشقشان چند تا ملاقات و دیدار عشقی دارند که این ملاقاتها هم جر بحث دارد و هم موفقیت های عشقی دارید و از لحاظ عشقی در موقعیت خوبی قرار میگیرید و چند جا با عشقتان می روید که به شما خیلی خوش می گذرد و اگر قصد زدن حرفی را به عشقتان دارید بزنید و نترسید و دلشوره را از خودتان دور کنید خواهان زیاد دارید و افراد زیادی خواهان شما هستند شاید خودتان خبر ندارید و بی اطلاع هستند ولی خواهان زیادی دارید.

به یک عروسی دعوت می شوید یا نامزدی دعوت می شوید که رفتن در این مراسم به خود شما بستگی دارد ولی مراسم خوبی است و شاید به شما نزدیک باشد. اگر الهام می شناسید از این الهام یک خبری به شما می رسد. شاغلین این ماه در محیط کاری یک جر وبحث دارند هرچی کوتاه بیایید بهتر است و سکوت راه حل است.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی های زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

nikeeonlinee

 

 

7 پاسخ به “فال ماهانه اسفند ماه ۱۳۹۸- متولدین اسفند”

  1. Parvane گفت:

    ووووواااااا عالييييييي بود ك،سر صبحي باهمچين فالي حال دلم عالي شد خسته نباشيد ممنون بابت فال زيباتون…اسفنديه خاص

  2. الهه گفت:

    خیلی باحال بود مخصوصا حمید نامی که گفتین ..خیلییی به زندگی من میخورد ..خدا کنه امام حسین حاجتمو بده

  3. فاطمه گفت:

    من یه مشکل بزرگی دارم برام دعا کنید. خیلی پشیمونم…

  4. AffiliateLabz گفت:

    Great content! Super high-quality! Keep it up! 🙂

  5. مریم گفت:

    واقعا عالی بود، یه سری چیزاش واقعا برام داده اتفاق میفته،فقط یه سوال، میشه بگید مرجع فالهاتون کی هستش؟ میشه پیجش رو بهم بدید!؟ ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد