فال ماهانه آذر ماه 1399- متولدین شهریور

طالع بینی ماهانه متولدین ماه شهریور: اگر با کسی یا فردی دلخوری یا کدورت دارید يا قهر هستید صددرصد در این روزها صلح و آشتی دارید و دوباره ارتباط بین شما برقرار میشود و این بار این ارتباط برای شما نفع زیادی به همراه دارد شاید با یک سری شرایط باشد حتی اگر کاری یا احساسی و یا شخصی باشد. مشکلی در حال حاضر دارید که این مشکل فکرتان را درگیر کرده است و سر این مشکل نگران و ناراحت هستید ولی کم کم حوصله کنید این مشکل برطرف می شود و از این شرایط بیرون می آیید فقط کم طاقت و کم تحمل و عجول هستید باید صبور باشید تا این اوضاع بهتر شود. برای گرفتن یک تصمیم سر دوراهی قرار می گیرید ولی بهتر است مشورت کنید و بی گدار به آب نزنید.

در رابطه با یک چهاردیواری چند تا حرص و جوش و جر و بحث دارید که این بحث ها بی نتیجه است و به جایی نمی رسید پس سکوت کنید بهتر است چون کاری درست نمی شود.بن بست های فکری زیاد از این بحث ها دارید که چشم باز می کنید. فکر و خیال دارید تا شب که می خوابید. شاغلین این ماه ترقی دارند و یک فرصت تازه دارید که این فرصت روی کار شما تاثیر خوبی می گذارد و کار شما را رونق می دهد حتما این فرصت را استفاده کنید و از دست ندهید. 

پول زيادى برای شما در راه است و اوضاع مالی شما خیلی خوب می شود و به این خاطر چند تا برنامه مالی عالی است كه دارید و روی این پولها حتما حساب کنید چون حتما می آید و به آرامش مالی می رسید و از مشکلات مالی اگر دارید بیرون می آیید. تا پنج وعده ديگر سفری به زادگاه پدرى خود دارید که یک دفعه راهی این سفر می شوید و این سفر خیلی خاطره دارد. اگر پیش آمد یا پیشنهاد این سفر به شما شد بروید و این سفر را به هیچ وجه از دست ندهید چون بعداً خیلی افسوس می خورید و پشیمان می شوید. یک سری از افراد این ماه خرید یا فروش وسیله نقلیه دارند یا تعویض می کنید یا ندارید جدید می خرید ولی این معامله بسیار عالی است و خودتان خیلی شاد هستید. از این معامله خودرو که می کنید.

طلسم کائناتی فروش ملک و متاع (کلیک کنید)

 مهربان و دلسوز و خوش قلب هستید و خداوند به این خاطر همیشه لطفش شامل حال شماست و درهای امید به روی شما باز است. ذکر زیاد می گویید ولی هر ذكرى را که زیاد می گویید این ذکر را ادامه بدهید و قطع نکنید چون برای شما خوش یمن است و ادامه بدهید. در یک جمع شرکت می کنید که این جمع یک دعوت است و در این جمع خیلی رسمی شرکت میکنید اما بگو و بخند زیادی دارید. يك عادت اشتباه داريد و بيهوده چیزهای کوچک را بزرگ می کنید.شايد خودتان متوجه نشويد اما گاهى اوقات از كاه یک کوه درست می کنید سعی کنید این خصلت را از خودتان دور کنید چون خودتان را اذیت می کنید و آزار می دهید.

 درد دست در این روزها شما را اذیت می کند. مجردهای این ماه چند تا ملاقات و دیدار عاشقانه با شریک احساسی دارند که این ملاقات ها برای متولدین این ماه استرس های زیادی دارد ولی بسیار خوب است و به نتایج احساسی و عشقی زیادی خوبی می رسید و شاید بین شما یک هدیه و کادو رد و بدل شود یا شما به این فرد می دهید یا آن فرد به شما هدیه می دهد به هر حال این هدیه را رد و بدل می کنید. 

تا دو وعده ديگر به جایي کوهستانی همراه با عشقتان میروید که خیلی خوب و پرخاطره است فقط دشمن زیاد دارید شايد کسی رقیب احساسی شما باشد و چشم ندارد شما باعشق تان خوشحال هستید مراقب این رقیب یا این دشمن باشید. خبرچین و فضول زیاد دارید. افرادی که در ظاهر ساکن هستند ولی دورادور فضولی و خبرچینی شما را می کنند و می خواهند از کارهایتان سر در بیاورند و درد دندان دارید و کارتان به دکتر می کشد و یک هزینه روی دست شما می گذارد و این درد دندان به سرتان می زند و شاید سرتان هم از شدت درد بگیرد. تماس تلفنی دارید که این تماس باعث یک سری اتفاق خوب میشود و تغییرات زیادی از این تماس دارید این تماس شماره ۳ و یا ۶ دارد یا تلفن ثابت یا همراه است ولی عالی است.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه شهریور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد