فال ماهانه آذر ماه 1399- متولدین اردیبهشت

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اردیبهشت : به زودی چند قطره اشک و گریه دارید که از روی دلتنگی و ناراحتی است با این گریه را دو یا سه روز پیش کردید یا دو یا سه روز آینده میریزید و دلتان گرفته است و این بغض را سعی کنید خالی کنید تا آرام بشوید. دنبال یک راه حل هستید برای مشکلی که در آن قرار گرفتید و دست بسته هستید ولی اگر نذری گردید که در بسته بروی شما باز می شود اگر نذر نکردید نذر کنید شک ها و تردیدهای زیادی دارید مخصوصا روی یک موضوع عشقی و احساسی و روی فردی دودل هستید و شک دارید که این شک شما پوچ و بی مورد است و اگر روی علاقه کسی است او شما را دوست دارد فقط فردی مغرور و لجباز است و شما را ناراحت می کند. به چشم و نظر نزدیک هستید و به تازگی یک دوست شما را چشم می زند یا زده است که این چشم باعث این گریه و ناراحتی می شود و ممکن است از این چشم یک ضربه روحي عاطفی یا عشقی بخورید.

طلسم کائناتی جذب عشق و محبت (کلیک کنید)

 معماهای زیادی در زندگی دارید که به دنبال دلیل هستند ولی این معماها به خاطر یک نفرین است که از یک شخص دنبال شماست و این فرد شمارا نفرین می کند شاید این نفرین در گذشته دور بوده ولی دنبال شماست. فردی متاهل با شما یک جر و بحث دارد که دلتان از این فرد می گیرد اگر شاغل هستید ماه کاری خوبی دارید و روزی این ماه شما زیاد است و پولهای زیادی پشت سرهم به دست شما می رسد و پس انداز خوبی در این ماه می کنید و شاید یک عده از افراد این ماه در محیط کاری تان جابجایی داشته باشید و این جابجایی همراه با شادی و پست و مقام برایتان است. 

از دست یک محمد نام چند تا حرص می خورید و اعصابتان این روزها خرد می شود. جایگاه خوبی پیش خانواده دارید و خانواده تان شما را خیلی دوست دارد و جایگاه شما ویژه است. یکی از دوستان قدیمی را به زودی زیارت می کنید که دیدن این فرد شما را خوشحال می کند. اگر فتانه دارید دوروبرتان یا خودتان فتانه نام هستید شادی بزرگی برای این افراد که این اسم را دارند در راه است فردی مرتب جاسوسی و خبرچینی شما را می کند طوری که اعصابتان خرد می شود و دائم در زندگی شما سرک می کشد. یک دعوا و جر و بحث خانوادگی دارید که شما در این دعوا و مذاکره هر چی سکوت کنید و دخالت نکنید بهتر است چون احتمال درگیری پیش آمدن شما زیاد است.

 با یک دوست قدیمی که مدتهاست از او بی خبر هستید ملاقات دارید هم می تواند خانم باشد و هم می تواند آقا باشد به هر حال دیدن این دوست قدیمی باعث خنده و شادی شماست و یک سری خاطره خوب از گذشته را با این فرد مرور میکنید. گوش دادن به موزیک برای افراد این ماه خوب است و آرامش از دست رفته را به شما برمی گرداند. مشکلات مالی زیادی دارید که این مشکلات فعلا در حال حاضر است و کم کم با حوصله از این اوضاع و شرایط خلاص می شوید. گاهی به رفتن از ایران فکر می کنید ولی اصلا این فکر خوب نیست و بعد با افسوس و پشیمانی روبرو می شوید. اگر قصد رفتن دارید به دردسر می افتید و با افسوس و پشیمانی و ضرر و زیان برمی گردید.

طلسم کائناتی گشایش کار و افزایش رزق (کلیک کنید)

 خبر یک طلاق یا جدایی می شنوید که خیلی جا می خورید و تعجب می کنید اگر مجرد هستید فردی سرراهتان قرار میگیرد یا قرار گرفته است که این آشنایی برای شما سودمند است و آدم مناسبی برای شماست جابجایی صددرصد دارید و این جابجایی با دردسرهای زیادی برای شما صورت می گیرد ولی صورت می گیرد و بعد از جابجایی چند نفر هدیه به دست به دیدن شما می آیند اگر وسیله نقلیه دارید یک خرجی روی دست شما می گذارد که این خرج اعصابتان را خرد می کند و کلافه می شوید ولی می دهید.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اردیبهشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد