فال ماهانه آذر ماه 1399- متولدین تیر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه تیر : فردى خوش اقبال و خوش روزى هستيد و خداوند به طور ويژه اى شما را مورد رحمت خود قرار ميدهد، اما گاهى شرايط اطراف خود را بزرگ و سخت ميكنيد و اين كار شما باعث ميشود از مسير پيشرفت هاى بزرگ خود منحرف شويد، روز ٢٠ اين ماه را با خداوند درد و دل كنيد و خودتان را سبك كنيد، اتفاقات خوب و مثبتى برايتان خواهد افتاد.

 فردی به شما دورویی می کند که از این کار بی اطلاع هستید و این فرد با سیاستی است و نمی گذارد شما از این دورویی با خبر شوید ولی این راز برای شما فاش خواهد شد و شاید باعث یک سری اختلاف و ناراحتی بشود ولی دوباره همه چیز به حالت اول بر می گردد. آدم های زیادی در رفت و آمد به منزل شما هستند یا در محیط کار اگر شاغل هستید ولی این افراد با شما دورو هستند و با این افراد روزها دیدار و ملاقات دارید و دائم دوروبرتان هستند.

 کسی به دیدنتان می آید که این فرد باهدیه می آید و یک هدیه غیرمنتظره دریافت می کنید. دو وعده ديگر يك مسافرت دارید که این سفر یهویی است و راهی می شوید. اگر متاهل هستید چند تاجر و بحث دارید سر یک کار ملکی که قصد انجامش را دارید و در این راه جر و بحث زیادی دارید که خودتان هم زیاد غرغر می کنید و شاید ۵۰درصد مقصر در این بحث باشید. چند تا تکه طلا يا جدید می خرید يا چند تا طلا پوچ می کنید به هر حال معامله طلا دارید که این خرید و فروش سودمند است.

 خودتان فکر کنید دشمن زیاد دارید ولی کسی با شما دشمن نیست و همه شما را دوست دارند و خودتان فکرتان منفی است سعی کنید مثبت باشید و این منفی بافی را از خودتان دور کنید فقط دهن بین هستید و این منفی بودن شما به خاطر فردی است که دائم زیر پای شما می نشیند و دائم بدگویی می کند و فکر شما را نسبت به دیگران خراب می کند ولی شما کار خودتان را بکنید و گوش به حرف این افراد ندهید چون آسیب می بینید و این فرد شما را با خودش به نابودی می کشد و در چاله می اندازد پس به حرفهای این فرد اهمیت ندهید حتی اگر از همخون شما باشد.

 روز ۱۱ این ماه روز خوبی برای شماست. اگر مجرد هستید و کسی از زندگی شما رفته است و پوچ شده است یا خودتان این فرد را پوچ کردید این فرد به سمت شما برمی گردد و دوباره عشق و علاقه بین شما زنده می شود ولی فقط باید صبور باشید تا کم کم این اوضاع او کی بشود خودتان عجول هستید. آدم های خبرچین زیاد به شما دروغ می گویند که به این افراد گوش ندهید بهتر است. بخت خوبی دارید قدرش را بدانید و این فرد شما را دوست دارد و به زودی هم جلوی شما مطیع می شود. اگر فرزند پسر دارید یک پول را برای فرزندتان در این ماه خرج می کنید که به خوشی و شادی است.

طلسم مطیع کردن شخص مطلوب (کلیک کنید)

 خبر یک ازدواج می شنوید که از تعجب جا می خورید. گاه سردردهای شدید دارید که این به خاطر مشکل چشم است حتما به چشم پزشک مراجعه کنید و درمان کنید. دلشوره های زیادی این روزها دارید ولی پوچ و بیهوده است و هر کاری را که می خواهید انجام بدهید به نحو احسن انجام می شود.

یک آقای همخون شما ضرر و زیان دارد که برای این شخص ناراحت می شوید و غصه می خورید ولی کاری را از دست شما برنمی آید. با یک همسایه یا دوست قدیمی دیدار دارید و اتفاقی این شخص را خواهید دید و خبری مهم در این دیدار از این شخص دریافت می کنید. اگر دنبال شغل با کار هستید یک کار به شما معرفی می شود که قبول این کار به خودتان بستگی دارد بد نیست اگر بروید بهتر از بیکاری است. برخى از متولدين اين ماه خبر فوت دور دارید که از شنیدن این خبر فوت ناراحت می شوید. هر کی هست باعث چند تا گریه براى شما مى شود

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

 

طالع بینی ماهانه متولدین ماه تیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد