فال ماهانه آبان ماه 1399- متولدین آبان

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان: چند قطره اشک می ریزید یا ریختید ولی این گریه ها از خوشحالی است و برای این گریه خداوند را شکر می کنید. یک جر و بحث شدید دارید یا یک جر و بحث کردید به هر حال این بحث برای چند ساعت شما را بهم می ریزد و کلافه و سردرگم هستید یا می شوید. متاهل ها بیشتر در این شرایط قرار می گیرند که برای چند روز قهر و دلخوری و کدورت خواهند داشت، یک وسیله نقلیه اگر ندارید خیلی زود زیر پایتان می آید و این وسیله نقلیه را معامله می کنید که فردی هم در این معامله شما را حمایت می کند، سفری مهم در پیش دارید که برای این سفر خیلی مصمم و پایه هستید و اصرار دارید که بروید و راهی این سفر می شوید. تولدتان مبارک. 

انشاالله صد و بیست ساله بشوید. به زودی هدایای زیادی و تبریک های زیادی از اطرافیان و نزدیکان دریافت می کنید که دلتان شاد می شود و از عشقتان یک سورپرایز دارید که خیلی این سورپرایز را دوست دارید و خوشحال می شوید، چندتا گفتگوی تلفنی دارید که در این گفتگوها یک سری از برنامه ها و نقشه های شما به سرانجام می رسد. اگر (مریم) نام هستید یا مريم دوروبرتان هست رنجش و ناراحتی باهم دارید و برای چند روز به این فرد پشت می کنید.

 فردی دوروبرتان است که دائم به شما حرف می زند و می خواهد شما را با دورویی از کارتان منصرف کند حواستان باشد و گوش به حرف این فرد ندهید و شما کار خودتان را انجام بدهید چون این شخص سنگ خودش را به سینه می زند و به فکر خودش است نه به فکر شما روزهای ۱۷ یا ۱۸ آبان ماه ایام خوبی برای شماست و شاید یک اتفاق خوب مسیر زندگی شما را عوض کند و یک مسیر جدید را در زندگی شما باز کند فقط به کسی نگویید چون در چشم و نظر می افتید و سر این شادی دشمن و حسودان زیادی داريد صدقه بدهید و با کسی در میان نگذارید و پنهان کاری کنید. 

فرمول کائناتی دفع حسود و بدگو (کلیک کنید)

ماه جدید برای شما ماهی خوب است و در این ماه جدید دیدارها و صحبت و گفتگوهای پرباری دارید هم می تواند خانوادگی و فامیلی و عشقی باشد هم می تواند کاری یا مالی باشد به هر حال هم خوب هستند. دو تا سفر پشت سر هم می روید که در این سفرها خاطرات خوب دارید و راهی می شوید.

 ضربه های زیادی در گذشته داشتید. اگر اولاد دارید و این اولاد شما دختر است از دست این اولاد زیاد حرص می خورید چون پنهان کاری از شما زیاد دارد و دائم با این اولادتان در جر و بحث وحرص و جوش هستید ولی بی فایده است او کار خودش را می کند و تلاش شما بی فایده است. اگر مجرد هستید فردی خانواده دوست و وفادار به سمت شما می آید و به شما پیشنهاد می دهد برای ازدواج و یک شروع جديد اگر بله بگویید و با فکر و منطق جلو بروید می توانید این شروع را داشته باشید و به خواست قلبی تان برسید. اگر به جابجایی فکر می کنید این جابجایی هست و صورت می گیرد فقط این خود شما هستید که مردد هستید و ماندید چه کار کنید. 

اگر (علی) نام هستید خیلی مطيع هستید و اطرافیان از این مطیع شدن شما یا مطیع بودن شما سوء استفاده می کنند. چند تا گپ و دورهمی دوستانه دارید که با دوستان قدیمی است و خاطرات گذشته را مرور می کنید و مرور این خاطرات باعث هیجان و خوشحالی شما می شود. یک کاری تا چند روز آینده انجام می دهید که خیلی پشیمان می شوید و افسوس می خورید پس مراقب انجام هر کاری باشید و بی گدار به آب نزنید. مجردها یک موضوع عشقی دارند که در حال حاضر راکد است و نمی دانید آخر و عاقبت این موضوع عشقی و احساسی به کجا می کشد ولی این موضوع خیلی زود به جریان می افتد و از این بحران و معمایی که مدت هاست در آن قرار گرفتید خارج می شوید و دوباره همه چیز به حالت اول برمی گردد.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان

یک پاسخ به “فال ماهانه آبان ماه 1399- متولدین آبان”

  1. یاقوت قرمز گفت:

    عالی بود مرسی من اواخر ماه که میشه دایم منتظر فال جدید هستم گرچه همه مواردی که گفته میشه اتفاق نمیفه ولی باز خوبه مرسی از زحمات و طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد