فال روزانه – شنبه 7 دی

فال روزانه 7 دی: دوست عزیز فالوده ای که 7 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی فعال و پویا، با شهامت، پرانرژی، خونگرم و مذهبی هستید. شما اهل تحقیق و بررسی هستید و می توانید در زمینه های تحقیقاتی بسیار موفق باشید، به ویژه این که از اراده ی بالایی نیز برخوردار هستید. امسال باید بیشتر از همیشه مواظب خصوصیات منفی خود از جمله حسادت، تنبلی و دمدمی مزاجی باشید. اگر می خواهید به منافع مورد نظر خود دست پیدا کنید باید از خیلی قبل تر برای اهداف خود برنامه ریزی کرده و بر اساس نقشه هایتان پیش بروید. تلاش هایی که امسال می کنید حتی اگر بلافاصله نتایج مورد نظرتان را برای شما به همراه نداشته باشند هم در دراز مدت حتما نتایج مطلوبی خواهند داشت. امسال دوره ی بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در زمینه ی املاک و مستغلات خواهد بود. عشق و روابط عاطفی از اولویت های اصلی شما در طول این سال خواهند بود. اگر هنوز تنها هستید شانس پیدا کردن عشق زندگیتان بسیار بالاست. با پیشرفت حرفه ای که خواهید داشت وضع مالیتان نیز نسبت به قبل خیلی بهتر خواهد شد. خبرهای خوبی از راه دور به شما خواهند رسید که باعث خوشحالی خودتان و خانواده تان خواهند شد.

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز وقتی برای روزتان برنامه ریزی می کنید سعی کنید برنامه هایی منطقی و واقع نگرانه برای خودتان داشته باشید. این کار باعث خواهد شد در پایان روز با دیدن موفقیت هایتان احساس رضایت کنید. شاید کمی در طول روز بی حوصله باشید، اما اجازه ندهید این بی حوصلگی مانع تمرکز شما روی وظایف و مسئولیت هایتان شود. تمام ذهن شما درگیر مسائل اقتصادی است و خیلی هم خوب دارید پیش می روید، پس به تلاش خود ادامه دهید. اما به یاد داشته باشید که در محل کار روحیه کار گروهی را حفظ کرده و به خاطر جاه طلبی هایتان دیگران را زیر پا نگذارید، مطمئن باشید اینطور موفق تر خواهید بود. خودتان را به خاطر چیزهایی که اختیارشان در دست شما نیست ناراحت نکنید.

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

امروز شما کاملا سرحال و پرانرژی هستید و می توانید از پس هر مسئولیتی که به عهده تان گذاشته شود به خوبی بربیایید. شما با سماجت خاصی اهدافتان را دنبال می کنید و اطرافیان هم شما را لجباز نمی دانند و بیشتر به عنوان شخصی با اراده و مصمم تحسین می کنند. آنها بی آن که مجبور باشند از روی میل و خواسته ی خود شما را به عنوان رهبر و پیشرو قبول دارند و فکر می کنند که خوب می دانید چکار دارید می کنید، به کجا می روید و چگونه باید به آنجا بروید. از فرصت استفاده کنید و همچون ستاره ای بدرخشید. تمام روزتان را به کار کردن اختصاص ندهید و زمانی را هم برای خودتان و عزیزانتان کنار بگذارید.

 

 فال امروز متولدین خرداد

زیر این ظاهر خونسرد و بیخیال، شما همچون کوهی محکم هستید. شما با رفتار دوستانه و همراه با بیخیالی خودتان خیلی سریع دیگران را به خود جذب می کنید، اما آنها خیلی زود متوجه این موضوع می شوند که نباید قدرت شما را دست کم بگیرند. شما خیلی هم رک و راست نیستید و دانسته هایتان بسیار بیشتر از آن چیزی هستند که در ظاهر نشان می دهید. این حالت مرموز و اسرارآمیز شما باعث افزایش قدرتتان شده و به جذابیتتان هم می افزاید. همه این را خیلی خوب می دانند که اغلب پشت سکوت خرد و آگاهی نهفته است. امروز سعی کنید در محیط کارتان احساساتی نشوید و تحت هر شرایطی به اعصاب خود مسلط باشید.

 

 فال روزانه متولدین تیر

امروز دیگران علاقه ی چندانی به پرداختن به مسائل جدی عاطفی ندارند و دیواری به دور خود کشیده اند تا آنها را از شنیدن، دیدن و احساس آنچه ممکن است باعث آزارشان شود در امان نگه دارد. به این حد و مرزهایی که آنها تعیین کرده اند احترام بگذارید و سعی نکنید به زود به این حدود تجاوز کنید. شاید جوی که بر امروز حاکم است چندان خوشایند نباشند، اما شما باید سعی کنید نگرش مثبت خودتان را حفظ کنید. شما در ظاهر بسیار انعطاف پذیر به نظر می رسید، اما به هیچ وجه حاضر به مذاکره در مورد اهداف بلند مدت خود نیستید و هیچ چیزی نظرتان را در مورد آنها تغییر نخواهد داد و در راه رسیدن به آنها جدیت بسیار زیادی دارید.

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز شروع کردن روزتان کاری دشوار به نظر می رسد. از صبح که از خواب بیدار می شوید هیچ تمایلی به ترک رختخوابتان در وجود خود احساس نمی کنید. وقتی هم قصد دارید به سراغ کارهایتان بروید و کارتان را آغاز کنید، دائم یک جای کار می لنگد و برنامه هایتان به راحتی پیش نمی روند، اما نباید اجازه بدهید که این وضعیت باعث دلسردی شما شود. این وضعیت در واقع از تفکرات خودتان ریشه می گیرد و دلیل اصلی آن انتظارات بیش از حد و ایده آل گرایی غیر منطقی شماست که اجازه نمی دهد نتیجه ی هیچ کاری با استانداردهای بسیار بالایتان مطابقت داشته باشد. خودتان را با غرق شدن در جزئیات خسته نکنید تا از برنامه هایتان عقب نمانید.

 

 فال امروز متولدین شهریور

امروز تمام سعی خود را در حفظ نزاکت خودتان و همچنین حریم شخصی دیگران داشته باشید و مواظب باشید نظرات و حرف هایتان را به دیگران تحمیل نکنید. این که در هر شرایطی مؤدبانه برخورد کنید از اهمیتی بسیار زیاد برخوردار است و اگر غیر از این باشد نمی توانید انتظار داشته باشید که دیگران هم با شما آن طوری که خودتان انتظار دارید برخورد کنند. امروز اوضاع خیلی حساس تر از قبل شده و اگر احتیاط نداشته باشید حتی بی آن که کاری کرده باشید هم مورد خشم آنها قرار خواهید گرفت. خودتان را با مسائل و مشکلات دیگران درگیر نکنید و اجازه ندهید مسائل و دغدغه های آنها به شما هم انتقال پیدا کنند.

 

 فال روزانه 7 دی متولدین مهر

امروز بخاطر اتفاقاتی که برایتان می افتند و آنچه در اطرافتان در جریان است دیگران را سرزنش نکنید. شما باید مانند یک شخص بالغ رفتار کرده و مسئولیت کارهای خودتان را بپذیرید. این را درک کنید که همه چیز، همیشه همان طوری که شما می خواهید پیش نخواهد رفت و خوب و بد با هم و در کنار هم هستند. این حال و هوای ناخوشایند امروز ممکن است باعث آشفتگی ذهن شما شود. سعی کنید تمرکز خود را حفظ کنید و به همین راحتی تسلیم نشوید. شاید یکی از دوستانتان شما را به ریاکاری و بی صداقتی محکوم کند و با این ادعاهای دروغین باعث ناراحتی شما شود، اما می توانید با یک مکالمه ی دوستانه و همراه با آرامش این سوء تفاهم را برطرف کنید.

 

 فال روزانه متولدین آبان

امروز برای این که به اندازه ی کافی کارآمد باشید و مسئولیت هایتان را آنطور که باید و شاید به انجام برسانید باید جدیت بیشتری در کارهایتان به خرج بدهید. در تعاملاتی که با دیگران دارید دقت داشته باشید بدون داشتن دلیل و مدرک کافی حرفی به زبان نیاورید تا به اعتبار خود لطمه ای وارد نکنید. بهتر است در رابطه با مشکلات اقتصادی یکی از نزدیکانتان خودتان را کنار بکشید و اجازه دهید خودش مشکلاتش را حل کند. هر راهنمایی که به او بکنید به دیده انتقاد و ایرادگیری دیده خواهد شد و نصیحت های شما خریداری نخواهد داشت. به جای کمک کردن به دیگران بد نیست نگاهی به اوضاع اقتصادی خودتان بیندازید، خودتان مشکلاتی دارید که نیاز به حل شدن دارند ولی نادیده گرفته می شوند.

 

 فال متولدین آذر

امروز شما احساس می کنید که موتورتان درست کار نمی کند. به دلایلی که خودتان نمی دانید چیست دست و دلتان به کار نمی رود. شما نمی توانید احساسات خود را به خوبی درک کنید، اما اجازه ندهید این وضعیت تعادل روحیتان را به هم بزند و مانع داشتن یک روز خوب برای شما بشود. درست است که از وقت گذراندن با دوستانتان و کسانی که طرز فکری شبیه به شما دارند لذت می برید، اما مواظب باشید که از وقت کار و یا خانواده برای همراهی با دوستانتان چیزی کم نکنید. شاید این راه خوبی برای فرار کردن از مشکلاتی که الان دارید و مسئولیت هایی که به عهده تان هستند باشد، اما راه حل آنها نمی تواند باشد.

 

 فال روز متولدین دی

امروز شما احساس می کنید چیزی که خودتان هم دقیقا نمی دانید چیست احساسات شما را سرکوب و محدود کرده است. شما حرف های زیادی برای گفتن دارید اما به دلایلی وقتی می خواهید آنها را به زبان بیاورید دچار درنگ و ناتوانی می شوید. حتی اگر چنان مضطرب و دل نگران باشید که نتوانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید هم جای تعجب نیست. امروز از جایی که انتظارش را ندارید منافع مادی به سراغ شما خواهند آمد و این موفقیت در امور مادی به آرامش روانی شما نیز کمک خواهد کرد. شما مصمم هستید که تغییراتی مثبت در زندگی خودتان و عزیزانتان ایجاد کنید، به هیچ چیزی کمتر از بهترین ها رضایت ندهید.

 

 فال متولدین بهمن

امروز شما احساس کسالت و بی انگیزگی می کنید، اما بخواهید یا نخواهید باید به آن کوه بزرگی از وظایف و مسئولیت های مختلف که در انتظارتان است حمله کنید. حواستان به گذشت زمان باشد و از تمام لحظات خود بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. نه این که تمام وقت خود را به کار کردن اختصاص دهید و هیچ استراحتی نکنید، ولی هر کاری را در زمان درست انجام داده و برای هر چیزی برنامه ای داشته باشید و وقتتان را به بطالت نگذرانید. اگر نظم و ترتیب لازم را داشته باشید و کارهایتان را یکی یکی تکمیل کرده و به سرانجام برسانید تا پایان روز خواهید دید بدون آن که خیلی خسته شوید حجم قابل توجهی از کارهایتان را انجام داده اید.

 

 فال روزانه متولدین اسفند

شاید امروز سرتان خیلی شلوغ باشد. در واقع حتی اگر زیاد هم سرتان شلوغ نباشد به نفعتان است که از فرصت استفاده کرده و کارهایی که پیش از این وقتی برای تکمیل آنها نداشته اید را به انجام برسانید. امروز شما در کارهایتان نظم و ترتیب خاصی دارید که به شما کمک می کند در انجام وظایف و مسئولیت های خود تمرکز کافی را داشته باشید. انگار امروز احساسات شما خفه شده اند و این وضعیت می تواند به نفع شما تمام شود. اگر با عقل و منطق کارهایتان را پیش ببرید و به مسائل احساسی کوچک اجازه ی تبدیل شدن به فیلم سینمایی را ندهید خواهید توانست عملکرد مناسبی داشته باشید و نتایج مورد نظرتان را به دست بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد