فال راجت نیر – 8 دی

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 


♑️ متولد ژانویه ( متولدین 11دی تا 11 بهمن ) ♒️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 71 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای یمانی (Sirius)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:13 صبح ، 22:48 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : با وجود این که امروز ممکن است اعتماد به نفستان نسبت به همیشه در سطح بالایی قرار داشته باشد، ولی این خودباوری در صراحت شما هنگام تقاضا کردن برای به دست آوردن آنچه که می خواهید کمک چندانی به شما نخواهد کرد. اگر برای کسی پیامی بفرستید و یا تماس تلفنی بگیرید، در بیان نیت اولیه تان برای برقراری این تماس موفق نخواهید بود و نمی توانید قصدتان را با موفقیت به زبان بیاورید. در واقع حتی اگر این کار را بکنید هم طرف مقابلتان دچار سوء تفاهم خواهد شد، پس بهتر است حرفتان را به ساده ترین زبان ممکن بیان کنید و حرفتان را نپیچانید. در حرف زدن با عشقتان هم به نفعتان است از همین سیاست صراحت در کلام استفاده کنید.

 

 

♒️ متولد فوریه ( متولدین 12 بهمن تا 9 اسفند ) ♓️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : اَگَست (Canopus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:19 صبح ، 22:39 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : گاهی دقیقا می دانید که چه می خواهید و بی هیچ تاملی با شتاب تمام به سوی آن پیش می روید. گاهی هم مثل امروز سردرگم و پریشان هستید و نمی دانید چکار می خواهید بکنید و به کدام سو باید بروید. حرف هایی که در سر دارید را به زبان می آورید ولی وقتی این حرف ها از زبانتان خارج می شوند آشفته و بی معنی به نظر می آیند و پیامتان را به خوبی نمی توانید منتقل کنید. به جای این که ذهنتان را فقط روی حرف هایی که می خواهید بزنید متمرکز کنید و فقط در انتظار این باشید که نهوبتتان برسد تا حرفتان را بزنید، با دقت به حرف طرف مقابلتان گوش کنید و اگر لازم دیدید حرفتان را به تناسب موضوع مطرح شده تغییر دهید و حرف های بی ربط نزند.

 

 

♓️ متولد مارچ ( متولدین 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 72 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : آلفا شلیاق (Vega)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:58 صبح ، 23:10 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز روابط اجتماعیتان ممکن است با کمی چالش همراه باشند و این موضوع راضی نگه داشتن همه را برای شما تبدیل به کاری بسیار سخت خواهد کرد. شما خیلی جدی و با اعتقادی راسخ پشت تصمیم هایتان ایستاده اید، ولی دیگران در درک رفتارتان دچار سوء تفاهم می شوند و در نتیجه احتمال این می رود که برای شما ایجاد مزاحمت کنند و مانعتان شوند. متاسفانه در حال حاضر این که بدانید چه می خواهید کافی نیست، پس انتظاراتتان را پایین بیاورید و موضعتان را کمی با انعطاف پذیری همراه کنید. وقتی دست از تلاش برای تحت کنترل داشتن همه چیز بردارید در کمال تعجب خواهید دید نتایجی که به دست می آورید بسیار خوشحال کننده خواهند بود

 

 

♈️ متولد آوریل ( متولدین 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آلفای ارابه‌ ران (Capella)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:18 صبح ، 22:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز ذهنتان برای رسیدگی به مسائل مادی آمادگی چندانی ندارد و پرداختن به وضعیت مادیتان برای شما اصلا کار ساده ای نخواهد بود و نخواهید توانست از این همه عددهای جورواجور سر در بیاورید و در محاسباتتان اشتباهاتی ممکن است صورت بگیرند. هوشمندانه ترین انتخاب این است که این فعالیت ذهنی دقیق و زمان گیر را به روز دیگری واگذار کنید. سعی کنید امروز با خلاقیت زیاد لحظاتی خارق العاده و منحصر به فرد برای کسی که دوست دارید بسازید. شما در حال حاضر نمی توانید دیگران را به خوبی درک کنید و این موضوع ممکن است بین شما و کسی که دوست دارید دلخوری هایی ایجاد کند، نگران نباشد، این اوضاع تا چند روز دیگر برطرف خواهد شد.

 

♉️ متولد می ( متولدین 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : ظُلمان (Centauri)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:12 صبح ، 23:36 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز صرفا بخاطر این که رویاهایتان خیلی واقعی به نظر می رسند، زمان خیلی خوبی برای برنامه ریزی های کاربردی نیست. شاید خودتان فکر کنید که رویاهایتان خیلی منطقی و واقع انگارانه هستند، ولی در واقع خیلی متعصبانه و همان طور که خودتان دلتان می خواهد دارید در مورد تصویری که از آینده دارید فکر می کنید. خیالپردازی در مورد آینده هیچ ایرادی ندارد، به شرط آن که به وقتش به دنیای واقعی باز گردید. امروز به ناگهان کسی که همیشه تحسین می کرده اید به یک باره برای شما همچون بتی شکسته خواهد شد و این موضوع باعث می شود که بالای خیلی از باورها و اعتقاداتتان علامت سوال به وجود بیاید، ولی تا فردا این حالت شما برطرف خواهد شد.

 

 

♊️ متولد ژوئن ( متولدین 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 85%
🌠 ستاره اقبال : نگهبان شمال (Arcturus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:57 صبح ، 22:16 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز داشتن ریزنگری در مورد برنامه های روزانه تان به نفع شما تمام نخواهد شد. ممکن است به صورت ناگهانی متوجه شوید که زمان لازم برای انجام تمامی کارهایی که دارید را دست کم گرفته اید و دچار استرس و نگرانی شوید. متاسفانه وقتی از برنامه تان عقب بیفتید جبران این کوتاهی برای شما چندان ساده نخواهد بود. با این حال تسلیم شکست نشوید و هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید. بیشتر محدودیت هایی که احساس می کنید در واقع ساخته و پرداخته ذهن خودتان هستند. تغییر ایجاد کردن در تفکرتان کلید موفقیت شما خواهد بود. امروز ارتباط کمی که با عشقتان دارید شما را ناراحت کرده است و احساس می کنید عشقتان دیگر دوستتان ندارد، ولی زود قضاوت نکنید.

 

 

♋️ متولد ژوئیه ( متولدین 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:35 صبح ، 23:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز هم یکی از آن روزهایی است که احساس تردید و عدم اعتماد به نفس در روند پیشرفت برنامه هایتان ایجاد مانع می کند. رمز موفقیت شما این است که تمام گزینه های موجود را به دقت بررسی کرده و خودتان را باور داشته باشید. از توانایی بسیاری که در مشاهده و جمع آوری اطلاعات دارید بهره ببرید و به داده ها و اطلاعات موجود نظم و ترتیب ببخشید. دلتان می خواهد که می توانستید وقت بیشتری را با خانواده و دوستانتان بگذرانید. خوشبختانه امروز می توانید کارهای غیر ضروریتان را کنار گذاشته و وقتتان را به انجام این کار به همان شکلی که خودتان دوست دارید اختصاص دهید. یادتان باشد که گفتیم کارهای غیر ضروری، پس وظایف مهمتان را فراموش نکرده و انجام دهید.

 

♌️ متولد اوت ( متولدین 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی ( Canis Minoris )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:27 صبح ، 23:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز برای دیگران به صورت خارق العاده ای جذاب هستید و آنها نمی توانند به سادگی در برابر این همه جذابیت شما مقاومت کنند. با این همه بهتر است در رفتاری که با دیگران دارید نهایت احتیاط و دقت را داشته باشید، زیرا ممکن است در دیگران ایجاد سوء تفاهم هایی کنید که به نفعتان تمام نخواهند شد. در صحبت کردن در مورد احساسات و خواسته هایتان با دیگران صداقت کامل داشته باشید و هر گونه ابهامی را برطرف کنید. شما چه در زمینه حرفه ای و چه پروژه های شخصی و کارهای روزمره فردی سخت کوش هستید، ولی امروز بر خلاف همیشه تنبل شده اید و دوست ندارید هیچ کاری جز خوردن و خوابیدن انجام دهید، خوب راحت باشید، هیچ اشکالی ندارد.

 

 

♍️ متولد سپتامبر ( متولدین 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه ( Betelgeuse )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:31 صبح ، 22:52 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز حفظ نظم و ترتیب و منظم نگه داشتن اوضاع برایتان سخت خواهد بود. هر تلاشی از جانب شما مثل سعی برای مرتب کردن اتاقی پر از پر است که یک پنکه در آن روشن کرده باشند. از سخت بودن این تلاش که بگذریم، شما امروز تنبل تر از آن هستید که حال و حوصله تمیز کردن و نظم بخشیدن را داشته باشید. فردا هم می شود این کارها را انجام داد. به خودتان اجازه بدهید که کمی به ذهن و جسمتان استراحت داده و ساعات بعد از تمام شدن کار روزمره تان را همان طوری که خودتان دلتان می خواهد سپری کنید. باتری هایتان را با گوش دادن به موسیقی، خواندن کتاب و یا شرکت کردن در بحث های هنری شارژ کنید.

 

 

♎️ متولد اکتبر ( متولدین 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر ( Achernar )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:44 صبح ، 23:32 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : ایده های عجیب و غریب و دیوانه وار شما برایتان ایجاد مشکل خواهند کرد، ولی نباید بیش از اندازه هم آنها را بعید و غیر ممکن بدانید و به خودتان فرصتی برای امتحان کردن آنها ندهید. شاید هم بهتر باشد امروز فقط در ذهنتان به این افکار و ایده ها بپردازید و عملی کردن آنها را برای وقت دیگری بگذارید. هیچ دلیلی برای شاد نبودن شما وجود ندارد. لازم نیست زندگی را برای خودتان سخت یا پیچیده کنید. تنها کافی است خودتان باشید تا دیگران نیز همانطور که باید با شما رفتار کنند. نگران احساسات و افکار دیگران نباشید، این جزء مسئولیت های شما نیست. شما سرشار از انرژی هستید و نیاز به داشتن فعالیت های اجتماعی در وجود شما موج می زند.

 

 

♏️ متولد نوامبر ( متولدین 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس ( Agena )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:57 صبح ، 23:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز احساسات شما در آرامش بیشتری هستند و کنترل آنها برایتان ساده تر است. انگار دارید خودتان را با انرژی اطرافتان هاهنگ می کنید. تنها چیزی که باید حواستان را در موردش جمع کنید تردید و دودلی است. وقتی نیاز به تصمیم گیری و اقدام کردن درباره چیزی دارید و در مورد آن مطمئن نیستید، بهترین گزینه ممکن این است که کمی دست نگه دارید و تصمیم گیری های بزرگتان را به روزی دیگر انتقال دهید زیرا در حال حاضر نگرش درست و واضحی نسبت به واقعیت ندارید. به دست آوردن بینشی ناگهانی در مورد خودتان می تواند باعث تغییر دادن اولویت هایتان شود و در مورد این که چه چیزهایی برایتان مهم هستند به فکر فرو بروید.

 

♐️ متولد دسامبر ( متولدین 10 آذر تا 10 دی )♑️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 70 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب ( Aquilae )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:50 صبح ، 22:18 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : هر چقدر بیشتر سعی کنید پاسخ مشخصی برای یک چیز بیابید با مخالفت بیشتری مواجه خواهید شد. انتظار گرفتن یک جواب راست و درست را از هیچکس نداشته باشید. انگار امروز همه فراموشکار و سر به هوا شده اند. به نفعتان است شما هم هیچ چیز را خیلی جدی نگیرید، در غیر این صورت تنها خودتان را اذیت خواهید کرد. امروز کنترل کردن احساساتتان به آن سادگی که فکر می کنید نیست و این احساسات اگر با احتیاط همراه نباشند برای شما مشکل ساز خواهند شد. سعی کنید مسیری را در پیش بگیرید که امتحان شده است و امتحان کردن مسیرهای ناشناخته و ریسک آمیز را برای وقت دیگری بگذارید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد