فال راجت نیر – 6 دی

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 


♑️ متولد ژانویه ( متولدین 11دی تا 11 بهمن ) ♒️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 71 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای یمانی (Sirius)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:13 صبح ، 22:48 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : این هفته نسبت به همیشه ساکت تر هستید، با این حال همچنان برای دیگران جذاب خواهید بود. با حل شدن مشکلات و استرس هایی که چند وقت اخیر به شما فشار وارد می کردند حس شوخ طبعیتان به حالت عادی خود باز خواهد گشت و دوباره در مرکز توجه قرار خواهید گرفت. طی سال گذشته بیشتر از هر کس دیگری از خود گذشتگی نشان داده اید، وقت آن رسیده است که کمی به خودتان اولویت بدهید، تا کی می خواهید از حق خود به خاطر دیگران بگذرید؟ اگر متأهل هستید دست از برنامه تکراری و خسته کننده هر روز برداشته و یک شب هیجان انگیز برنامه ریزی کنید. می توانید همراه با دوستانتان به جایی جدید بروید و یا یک شب ویژه دو نفره ترتیب دهید.

 

 

♒️ متولد فوریه ( متولدین 12 بهمن تا 9 اسفند ) ♓️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : اَگَست (Canopus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:19 صبح ، 22:39 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز سرشار از شور و اراده خواهید بود، انرژی بسیاری دارید و احساس قدرت و توانمندی می کنید. به همین دلیل هم امروز روزی فوق العاده برای برداشتن آخرین قدم ها به سوی اهدافی است که مدتی طولانی برای رسیدن به آنها تلاش کرده اید. کیفیت نتایجی که به دست می آورید و دیده شدن زحماتتان شما را غافلگیر خواهند کرد و پاداش زحمتی که کشیده اید حتی از انتظار که داشته اید هم بیشتر خواهد بود. شما خیلی خوب می دانید که عشق فقط به حرف زدن نیست، امروز به عشقتان در کار و در منزل و یا هر زمینه دیگری که می توانید کمک کنید، با این کار هم علاقه و توجه خود را به او نشان داده و هم رابطه خود را مستحکم می کنید.

 

 

♓️ متولد مارچ ( متولدین 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 72 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : آلفا شلیاق (Vega)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:58 صبح ، 23:10 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز پرحرفیتان گل کرده است و نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید. راحت باشید و هرچقدر و در مورد هر چیزی که دلتان می خواهد حرف بزنید، نیازی به خجالت کشیدن نیست، خودتان را از بحث ها کنار نکشید. سعی کنید مشکلات کوچکی که دارید را قبل از این که به مشکلات جدی تبدیل شوند حل کنید. افراد مهمی در اطرافتان خواهند بود که می توانند در زندگی شما اثراتی مهم داشته باشند، از حضور آنها نهایت استفاده را ببرید. اگر بین شما و عشقتان دلخوری پیش آمده است توصیه می کنیم برای شکستن یخ به وجود آمده پیشقدم شوید، حتی اگر این تلاش خیلی موفقیت آمیز هم نباشد شما عشق خود را ثابت کرده اید.

 

 

♈️ متولد آوریل ( متولدین 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آلفای ارابه‌ ران (Capella)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:18 صبح ، 22:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اطلاعات مهمی در اطرافتان در جریان هستند که می توانند در برخی تصمیم گیری های مهم و اساسی به شما کمک کنند، پس آگاه باشید. همه به شما حقیقت را نمی گویند، پس زیادی هم خوب نیست به دیگران اعتماد داشته باشید. در این زمینه حس ششمتان می تواند کمک زیادی به شما بکند. امروز در بهترین آدم ها هم می توانید یک نکته منفی پیدا کنید که به آن گیر بدهید. چرا به جای زوم کردن روی ایرادهای دیگران مشکل اصلی که شما را دارد اذیت می کند را حل نمی کنید؟ اگر مجرد و عاشق کارتان هستید شاید بهترین گزینه برای شما این است که دل شخصی که در محل کارتان توجهتان را جلب کرده است را به دست بیاورید.

 

♉️ متولد می ( متولدین 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : ظُلمان (Centauri)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:12 صبح ، 23:36 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : مدت خیلی زیادی است که به هیچ سفری نرفته اید و حالا دلتان می خواهد از تعطیلاتی که پیش رو دارید استفاده کنید و به یک سفر آرامش بخش بروید. اگر وقتتان خالی است و این امکان را دارید فرصت را از دست ندهید. گسترش روابط اجتماعی و توانایی های فکریتان برای شما اهمیتی زیادی دارد و سفر این فرصت را برای شما فراهم می کند. امروز شخصیت شما اجتماعی تر از همیشه است و این موضوع هم در کوتاه مدت و هم در دراز مدت روی کارتان تأثیر بسیاری خواهد داشت. اگر متأهل هستید خودتان را برای یک بعد از ظهر خوب آماده کنید، اگر هم مجرد هستید گوش به زنگ باشید، شاید کسی که در انتظار تماسش هستید به یادتان بیفتد و بخواهد سراغی از شما بگیرد.

 

 

♊️ متولد ژوئن ( متولدین 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 85%
🌠 ستاره اقبال : نگهبان شمال (Arcturus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:57 صبح ، 22:16 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز شانس با شما همراه است، به حدس هایتان اعتماد کنید و خیلی زود با تکیه بر آنها خواهید توانست نتایج خوبی به دست بیاورید. فقط اجازه ندهید کمبود وقت باعث شود کارهایتان را انجام ندهید، طبق برنامه پیش بروید. ممکن است اعضای خانواده بتوانند در این زمینه به شما کمک کنند، اما ظاهرا دلتان نمی خواهد از آنها کمک بگیرید. هر چقدر مهارت های خود را در زمینه کاری افزایش دهید احترام بیشتری به دست خواهید آورد. مواظب باشید این همه انرژی که امروز دارید به جای یک شب عاشقانه همراه با عشقتان به دعوا ختم نشود. اگر می بینید اوضاع آنطور که می خواهید نیست کمی کوتاه بیایید و دست در دست هم به قدم زدن رفته و در کنار هم به آرامش برسید.

 

 

♋️ متولد ژوئیه ( متولدین 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:35 صبح ، 23:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز حرف هایتان می توانند بدون آنکه منظور بدی داشته باشید دیگران را ناراحت کنند و یا بدون این که بخواهید حرفی می زنید که بعدا از گفتن آن پشیمان خواهید شد، این ممکن است روی رابطه شما و عشقتان هم تأثیرگذار باشد، احتیاط کنید. بالاخره شجاعت گفتن آنچه مدت ها می خواسته اید به کسی که دوست دارید بگویید را پیدا خواهید کرد ولی بهتر است به احساسات و حالات طرف مقابلتان نیز دقت کنید و ببینید آیا اکنون واقعا زمان مناسبی برای این کار است؟ ممکن است یک ملاقات هیجان انگیز و پر شور در جهت پیشبرد رابطه عاطفیتان داشته باشید، در دیداری که دارید همه چیز به رفتارهای شما بستگی دارد، پس کمی احتیاط به خرج دهید.

 

♌️ متولد اوت ( متولدین 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی ( Canis Minoris )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:27 صبح ، 23:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز ممکن است مسئولیتی به عهده تان گذاشته شود که به نظرتان مانند خالی کردن آب دریا با قاشق بیاید، اما با کمک گرفتن از دیگران نه تنها خواهید توانست آن را به انجام برسانید، بلکه نتایجی فوق العاده نیز به دست خواهید آورد. از لحاظ جسمی خودتان را سرشار از قدرت و توانایی و قادر به جابجا کردن کوهها احساس می کنید. کتانی هایتان را بپوشید و به تمرین بروید و یا اگر وقت دارید خانه تکانیتان را شروع کنید و انرژی فراوانی که در خود حس می کنید را تخلیه کنید. اگر بعد از این همه فعالیت توانی برایتان باقی مانده بود کمی با خودتان خلوت کرده و مغزتان را هم یک خانه تکانی اساسی کرده و از افکار بیهوده رها کنید.

 

 

♍️ متولد سپتامبر ( متولدین 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه ( Betelgeuse )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:31 صبح ، 22:52 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : در فکر انجام دادن کاری هستید ولی رقیب هایتان در شما احساس ترس و دودلی ایجاد کرده اند. بعضی از آنها می خواهند با، به قول خودشان، دانش خود شما را دلسرد کنند، اما خودتان خوب می دانید که چیزی جز غرور و از خود متشکر بودن آنها در کار نیست، پس دلسرد نشوید و نسبت به توانایی های خودتان تردید نکنید. امروز ممکن است عزیزانتان به کمک شما نیاز داشته باشند و شما مثل همیشه کمک خود را سخاوتمندانه در اختیار این با ارزشمندترین داراییهایتان قرار خواهید داد، ولی مهربانی بی حد و حصر شما ممکن است برایتان دردسر ساز شده و توقع هایی بیجا در اطرافیانتان ایجاد کند، اجازه ندهید کسی از شما سوء استفاده کند.

 

 

♎️ متولد اکتبر ( متولدین 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر ( Achernar )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:44 صبح ، 23:32 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما باید از ظاهر بی هدف و بلاتکلیفی که به خودتان گرفته اید دست بردارید و جایگاه محکمی برای خودتان مشخص کنید و به خودتان و دیگران نشان دهید که چه کسی هستید و از زندگی چه می خواهید. فکر کردن به این که الان از شما انتظار می رود چه رفتاری نشان دهید در نهایت شما را به هیچ کجا نخواهد رساند. میل به قرار گذاشتن با عشقتان و حضور پیدا کردن به بهترین شکل ممکن امروز شما را به تکاپو خواهد انداخت و رفت و آمدهای زیادی خواهید داشت. باید حمام کنید، بهترین لباس هایتان را آماده کنید، شاید لازم باشد بعضی چیزها را بخرید و یا حتی به آرایشگاه بروید. این می تواند فکر بسیار خوبی باشد و حال و هوای شما را حسابی عوض کند.

 

 

♏️ متولد نوامبر ( متولدین 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس ( Agena )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:57 صبح ، 23:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز در خانه خودتان منتظر فعالیت های بسیاری باشید. ممکن است گروه نسبتا بزرگی از مهمان هایی که شما یا یکی دیگر از اعضای خانواده به خانه تان دعوت کرده اید به منزلتان آمده و بحث های جنجالی زیادی بین شما در بگیرد. این کار به شما انرژی زیادی خواهد داد و نسبت به برخی احساسات خود آگاهی پیدا خواهید کرد. امشب رویای سفر به جاهای دور و عجیب و غریب را در سر خواهید داشت. چرا از حالا برای یک سفر طولانی به یکی از جاهایی که تا به حال نرفته اید را برنامه ریزی نمی کنید. عشقتان از شما انتظار دارد که کمی بیشتر به حرف هایش دقت کنید و این قدر بی نفاوت به او و تنها به فکر بیان کردن افکار و عقاید خودتان نباشید.

 

♐️ متولد دسامبر ( متولدین 10 آذر تا 10 دی )♑️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 70 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب ( Aquilae )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:50 صبح ، 22:18 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : برخی از مکالماتی که امروز خواهید داشت حقایق جالبی را در رابطه با چیزهایی که خودتان فکر می کرده اید میدانید ولی در واقع هیچ چیز در مورد آنها نمی دانسته اید برای شما روشن خواهد کرد، پس بهتر است وقتی کسی دارد با شما حرف می زند گوش هایتان را خوب باز کنید و ببینید چه می گوید. درست است که کار گروهی همیشه نتایج بهتری به همراه دارد، اما امروز در کارهایی که با همراهی دیگران انجام می دهید ممکن است اختلاف نظر و مشکلات پیش پا افتاده ای به وجود بیاید، به این چیزها اهمیت ندهید و کنترل اوضاع را در دست بگیرید. با کمی منطق و خونسردی خواهید توانست از پس این مشکلات بی اهمیت بربیایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد