فال راجت نیر – 6 آذر

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 


♑️ متولد ژانویه ( متولدین 11دی تا 11 بهمن ) ♒️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 90%
🌠 ستاره اقبال : رأس التوأم مقدم (Castor)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 85 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:00 صبح ، 22:54 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : یکی از دوستان تان از شما می خواهد تا در مشکلات مالی به او کمک کنید. این موضوع آنقدرها هم که شما فکر می کنید بزرگ نیست. بهتر است به جای این که شما برای او تصمیم بگیرید، به او کمک کنید تا خود برای زندگی اش تصمیم بگیرد. با بیان حقایق و نشان دادن راههای گوناگون، او بهتر و راحت تر می تواند صلاح زندگی خود را پیدا کند. این کار شما در آینده ای نزدیک مورد قدردانی قرار خواهد گرفت. اگر اخیرا برای رابطه عاطفی خود بیش از توان تان انرژی گذاشته اید، وقت آن است که کمی دست نگه دارید و به خودتان نیز اهمیت دهید.

 

 

♒️ متولد فوریه ( متولدین 12 بهمن تا 9 اسفند ) ♓️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 86 تا 92%
🌠 ستاره اقبال : راعی (Errai)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 85 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:08 صبح ، 22:15 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : یکی از دوستان صمیمی یا شریک زندگی تان به تلفن های شما پاسخ نمی دهد و این موضوع شما را نگران کرده طوری که فکر می کنید دیگر برای او اهمیتی ندارید. اما خودتان را درگیر این موضوع نکنید زیرا دلیل کم توجهی او شما نیستید. او اخیرا به شدت درگیر کارهای خود است طوری که حتی وقت جواب دادن به تلفن هایش را هم ندارد. تنها کاری که شما باید بکنید این است که صبور باشید و سر خودتان را گرم کنید و روز بعد دوباره با او تماس بگیرید. به زودی در زمینه شغلی مورد علاقه تان به شما پیشنهادی می شود که خوشحالتان می کند.

 

 

♓️ متولد مارچ ( متولدین 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 86 تا 91%
🌠 ستاره اقبال : رأس التوأم مؤخر ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 87 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:02 صبح ، 22:08 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : آیا امروز با فردی قرار ملاقات دارید؟ اگر جواب شما مثبت است، انتظار کمی تاخیر را از جانب او داشته باشید اما نگران و عصبانی نشوید زیرا عصبانیت شما کاری از پیش نمی برد. از بعدازظهر خود نهایت لذت را ببرید. اگر می خواهید در زندگی تان آرامش محض داشته باشید، وقایع تلخی که در گذشته در زندگی شما رخ داده را فراموش کنید و دیگران را بابت اشتباهات شان ببخشید. در نهایت خواهید فهمید که اتفاقات آنقدرها هم که شما فکرش را می کردید، بزرگ نبوده و حتی برخی از آنها سوتفاهمی بیش نبوده است.

 

 

♈️ متولد آوریل ( متولدین 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 85 تا 92%
🌠 ستاره اقبال : تُرَیس ( Tureis )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 86 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:03 صبح ، 22:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : زیاده روی در غذا شما را کمی سنگین و بی حال کرده است به همین دلیل نمی توانید به خوبی روی کارهایتان تمرکز کنید. بهتر است خودتان را تحت فشار نگذارید و سعی کنید کارهایتان را به آرامی انجام دهید تا انرژی از دست رفته را دوباره به دست آورید. یک کتاب به دست بگیرید و برای خود یک فنجان چای یا قهوه آماده کنید و روی مبل خانه تان لم دهید و استراحت کنید. اگر سعی دارید با فردی بیشتر آشنا شوید مراقب باشید که در این راه زیاده روی نکنید. زمان همه چیز را حل خواهد کرد.

 

♉️ متولد می ( متولدین 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 85 تا 93%
🌠 ستاره اقبال : جَون ( Alioth )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 89 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:46 صبح ، 22:46 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز زندگی شما دچار تغییراتی خواهد شد که سورپرایزتان خواهد کرد. شما نیز دچار شک و تردید می شوید که کدام راه را انتخاب کنید. اگر چه فرصتی برای شما فراهم شده که تا به حال تجربه نکرده اید، اما نترسید زیرا به زودی خودتان را با شرایط جدید وفق خواهید داد و در این راه پیشرفت خواهید کرد. تنها کاری که در حال حاضر باید انجام دهید، تمرکز بر این تغییرات است. پس بهترین خود را ارائه دهید. از آنجا که عشق زندگی تان روزهای خوبی را نمی گذراند، او را در مشکلاتش تنها نگذارید و با او همراه باشید. مطمئنا او در آینده از این کار شما قدردانی خواهید کرد.

 

 

♊️ متولد ژوئن ( متولدین 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 87 تا 91%
🌠 ستاره اقبال : تیمین ( Theemin )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 86 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:11 صبح ، 23:00 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : به زودی یک مسافرت با هواپیما یا با قطار خواهید داشت. در طول مسیر با فردی آشنا خواهید شد. خجالت را کنار بگذارید و با او صحبت کنید زیرا چیزهای زیادی از او یاد خواهید گرفت و حتی ممکن است دوستان خوبی در آینده شوید. آرامش خود را حفظ کنید و لبخند همیشگی را فراموش نکنید. از سفر خود نیز نهایت لذت را ببرید. با تغییری که در زندگی شما رخ می دهد، اعتماد به نفس تان افزایش خواهد یافت و ایده های جدیدی به ذهن تان خطور می کند طوری که دیگران نیز برای حل مشکلات شان به شما رجوع می کنند. اگر چه این راه کمی خستگی دارد اما در نهایت می ارزد.

 

 

♋️ متولد ژوئیه ( متولدین 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 85 تا 91%
🌠 ستاره اقبال : بَقّار ( Nekkar )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 88 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:18 صبح ، 22:01 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : آیا برای خانه خود یک کامپیوتر، مایکروویو یا حتی یک وسیله بازی خریده اید؟ امروز وقت زیادی را صرف یادگیری نحوه استفاده از آن خواهید کرد. اگر چه کار با آن سخت است اما با کمی صبوری طریقه استفاده از آن را به خوبی یاد خواهید گرفت. عشق اهمیت زیادی در زندگی تان دارد. امروز چه در خانه باشید چه بیرون، لحظات رمانتیکی را تجربه خواهید کرد. اگر شریک زندگی تان احساس ناامنی می کند، برای آرامش و اطمینان او به سمت اش بشتابید.

 

♌️ متولد اوت ( متولدین 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 86 تا 92%
🌠 ستاره اقبال : پس‌پای ( Tejat Posterior )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 90 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:52 صبح ، 22:37 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : تلفنی، شاید از طرف یکی از دوستان قدیمی تان، به شما خواهد شد که انتظارش را ندارید. این فرد خبرهای خوبی را به شما می رساند طوری که دوست دارید از خوشحالی پرواز کنید. این خبر ممکن است حتی زندگی تان را تغییر دهد. از سورپرایزهایی که امروز در راه دارید، نهایت لذت را ببرید. اگر مدت هاست در پی برقراری رابطه ای عاطفی با فردی هستید، حال زمان خوبی برای این کار است زیرا راههای بیشتری در مقابل تان وجود دارد. فقط یادتان باشد که بهترین لباس خود را به تن کنید زیرا به شدت زیر ذره بین هستید.

 

 

♍️ متولد سپتامبر ( متولدین 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 89%
🌠 ستاره اقبال : تایجیتا ( Taygeta )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 86 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:20 صبح ، 22:13 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : به زودی پولی به دست تان می رسد که انتظارش را نداشته اید. این پول ممکن است از طرف دوستی که به شما بدهکار بوده یا پاداش سخت کوشی های چند وقت اخیرتان باشد. در هر صورت مراقب باشید که آن را یک جا خرج نکنید. با این پول می توانید تغییر بزرگی به زندگی تان دهید پس چند روز صبر کنید و برای آن خوب برنامه ریزی کنید. امروز توجه فردی که به او علاقه دارید، بیش از همیشه به سمت شما جلب خواهد شد سعی کنید بهترین خود را ارائه دهید.

 

 

♎️ متولد اکتبر ( متولدین 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 86 تا 90%
🌠 ستاره اقبال : بطن‌الثُعبان شمالی ( Batentaban Borealis )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 87 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:15 صبح ، 22:17 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر دوستان تان برای فعالیتی گروهی برنامه ریزی کرده اند، شما نیز با آنها همراه شوید زیرا ذهن تان باز می شود و انرژی از دست رفته را دوباره به دست خواهید آورد. به علاوه با افراد جدیدی آشنا می شوید که ممکن است در آینده ای نزدیک تاثیر مثبتی در زندگی تان داشته باشند. امروز متوجه حقایقی در مورد عشق زندگی تان خواهید شد که ارزش و احترام او را پیش شما بیش از پیش می شود. بد نیست با خرید یک هدیه از او قدردانی کنید.

 

 

♏️ متولد نوامبر ( متولدین 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 90%
🌠 ستاره اقبال : بطن‌الثُعبان جنوبی ( Batentaban Australis )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 88 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:13 صبح ، 22:14 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : منتظر اتفاقات خوب و غیر منتظره باشید. ممکن است پروژه ای جدید به شما پیشنهاد شود یا با فردی آشنا شوید که زندگی تان را دگرگون کند. امروز برایتان به سرعت می گذرد و آنقدر حرف برای گفتن به خانواده خود دارید، که وقت کم می آورید. اگر در فکر نزدیک شدن به فردی هستید، بهتر است به احساسات درونی خود بیشتر اعتماد کنید. بد نیست مکالمه را با موضوعات شخصی مانند اعتقادات تان آغاز کنید. در این صورت نه تنها راه را برای نزدیک شدن به او باز کرده اید، بلکه اطلاعات تان نیز افزایش خواهد یافت.

 

♐️ متولد دسامبر ( متولدین 10 آذر تا 10 دی )♑️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 85 تا 91%
🌠 ستاره اقبال : بُنزه ( Sadalsuud )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 88 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:10 صبح ، 22:40 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز از آن روزهایی است که می توانید کارهای جدید را تجربه و حسابی ادرنالین ترشح کنید. بازدید از مکان های جدید می تواند روحیه شما را دگوگون کند. حتی اگر برای هیجانات خود ایده های کوچکی رد سر دارید، برای انجام آن درنگ نکنید. احساسات عاطفی شما فوران کرده و دوست دارید آن را با فردی در میان بگذارید. چرا عشق زندگی تان را برای این کار انتخاب نمی کنید؟ از بیان آنچه در دلتان می گذرد، نهراسید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد