فال راجت نیر – 5 بهمن

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 


♑️ متولد ژانویه ( متولدین 11دی تا 11 بهمن ) ♒️

🔋 سطح انرژی با میانگین 74 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه (Betelgeuse)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:51 صبح ، 22:29 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز در سلامت کامل روح و جسم به سر می برید. شاید بد نباشد زمانی را صرف ورزش کنید. فعالیت بدنی موجب ترشح اندورفین می شود و این کار به شما انگیزه بیشتری برای ادامه برنامه های شخصی و کاری تان خواهد داد. اگر به فکر تغییر روحیه تان هستید، ارتباط با دوستان تان را از یاد نبرید. حتما لازم نیست برنامه هایتان را با دوستان صمیمی تان پیاده کنید، ورزش یا بازی کردن با دوستان معمولی تان هم می تواند موجب شادی و نشاط شما شود.

 

 

♒️ متولد فوریه ( متولدین 12 بهمن تا 9 اسفند ) ♓️

🔋 سطح انرژی با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی (Canis Minoris)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:00 صبح ، 22:57 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر بتوانید فعالیت های روزانه تان را به همراه شریک زندگی تان یا در کنار او انجام دهید، صمیمیت بیشتری میان شما حاکم خواهد شد. اگر به فکر ورزش کردن، سینما رفتن، انجام کار هنری یا برگزاری یک سخنرانی هستید، از شریک زندگی تان نیز بخواهید شما را همراهی کند. اگر می خواهید قدرت درک تان نسبت به طرف مقابل بالا رود، با او در مورد مسائل گوناگون صحبت کنید. با این کار با طرز فکر و زاویه دید او نیز آشنا خواهید شد. در نهایت خودتان را خیلی درگیر مسائل کوچک نکنید و سعی کنید تنها خوش بگذرانید.

 

 

♓️ متولد مارچ ( متولدین 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️

🔋 سطح انرژی با میانگین 79 تا 87%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 83 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:06 صبح ، 22:49 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز سرتان به شدت شلوغ است اما نگران نباشید زیرا این شلوغی خوب است. شما در چنین روزی با افراد زیادی در تماس خواهید بود و به مراسم مختلفی دعوت خواهید شد. حتی مجبور می شوید که در آنها نصفه نیمه حضور پیدا کنید تا فرصت به باقی برنامه هایتان هم برسد. یکی از این میهمانی ها به نفع شما، به خصوص در زمینه کاری، تمام می شود. فقط حواس تان به مکالمه هایی که بین تان رد و بدل می شود، باشد. تا جایی که می توانید صادق باشید و خودتان را نشان دهید.

 

 

♈️ متولد آوریل ( متولدین 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس (Agena)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:36 صبح ، 23:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز به مراسم مختلفی دعوت می شوید. سعی کنید در تمام آنها شرکت کنید. در این صورت نه تنها با افراد زیادی در ارتباط خواهید بود بلکه فرصت های تازه ای در زندگی تان بوجود خواهد آمد. خودتان را برای فعالیت و بازی های هیجان انگیز نیز آماده کنید. اگر مدت هاست به فکر شروع ایده ای که ذهن تان را مشغول کرده است هستید، امروز بهترین زمان است. شاید فکر کنید که هنوز زمان مناسب فرا نرسیده است اما با برداشتن اولین قدم ها، معجزات آن را خواهید دید.

 

♉️ متولد می ( متولدین 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر (Achernar)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:48 صبح ، 23:00 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : خودتان را برای یک روز پر از فعالیت های فیزیکی آماده کنید. از آنجا که انرژی شما به نهایت خود رسیده، بد نیست با کمی ورزش آن را تخلیه کنید. اگر مشکلات اخیر، ذهن تان را درگیر کرده است، نگران نشوید زیرا با توانایی های بالایی که دارید، از پس تمام آنها بر خواهید آمد. امروز روابط شما با همکاران و دوستان تان نیز به طرز غیر قابل باوری به خوبی پیش می رود. اگر چه خستگی بر شما غلبه کرده است اما در نهایت از این که کارهای خود را به هدف رساندید، خوشحال و راضی خواهید بود.

 

 

♊️ متولد ژوئن ( متولدین 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️

🔋 سطح انرژی با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب (Aquilae)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:49 صبح ، 23:06 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اعتماد به نفس شما امروز به اوج خود رسیده است. در کنار این احساس خوب و مثبت، خبرهای خوبی در رابطه با مسائل مالی به شما می رسد. این خبر آنقدر خوب است که این شادی را با خانواده تان جشن خواهید گرفت. شاید اکنون احساس خستگی کنید اما این خبر به شما بال هایی دوباره می دهد طوری که دوباره به اوج بر می گردید. خودتان را برای یک روز پر کار در خانه آماده کنید. دوستان زیادی نیز به ملاقات تان خواهند آمد که روزتان را به بهترین شکل تکمیل خواهند کرد.

 

 

♋️ متولد ژوئیه ( متولدین 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️

🔋 سطح انرژی با میانگین 78 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : آلفا صلیب ( Aridif )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:42 صبح ، 23:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : در مراسمی که امروز شرکت می کنید، با کودکان زیادی در تماس خواهید بود. آنها آنقدر شما را سر ذوق می آورند که خودتان هم در بازی آنها شریک می شوید و بار دیگر دوران کودکی خود را تجربه می کنید. نگران طرز فکر دیگران نیز نباشید، مهم شریک زندگی تان است که او هم از این رفتار و حالات شما خوشنود خواهد شد و برای او جذابیت خواهد داشت. امروز شما مرکز توجه هستید پس سعی کنید بهترین لباس خود را به تن کنید و بیشتر از همیشه بدرخشید.

 

♌️ متولد اوت ( متولدین 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : چَلیپا ( mimosa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:41 صبح ، 23:14 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز دوستان و آشنایان زیادی به دیدن تان خواهند آمد، پس اگر خانه بهم ریخته اید دارید، سریع آن را برای پذیرایی از میهمان ها آماده کنید. صحبت هایی که امروز میان شما و دوستان تان رد و بدل می شود، خاطره ای از گذشته را برای شما زنده می کند که چندان خوشایند نیست. این خاطره مربوط به فردی است که در گذشته در زندگی شما بوده است اما به دلایلی رابطه خود را با شما به اتمام رسانید. خودتان را برای آنچه گذشته ناراحت نکنید. با یک نگاه کلی به زندگی تان می بینید که چقدر خوشبخت تر از قبل هستید.

 

 

♍️ متولد سپتامبر ( متولدین 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️

🔋 سطح انرژی با میانگین 78 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : دُنب ماکیان (Gallina )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:44 صبح ، 23:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : به زودی از طرف یکی از اقوام یا همسایه هایتان یک خبر خوب دریافت می کنید که احتمالا در مورد مسائل مالی است. از آنجا که منابع زیادی برای این خبر وجود دارد، می توانید به صحت آن اعتماد کنید. شاید مجبور شوید که ساعت های طولانی را در خیابان ها بگذرانید اما در نهایت به هدف تان نرسید. نگذارید که این موضوع مانع از پیشرفت تان شود. اگر همچنان به راه خود ادامه دهید، مطمئنا به هدف تان خواهید رسید. اگر به فکر خرید وسیله ای هستید، اکنون بهترین زمان ممکن است فقط در این کار زیاده روی نکنید.

 

 

♎️ متولد اکتبر ( متولدین 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : سَرپسین ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:16 صبح ، 22:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : فرصت یک مسافرت، آن هم راه دور، برایتان فراهم می شود. بهتر است از همین حالا برای تک تک روزهایتان برنامه ریزی کنید. شما در حال حاضر در شرایط مالی خوبی به سر می برید که نتیجه تلاش های چند وقت اخیرتان است. حال زمان استراحت و خوشگذرانی است پس برای خودتان زمان بگذارید و تمام خستگی هایتان را با انجام کارهای مورد علاقه تان به در کنید. حتی اگر فکر می کنید که کاری از نظر دیگران عجیب و غریب است، آن را انجام دهید. مهم شمایید نه آنچه دیگران در مورد شما می اندیشند.

 

 

♏️ متولد نوامبر ( متولدین 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : قَلب‌العَقرَب ( Antares )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:35 صبح ، 23:12 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز نوری درون شما را روشن می کند و موجب می شود که به هدف تان نزدیک تر شوید. در کل شما منطق را به احساسات ترجیح می دهید اما در حال حاضر ندای درونی برایتان اهمیت بیشتری دارد و آنقدر در ثابت کردن خود پافشاری می کند که توان مقابله با آن را ندارید. احساس می کنید که انرژی زیادی در بدن تان وجود دارد اما راهی برای تخلیه کردنش نیست. این بار عقل و منطق را کنار بگذارید و به هر کجا که ندای قلب تان می گوید، بروید. این روزها شانس برد شما در غرقه کشی زیاد است. بد نیست شانس خود را امتحان کنید.

 

♐️ متولد دسامبر ( متولدین 10 آذر تا 10 دی )♑️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : فُم‌الحوت ( Piscis Austrini )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:55 صبح ، 23:10 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : تنها یک قدم با هدف فاصله دارید. درست است که شما سختی های زیادی را برای رسیدن به موقعیت کنونی تان متحمل شدید و حال خسته راهید اما اگر زور آخرتان را بزنید، به موفقیت نهایی خواهید رسید. اعتماد به نفس و اراده دو کلید موفقیت برای شماست. اگر چه در حال حاضر فرصت استراحت برایتان فراهم نمی شود اما به زودی نتایج مثبت آن همه تلاش و سخت کوشی را خواهید دید. با دوستی سر موضوعی سطحی بحث تان شده و این موضوع شما را دچار تنش کرده است. بهتر است تنهایی، نه در حضور افراد دیگر، با او صحبت و مشکل تان را حل کنید. شما می توانید روزهای زیبایی را در کار یکدیگر بگذرانید، پس کوتاهی نکنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد