فال راجت نیر – 31 مرداد

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 

 

☣️♑️ زاده ژانویه ( متولدین روز های 11دی تا 11 بهمن ) ♒️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای یمانی (Sirius)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:42 صبح ، 22:54 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : با وجود این که تغییراتی مدت هاست در درون شما آغاز شده بودند، ولی اکنون تصمیم گرفته اید که بر اساس خواسته های خود عمل کنید و مسیر زندگیتان را همان طور که خودتان می خواهید انتخاب کنید. از جسارت و شجاعتی که در حال حاضر در درون خود احساس می کنید استفاده کرده و همان راهی که همیشه خواسته اید را در پیش بگیرید. شما فرصت این را خواهید داشت که به رابطه عاطفی فعلیتان جان تازه ای ببخشید و در جهت بهبود آن گام بردارید. اگر هم مجرد هستید فرصت های خوبی برای پیدا کردن نیمه گمشده تان پیش رو خواهید داشت. برای این کار بهترین ماه برای شما چیزی حدود سه ماه دیگر یعنی آذر ماه خواهد بود، چرا که با انرژی مثبت سرشاری که وجودتان را فرا میگیرد مورد حمایت قرار خواهید گرفت.

 

 

☣️♒️زاده فوریه ( متولدین روز های 12بهمن تا 9 اسفند ) ♓️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : اَگَست (Canopus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:29 صبح ، 23:31 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز با وجود آن که تغییراتی دارند در احساسات و وضعیت روحیتان به وجود می آیند، شما به اندازه دیگران سر حال و هیجان زده به نظر نمی رسید. شما آگاهی خیلی خوبی از وضعیت فعلی دارید و انتظار این را داشته اید که مخالفت هایی با شما صورت بگیرد؛ پس بدون آن که کنترل احساسات خود را از دست بدهید وضعیت را سنجیده و قبل از این که عکس العملی نشان دهید که بعدا موجب پشیمانیتان بشود خوب به آن فکر کنید. قبل از این که نظرات خود را بیان کنید بگذارید احساسات شدید خشم و یا ناراحتی در وجودتان فروکش کنند، در غیر این صورت با حرف هایتان تنها موقعیت را پیچیده تر از آنچه که هست خواهید کرد. داشتن قدرت تشخیص از شهامت مهمتر است.

 

 

 

☣️♓️ زاده مارچ ( متولدین روز های 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : آلفا شلیاق (Vega)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:56 صبح ، 23:14 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : طی سه هفته پیش شاهد این بوده اید که همراه با تغییرات چشمگیر ایجاد شده در شرایط موجود، بی آن که کاری از دستتان بربیاید برنامه هایی که داشته اید بهم ریخته اند. خوشبختانه این دوره به پایان رسیده است و می توانید دوباره کنترل امور را در دست گرفت و در جهت درست گام بردارید. ممکن است چند روزی طول بکشد تا بتوانید مشکلاتی که پشت سر گذاشته اید را بررسی کرده و یک استراتژی جدید برای موفقیتتان در نظر بگیرید، ولی نگذارید این تأخیر چند روزه شما را دلسرد کند. ذهنیت مثبت خود را حفظ کنید و تمام تلاشتان را کنید که بتوانید سرپا بایستید تا همه چیز درست همان طوری که انتظارش را دارید پیش برود.

 

 

 

☣️♈️ زاده آوریل ( متولدین روز های 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : آلفای ارابه‌ ران (Capella)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:58 صبح ، 23:11 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما امروز به نقشه های بلندپروازانه خود فکر می کنید و با تمام وجود می خواهید که به سوی جلو پیش بروید. با این حال هماهنگ شدن با دیگران و کنار آمدن با آنها سخت تر از آن چیزی خواهد بود که شما انتظارش را داشته اید، به ویژه اگر اختلافات قابل توجهی بین اهداف شما و آنها وجود داشته باشد. متأسفانه باید بگوییم که بی صبری فعلی شما هیچ کمکی به تسریع بهبود شرایط نخواهد کرد. خوشبختانه اگر طی چند هفته آینده آهسته و پیوسته پیش بروید و تمتم آنچه از دستتان بر می آید را انجام دهید و مهارت هایتان را به کار بگیرید خواهید دید که در این میدان رقابت پیروز خواهید شد. اگر می خواهید کسی که وست دارید در این مسیر با شما همراه باشد، شما هم نباید حتی لحظه ای از او غافل شوید.

 

☣️♉️ زاده می ( متولدین روز های 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : ظُلمان (Centauri)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:48 صبح ، 23:03 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شاید فکر کنید امروز نقطه عطفی در زندگیتان خواهد بود، ولی در واقع آنچه دارد اتفاق می افتد تنها به وجود آمدن تعدیلاتی در وضعیت فعلی است. به هر سو که بروید مانعی در راهتان خواهید دید که جلوی پیشروی شما در آن مسیر را خواهد گرفت، به جای این که مدام راهتان را تغییر دهید سعی کنید مانعی که در مسیرتان قرار گرفته است را از بین ببرید. در رابطه عاطفی خود از طرف مقابلتان انتظارات بیش از حد نداشته باشید. هر چقدر کمتر به طرف مقابلتان فشار وارد کنید هم او و هم خودتان راحتتر خواهید بود و در نتیجه روابطتان خیلی بهتر پیش خواهند رفت. وقتی از گوش دادن به موسیقی زندگی لذت ببرید شاهد وقوع معجزاتی بزرگ خواهید بود.

 

 

 

☣️♊️ زاده ژوئن ( متولدین روز های 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : نگهبان شمال (Arcturus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:42 صبح ، 23:11 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر مسئله ای ذهنتان را به خود درگیر کرده است و دارد شما را آزار می دهد در مورد آن صحبت کنید و نگذارید جمع شدن موضوعات کوچک برایتان معضل های بزرگ به وجود بیاورد. شاید این فکر که آیا رابطه عاطفیتان ارزش این همه دردسری که این روزها دارید تحمل می کنید را دارد یا خیر ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. شرایط کیهانی موجود در اکثر روابط عاطفی تنش هایی را ایجاد کرده است و این شما تنها نیستید که دچار این وضعیت شده اید. ولی یادتان باشد که اگر کسی را واقعا دوست داشته باشید حاضر خواهید بود به خاطر او سخت ترین شرایط را نیز تحمل کنید. ساختن رابطه عاطفی مطلوب کار چندان ساده ای نیست، ولی ارزش این همه زحمت را دارد.

 

 

 

 

☣️♋️ زاده ژوئیه ( متولدین روز های 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:56 صبح ، 22:58 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : معمولا هر اتفاقی هم که برایتان بیفتد و حتی اگر اوضاع به کامنان نباشد هم شما خیلی زود خودتان را جمع و جور می کنید و بی آنکه بگذارید کسی موجب ناراحتیتان را فراهمکند به راهتان ادامه می دهید. ولی امروز به طور وسواس گونه ای ذهنتان درگیر انجام دادن کارها به بهترین نحو ممکن است، تا حدی که حال روحیتان بهم ریخته و از روزتان لذت چندانی نمی برید. شما نگران این هستید که مبادا چیزی ثباتی که در رابطه عاطفی کاری و یا مالی خود به دست آورده اید را بهم بزند و به همین دلیل با لجاجت خاصی به درست بودن کارها و افکارتان اصرار می ورزید. متاسفانه این پافشاری شما نتیجه ای معکوس برایتان به همراه خواهد داشت. یادتان باشد حتی آب هم اگر یک جا بماند می گندد.

 

 

☣️♌️ زاده اوت ( متولدین روز های 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 86%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی ( Canis Minoris )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 83 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:24 صبح ، 23:36 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : دلتان می خواهد قلب حساس و شکننده خود را پشت دیوار محکمی قرار داده و از آن حفاظت کنید. شما نمی خواهید زیر موج تغییراتی که در اثر بالا رفتن آگاهیتان ایجاد شده است غرق شوید. شاید فکر کنید که فرصت نشان دادن عکس العمل مناسب را از دست داده اید، اما این تفکر شما کاملا اشتباه است. نباید خودتان را سرزنش کرده و خود را شکست خورده فرض کنید. در واقع با این وضعیت شما این فرصت را یافته اید که قبل از آغاز دوره جدید کارهایتان مسائلی که حل نشده باقی مانده اند را به نتیجه برسانید. هر چقدر خرت و پرت کمتری با خودتان داشته باشید و بارتان سبکتر باشد پیشروی به سوی آینده برایتان راحتتر خواهد بود. هر چقدر بارتان سبکتر باشد دلتان شادتر خواهد بود.

 

 

 

☣️♍️ زاده سپتامبر ( متولدین روز های 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه ( Betelgeuse )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:37 صبح ، 23:17 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : به تازگی دارید برخی مشکلات مربوط به رابطه ای مالی و یا عاطفی را پشت سر می گذارید و حالا انتظار دارید که تغییراتی جدی در رابطه تان به وجود بیایند. با این حال اگر این موضوع عاطفی است به جای این که به طرف مقابلتان نزدیک شوید و ارتباط خود را با او محکمتر کنید، دارید بین خودتان و او فاصله می اندازید. امروز به زبان آوردن احساس و افکارتان برعکس همیشه برای شما کار چندان ساده ای نخواهد بود ولی اگر هنوز چیزی وجود دارد که شما را آزار می دهد برای آنکه این مشکل را حل کنید باید در مورد آن صحبت کنید. به دست آوردن یک رابطه ایده آل زمان می برد، ولی اگر چیزی را با تمام وجود بخواهید حاضر خواهید بود برای آن هر چقدر لازم است وقت بگذارید.

 

 

☣️♎️ زاده اکتبر ( متولدین روز های 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر ( Achernar )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:51 صبح ، 23:33 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : احساستان بر این است که به صورت کاملا ناگهانی، مشکلاتی در زمینه مسائل مربوط به خانه و خانواده پیش آمده اند اما شرح کدهای عددی در طالع شما نشان می دهند شما این اواخر نسبت به مسئولیت هایتان بی تفاوت بوده اید. از طرفی هم روز خیلی پرمشغله ای دارید و فکر این که مجبور باشید به خاطر تعهدات قبلیتان از کارهایتان باز بمانید شما را حسابی کلافه می کند. نمی دانید که چکار باید بکنید و این تردید و بلاتکلیفی باعث می شود دلتان بخواهد اصلا هیچ کاری نکنید. این وضعیت ممکن است چند روزی طول بکشد، ولی عجله نکنید و با خیال راحت شرایط را بررسی کرده و تصمیم گیری کنید تا بتوانید هر چه زودتر کنترل وضعیت موجود را در دست بگیرید. با خودتان مهربان باشید، همه چیز به وقتش درست خواهد شد.

 

 

 

☣️♏️ زاده نوامبر ( متولدین روز های 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس ( Agena )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:57 صبح ، 23:16 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : آنقدر که انتظار دارید مورد حمایت دیگران واقع نمی شوید و ممکن است احساس تنهایی و بی کسی به شما دست بدهد.برخی افراد متولد این بازه زمانی اگر کسی که دوست دارید هر لحظه ای که می خواهید در کنارتان باشد یاد مشکلات قدیمی در روابط عاطفی و حتی روابط قبلیتان می افتید و حس بدی روی سینه تان سنگینی خواهد کرد. نگذارید این افکار و خاطرات شما را قربانی خود کرده و ذهنتان را آزار دهند و خیلی زود رهایشان کنید. یادتان باشد که شما برای احساس خوشبختی به دیگران نیاز ندارید و می توانید خودتان بهترین دوست خود باشید. به جای این که خودتان را اسیر افکار پوچ مرتبط با گذشته بکنید آغوش خود را به سوی آینده ای روشن باز کنید. نسبت به تایم طلایی دریافت انرژی اگر سست باور هستید به طرز عجیبی در حال اشتباه هستید ، در ساعات ذکر شده یا یکی از این زمان ها مدیتیشن کنید .

 

 

☣️♐️ زاده دسامبر ( متولدین روز های 10 آذر تا 10 دی )♑️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب ( Aquilae )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:19 صبح ، 23:01 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : خوش بینی ها و انرژی مثبتی که در چند وقت اخیر نسبت به مسائل اجتماعی داشته اید امروز ممکن است تغییر کرده و جای خود را به ناراحتی بدهد. این که بخواهید نگرانی هایتان را تنها برای خودتان نگه دارید تنها اوضاع را از اینی که هست بدتر خواهد کرد؛ از طرفی هم پیدا کردن شخص مورد اعتمادی که با خیال راحت بتوانید با او در مورد ترس ها و نگرانی هایتان حرف بزنید کار ساده ای نیست. با وجود آنکه نیاز شدیدی به صحبت کردن در مورد احساساتتان دارید به زبان آورن مسائل پیچیده ای که ذهنتان را درگیر کرده اند هم کار چندان ساده ای نیست. با این حال در کمال تعجب خواهید دید که صداقت و رک گویی در مورد احساستان باعث افزایش اعتماد به نفستان خواهد شد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد