فال راجت نیر – 30 مرداد

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 

 

☣️♑️ زاده ژانویه ( متولدین روز های 11دی تا 11 بهمن ) ♒️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای یمانی (Sirius)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:02 صبح ، 23:18 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز منطقتان آنقدر قدرتمند هست که بتواند شما را به درستی راهنمایی کند، ولی شما به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارید که آن را به کار بگیرید. دیوار دفاعی شما ضعیف شده است و دیگران می توانند جنبه آرامتر و مهربان وجود شما را ببینند. به جای آن که با قلب مهربان خود مبارزه کنید اجازه بدهید کسانی که مورد اعتماد شما هستند از دیوار غیر قابل نفوذی که به دور خود کشیده اید عبور کنند. گاهی لازم است که قوی و ساکت باشید، ولی اکنون نشان دادن خود واقعیتان از هر چیز دیگری مهمتر است. چنانچه برای انتخاب شریک زندگیتان بین گزینه های مختلفی که پیش رو دارید دچار تردید و دودلی شده اید کمی به خودتان فرصت بدهید و عجله نکنید.

 

 

☣️♒️زاده فوریه ( متولدین روز های 12بهمن تا 9 اسفند ) ♓️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 86%
🌠 ستاره اقبال : اَگَست (Canopus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:25 صبح ، 23:24 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز عاشق شدن برای شما خیلی راحت است، این عشق می تواند نسبت به مسائل معنوی، رویایی دور دست و یا فردی زیبا باشد. متأسفانه پی بردن به ماهیت اصلی علایقتان در حال حاضر امکانپذیر نیست و نمی توان حقیقت احساستان را درک کرد. سعی نکنید به این مسائل فکر کنید و فعلا فقط از حسی که دارید لذت ببرید و این تجربه خوشایند را از خودتان دریغ نکنید؛ پی بردن به اصل ماجرا را برای روز دیگری بگذارید. شما مشتاق هستید که با به اشتراک گذاردن احساسات قوی قلبی خود با دیگران ارتباط برقرار کنید، ولی همزمان دوست دارید فضای امن خودتان را نیز حفظ کنید. دست از این همه محافظه کاری بردارید و اگر کسی را دوست دارید احساسات خود را به زبان بیاورید.

 

 

 

☣️♓️ زاده مارچ ( متولدین روز های 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 87%
🌠 ستاره اقبال : آلفا شلیاق (Vega)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 83 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:41 صبح ، 23:17 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر کاری هست که مدت ها دلتان می خواسته تجربه کنید ولی همیشه آن را به تعویق می انداخته اید، اکنون زمان آن فرا رسیده است که یک قدم به عقب برداشته و سپس به سوی آن دورخیز کنید. با پی بردن به این که محدودیت هایتان دیگر نمی توانند مانع شما شوند، تمام مدت اعتماد به نفس و شجاعتتان در اوج خود خواهد بود. با نزدیک شدن به آستانه ماه جدید بهترین زمان ممکن برای این است که که به مسافرت رفته و کارهای جدید یاد بگیرید، چرا که دلتان می خواهد دنیای خود را گسترش داده و به بینش و آگاهی دست پیدا کنید. با فرا رسیدن شهریور ماه خواهید دید که چیزهای زیادی درباره خود و دنیای اطرافتان فرا گرفته اید. به شما تبریک می گوییم، شما امسال کارهای خود را به خوبی انجام می دهید!

 

 

 

☣️♈️ زاده آوریل ( متولدین روز های 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 85%
🌠 ستاره اقبال : آلفای ارابه‌ ران (Capella)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:14 صبح ، 23:03 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : دوستانتان حمایتی که از آنها انتظار دارید را نشان نخواهند داد، ولی به احتمال زیاد برای این کارشان دلیلی دارند و این دلیل هم نگرانی آنها برای خودتان است، چرا که آنها صلاح شما را می خواهند. نه این که کاری که می خواهید انجام دهید و یا چیزی که می خواهید اشتباه باشد، فقط هیجان بیش از حدتان ممکن است باعث شود نتوانید تمام جوانب مربوط به آن را در نظر داشته باشید. هرکاری که امروز انجام دهید و یا تعهداتی که بپذیرید را مجبور خواهید طی روزهای آینده اصلاح کنید. تعداد ساعت های هر شبانه روز ثابت هستند و شما هم تا حد مشخصی می توانید کار کنید، با ساده انگاری بیش از حد باری سنگین تر از حد تواناییتان بلند نکنید تا بعدا پشیمان نشوید.

 

☣️♉️ زاده می ( متولدین روز های 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : ظُلمان (Centauri)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 84 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:19 صبح ، 23:21 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز ذهن خود را آنقدر درگیر جزئیات کرده اید که توجه به کل ماجرا را از یاد برده اید. هرچند توجه ویژه شما به جزئیات ممکن است از طرف دیگران نادیده گرفته شود، ولی برای خود شما می تواند نتایج خوبی به دنبال داشته باشد. با این حال، ایده آل گرایی دیوانه وار امروز شما همه را به ستوه خواهد آورد. طی روزهای آینده پیشرفت بیشتری در کارهایتان مشاهده خواهید کرد. هدف های خود را کنار نگذارید، ولی کمی صبر کنید تا بتوانید دیگران را نیز با خود هم داستان کنید. اگر احساس می کنید در رابطه عاطفیتان دچار مشکل شده اید قبل از آن که طرف مقابلتان را متهم کنید نگاهی به خودتان بیندازید و ببینید آیا واقعا هیچ اشتباهی نداشته اید؟

 

 

 

☣️♊️ زاده ژوئن ( متولدین روز های 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 75 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : نگهبان شمال (Arcturus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:38 صبح ، 23:24 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز نمی توانید گارد دفاعی خود را کنار بگذارید، زیرا به نظر می رسد که دیگران بی دلیل عصبانی هستند و ناگهان به شما حمله می کنند. مکالمات و بحث هایتان بی نتیجه باقی می مانند و نه می توانید حرف دیگران را بپذیرید و نه آنها می توانند شما را قانع کنند. ولی باید این را هم در نظر داشته باشید که امروز شما کمی حساس شده اید و نصیحت های دوستانه و دلسوزانه یک نفر را ممکن است اشتباه برداشت کنید. بیش از حد حرف های دیگران را به خودتان نگیرید، انعطاف پذیری در نگرش و تفکرتان به شما کمک زیادی خواهد کرد و احساس سبکی به شما دست خواهد داد. اگر نمی توانید جواب دیگران را با خوبی و آرامش بدهید بهتر است اصلا چیزی نگویید.در تایم طلایی دریافت انرژی ریلکس کنید و از فکر به اتفاقات خوب اجتناب نکنید

 

 

 

 

☣️♋️ زاده ژوئیه ( متولدین روز های 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 86%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:51 صبح ، 22:29 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز بیشتر احساس می کنید که همه کارها و رفتارهایتان را باید برای دیگران توجیه کنید، ولی برآورده کردن انتظارات دیگران در حال حاضر آنقدر که خودتان فکر می کنید اهمیت ندارد؛ آنچه مهم است این است که با خودتان صادق باشید.به جای این که با عجله پیش رفته و بخواهید دیگران را راضی و خوشحال نگه دارید، بهتر است بگذارید هر کسی خودش مسئول خود و احساساتش باشد. البته نیازی نیست مهربانی همیشگی خود را کنار بگذارید؛ تنها کافی است اول به کارهای خودتان رسیده و بعد از آن به سراغ دیگران بروید. اگر طی هفته گذشته نتوانسته اید برای خانواده خود وقت بگذارید امروز آنها را به فضای بیرون ببرید.

 

 

☣️♌️ زاده اوت ( متولدین روز های 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 86%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی ( Canis Minoris )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 83 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:24 صبح ، 23:36 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : ممکن است از صبح تا شب دور خودتان بچرخید و در پایان روز هم احساس کنید نتوانسته اید تمام کارهایی که در نظر داشته اید را به انجام برسانید و کارهایتان نصفه و نیمه باقی مانده اند. طی روز در حین انجام هر کاری که باشید یک کار دیگر توجه شما را از آن منحرف کرده و به سراغ کار بعدی خواهید رفت. با این حال خیلی راحت می توانید به این وضعیت غلبه کنید. به خودتان یادآوری کنید که از این شاخه به آن شاخه پریدن چه عواقبی می تواند داشته باشد. به خودتان زیاد فشار نیاورید، امروز روز تعطیل و وقت استراحت است. تنها کارهایی که می توانید و اضطراری هستند را انجام دهید و تا یک کار تمام نشده به سراغ بعدی نروید.

 

 

 

☣️♍️ زاده سپتامبر ( متولدین روز های 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه ( Betelgeuse )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:37 صبح ، 23:17 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : به راه حل هایی که در اختیار دیگران قرار می دهید خوب فکر کنید، چرا که حتی اگرخودتان هم از چیزی که می گویید اطمینان نداشته باشید، طرف مقابلتان خیلی راحت به حرف شما اعتماد خواهد کرد. امروز آنقدر از منطق و طرز فکر خود مطمئن هستید که ممکن است به طور کاملا ناگهانی و حساب نشده تصمیم به انجام کاری بگیرید که تا به حال حتی به آن فکر نکرده اید. به جای آن که با کله شقی از تصمیمی که گرفته اید دفاع کنید، از کسانی که مورد اعتمادتان هستند بخواهید شما را در این زمینه راهنمایی کنند. این که وقتی جواب درست یک مشکل را نمی دانید به ندانستن خود اعتراف کنید نشان دهنده هوشمندی شما است و نقطه ضعفتان محسوب نمی شود.

 

 

☣️♎️ زاده اکتبر ( متولدین روز های 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر ( Achernar )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:41 صبح ، 23:26 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز فرصت خیلی خوبی برای انجام کارهایی است که طی سه هفته گذشته می خواسته اید انجام دهید ولی هر بار به دلیلی موفق به انجام آنها نشده اید. شما می توانید امروز با اعتماد به نفس تمام دست به کار شوید و نتیجه های خوبی را نیز به دست بیاورید. دیگر وقت حرف زدن در مورد آن چه می خواهید تمام شده است، اکنون دیگر زمان عمل کردن است. حرف های شما بسیار مؤثر هستند ولی در نهایت این کارهایتان هستند که از اهمیت بیشتری برخوردارند. قربانی قضاوت های دیگران درباره خودتان نشوید و نگذارید حرف های آنها شما را از میدان به در کند. آستین هایتان را بالا بزنید و به دیگران نشان بدهید که با چه کسی طرف هستند.

 

 

 

☣️♏️ زاده نوامبر ( متولدین روز های 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس ( Agena )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:49 صبح ، 23:25 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : با وجود این که رویاهایتان شما را با دنیای تازه ای آشنا کرده اند، باید استفاده از عقل و منطقتان را نیز در نظر داشته باشید، چرا که امروز منطق و واقع بینیتان به شما در رهایی از یک موقعیت نامطلوب کمک خواهد کرد. شما در حال حاضر در مرحله ای هستید که دنیای اطرافتان در حال تغییر است. تنها کاری که باید بکنید این است که جا نزنید و حتی اگر پاسخ سوال هایی که ذهنتان را درگیر کرده اند را نمی دانید هم تسلیم این وضعیت نشوید. نیت پاکی که دارید وقتی در کنار پشتکار و سخت کوشی مثال زدنیتان قرار بگیرد به شما کمک خواهد کرد تا راه را از هر مانعی پاک کرده و عملکردی مؤثر داشته باشید. پشتکار و تلاش بیش از ذکاوت به کارتان خواهد آمد و بی شک شما دارای این خصوصیات هستید.

 

 

☣️♐️ زاده دسامبر ( متولدین روز های 10 آذر تا 10 دی )♑️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب ( Aquilae )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:02 صبح ، 22:58 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : احساس می کنید که عواقب تصمیم اشتباهی که گرفته اید به سراغتان آمده اند. به نظرتان افراد دیگری که در این اشتباه با شما شریک بوده اند به راحتی از این مخمصه فرار کرده اند و این تنها شما هستید که باید با این وضعیت روبرو شوید. خودتان را نگران این موضوع نکنید، از امروز اوضاع کم کم روبراه خواهد شد و شما خواهید توانست آنچه ذهنتان را درگیر کرده است به وضوح به زبان بیاورید. تنها کافی است قبل از این که دهانتان را باز کنید خوب فکرهایتان را کرده و ببینید دقیقا چه می خواهید بگویید. انتظار نداشته باشید که همه چیز به طور ناگهانی تغییر کند و به خودتان کمی وقت بدهید، ولی حرف زدن درباره این موضوع باعث خواهد شد که احساس بهتری داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد