فال راجت نیر- 3 بهمن

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 


♑️ متولد ژانویه ( متولدین 11دی تا 11 بهمن ) ♒️

🔋 سطح انرژی با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه (Betelgeuse)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:56 صبح ، 22:58 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شاید پیش خودتان فکر کنید این اواخر آنقدر سرتان گرم کار بوده است که لیاقت تعطیلاتی طولانی تر را داشته باشید، ولی تعطیلات دیگر برای شما تمام شده است و باید به سراغ کار و زندگیتان و آن همه مسئولیتی که به عهده تان هستند بروید. ناراحت نباشید و بهانه گیری هم نکنید، همین که دست به کار شوید خواهید دید کار کردن به آن بدی که فکر می کنید هم نیست و بعد از چند روز استراحت حتی می تواند شما را سرحال کند. با وجود این که اوضاع اقتصادیتان در حال حاضر بد نیست ممکن است اخباری بشنوید که باعث نگرانی شما در این رابطه بشوند، پیش از آن که از صحت اخباری که شنیده اید اطمینان حاصل کنید بیهوده نگران نشوید.

 

 

♒️ متولد فوریه ( متولدین 12 بهمن تا 9 اسفند ) ♓️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی (Canis Minoris)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:59 صبح ، 22:59 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما از تمام کارهایی که این روزها باید برای زندگیتان انجام دهید خسته شده اید. زندگی شخصی، عاطفی و کاریتان مدام به توجه و رسیدگی شما نیاز دارد و شما به شدت در انتظار روزهایی آرام تر هستید که بتوانید زمان بیشتری را به خودتان اختصاص داده و با خیال استراحت کنید. یک تعطیلات دو سه روزه، یا یک دور همی دوستانه چیزهایی نیستند که بتوانند حال روحی شما را به وضعیت عادی اش بازگردانند. شما به دوره ای طولانی تر از تفریح و استراحت نیاز دارید. زودتر از آنچه انتظارش را دارید به این خواسته خود خواهید رسید، ولی تا آن موقع قدر لحظات کوتاهی که برای استراحت کردن به دست می آورید را بدانید و از آنها لذت ببرید.

 

 

♓️ متولد مارچ ( متولدین 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️

🔋 سطح انرژی با میانگین 78 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:57 صبح ، 22:38 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز از آن روزهایی است که شخصیت دوگانه شما در اوج خود قرار دارد و دیگران نمی دانند چطور باید خودشان را با حال و هوای متغیر شما هماهنگ کنند. شما خودتان هم متوجه این حال خود هستید و سعی دارید در وجود خود تعادل ایجاد کنید. با این حال نمی توانید با کسانی که به همدلی و همدردی شما نیاز دارد کمک کنید و برای حل مشکلات آنها قدمی بردارید، چرا که فعلا خودتان بیش از هر شخص دیگری به کمک های خودتان نیاز دارید. ولی مواظب باشید حداقل با اطرافیان و دوستانی که به شا نیاز دارند بدرفتاری نکنید و اگر باری از دوششان بر نمی دارید با رفتار تندتان باری به دوششان اضافه نکنید. این حال شما موقتی و گذراست، ولی آنها همیشه در کنارتان خواهند بود.

 

 

♈️ متولد آوریل ( متولدین 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️

🔋 سطح انرژی با میانگین 79 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس (Agena)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 76 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:41 صبح ، 23:43 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما هنوز از حال و هوای تعطیلات بیرون نیامده اید، ولی از طرفی هم ذهنتان به شدت درگیر کارهای زیادی است که در انتظارتان هستند و دیگر جایی برای به تعویق انداختن ندارند. درست است که دلتان می خواهد امروز را هم به تنبلی و استراحت بگذانید، ولی باید سر کارتان بازگشته و مسئولیت هایی که به عهده تان هستند را انجام دهید. اگر به وعده هایی که داده بود اید عمل نکنید و وظایفتان را به انجام نرسانید مجبور خواهید شد بهای سنگینی برای آنها بپردازید و به شدت پشیمان خواهید شد. فقط آغاز روز برایتان سخت خواهد بود، وقتی دست به کار شوید ال وحوصله تان سر جایش آمده و انرژی هایی که ذخیره کرده اید به کار خواهد افتاد.

 

♉️ متولد می ( متولدین 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️

🔋 سطح انرژی با میانگین 79 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر (Achernar)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:51 صبح ، 22:39 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : با وجود این که امروز کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن ندارید کارهای نیمه کاره ای که از روزهای قبل باقی مانده اند وقت زیادی از شما خواهد گرفت. باید بپذیرید که نمی توان به گذشته بازگشت و باید شرایط ایجاد شده را پذیرفته و هرکاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید و مسیر خود را به سمت آینده ای که آرزویش را دارید ادامه دهید. اجازه ندهید انرژی منفی اطرافیانتان روی ذهن خلاق و پویای شما اثر بگذارد؛ شاید پیشرفت کارها به آن سرعتی که شما انتظارش را داشته اید نباشد، ولی پشتکار و اراده شما بالاخره نتیجه داده و پیشرفت های قابل توجهی را برایتان به همراه خواهد داشت. در طی این مسیر همراهان واقعی خود را شناخته و قدر آنها را بدانید.

 

 

♊️ متولد ژوئن ( متولدین 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️

🔋 سطح انرژی با میانگین 78 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب (Aquilae)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:14 صبح ، 21:57 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما دوست دارید امروز کنترل امور را در دست گرفته و راهنمای اعضای گروهتان باشید، ولی حتی اگر بهترین ایده ها را در سر داشته باشید هم اعتماد به نفس کافی برای انجام این کار را ندارید. در واقع همه افکار و ایده های مختلفی که در سر دارید آنقدر به نظرتان فوق العاده هستند که نمی توانید یکی از آنها را با اطمینان انتخاب کرده و دچار شک و تردید و در نتیجه عدم اعتماد به نفس شده اید. حل این معضل خیلی راحت است، بی آن که ذهن خودتان را بیهوده درگیر کنید یکی از گزینه هایی که به نظرتان بهتر می آیند را انتخاب کنید تا خیلی زود ببینید که همه با شما همراه شده و نهایت تلاششان را برای رسیدن به اهداف مشترکتان می کنند.

 

 

♋️ متولد ژوئیه ( متولدین 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️

🔋 سطح انرژی با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : آلفا صلیب ( Aridif )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:05 صبح ، 22:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : تلاش هایتان بالاخره دارند به نتیجه می رسند و اولین پرتوهای سپیده دمی که به شب تاریک مشکلاتتان پایان خواهد بخشید دارند در آسمان زندگیتان پدیدار می شوند. تردیدهایی که این اواخر داشته اید با چنان سرعتی از بین خواهند رفت که حتی خودتان هم متوجه این که چطور این اتفاق افتاده است نخواهید شد. مثل این است که ناگهان پرده ای از جلوی چشمانتان کنار رفته و حقیقت بر شما آشکار شده باشد. به هیچ عنوان نگران دیگران و افکار و قضاوت هایشان نباشید، مهم این است که بالاخره تلاش هایتان دارند به ثمر می نشینند. موقعیت مالیتان شما را کمی نگران کرده است، ولی اصلا نیازی نیست نگران این چیزها باشید، شرایطتان دارند رو به بهبود پیش می روند.

 

♌️ متولد اوت ( متولدین 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️

🔋 سطح انرژی با میانگین 78 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : چَلیپا ( mimosa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:46 صبح ، 23:01 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : خواسته ها و آرزوهای شما خیلی بیشتر و عمیق تر از آن چیزی هستند که اطرافیانتان فکر می کنند و بیان کردن آنها برای شما کار چندان ساده ای نیست. ولی خوشبختانه امروز دوستان نزدیکتان می توانند صمیمانه به حرف دلتان گوش کرده و شما را برای به دست آوردن خواسته هایتان راهنمایی کنید. در واقع تا زمانی که این افکار و احساسات خود را به زبان نیاورده اید درک کامل آنها برای خودتان نیز دشوار خواهد بود و نخواهید توانست برای به دست آوردن آنها به درستی برنامه ریزی کنید. برای بیان کردن احساسات واقعی خود نسیت به کسی که دوست دارید با مشکل مواجه هستید. چشم ها پنجره ای به روح و درون ما هستند، عمق احساس خود را با نگاهتان به او نشان دهید.

 

 

♍️ متولد سپتامبر ( متولدین 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️

🔋 سطح انرژی با میانگین 79 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : دُنب ماکیان (Gallina )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 76 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:03 صبح ، 21:50 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز شاید نرسید تمام کارهایی را که در لیست وظایف روزانه تان دارید به انجام برسانید، تنها دلیل آن هم این است که خیلی راحت برنامه های خودتان را رها کرده و درگیر مسائل و مشکلات دیگران می شوید. طبعا دوستان و نزدیکان بخاطر توجهی که به آنها و داستان هایی که برایتان تعریف می کنند دارید از شما متشکر خواهند بود، ولی در واقع این گوش شنوای شما تنها برای دلداری دادن به آنها نیست و این کنجکاوی شما تا حدود زیادی به دلیل آن است که با سرگرم کردن خودتان با مشکلات دیگران می خواهید درگیری ها و مسائل خودتان را فراموش کرده و از مواجه شدن با آنها فرار کنید. بهتر است بجای فرار از مشکلات و مسئولیت ها وقتتان را صرف رسیدگی به کارهای خودتان کنید.

 

 

♎️ متولد اکتبر ( متولدین 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️

🔋 سطح انرژی با میانگین 76 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : سَرپسین ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:34 صبح ، 22:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما همیشه و به طور ذاتی آدم عجیبی هستید، ولی امروز ایده هایتان آنقدر عجیب و غریب هستند که حتی خودتان را هم شگفت زده خواهند کرد. شما با تمام وجود می خواهید وضعیت فعلیتان را تغییر دهید و به همین خاطر هم هر چقدر نقشه تان اساسی تر و افراط گرایانه تر باشد به نظر خودتان جذاب تر خواهد بود. ولی متاسفانه با این رفتارتان ممکن است باعث شوید یکی از ایده های خیلی خوب و هوشمندانه تان ارزش خود را از دست بدهد. درست است که شما باید محدودیت های خود را از بین ببرید، ولی اولین قدم برای این کار این است که محدودیت هایتان را بشناسید و سپس آگاهانه برای از میان برداشتن آنها تلاش کنید.

 

 

♏️ متولد نوامبر ( متولدین 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : قَلب‌العَقرَب ( Antares )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 76 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:49 صبح ، 21:19 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : ایده های دیگران امروز به نظرتان آنقدر جالب و خلاقانه هستند که شاید فکر کنید که ایده های خودتان حتی ارزش این که بخواهند به زبان آورده شوند را ندارند. ولی مقایسه کردن افکار خودتان با دیگران اصلا کار درستی نیست، شما می توانید در عین این که از افکار و ایده های دیگران خوشتان می آید و لذت می برید به ایده های خودتان هم احترام بگذارید. تا وقتی که تلاشی برای عملی کردن افکار و ایده هایتان نکرده اید یا حداقل آنها را با افرادی که می توانند در مورد آنها نظر درستی بدهند در میان نگذاشته اید نمی توانید در مورد آنها قضاوت کنید. این چند روز به اندازه کافی استراحت کرده اید و وقتتان را همراه با خانواده و دوستان گذرانده اید، حالا دیگر باید تمام فکرتان را روی کارتان متمرکز کنید.

 

♐️ متولد دسامبر ( متولدین 10 آذر تا 10 دی )♑️

🔋 سطح انرژی با میانگین 76 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : فُم‌الحوت ( Piscis Austrini )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 75 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:04 صبح ، 22:07 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما از این که همیشه مسئولیت همه چیز را به عهده داشته باشید خسته شده اید. حتی ممکن است امروز ناگهان طغیان کرده و تمام برنامه های قبلیتان را بهم بریزید و دیگران را در تعجب و شگفتی رها کنید. شاید برنامه جدیدتان لزوما همان چیزی نباشد که رویایش را داشته اید، ولی شما فقط می خواهید کمی عقل دیگران را سر جایش بیاورید و بگذارید آنها هم بار مسئولیت را احساس کنند. شما می خواهید کمی برای خودتان باشید و وقتتان را صرف خودتان و اهداف شخصیتان بکنید، با این حال باید مواظب قدم هایی که بر می دارید باشید. کاری نکنید که فردا نشود بهای آن را پرداخت یا آن را به حالت اولش بازگرداند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد