فال راجت نیر – 28 آبان

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 


♑️ متولد ژانویه ( متولدین 11دی تا 11 بهمن ) ♒️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 86%
🌠 ستاره اقبال : اسکپتروم (Sceptrum)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:12 صبح ، 21:01 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما مسلما می دانید که عصبانی شدن بدون هیچ دلیل مشخصی نتیجه ای برای شما نخواهد داشت. ولی باید این را بدانید که متاسفانه نمی توانید با مخفی کردن احساساتتان جلوی تاثیر گذاشتن آنها بر روی زندگیتان را بگیرید. شاید پنهان کردن احساستان به طور مقطعی از به وجود آمدن بحث و درگیری جلوگیری کند، ولی در دراز مدت اوضاع را بدتر خواهد کرد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که احساس خود را همراه با کنترل خشمتان بیان کنید. حالا که تعطیلاتی چند روزه دارد آغاز می شود دردسر اضافی برای خودتان نخرید و به کارهای شخصیتان رسیدگی کنید. عشقتان از شما انتظار دارد که حداقل آخر هفته تان را به او اختصاص بدهید و با او وقت بگذرانید.

 

 

 

 

♒️ متولد فوریه ( متولدین 12 بهمن تا 9 اسفند ) ♓️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 80 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : اسپور (Spica)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:18 صبح ، 23:44 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : از صمیم قلب دلتان می خواهد که همکارانتان از ایده هایتان حمایت کنند، ولی آنها از خواسته ها و برنامه های شما درک درستی ندارند. تلاش های ناموفق برای توضیح اهدافتان شما را خسته و عصبی می کند، به ویژه اگر یکی از مقامات مافوقتان قبل از این که حرف هایتان را متوجه شود حرفتان را قطع کند و به شما فرصت بیان آنها را ندهد. متاسفانه مقاومت در مقابل آنها فعلا برای شما فایده ای نخواهد داشت و تنها وقت و انرژی خود را هدر خواهید کرد. شما همیشه می خواهید در رابطه عاطفیتان نقش فردی را داشته باشید که کنترل رابطه را در دست دارد، این کار چندان خوشایند نیست و باعث از بین رفتن جذابیت شما برای طرف مقابل می شود.

 

 

 

 

 

♓️ متولد مارچ ( متولدین 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : اخفی‌الفرقدین ( Pherkard )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:59 صبح ، 20:22 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز دیگران می خواهند نقشه هایی که برای آینده شان دارند را با شما در میان بگذارند. این کار آنها برای شما نیز نتایج خوبی خواهد داشت و می تواند ایده هایی جدید به شما الهام کند. ایده های بزرگ آنها شما را تشویق خواهد کرد و اعتماد به نفس لازم برای قدم برداشتن در راه درست را به شما خواهد بخشید. همچنین شما می توانید با گوش دادن به حرف های آنها نقشی اساسی در زندگیشان ایفا کنید. امروز می توانید در عالم رویا سناریوهای ایده آل گرایانه برای آینده تان بنویسید. در رابطه عاطفیتان نیز امروز روز خوبی برای تصمیم گیری در مورد آینده این رابطه نیست. این کار را برای روز دیگری بگذارید و امشب را همراه با کسی که دوست دارید به تفریح و خوشگذرانی بپردازید.

 

 

 

 

♈️ متولد آوریل ( متولدین 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : تیان‌کوآن (Tien Kuan)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:00 صبح ، 20:50 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز وقتی مسئولیتی به دوشتان باشد، حتی اگر در ابتدای کار ندانید چه باید بکنید در نهایت آن را به بهترین نحو ممکن انجام خواهید داد. اگر وقتی مشکلی در میان است و نمی دانید چه اقدامی باید در مورد آن بکنید تظاهر کنید که همه چیز روبراه است برای خودتان دردسر درست خواهید کرد. به جای مخفی کردن تردیدهایتان با رفتارهای بچگانه، با صداقت تمام وضعیت موجود را برای دیگران شرح دهید و نظرات خود را بیان کنید. این رویکرد صادقانه در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد. چرا به کسی که این همه به شما ابراز علاقه می کند یک فرصت نمی دهید؟ شاید این همان عشقی است که مدت ها در انتظارش بوده اید؟

 

♉️ متولد می ( متولدین 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 80 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : ثُعبان ( Thuban )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:56 صبح ، 20:23 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : این اواخر برای حفظ روحیاتتان تلاش بسیار زیادی کرده اید، ولی امروز بالاخره آسمان زندگیتان دارد آفتابی می شود و اوضاع رو به بهبود می رود. هنوز مشکلاتی وجود دارند که حل نشده باقی مانده اند ولی نباید اجازه دهید که این مشکلات شما را دلسرد کنند و اگر یک جای برنامه هایتان با گره ای مواجه شدید نباید به سرعت میدان را خالی کنید. با واقعیت های زندگیتان روبرو شوید؛ نادیده گرفتن واقعیت تنها رویارویی با آنچه اجتناب ناپذیر است را به تاخیر خواهد انداخت. هر لحظه خطر مواجه شدن با حقیقت شما را تهدید می کند و هر چه دیرتر با آن روبرو شوید تبعات منفی آن بیشتر خواهد بود، پس هر چه زودتر با منطق و آگاهی واقعیت ها را بپذیرید.

 

 

 

 

♊️ متولد ژوئن ( متولدین 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : پهلوی برزنجیر ( Mirach )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:08 صبح ، 21:12 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما خیلی خوب می دانید که امروز چه کارهایی باید انجام دهید، ولی تمرکز بر روی این کارها برایتان اصلا کار ساده ای نخواهد بود، زیرا ذهنتان همچون پرنده ای از این شاخه به آن شاخه می پرد و کافی است کوچکترین چیزی در اطرافتان باشد تا حواستان پرت شود. سعی نکنید کسی که دوست دارید را نادیده بگیرید. حتی اگر تلاش کنید این احساس خود را سرکوب کنید هم گاه و بیگاه به سراغتان خواهد آمد و شما را راحت نخواهد گذاشت. همکارانتان می خواهند کارهایی را برای آنها انجام دهید و به این صورت باری اضافه تر به دوشتان می خواهند بگذارند. اولویت را به کارهای خودتان بدهید، امروز آخرین روز هفته است و به پایان رسیدن کارهای خودتان اهمیت بیشتری دارد.

 

 

 

 

 

♋️ متولد ژوئیه ( متولدین 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 87%
🌠 ستاره اقبال : دیهیم ( Diadem )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:35 صبح ، 22:57 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما معمولا آدمی نیستید که بیش از آنچه توانایی انجامش را دارید وعده بدهید، ولی امروز ممکن است وقتی لازم باشد جواب رد بدهید با پذیرفتن آنچه از شما خواسته شده است برای خودتان یک دنیا دردسر درست کنید. مثبت نگری منطقی شما امکان انجام غیر ممکن ها را برای شما فراهم نمی کند. پس از آن که مسئولیت کاری را پذیرفتید باید آن را انجام دهید و فرار کردن از مسئولیت هایتان راه خوبی برای رهایی از آنها نخواهد بود. قبل از این که روبرویی با مشکلات به شما درس زندگی بدهد خودتان می توانید با کمی فکر و منطق به این نتیجه برسید. نتیجه تلاش هایتان را طی چند روز آینده خواهید دید، کافیست کمی دندان روی جگر بگذارید.

 

 

♌️ متولد اوت ( متولدین 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : رأس‌الحَمَل ( Hamal )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:25 صبح ، 20:58 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر همکارانتان امروز به وظایف و مسئولیت های خود عمل نمی کنند نیازی نیست شما بار آنها را به دوش بکشید. با این حال اگر توانایی این را دارید که خودتان را با شرایطی که به وجود آمده است تطبیق دهید مسئولیتی که به شما واگذار می شود را بپذیرید. شما به سادگی خواهید توانست از پس انجام همه این کارها بربیایید و این روز را به برگ برنده ای در پرونده کاری خود تبدیل کنید. پذیرفتن برخی مسئولیت های اضافه می تواند تعهد و مسئولیت پذیریتان را در محل کار نشان دهد، ولی شما ترجیح می دهید وقت آزادتان را برای مسائل شخصی خود صرف کنید. به جای این که آخرین روز کاری هفته اضافه کار قبول کنید زودتر به کسانی که دوست دارید و به حضور شما در کنار خود نیاز دارند بپیوندید.

 

 

 

 

♍️ متولد سپتامبر ( متولدین 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : راقص ( Arrakis )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 85 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:47 صبح ، 21:54 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز ممکن است حرف های تندی که از دیگران می شنوید به احساسات شما ضربه وارد کنند. شما در حالت عادی با خنده و بی خیالی از کنار این حرف ها می گذرید و تحت تاثیر انرژی منفی آنها قرار نمی گیرید. ولی امروز خیلی حساس شده اید و این موضوع باعث می شود نسبت به حرف های آنها عکس العمل نشان دهید و آنچه در مورد حرف هایشان در ذهنتان می گذرد را به زبان بیاورید. ولی بهتر است کمی صبوری به خرج بدهید، این کار به نفع شما خواهد بود. شما خیلی زود و راحت با دیگران ارتباط برقرار می کنید، ولی بیشتر وقت ها این دوستی در وضعیت سطحی باقی مانده و زود فراموش می شود. با این کار تجربیاتی ارزشمند را دارید از خودتان دریغ می کنید.

 

 

 

♎️ متولد اکتبر ( متولدین 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 82 تا 86%
🌠 ستاره اقبال : رجل‌العوی ( Rijl )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:51 صبح ، 21:11 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : محدود کردن و سرکوب تمایلات هنریتان امروز برای شما بسیار آزار دهنده خواهد بود و اگر کسی جلوی بیان افکارتان را بگیرد خیلی ناراحت خواهید شد و حتی ممکن است عکس العملی تند نسبت به آنها نشان دهید. مشکل کار در اینجا است که دارید خشمتان را روی فرد اشتباهی خالی می کنید، بهتر است قبل از هر کاری به احساسات خود فکر کنید و منطقتان را هم به کار بگیرید. امروز در هیچ نوع شرط بندی و بازی های شانسی شرکت نکنید یا هر کار دیگری که ریسک باختن در آن وجود دارد را نیز انجام ندهید. آیا باید در رابطه عاطفی خود تغییراتی ایجاد کنید؟ آیا تلاش هایی که در این رابطه می کنید بی نتیجه مانده اند؟ چرا در این مورد با کسی که دوست دارید صحبت نمی کنید؟

 

 

 

 

♏️ متولد نوامبر ( متولدین 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 80 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : روتانو ( Rotanev )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:28 صبح ، 21:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : روزتان را با انرژی و قدرتی فوق العاده آغاز خواهید کرد و تقریبا تمام کارهایی که در لیست کارهای روزانه تان دارید را بدون مواجهه با مشکل خاصی انجام خواهید داد. شما هر کاری که لازم است را می توانید انجام دهید، پس با اعتماد به نفس و انرژی تمام پیش بروید. اگر کاری وجود دارد که مدت هاست دوست دارید آن را انجام دهید ولی جسارت کافی برای این کار را ندارید امروز بهترین فرصت برای شروع آن می تواند باشد. خودتان را زیاد با مسائل شخصی دیگران درگیر نکنید و به جای این که به تجسس در کار آنها بپردازید به درون خودتان نگاهی بیندازید. احساسات خود را زیر سوال ببرید تا بتوانید در نهایت حقیقتی که در جستجویش بوده اید را بیابید.

 

 

 

♐️ متولد دسامبر ( متولدین 10 آذر تا 10 دی )♑️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 85%
🌠 ستاره اقبال : زورق ( Zaurak )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:28 صبح ، 20:45 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : هفته کاریتان با فشار کاری زیادی دارد ادامه پیدا می کند و سرتان حسابی شلوغ است. با این حال هنوز هم معتقد هستید که هیچ کاری نیست که توانایی انجام آن را نداشته باشید و از پس هر چالشی برخواهید آمد. درست است که با داشتن اعتماد به نفس می توانید کوه ها را هم جابجا کنید، ولی مثبت نگری حساب نشده و بی اساس هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. هر کاری که می کنید سعی کنید منطقی باشید، در این صورت رسیدن به اهدافتان کار سختی نخواهد بود. در حال حاضر از لحاظ عاطفی بسیار حساس شده اید و با وجود این که ظاهرتان چیزی نشان نمی دهد و به نظر دیگران آرام هستید، در درونتان طوفانی برپاست

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد