فال راجت نیر – 26 مهر

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 


♑️ متولد ژانویه ( متولدین 11دی تا 11 بهمن ) ♒️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 86 تا 91%
🌠 ستاره اقبال : انگورچین (Vindemiatrix)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 87 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:47 صبح ، 21:39 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : مسائل عاطفی ذهن شما را درگیر کرده است بنابراین بد نیست توجه بیشتری به قلب و ندای درونی تان کنید. اخیرا در ارتباط با عشق تان دچار مشکل شده اید و گویی در دو مسیر متفاوت از هم قدم بر می دارید اما صبور باشید و برای یک بار هم که شده بگذارید طرف مقابل تان در کارها پیش قدم شود. از بحث های جدی با دیگران نترسید زیرا می تواند نتایج مثبتی برایتان به همراه داشته باشد. برای بستن قرارداد، امروز بهترین زمان است، فقط قبل از امضا هر برگه ای، متن آن را به خوبی بخوانید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید. اگر به دنبال راهی برای تغییر روحیه تان هستید، تغییر دکوراسیون خانه یا حتی اتاق خواب می تواند گزینه خوبی برایتان باشد.

 

 

 

 

♒️ متولد فوریه ( متولدین 12 بهمن تا 9 اسفند ) ♓️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 81 تا 89%
🌠 ستاره اقبال : دلتا دوپیکر (Wasat)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 88 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:37 صبح ، 22:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز شدیدا دلتان می خواهد دست به کار شده و اقداماتی انجام دهید، زیرا فکر می کنید اگر بلافاصله کاری انجام ندهید شانس خود را از دست خواهید داد. ولی اگر بدون فکر کردن به اندازه کافی پایتان را از گلیمتان درازتر کنید به دردسر خواهید افتاد. حتی اگر از توانایی ها و قابلیت هایتان اطمینان داشته باشید هم بهتر است باری سنگین تر از حد توانایی خود بلند نکرده و محدودیت هایتان را بشناسید. به دست آوردن تجربه در حال حاضر برای رسیدن به موفقیت راهی مطمئن تر از اعتماد به نفس کاذب است. امروز در دریای محبت عشقتان غرق شوید، اما یادتان باشد که مرزها و حدود را رعایت کنید و عشقتان را عصبانی نکنید.

 

 

 

 

 

♓️ متولد مارچ ( متولدین 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 88 تا 93%
🌠 ستاره اقبال : سیگما کمان ( Nunki )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 87 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:17 صبح ، 22:07 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : به نظر می رسد که امروز احساسات یکی از اطرافیانتان در تلاطم است و شما نمی دانید که چطور باید با آنها رفتار کنید که اوضاع را از اینی که هست بدتر نکنید. وضعیت فعلی بیشتر از این که به شما بستگی داشته باشد ناشی از انرژی کیهانی است. حتی شاید اینطور به نظرتان برسد که بازی سرنوشت نقش مهمی در اتفاقات اطراف شما دارد. نگران از دست دادن کنترل امور نباشید، شما در دستانی امن قرار دارید که شما را به بهترین جای ممکن خواهند برد. امروز در کل روز خوبی برای مکالمه و صحبت کردن نخواهد بود. در حرف زدن با عشقتان نیز دقت کنید که روی جزئیات تأکید ویژه ای داشته باشید و روی بهبود مهارت های مکالمه خود کار کنید تا سوء تفاهمی بینتان به وجود نیاید.

 

 

 

 

♈️ متولد آوریل ( متولدین 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 88%
🌠 ستاره اقبال : نائرالفکه (Alphecca)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 84 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:57 صبح ، 22:11 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : مشکلات پیچیده ای که با یکی از اعضای خانواده تان دارید همچنان ادامه داشته و به توجه ویژه شما نیاز دارند، ولی به نظر می رسد که این مسائل شخصی، با وجود برنامه فشرده کاریتان، دارند کم کم روبراه می شوند و رو به بهبود هستند. هرچند هنوز کمی عصبی و حساس هستید، ولی استرس و نگرانی ها بالاخره دارند از بین می روند. در این میان بزرگ ترین مشکل و مانع موجود واکنش پذیری شدید احساسی شما است. قبل از این که نسبت به حرف ها و کارهای دیگران عکس العمل نشان دهید از یک تا ده بشمارید. این کار به شما فرصت می دهد قبل از بیان حرف هایی که از گفتنشان پشیمان خواهید شد کمی به احساسات و افکار خود فکر کنید.

 

 

♉️ متولد می ( متولدین 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 87%
🌠 ستاره اقبال : منخر الشجاع ( Minchir )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 85 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:14 صبح ، 22:54 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز بر خلاف همیشه دوست دارید از منطقه امنی که برای خود ساخته اید خارج شوید. در حال حاضر با شور و حال فعلی شما در خانه نشستن گزینه چندان موفقیت آمیزی نخواهد بود. حتی اگر از رابطه عاطفی خود نهایت رضایت را داشته باشید هم بد نیست امروز به این فکر کنید که به چه روش های جدیدی می توانید عشق خود را به طرف مقابلتان نشان داده و احساس خود را بیان کنید. نیازی نیست برای پیشرفت کردن در این زمینه دست به اقدام های مخاطره آمیز بزنید، یک قدم کوچک هم می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. پاسخی که در مقابل بیان صادقانه احساسات قلبی خود از طرف مقابلتان به دست می آورید شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

 

 

 

♊️ متولد ژوئن ( متولدین 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 82 تا 88%
🌠 ستاره اقبال : مُحلِفَین ( liphein )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 86 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:13 صبح ، 22:19 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر بتوانید ریتم درونی خود را با دنیای اطرافتان هماهنگ کنید خواهید دید که همه چیز همچون یک ساعت کوک شده خوب و دقیق پیش خواهد رفت. نه این که قرار باشد دنیا را عوض کنید، بلکه شما باید درونتان را تغییر بدهید. با اندیشیدن به زندگی به همان صوتی که دلتان می خواهد باشد شما خواهید توانست همچون سیندرلا بدترین شرایط را به تجربه ای جادویی تبدیل کنید. خوشبختانه اگر به رویاهایتان فکر کنید احتمال زیادی وجود دارد که به حقیقت بپیوندند. شما همان چیزی هستید که رویایش را در سر دارید. اگر در رابطه عاطفی خود احترامی که انتظارش را دارید را دریافت نمی کنید، وقت آن رسیده است که خیلی صریح و جدی درباره آن با طرف مقابلتان حرف بزنید.

 

 

 

 

 

♋️ متولد ژوئیه ( متولدین 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 82 تا 89%
🌠 ستاره اقبال : ماشاهه ( Minelava )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:10 صبح ، 22:15 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز می تواند برای شما یکی از خجسته ترین روزهای این چند وقت اخیر باشد. به جای این که تنها به آینده خیره شوید و منتظر بمانید تا ببینید چه چیز برایتان در نظر گرفته شده است، خودتان به همان سویی که دلتان می خواهد بروید گام بردارید. اجازه ندهید این فرصت فوق العاده بی آن که اقدام مثبتی انجام داده باشید از دستتان برود. امروز حتی به وجود آوردن کوچکترین تغییرات نیز می تواند شانس رسیدن شما به خواسته هایتان را افزایش دهد. اگر تعلل کنید چیزهای زیادی از دست خواهید داد. برای مجردها شب بسیار خوبی برای آغاز رابطه های تازه می تواند باشد، به شرط آن که خیلی سریع پیش نروند و به خودتان و طرف مقابلتان فرصت بدهید.

 

 

♌️ متولد اوت ( متولدین 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 80 تا 87%
🌠 ستاره اقبال : اپسیلون دوپیکر ( Mebsuta )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:31 صبح ، 21:41 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : نگاه کردن به زندگیتان با نگرشی معنوی به شما کمک خواهد کرد که به مشکلات خود نگاهی بهتر و سالم تر داشته باشید. شاید در دنیای اطرافتان هیچ تغییری به وجود نیامده باشد، ولی این تغییرات درونی می توانند تحولاتی اساسی در زندگیتان ایجاد کنند. شاید بخواهید این نگرش مثبت خود را با دیگران هم در میان بگذارید، ولی تلاش برای توجیه کردن اعتقاداتتان تنها باعث اتلاف وقت و انرژیتان خواهد شد. به جای این کار بهتر است از پتانسیل فعلی خود نهایت استفاده را ببرید و انرژی مثبتتان را به طور عملی به کار بگیرید. چه متاهل باشید و چه مجرد، این هفته فرصتی است برای حمایت و عشق ورزیدن به کسانی که برایتان اهمیت دارند.

 

 

 

 

♍️ متولد سپتامبر ( متولدین 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 83 تا 89%
🌠 ستاره اقبال : گاکروکس ( Gacrux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 86 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:24 صبح ، 22:18 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز به احساسات درونیتان توجه داشته باشید و آنچه حس ششمتان به شما می گوید را باور کنید، به ویژه اگر ایده ای فوق العاده در مورد انجام دادن کارهای تکراری روزمره به روشی کاملا متفاوت داشته باشید. خوشبختانه امروز الگوهای قدیمیتان شما را محدود نمی کنند و می توانید کارهایتان را به روش های جدیدی انجام دهید. شاید این نوآوری هایتان نتایج خیلی قابل لمسی نداشته باشند، ولی تا آنها را امتحان نکنید نخواهید دانست که چه نتایجی می توانند داشته باشند. حتی اگر موفق نشدید هم زود تسلیم نشوید، موفقیت همیشه به سادگی به دست نمی آید، پس هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید.

 

 

 

♎️ متولد اکتبر ( متولدین 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 82 تا 89%
🌠 ستاره اقبال : دژ جنگی ( Kastra )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 85 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:17 صبح ، 22:26 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر بتوانید نکته مثبت موجود در هر موقعیتی را پیدا کنید هیچ چیزی نخواهد توانست جلوی شما را بگیرد. البته ممکن است آنقدر اعتماد به نفستان بالا باشد که هیچ زمانی را صرف فکر کردن به عواقب کارهایتان نکنید. خوشبختانه در حال حاضر فرشته نگهبانتان مواظب شما است و هر تصمیمی که در زندگی حرفه ایتان می گیرید به خیر خواهد گذشت؛ با این حال باید توجه داشته باشید که قبل از تصمیم گیری تمام گزینه های پیش رویتان را به دقت بررسی کنید. کمی برنامه ریزی در حال حاضر می تواند تأثیرات مثبت طولانی مدتی به تصمیم هایتان ببخشد. به یاد داشته باشید که گاهی کمی سکوت می تواند تمام آنچه را که می خواهید بیان کند.

 

 

 

 

♏️ متولد نوامبر ( متولدین 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 88%
🌠 ستاره اقبال : غُمیصاء ( Gomeisa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 85 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:36 صبح ، 22:17 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز رویاپردازی در مورد آینده خیلی راحت تر از زندگی کردن در لحظه حاضر خواهد بود. نمی دانید باید با مشکلاتی که در محل کارتان و با اطرافیانتان دارید چه کار کنید. شاید به نظر برسد که نمی توانید خودتان را با همکارانتان هماهنگ کنید و نمی دانید که باید با تفاوت هایی که بین شما و آنها وجود دارد کنار بیایید یا آنها را از بین ببرید. انعطاف پذیری شاید تا حدودی بتواند مشکل شما را حل کند، ولی در نهایت باید مشکلتان را بیان کرده و راه حلی برای آن بیابید. تا جای ممکن صبوری کنید تا بتوانید نگرش خود به این موضوع را تغییر داده و درست کنید. امروز بعدازظهر نهایت بهره را از زمانتان همراه با عشقتان ببرید. با یکدیگر صحبت کنید و با سخنانی زیبا به او بگویید که چرا و چقدر دوستش دارید.

 

 

 

♐️ متولد دسامبر ( متولدین 10 آذر تا 10 دی )♑️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 83 تا 86%
🌠 ستاره اقبال : عناق‌الارض ( Alamak )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 84 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:37 صبح ، 22:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : در حال حاضر اگر میزان استرس و نگرانیتان زیادی پایین است شاید بهتر باشد کمی احتیاط کنید. وقتی خیالتان زیادی راحت است و فکر می کنید به خاطر لیاقت زیادی که دارید همه چیز باید خود بخود برایتان فراهم شود بهتر است کمی نگران شوید. آن تخت شاهی که انتظارش را دارید به سادگی برای شما فراهم نخواهد و باید برای دست یافتن به آن منطقه امن خود را ترک کرده و هرکاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید. رضایت با سخت کوشی و شجاعت به دست می آید، همیشه به دنبال ساده ترین راه ممکن نباشید. کمی استراحت به خودتان بدهید و بیخیال باشید و تنها در کنار عشقتان بنشینید و با هم تلویزیون تماشا کنید و از کنار هم بودن لذت ببرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد