فال راجت نیر – 24 مهر

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 


♑️ متولد ژانویه ( متولدین 11دی تا 11 بهمن ) ♒️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 88%
🌠 ستاره اقبال : انگورچین (Vindemiatrix)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 84 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:16 صبح ، 22:19 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز به اشتباهات چند وقت اخیرتان پی خواهید برد و فرصت خوبی برای فکر کردن راجع به آنها خواهد بود. متاسفانه شما کمی زیاده روی کرده اید و زمان و انرژی بیش از حد صرف یک پروژه کرده و یا وسیله گران قیمتی خریده اید که در واقع نیاز چندانی به آن ندارید. با پی بردن شما به این موضوع و برخورد منطقیتان با آن، شاید بشود برخی از کارهایتان را جبران کرد. حتی اگر نتیجه مثبت تلاشتان برای ایجاد تغییرات و به دست گرفتن کنترل امور را نتوانید بلافاصله ببینید، مطمئن باشید که کوشش شما به مرور زمان نتیجه خواهد داد و ثباتی که انتظار دارید را به وجود خواهد آورد، لزومی ندارد بیش از این خودتان را سرزنش کنید.

 

 

 

 

♒️ متولد فوریه ( متولدین 12 بهمن تا 9 اسفند ) ♓️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 83 تا 87%
🌠 ستاره اقبال : دلتا دوپیکر (Wasat)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 84 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:14 صبح ، 22:45 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز فکر می کنید که لیاقتتان بیشتر از اینهاست و اطرافیانتان باید عشق و توجه بیشتری به شما ابراز کنند و رفتاری متوقعانه با آنها دارید. ولی باید این را بدانید که این رفتار شما نتیجه ای که دوست دارید را برای شما به همراه نخواهد داشت. به جای این کار بهتر است کمی صبوری پیشه کنید تا پاداشی حتی بهتر از آنچه خودتان انتظار دارید دریافت کنید. لزومی ندارد نیازهایتان را فریاد بزنید، وقتی دیگران خودشان به خواسته هایتان پی برده و آنها را در اختیارتان می گذارند چیزی که به دست می آورید برایتان لذت بخش تر خواهد بود. درست است که باید انتظارات خود از عشقتان را با او در میان بگذارید، ولی نباید با انتظارات بیش از حد خود او را خسته کنید.

 

 

 

 

 

♓️ متولد مارچ ( متولدین 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 85 تا 91%
🌠 ستاره اقبال : سیگما کمان ( Nunki )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 85 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:15 صبح ، 22:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز درگیر مسائل عاطفی و رمانتیک خود هستید. نیرویی از درون شما را به فعالیت و عمل به چیزهایی که در ذهن دارید، وا می دارد. از این انرژی استفاده کنید و خودتان را محدود نکنید. سعی کنید وقت بیشتری را با اطرافیان تان بگذرانید. صحبت کردن با دوستان در چنین شرایطی می تواند برایتان مفید باشد. آیا فکر می کنید که شریک زندگی تان نسبت به شما سرد شده است؟ اگر چه در چنین شرایطی صحبت کردن با او سخت است اما اگر می خواهید رابطه تان بهبود یابد، قدم اول را شما بردارید. این رابطه ارزش مراقب را دارد.

 

 

 

 

♈️ متولد آوریل ( متولدین 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 89%
🌠 ستاره اقبال : نائرالفکه (Alphecca)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 86 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:11 صبح ، 22:58 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : کمی نگران به نظر می رسید. شما مدت هاست برای شروع رابطه ای تلاش می کنید اما هر بار مانعی بر سر راهتان سبز می شود و شما را از حرکت باز می دارد. شاید بهتر است این بار به جای انتخاب مسیری پر پیچ و خم، مسیر مستقیمی را بر گزینید. اگر تمام سعی و تلاش خود را به کار نگیرید، احتمال موفقیت تان کاهش خواهد یافت. امروز که از عشق تان دور هستید، فرصت این را پیدا خواهید کرد تا کمی با خود خلوت کنید. نگران نباشید زیرا این دوری نه تنها به رابطه شما لطمه ای وارد نخواهد کرد بلکه برای هر دویتان نیز فوایدی را به همراه خواهد داشت.

 

 

♉️ متولد می ( متولدین 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 82 تا 90%
🌠 ستاره اقبال : منخر الشجاع ( Minchir )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 88 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:39 صبح ، 22:25 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما فردی هستید که از پیشرفت دیگران خوشحال می شوید. دوست دارید عشق زندگی تان را در مقام های بالاتری مشاهده کنید و در تکامل او سهیم باشید. هر کاری که از دست تان بر می آید برای شادی و رضایت او انجام می دهید اما حواستان باشد که او نیز قدر کارهای شما را بداند. شاید بد نیست کمی از او فاصله بگیرید و این رابطه را از زاویه ای دیگر نگاه کنید. انتظار نداشته باشید که ناگهان یک معجزه همه چیز را تغییر دهد، شما نیز باید به تلاش خود ادامه دهید. هنوز چیزهای زیادی در این رابطه وجود دارد که از آن بی خبرید بنابراین به راه خود ادامه و در کنار آن به یکدیگر نیز کمی فضا دهید.

 

 

 

 

♊️ متولد ژوئن ( متولدین 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 85 تا 89%
🌠 ستاره اقبال : مُحلِفَین ( liphein )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 88 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:25 صبح ، 22:31 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز روابط عاطفی تان آنطور که می خواهید، پیش نمی رود و حتی ممکن است در روحیه شما تاثیر بگذارد اما مراقب باشید زیرا با نادیده گرفتن مسائل، اوضاع بدتر از این خواهد شد. اگر فکر می کنید که به تنهایی از پس مشکلات بر نمی آیید، با دیگران مشورت کنید. از پیش داروی نیز بپرهیزید. مدتی است که می خواهید در مورد موضوعی با شریک زندگی تان گفتگو کنید اما جرات بیان آن را نداشته و ترجیح می دهید تنها باشید. این راه دردی از شما درمان نمی کند. شما فواید بسیاری در زندگی یکدیگر دارید پس به سادگی از آنها نگذرید.

 

 

 

 

 

♋️ متولد ژوئیه ( متولدین 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 90%
🌠 ستاره اقبال : ماشاهه ( Minelava )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 87 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:57 صبح ، 22:39 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز روابط عاطفی و عاشقانه شما به بهترین شکل پیش خواهد رفت و حتی ممکن است تغییری که مدت ها انتظاش را داشته اید، رخ دهد. امروز روز درخشیدن است بنابراین خودتان را از هر چیزی که مانع پیشرفت شما می شود، دور کنید. اگر فکر می کنید که فردی از روی عمد شما را نادیده می گیرد، نگران نشوید. همه ما آدمها گاهی به فضایی برای تنهایی احتیاج داریم. بهتر است شما هم از این زمان استفاده و به کارهای عقب مانده خود رسیدگی کنید. در انتهای روز خبر خوبی از یکی از دوستان خود دریافت خواهید کرد، پس خودتان را آماده جشن و پایکوبی کنید.

 

 

♌️ متولد اوت ( متولدین 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 86 تا 92%
🌠 ستاره اقبال : اپسیلون دوپیکر ( Mebsuta )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 89 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:22 صبح ، 21:18 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : ذهن خود را درگیر مسائل عاطفی کرده اید اما نگران نباشید زیرا موفقیت از آن شما است و به زودی در این بازی پیروز خواهید شد. شما می توانید زندگی را ساده بگیرید و از آن لذت ببرید یا که برعکس، آن را برای خودتان مانند یک میدان جنگ سازید، در هر صورت انتخاب با شما است پس در تصمیم گیری هایتان محتاط باشید. شاید ترتیب دادن یک میهمانی فرصتی را برای شما فراهم کند تا با افراد جدیدی در تماس باشید. اگر چه شاید دیدار اول تان کمی جدی به نظر رسد اما به تدریج رابطه عاطفی آرامی را تجربه خواهید کرد که می تواند لبخند را به لبان شما باز گرداند.

 

 

 

 

♍️ متولد سپتامبر ( متولدین 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 90%
🌠 ستاره اقبال : گاکروکس ( Gacrux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 87 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:30 صبح ، 22:35 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : خودتان را برای یک روز پر از فعالیت های اجتماعی و گفتگوهای مفید و لذت بخش آماده کنید. خلاقیت شما نیز در چنین روزی افزایش می یابد پس به ظاهر خود نیز کمی تغییر دهید تا جذاب تر از همیشه به نظر برسید. اگر به فکر برقراری رابطه با فردی هستید و تا به حال جسارت کافی را برای صحبت کردن با او نداشته اید، امروز زمان خوبی است تا شجاعت خود را جمع کنید و اولین قدم را بردارید و تا رسیدن به اهداف تان از پای ننشینید. شاید صرف شام در مکانی رمانتیک پیشنهاد خوبی برای هر دوی شما باشد.

 

 

 

♎️ متولد اکتبر ( متولدین 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 90%
🌠 ستاره اقبال : دژ جنگی ( Kastra )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 88 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:19 صبح ، 22:29 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : بهتر است به جای عقب کشیدن در مورد مسائل عاطفی، انرژی خود را برای ادامه مسیر صرف کنید. اگر درنگ نکنید و اعتماد به نفس کافی داشته باشید، همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. به دیگران نشان دهید که در تصمیمات خود جدی هستید. شاید بد نباشید سکوت را رها کرده و آنچه مدت هاست در دلتان می گذرد را به زبان آورید. این راه نه تنها شادی و رضایت بیشتری را به زندگی شما هدیه می دهد بلکه احترام اطرافیان تان را نیز به شما افزایش خواهد داد.

 

 

 

 

♏️ متولد نوامبر ( متولدین 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 90%
🌠 ستاره اقبال : غُمیصاء ( Gomeisa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 86 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:42 صبح ، 22:57 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر چه انرژی کافی دارید اما نمی توانید بر هر کاری تمرکز داشته باشید. دوست دارید روابط عاطفی خود را بهبود بخشید اما راه درست را تشخیص نمی دهید. شاید بد نباشد این بار از دیگران برای تصمیم گیری درست کمک بخواهید. گشت و گذار بیرون از خانه نیز می تواند ذهن شما را بازتر و روحیه تان را بهتر از قبل سازد. شما فردی هستید که زمان حال برایتان اهمیت دارد ولی شاید بد نباشد کمی هم عاقبت نگر و به دنبال اهداف بلند مدت خود باشید. اگر چه ممکن است سنگ هایی در مقابل پای شما انداخته شوند اما ناامید نشوید و به حرکت خود ادامه دهید.

 

 

 

♐️ متولد دسامبر ( متولدین 10 آذر تا 10 دی )♑️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 91%
🌠 ستاره اقبال : عناق‌الارض ( Alamak )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 88 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:14 صبح ، 22:51 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : ممکن است در چنین روزی، در مورد مسائلی که با عشق و عاشقی سرو کار دارند، به مشکل بر بخورید. می خواهید طبق نقشه هایی که از قبل کشده اید، تغییراتی را در روابط خود ایجاد کنید اما یادتان باشد که از مشورت با شریک زندگی تان غافل نشوید در غیر این صورت سوتفاهم هایی را به همراه خواهد داشت. با گفتگو می توانید راههای بهتری را برای ادامه مسیر انتخاب کنید. اگر شکستن محدودیت هایی که برای خود ساخته اید سخت است، از دوستان یا خانواده خود کمک بگیرید. آنها با شناختی که از شما دارند، می توانند در این راه به شما کمک کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد