فال راجت نیر – 23 مهر

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 


♑️ متولد ژانویه ( متولدین 11دی تا 11 بهمن ) ♒️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 82 تا 89%
🌠 ستاره اقبال : انگورچین (Vindemiatrix)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 83 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:49 صبح ، 21:47 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : در حال برنامه ریزی برای آینده زندگی خود هستید، شاید دوست داشته باشید به تحصیلات خود ادامه دهید اما دودل اید و نمی توانید راه درست را تشخیص دهید. اگر چه تا کنون تصمیم گیری را به تعویق می انداختید اما حال زمان انتخاب است. شاید مجبور باشید برای به دست آوردن اطلاعات، ساعت های زیادی را پای تلفن یا جستجو در اینترنت بگذرانید. احساس می کنید که در رابطه عاطفی خود در حصارهایی تنیده شده اید و نمی توانید از آنها آزاد شوید. برای رهایی از این وضعیت می توانید از یکی از دوستان نزدیک تان کمک بگیرید.

 

 

 

 

♒️ متولد فوریه ( متولدین 12 بهمن تا 9 اسفند ) ♓️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 90%
🌠 ستاره اقبال : دلتا دوپیکر (Wasat)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 85 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:47 صبح ، 22:54 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : پروژه ای را که مدت ها قبل آغاز کرده بودید، بالاخره به نتیجه می رسد و در نهایت آنچه لیاقت اش را دارید، به دست خواهید آورد. زمان آن است کم حرفی را کنار بگذارید و کمی شور و اشتیاق تان را برای موضوعاتی که به آنها علاقه دارید، بیشتر نشان دهید. شما از رابطه عاطفی که تا به حال تجربه کرده اید خسته شده اید و دوست دارید راه دیگری را در پیش بگیرید به عنوان مثال با فردی باشید که از نظر فیزیکی و روحی در سطح شماست. با افزایش روابط خود می توانید به خواسته دلتان برسید. شاید بد نباشد بعدازظهر خود را در کنار خانواده خود بگذرانید و لحظات خوشی را با آنها تجربه کنید.

 

 

 

 

 

♓️ متولد مارچ ( متولدین 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 82 تا 91%
🌠 ستاره اقبال : سیگما کمان ( Nunki )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 87 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:46 صبح ، 22:34 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما از داشتن یکی از دوست های قدیمی خود که در تمام روزگار غم و شادی در کنارتان بوده است بسیار سپاسگزار هستید و دلتان می خواهد این احساس خود را با دیگران در میان بگذارید، ولی آنقدر در بیان احساسات خود اصرار دارید که ممکن است حستان به نظر دیگران مصنوعی و ساختگی باشد. بهتر است به جای پافشاری و تکرار در بیان احساستان، این کار را به ساده ترین شکل ممکن و با صداقت تمام انجام دهید. امروز کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و خوشبختانه برای انجام این کارها از لحاظ روحی آمادگی کامل دارید و سرشار از انرژی و شور و هیجان هستید. اگر یک جای کارتان گیر کرد زیادی روی آن حساس نشوید، بخش های دیگر کارتان را انجام دهید تا این گره نیز خودبخود باز شود.

 

 

 

 

♈️ متولد آوریل ( متولدین 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 89%
🌠 ستاره اقبال : نائرالفکه (Alphecca)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 85 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:41 صبح ، 22:41 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : در حال حاضر ایده ها و افکار غیر واقعی و بیش از حد بلندپروازانه نمی گذارند تمرکز خود را حفظ کنید. شما امروز تلاش می کنید که آرامش ذهن خود را حفظ کنید و برای رسیدن به این آرامش ممکن است در انجام کاری که حس خوبی به شما می بخشد زیاده روی کرده و در انجام وظایفتان کوتاهی کنید. در شرایط فعلی باید یادتان باشد که تمام کارهای ما نتایجی دارند که نمی توانیم از آنها فرار کنیم. کمی بازیگوشی هیچ ضرری ندارد، ولی حفظ اعتدال کلید اصلی رسیدن به موفقیت و آرامش است. از این شاخه به آن شاخه نپرید و برای خودتان یک هدف مشخص تعیین کرده و آن را دنبال کنید، در غیر این صورت در میانه راه گم خواهید شد.

 

 

♉️ متولد می ( متولدین 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 82 تا 89%
🌠 ستاره اقبال : منخر الشجاع ( Minchir )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 84 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:45 صبح ، 22:35 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : این روزها اعتماد به نفس شما بیشتر از همیشه است، ولی این اعتماد به نفس کاذب در چنین زمانی ممکن است به ضرر شما تمام شود. برای این که قلب بزرگ خود را به دیگران نشان دهید نیازی نیست به هر ساز آنها برقصید و هر کاری که از شما انتظار دارند را انجام دهید. قبل از این که خیلی دیر شود از درگیر کردن خود در کاری که به انرژی و وقتی بیش از آنچه در حد توانتان است نیاز دارد خودداری کنید. امروز دیگران شما را به راحتی به عنوان رهبر خود می پذیرند و به حرف هایتان گوش خواهند کرد، از این موقعیت خود نهایت استفاده را ببرید ولی اگر می خواهید عملکرد مناسبی داشته باشید سوالات و انتقادات دیگران را نادیده نگیرید.

 

 

 

 

♊️ متولد ژوئن ( متولدین 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 82 تا 88%
🌠 ستاره اقبال : مُحلِفَین ( liphein )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:37 صبح ، 22:23 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما از این که کسی بخواهد بی دلیل با شما مخالفت کند متنفر هستید و در چنین مواردی دلتان می خواهد راه حلی پیدا کرده و مشکلات را برطرف کنید، ولی امروز پیدا کردن راه حل و رسیدن به توافق به آن راحتی که شما فکر می کنید نخواهد بود. هر چند شما با نیت خیر سعی در حل کردن مشکلات دارید دیگران ممکن است از حرف های شما سوء برداشت کرده و فکر کنند که می خواهید آنها را کنترل کنید. به جای آن که بخواهید رفتارهای دیگران را کنترل کنید نگرش خودتان را تغییر دهید. بگذارید دیگران بدانند که شما چه فکر می کنید ولی به آنها اجازه دهید خودشان در آرامش در مورد این موضوع تصمیم گیری کنند.

 

 

 

 

 

♋️ متولد ژوئیه ( متولدین 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 81 تا 88%
🌠 ستاره اقبال : ماشاهه ( Minelava )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 86 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:34 صبح ، 22:17 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : چیزهای زیادی در رابطه عاطفی شما وجود دارند که نیاز به رسیدگی فوری شما دارند و نمی گذارند ذهنتان به آرامش برسد. شما دلتان نمی خواهد که دیگران شما را به عنوان فردی دمدمی مزاج بشناسند، پس بهتر است به جای این که بخواهید در مورد این مسائل به دیگران توضیح بدهید و سعی کنید تردیدهای خود را با آنها در میان بگذارید، خودتان را کنار کشیده و در خلوت خود به این مسائل بیندیشید. اگر افکارتان را با دوستانتان در میان بگذارید ممکن است آنها بخواهند به شما فشار آورده و مجبورتان کنند هر چه زودتر در این مورد تصمیم گیری کنید. پس بهتر است سکوت کرده و با آرامش به این موضوع فکر کرده و تصمیم گیری کنید.

 

 

♌️ متولد اوت ( متولدین 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 82 تا 88%
🌠 ستاره اقبال : اپسیلون دوپیکر ( Mebsuta )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 86 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:11 صبح ، 22:33 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : با وجود آن که امروز سعی دارید فعالیت های خود را محدود کنید، ممکن است با ایده های کاری یک نفر دیگر وسوسه شده و برای همکاری با او دست به کار شوید. شاید در ابتدا نظرات او به نظرتان بیهوده بیایند ولی با کمی فکر کردن به آنها خودتان نیز دلتان می خواهد با او همراه می شوید. با این حال بهتر است از پذیرفتن کارهای اضافی خودداری کنید و انرژی و تمرکز خود را صرف اولویت های اصلیتان کنید. اگر دوست دارید با دیگران همکاری کنید هم در وقت آزادتان و بدون اهمال در مورد اهداف خود این کار را انجام دهید. به جای این که از پیش پا افتاده ترین حرف های طرف مقابلتان برداشت های عجیب و غریب داشته باشید در صورت بروز سوء تفاهم و پیش آمدن مشکل با او حرف بزنید.

 

 

 

 

♍️ متولد سپتامبر ( متولدین 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 81 تا 89%
🌠 ستاره اقبال : گاکروکس ( Gacrux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 84 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:36 صبح ، 22:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما امروز هیچ تمایلی به حرف زدن ندارید و بیشتر دوست دارید سکوت کرده و غرق در آنچه در ذهنتان می گذرد باشید، ولی دیگران به شما به چشم یک دانای کل نگاه می کنند که می تواند جواب سوالات و مشکلات آنها را بدهد و برای پیدا کردن پاسخ مشکلات خود به سراغ شما آمده و نظرتان را جویا می شوند. اطلاعات جدیدی به دست خواهید آورد که می توانند تأثیرات زیادی روی برنامه هایتان داشته باشند. این اطلاعات را با دقت در نظر گرفته و تغییرات لازم را در مسیر خود به وجود بیاورید. اگر به بادهای غالب توجه کنید خواهید توانست کشتی رابطه خود را در مسیر صحیح هدایت کرده و به مشکلات موجود غلبه کنید.

 

 

 

♎️ متولد اکتبر ( متولدین 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 82 تا 89%
🌠 ستاره اقبال : دژ جنگی ( Kastra )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 83 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:37 صبح ، 22:44 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما در پیدا کردن رازها و اسرار زندگی قهرمان هستید و برای پیدا کردن پاسخ معماهای پیش روی خود حاضرید هر چقدر که لازم باشد تحقیق و جستجو کنید و هر کاری که از دستتان بر بیاید را انجام می دهید. امروز شاید این فکر به سرتان بزند که برای حل کردن مشکلات فعلیتان و پیدا کردن پاسخ مورد نظر خود باید سفری به گذشته داشته باشید. توضیح دادن جواب هایی که پیدا می کنید به دیگران کار ساده ای نخواهد بود و شاید آنها شما را درک نکنند؛ ولی فعلا لزومی ندارد یافته هایتان را با آنها در میان بگذارید. به جای مسابقه دادن با دیگران به فکر همکاری با آنها و انجام فعالیت های گروهی باشید که در زمان کمتر نتایج بهتری را برایتان به همراه خواهند داشت.

 

 

 

 

♏️ متولد نوامبر ( متولدین 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 82 تا 88%
🌠 ستاره اقبال : غُمیصاء ( Gomeisa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 87 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:32 صبح ، 22:49 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : نطق کردن در مورد میانه روی و اعتدال کار ساده ای است، اما در حال حاضر عمل کردن به گفته هایتان و داشتن رفتار صحیح آنقدر که به نظر می آید ساده نخواهد بود و برای شما چالش های جدی به همراه خواهد داشت. شما خیلی خوب بلد هستید که احساسات خود را کنترل کرده و نگذارید در مسیر انجام کار درست قرار بگیرند، ولی امروز مهار احساساتتان از دستتان خارج شده و احساستان هر لحظه شما را به سویی می کشاند. شما حتی حاضر خواهید بود ثبات اجتماعی خود را برای ایجاد تغییرات مورد نظر در روابطتان را به خطر بیندازید. ولی نگاه کردن به روابط اجتماعی به عنوان یک مسابقه مانعی بر سر راه رشد فردی شما خواهد بود. اهمیت همکاری و همراهی در عشق را نادیده نگیرید.

 

 

 

♐️ متولد دسامبر ( متولدین 10 آذر تا 10 دی )♑️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 82 تا 88%
🌠 ستاره اقبال : عناق‌الارض ( Alamak )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 85 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:30 صبح ، 21:59 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : انجام دادن کارها و وظایفتان زمانی که نگرشی مثبت داشته باشید که به شما امید ببخشد بسیار راحت تر خواهد بود. شما فردی سخت کوش هستید و انتظار ندارید بدون تلاش و زحمت به نتایج دلخواهتان برسید و به همین دلیل برای به دست آوردن سخته هایتان به سختی تلاش می کنید و از جان مایه می گذارید. خوشبختانه این رویکرد جاه طلبانه شما، به شرط آن که روی هدفتان متمرکز باقی بمانید، پاداش مورد نظرتان را برای شما به ارمغان خواهد آورد. چشمتان را به هدفتان دوخته و با تمام قدرت و بدون گشتن به دنبال راه میانبر به سوی آن گام بردارید. نزدیکان و دوستانتان در این مسیر در کنار شما خواهند بود و حمایت خود را از شما دریغ نخواهند کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد