فال راجت نیر – 22 مهر

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 


♑️ متولد ژانویه ( متولدین 11دی تا 11 بهمن ) ♒️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 81 تا 87%
🌠 ستاره اقبال : انگورچین (Vindemiatrix)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:41 صبح ، 21:30 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اولویت اصلی شما اجرای وظایفتان است، ولی ممکن است دوستان و یا اعضای خانواده خیلی راحت حواستان را از کارهای اصلیتان منحرف کنند. آنها ایده های خیلی هیجان انگیزی دارند و شما را به انجام کارهای جذابتری وسوسه می کنند. هیچ اشکالی ندارد که شما بخواهید در روز تعطیلتان به تفریح و خوشگذرانی بپردازید، ولی حتما زمانی را هم برای انجام کارهایتان در نظر بگیرید. هر حرفی که می شنوید را باور نکنید، اگر چیزی زیادی خوب به نظر می رسد احتمالا یک جای کار ایراد دارد؛ پس منطقتان را در نظر بگیرید و تسلیم هوس های بچگانه نشوید. در مورد چیزهایی که از لحاظ فیزیکی و یا روانی شما را آزار می دهند با افراد مورد اعتماد خود صحبت کنید.

 

 

 

 

♒️ متولد فوریه ( متولدین 12 بهمن تا 9 اسفند ) ♓️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 80 تا 86%
🌠 ستاره اقبال : دلتا دوپیکر (Wasat)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:00 صبح ، 21:48 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : متاسفانه در حال حاضر از ثبات احساسی خبری نیست، ولی از این موقعیت و تردیدهای درونیتان می توانید به صورت هوشمندانه ای استفاده کرده و اهداف حرفه ای خود را مورد سوال قرار دهید. نیازی نیست که تصمیم های بزرگ و جدی بگیرید، همین که به این موضوع به صورت جدی فکر کنید و جواب های خود را پیدا کنید کافی است. شاید دیگران شما را برای گوش نکردن به حرف آنها و اهمیت قائل نشدن برای گفته هایشان سرزنش کنند، ولی به نظر می رسد امروز با دقت و حوصله بیشتری به حرف های دیگران می توانید گوش کنید و مثل همیشه خود محور نیستید. مطمئن باشید این رفتار شما مورد ستایش کسی که دوست دارید قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

♓️ متولد مارچ ( متولدین 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 80 تا 89%
🌠 ستاره اقبال : سیگما کمان ( Nunki )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 84 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:39 صبح ، 22:22 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : رویاهایتان آنقدر واقعی به نظر می رسند که احساس کنید اگر دستتان را دراز کنید می توانید آنها را لمس کنید. ولی حقیقت این است که اگر می خواهید به واقعیت بپیوندند باید برای به دست آوردن آنها زحمت بکشید. درست است که باید به حس درونیتان توجه کنید، ولی وقتی دارید برای آینده تان برنامه ریزی می کنید منطق را هم نباید نادیده بگیرید. رویاهایتان را نادیده نگیرید، ولی با دید منطقی به آنها نگاه کنید. در مواجهه با مشکلات شما از آن دسته افرادی هستید که می توانند خونسردی خود را حفظ کرده و آرامش را به دیگران بازگردانند. شما می توانید بدون نگرانی و با دید منطقی این مشکلات را بررسی کرده و برای آنها راه حل پیدا کنید.

 

 

 

 

♈️ متولد آوریل ( متولدین 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 82 تا 87%
🌠 ستاره اقبال : نائرالفکه (Alphecca)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:24 صبح ، 22:09 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : به یکی از دوستان تان خبری در مورد کار، خانواده یا حتی اگر مسافرتی در پیش دارد می رسد که موجب تاخیر و صبر او می شود. بنابراین نباید در این شرایط زیاد پاپیچش شوید زیرا لحظه ای آزاد و لحظه ای بعد گرفتار کارهایش است. از نصیحت کردن یا پیشنهاد دادن به او نیز خودداری کنید زیرا تنها فکر او را بیشتر مشغول می کند. سعی کنید مدتی از او دور باشید تا به شرایط طبیعی خود باز گردد. افرادی را ملاقات خواهید کرد که در مورد عشق با شما صحبت می کنند، اگر شما نیز به این موضوع علاقه دارید، گفتگوی پر از هیجانی را تجربه خواهید کرد.

 

 

♉️ متولد می ( متولدین 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 80 تا 86%
🌠 ستاره اقبال : منخر الشجاع ( Minchir )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:41 صبح ، 22:32 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز کمی استرس کاری دارید، سعی کنید آب زیاد بنوشید، ورزش کنید و زمانی را به استراحت خود اختصاص دهید، از خوردن غذاهای تند نیز خودداری کنید. امروز زمان مناسبی برای مطالعه یک کتاب یا تحقیق در مورد موضوعی است که به آن علاقه دارید. اگر چه از نظر فیزیکی احساس خوبی ندارید و کمی ضعیف شده اید اما ذهن تان همچنان قدرتمند است. در رابطه عاطفی خود زودتر از آنچه فکرش را بکنید، وارد مرحله جدیدی می شوید. اگر چه نگران هستید اما نتیجه رضایت بخشی در انتظار شما است. خوش بین باشید و اولین قدم خود را محکم بردارید.

 

 

 

 

♊️ متولد ژوئن ( متولدین 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 80 تا 86%
🌠 ستاره اقبال : مُحلِفَین ( liphein )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:41 صبح ، 22:11 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : روحیه رمانتیک شما امروز افزایش می یابد بنابراین بهترین زمان است تا با معشوق خود قرار ملاقاتی بگذارید. اگرچه سعی می کنید همه چیز طبق برنامه پیش رود اما کمی در زمان بندی دچار مشکل خواهید شد، بنابراین اگر نتوانستید برنامه هایتان را در اوایل روز به درستی پیش ببرید، نگران نشوید زیرا بعدازظهر فوق العاده ای در انتظارتان است. اخیرا زاویه دید خود را نسبت به رابطه عاطفی تان تغییر داده اید، حال زمان آن است که با خوش بینی بیشتری بر آن نگاه و بر آن تمرکز کنید. شما قادرید آینده ای روشن را بر هر دویتان رقم بزنید.

 

 

 

 

 

♋️ متولد ژوئیه ( متولدین 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 81 تا 85%
🌠 ستاره اقبال : ماشاهه ( Minelava )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 85 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:47 صبح ، 22:24 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز یکی از همکاران تان را ملاقات خواهید کرد. اگر چه او آدم خوبی اما گاهی آزار دهنده است و اگر مراقب نباشید می تواند شما را به بحث های ادامه داری وادارد. سعی کنید امروز را از او دور بمانید، اگر هم نزد شما آمد با او مودبانه و با احترام بر خورد کنید سپس درب خروج را به او نشان دهید. امروز پر از احساسات مثبت هستید و این خوش بینی شما می تواند آینده روشنی را برای خود و خانواده تان رقم بزند. شاید بد نباشد کمی افکار خود را تغییر دهید و مشکلاتی را که اکنون در روابط عاطفی تان وجود دارد نادیده بگیرید و آنها را مانند یک مانع مقابل راهتان تصور نکنید.

 

 

♌️ متولد اوت ( متولدین 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 81 تا 87%
🌠 ستاره اقبال : اپسیلون دوپیکر ( Mebsuta )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 84 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:34 صبح ، 22:11 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : تلفن های بسیاری، از افرادی که دور از شما هستند تا آنهایی که با هم روابط عاطفی خاصی را تجربه کرده اید، به شما می شود. حتی ممکن است مجبور شوید که با آنها قرار ملاقاتی بگذارید. سعی کنید به جای بلند کردن صدایتان، از لحظات خود نهایت لذت را ببرید. مدتی است در یک رابطه عاطفی به سر می برید و تمایل دارید کمی جدی تر به آن بیاندیشید. حال بهترین زمان است تا با ایجاد کمی تغییرات آن را مطابق آرزوهایتان پیش ببرید. در این راه از مشورت با عشق تان و بزرگ تر ها نیز غافل نشوید.

 

 

 

 

♍️ متولد سپتامبر ( متولدین 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 81 تا 86%
🌠 ستاره اقبال : گاکروکس ( Gacrux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:27 صبح ، 22:18 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : ممکن است از لحاظ مالی به مشکلاتی بر بخورید به عنوان مثال محبور شوید قبض هایتان را پرداخت کنید و قرض هایتان را پس بدهید اما پس از تسویه کردن آنها احساس راحتی و آرامش بیشتری خواهید داشت. بهتر است در این هوای خوبی پاییزی به پیاده روی بروید و انرژی از دست رفته تان را دوباره از طبیعت پس بگیرید. حتی می توانید با دوست تان تماس بگیرید و بعدازظهر خود را با آنها بگذرانید. شما لیاقت استراحت و آرامش را دارید. اگرچه از تغییر گریزانید اما حال زمان رها کردن روزمرگی هایتان وعمل به رویاهایتان است.

 

 

 

♎️ متولد اکتبر ( متولدین 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 81 تا 86%
🌠 ستاره اقبال : دژ جنگی ( Kastra )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 86 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:32 صبح ، 22:28 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : پر از انرژی مثبت هستید و قادرید هر کاری را به اتمام برسانید. انرژی فیزیکی شما نیز افزایش یافته بنابراین بد نیست کمی ورزش کنید. اخیرا به فکر یک مسافرت بوده اید، بهتر است برای آن هر چه زودتر برنامه ریزی کنید، اطلاعات مفیدی را می توانید از این سفر به دست آورید که در زمینه شغلی یا تحصیلی به کارتان خواهد آمد. در فکر برقراری رابطه عاطفی جدیدی هستید، اگر در مورد تک تک قدم هایی که می خواهید بر دارید، فکر کنید و در مسیر درست پیش روید، به موفقیت خواهید رسید.

 

 

 

 

♏️ متولد نوامبر ( متولدین 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 82 تا 87%
🌠 ستاره اقبال : غُمیصاء ( Gomeisa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 84 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:21 صبح ، 22:41 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : زمان خوبی برای فعالیت های چند نفره است. شما می توانید با ارتباط با دیگران ایده های خود را به اشتراک بگذارید و در مورد افکار دیگران نیز اطلاعاتی مفید به دست آورید. اما مراقب باشید زیرا امروز زمان مناسبی برای بحث های جدی نیست. حتی اگر دیگران خواستند شما را وارد بحث کنند، خودتان را کنار بکشید و با فردی دیگری که درگیر این مسائل نیست، گفتگو کنید. وقت خود را با افرادی بگذرانید که مشترکات بیشتری با شما دارند در این صورت چیزهای بیشتری از زندگی و اطراف تان دریافت خواهید کرد.

 

 

 

♐️ متولد دسامبر ( متولدین 10 آذر تا 10 دی )♑️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 82 تا 86%
🌠 ستاره اقبال : عناق‌الارض ( Alamak )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 84 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:26 صبح ، 21:58 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : در مورد رابطه عاطفی یا شغلی خود کمی احساس نگرانی و ناامنی می کنید اما استرس خود را کنار بگذارید زیرا تغییراتی که در زندگی شما به وجود آمده، می تواند برایتان مفید باشد. اگر چه آرام بودن در این شرایط پر از استرس برایتان کمی سخت است اما سعی کنید با ورزش کردن یا گشت و گذار در طبیعت زیبای پاییز کمی مراقبه کنید. همه چیز زندگی در حال دگرگونی است و عشق نیز از آن مستثنی نیست پس بهتر است فضای بیشتری برای رشد به خود و زندگی تان دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد