فال راجت نیر – 21 دی

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 


♑️ متولد ژانویه ( متولدین 11دی تا 11 بهمن ) ♒️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 71 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای یمانی (Sirius)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:13 صبح ، 22:48 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : سعی کنید کمی به زندگی خود تغییر دهید و در شرایطی قرار گیرید که خوشحال و راضی تان می کند. رضایت شخصی چیزی است که شما باید آن را در اولیت زندگی خود قرار دهید. اگر احتیاج به حمایت دیگران دارید، خجالت را کنار بگذارید و از دیگران درخواست کمک کنید. هر چه باری که بر دوش شماست کمتر شود، احساس سبکی و راحتی بیشتری خواهید کرد و فضای بیشتری برای اتفاقات جدید فراهم خواهد شد. نگران رابطه عاطفی خود نباشید زیرا به زودی مانند درختی شکوفه می دهد و شما از عطر آن سرمست می شوید.

 

 

♒️ متولد فوریه ( متولدین 12 بهمن تا 9 اسفند ) ♓️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : اَگَست (Canopus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:19 صبح ، 22:39 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : تنها چیزی که امروز باید تمرکزتان را بر آن بگذارید، مرزها و محدودیت های زندگی تان است. بهتر است کمی در خلوت خود به این موضوع بیاندیشید. اکنون زمانی است که باید با خودتان روراست باشید. سلامت جسمی و روحی و ارتباطات شما با دیگران همگی وابسته به چیزهایی است که شما برای زندگی خودتان تعریف می کنید. اگر «نه» گفتن را بلد نیستید، از همین امروز تمرین کنید. شما هنوز درگیر رابطه عاطفی گذشته خود هستید، بهتر است به دنبال راهی برای رهایی از آن باشید. هدف خود را تغییر کنید و با اراده ای قوی به سمت آنچه ندای قلب تان می گوید، حرکت کنید.

 

 

♓️ متولد مارچ ( متولدین 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 72 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : آلفا شلیاق (Vega)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:58 صبح ، 23:10 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : آیا تمام حالات و رفتارهای شما آگاهانه است؟ بد نیست به خودتان با دقت بیشتری نگاه کنید و ذره بین را به جای دیگران روی خودتان قرار دهید. شما اخیرا چشم هایتان را به روی حقیقت بسته اید و نمی خواهید شرایط اطراف تان را آنگونه که هست، ببینید. اما بهتر است هر چه زودتر چشم هایتان را باز کنید و با واقعیت روبه رو شوید. به دنبال آنچه ذهن و روح تان را خشنود و راضی می کند، بروید و به نظرات و انتقادهای دیگران هم توجهی نشان ندهید. اگر در رابطه عاطفی شما مشکلی وجود دارد که آزارتان می دهد، به جای پنهان کاری آن را با شریک زندگی تان در میان بگذارید

 

 

♈️ متولد آوریل ( متولدین 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آلفای ارابه‌ ران (Capella)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:18 صبح ، 22:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز به اهمیت عشق در زندگی تان پی می برید. این که با عشق چقدر همه چیز برای شما زیبا و جذاب به نظر می رسد. عشق در دل شما ریشه کرده و هر چه بیشتر این احساس را با اطرافیان تان تقسیم کنید، خشنودی و رضایت بیشتری به دست خواهید آورد. شما از تغییرات ناگهانی بیزارید. به همین دلیل از دست فردی که می خواهد هر چه سریع تر به شما نزدیک شود، ناراحت و عصبانی هستید. به جای عصبانیت بهتر است با او صحبت کنید. مطمئن باشید که او شما را درک می کند و رفتار خود را تغییر خواهد داد. فقط در مورد کلماتی که به زبان می آورید محتاط تر باشید.

 

♉️ متولد می ( متولدین 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : ظُلمان (Centauri)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:12 صبح ، 23:36 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز خودتان را در آینه نگاه می کنید و متوجه می شوید که مانند همیشه شاد نیستید. شاید از اتفاقاتی که در گذشته برایتان افتاده و هنوز ذهن شما را درگیر کرده است، شرمگین هستید. اجازه ندهید سایه گذشته روی زندگی کنونی شما بیافتد و شما را از پیشرفت دور نگه دارد. با این احساسات خود بجنگید و آنها را ریشه یابی و بهترین راه حل را پیدا کنید. به فکر ایجاد تغییراتی در رابطه عاطفی خود هستید اما خاطره ای در گذشته مانع از پیشرفت شما می شود. گذشته را رها کنید و برای آینده ای روشن قدم بردارید.

 

 

♊️ متولد ژوئن ( متولدین 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 85%
🌠 ستاره اقبال : نگهبان شمال (Arcturus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:57 صبح ، 22:16 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : به خاطر اشتباهی که اخیرا مرتکب شده اید، خودتان را مدام سرزنش می کنید و برچسب گناهکاری به خودتان می زنید. اما آگاه باشید که همیشه راهی برای بازگشت پیدا می شود. با شرمندگی هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد پس بهتر است هر چه زودتر این احساس را از خود دور کنید و برای معذرت خواهی پیش قدم شوید. در محیط کار احساس خستگی و کسالت می کنید، اگر فکر می کنید که زمان ایجاد تغییرات است، رزومه خود را تکمیل کنید و به دنبال موقعیت های بهتری که شما را راضی و خشنود می کند، باشید.

 

 

♋️ متولد ژوئیه ( متولدین 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:35 صبح ، 23:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : چرا در جنگی که می دانید برنده نیستید، شرکت می کنید؟ چرا دوست دارید هم خودتان و هم دیگران را گول بزنید و به همه ثابت کنید که دانای کل هستید در صورتی که آنقدرها هم که فکر می کنید نمی دانید؟ بهتر است سلاح های خود را زمین بگذارید و به جای جنگیدن، صلح کنید. کلید موفقیت شما در شنیدن است، پس کمی سکوت اختیار کنید و به حرف های طرف مقابل تان هم گوش دهید. مطمئنا پشیمان نخواهید شد. سفری کوتاه در پیش دارید. این سفر تغییرات اساسی را به خصوص در روابط عاطفی در زندگی تان ایجاد خواهد کرد.

 

♌️ متولد اوت ( متولدین 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی ( Canis Minoris )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:27 صبح ، 23:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز برای انجام کارهایتان تا می توانید به عقل و منطق تکیه کنید و گرنه به اشتباه می روید. هر چه بیشتر دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، ایده های سازنده تر بیشتری نیز از آنها دریافت خواهید کرد که در پیشرفت کاری تان نیز موثر خواهد بود. احساس می کنید که فردی پا روی دمتان گذاشته است. این فرد به دنبال شنیدن جوابی از جانب شماست. اگر به شما پیشنهادی شده است، بهتر است کمی جدی تر در مورد آن بیاندیشید و هر چه زودتر به آن جواب دهید. در این صورت هم شما و هم طرف مقابل تان از این برزخ رها می شوید.

 

 

♍️ متولد سپتامبر ( متولدین 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه ( Betelgeuse )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:31 صبح ، 22:52 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز ممکن است کمی عصبانی و تندخو شوید بنابراین از همین حالا مراقب رفتارهایتان باشید تا مبادا کنترل شما را به دست گیرند و پشیمانی به سراغ تان آورند. به دنبال ریشه احساسات خود باشید. اگر احساس می کنید که باید تغییراتی به شرایط خود بدهید، معطل نکنید. کلید موفقیت شما اعتدال است. اخیرا رابطه عاطفی شما دچار یکنواختی شده است. پیشنهاد می کنیم که هیزم آتش عشق تان را زیادتر کنید. به عنوان مثال در بیرون از خانه با یکدیگر قراری بگذارید و کارهایی را که شما را به هیجان وا می دارد، انجام دهید.

 

 

♎️ متولد اکتبر ( متولدین 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر ( Achernar )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:44 صبح ، 23:32 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شرایط زندگی شما خوب است و در حال حاضر از اعتماد به نفس بالایی برخوردارید. از این حس مثبت خود استفاده کنید و به کارهای عقب مانده خود سرو سامانی دهید یا حتی اگر به فکر یک جلسه برای بستن قراردادی هستید، درنگ نکنید. فقط یادتان باشد که یک حرکت معمولی مانند یک لبخند، می تواند همه چیز را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد. حال که در شرایط خوبی به سر می برید، دوستان و اقوام خود را فراموش نکنید و اگر به کمک و حمایت شما احتیاج دارند، تنهایشان نگذارید. به زودی توسط دوستی که مدت هاست او را ندیده اید، سورپرایز خواهید شد.

 

 

♏️ متولد نوامبر ( متولدین 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس ( Agena )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:57 صبح ، 23:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : به زودی آرامشی که مدت ها به دنبال اش بوده اید، به سراغ تان می آید که نتیجه تلاش های چند ماه اخیرتان خواهد بود. به خود و اطرافیان تان اعتماد کنید و چشم هایتان را به روی واقعیت بگشایید. اگر به فکر ایجاد تغییراتی در زندگی خود هستید، نگرانی را گنار بگذارید و قدم اول را بردارید زیرا همه چیز به نفع شما پیش خواهد رفت. شما می خواهید در مورد رابطه عاطفی خود تصمیمی بگیرید اما خاطرات گذشته و ترس از آینده مانع شما می شود، بهتر است در زمان حال زندگی کنید و آنچه ندای دلتان می گوید را انجام دهید.

 

♐️ متولد دسامبر ( متولدین 10 آذر تا 10 دی )♑️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 70 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب ( Aquilae )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:50 صبح ، 22:18 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : کلید موفقیت شما در چنین روزی، صبر است. شما باید یاد بگیرید که چگونه بدون خستگی و غر زدن، تا نتیجه نهایی متتظر بمانید. پس از آن مفهوم جمله «گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی» را درک خواهید کرد. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید. از طرفی دوست دارید به این میهمانی بروید زیرا فرد مورد علاقه تان نیز در آنجا حضور دارد، اما از طرف دیگر حوصله شلوغی را ندارید. پیشنهاد ما این است که در این مهمانی شرکت کنید زیرا جذابیت شما آنقدر زیاد خواهد بود که افراد بسیاری را تحت تاثیر خود قرار داده و دل معشوقه تان را نیز به دست خواهید آورد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد