فال راجت نیر – 19 دی

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 


♑️ متولد ژانویه ( متولدین 11دی تا 11 بهمن ) ♒️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 71 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای یمانی (Sirius)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:13 صبح ، 22:48 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شاید به این فکر کنید که چرا باید وقتی که در زمان حال و در اطرافتان این همه چیزهای خوب در جریان است، باید وقت آزادتان را صرف خیره شدن و اندیشیدن به آینده کنید. در واقع امروز برنامه ریزی کردن برای آینده کار بیهوده ای است، زیرا نمی توانید از این که تغییراتی که در حال حاضر دارند اتفاق می افتند چه نتایجی به همراه خواهند داشت اطمینان حاصل کنید. بهترین گزینه برای پیدا کردن راهتان در زمان تغییرات این است که هدفتان را با فرصت های موجود هماهنگ کنید و بیش از اندازه روی اهداف قبلیتان اصرار نورزید. تمرکز روی اهداف کوتاه مدت شانس شما را برای رسیدن به موفقیت و نتایجی که انتظارش را دارید بیشتر خواهد کرد.

 

 

♒️ متولد فوریه ( متولدین 12 بهمن تا 9 اسفند ) ♓️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : اَگَست (Canopus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:19 صبح ، 22:39 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : روح شما بیقرار است و دلتان می خواهد کار و یا پروژه تازه ای را آغاز کنید. حتی اگر چندین دلیل منطقی برای منتظر ماندن داشته باشید هم مدام یک چیزی شما را تشویق می کند که عجله کرده و از قدرتی که در خودتان احساس می کنید استفاده کنید. شما در مقابل هر مانعی می توانید به سرعت مقاومت کنید و همین شما را قادر می سازد کارهایی جادویی به انجام برسانید. زندگیتان رو به تغییر است، پس خودتان را برای آنچه شما را به سوی خویش فرا می خواند حاضر کنید. داشتن آمادگی کافی از ضعف شما در عملکرد جلوگیری می کند. امشب اگر کارهای سنگین روزانه توانی برایتان باقی گذاشته بود با دوست هایتان دور هم جمع شده و تا می توانید بخندید.

 

 

♓️ متولد مارچ ( متولدین 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 72 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : آلفا شلیاق (Vega)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:58 صبح ، 23:10 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز رسیدن به اهداف بلند مرتبه ای که دارید کاری هیجان انگیز ولی طاقت فرسا به نظر می رسد، ولی نباید تحت هیچ شرایطی میدان را خالی کنید. حتی اگر شرایط سخت موجود شما را دلسرد می کنند هم به ایده های خلاقانه و تازه ای که دارید و بسیار هم ارزشمند هستند تکیه کنید. موانعی که این اواخر داشته اید را به عنوان فرصت هایی در نظر بگیرید که به تقویت بیشتر نقشه هایتان کمک می کنند. فقط حواستان باشد که به انتظارات و باورهای قدیمیتان نچسبید و برای پذیرفتن تغییرات آماده باشید. حتما لازم نیست به مهمانی و جشن دعوت شوید تا به خودتان برسید، برای دل خودتان امروز بهترین لباس هایتان را بپوشید و تا می توانید به خودتان برسید.

 

 

♈️ متولد آوریل ( متولدین 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آلفای ارابه‌ ران (Capella)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:18 صبح ، 22:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما امروز برای خودتان توجیهات منطقی زیادی برای کنار گذاشتن احتیاط دارید، ولی وقتی نشانه هایی از اشتباه بودن مسیری که در پیش گرفته اید را می بینید دچار احساس سردرگمی می شوید. با وجود این که مخالفت هایی با ایده هایی که در سر دارید می شود، عاقلانه تر این است که به جای متوقف کردن پیشروی در مسیرتان تنها سرعتتان را کمتر کنید. باور داشته باشید یا نداشته باشید، در حال حاضر عجله کردن هیچ تاثیری در زودتر رسیدن شما به خواسته هایتان نخواهد داشت. در زمینه روابط عاطفی بهتراست از آنچه در ذهنتان برای خودتان از کسی که به دنبالش هستید تعریف کرده اید را کنار بگذارید تا عشق خودش به سراغتان بیاید.

 

♉️ متولد می ( متولدین 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : ظُلمان (Centauri)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:12 صبح ، 23:36 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز ممکن است کسانی که همیشه در مواقع سختی و مشکلات در کنار شما هستند و از شما حمایت می کنند به کمکتان احتیاج داشته باشند. ولی این که زحماتی که می کشید و تلاش های دلسوزانه تان دیده نشوند ممکن است اعصاب شما را به هم بریزد و فکر کنید در حقتان ظلم شده است، با این حال باید به وعده هایی که برای کمک داده اید عمل کنید. شاید با خودتان فکر کنید که بهتر است خودتان را کنار بکشید تا نبودنتان و نقش مهمی که ایفا می کنید دیده شود، ولی این کار اصلا منطقی نیست و نه تنها نتیجه مورد نظرتان را نخواهد داشت، بلکه به ضررتان نیز تمام خواهد شد. در هر صورت شما کاری که می دانید درست است را انجام دهید.

 

 

♊️ متولد ژوئن ( متولدین 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 85%
🌠 ستاره اقبال : نگهبان شمال (Arcturus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:57 صبح ، 22:16 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز به جای آن که به حرف ها و نظرات دوستان نزدیک و یا حتی نیروهای متخصص گوش کنید بهتر است با دقت به صدای آرام ندای درونتان گوش کنید. آنها نمی توانند به مسائل از نقطه نظر شما نگاه کنند و توصیه های خیرخواهانه آنها ممکن است به ضرر شما تمام شود. رسیدن به اهداف شخصیتان در حال حاضر آنقدر اهمیت دارد که باید به خاط آنها از فعالیت های اجتماعیتان کم کنید تا بهتر روی اهدافتان متمرکز شوید. برای مدتی تمام انرژیتان را صرف رویاها و اهدافتان کنید، کمی تنها مندن در حال حاضر می تواند برای شما بهتر باشد. اگر وقت کردید بعد از کارهای روزانه تان همراه با دوست های صمیمیتان سری به مراکز خرید بزنید و برای خودتان یک هدیه هرچند کوچک بخرید.

 

 

♋️ متولد ژوئیه ( متولدین 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:35 صبح ، 23:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : ترکیب عجبیبی از انگیزه های مثبت و برخورد های منفی امروز را برای شما به روزی جالب هرچند عجیب تبدیل خواهد کرد. با این حال شما احساس سردرگمی می کنید و نمی دانید که آیا باید موانعی که در محل کارتان در مقابل شما ایجاد می شوند را باید به عنوان نشانه ای در نظر بگیرید که می خواهد به شما بگوید باید در مسیرتان تغییر جهت بدهید یا خیر. یا شاید رفتار سرد یک نفر دیگر باعث شود نگران شوید که نکند کار اشتباهی انجام داده باشید. در هر صورت شما این قدرت را دارید که این احساس تردید را به نفع خودتان تمام کنید. اگر تمام توانتان را به کار گرفته و اراده کنید، شما می توانید به هر آن چه که می خواهید برسید.

 

♌️ متولد اوت ( متولدین 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی ( Canis Minoris )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:27 صبح ، 23:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما همیشه در هر گروهی که باشید همان فردی هستید که در زمان بروز مشکلات بین افراد گروه همه به شما مراجعه می کنند. با این حال امروز آرام کردن دیگران کار ساده ای نخواهد بود و به نظر می رسد ک هیچ کسی علاقه ای به شنیدن به حرف های صلح آمیز شما ندارد. شما باید انرژی بیشتری صرف این کار کنید و انگیزه هایی که باعث ایجاد درگیری بین افراد گروه شده اند را درک کنید تا بتوانید در حل مشکلات تاثیرگذار باشید. این را به یاد داشته باشید که ملایمت و مهربانی در رفتارتان نتایج خوبی برایتان به همراه خواهد داشت. اگر دوستتان امروز خواست شما را به کسی معرفی کند با ادب و احترام تمام این پیشنهاد او را رد کنید.

 

 

♍️ متولد سپتامبر ( متولدین 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه ( Betelgeuse )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:31 صبح ، 22:52 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما معمولا می توانید با آرامش و خونسردی تمام تفکری استراتژیکی داشته باشید. ولی امروز ممکن است ناگهان احساس کنید که دیگر تحمل وضعیت موجود را ندارید و اعصابتان بهم بریزد و حتی بخواهید بیخیال تمام نقشه های قبلیتان شوید. این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که عمل کردن از روی انگیزه آنی و بدون تفکر قبلی به ویژه در دراز مدت اثرات مخربی می تواند روی عملکردتان داشته باشد و حتی اطرافیانتان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. این گفته کنفوسیوس را در نظر داشته باشید که «تا زمانی که دارید پیش می روید این که چقدر کند حرکت می کنید هیچ اهمیتی ندارد». امشب برای عشقتان یک شام مخصوص بپزید و با یک میز رمانتیک دونفره او را غافلگیر کنید.

 

 

♎️ متولد اکتبر ( متولدین 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر ( Achernar )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:44 صبح ، 23:32 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : رویکرد روشمند و حساب شده ای که شما نسبت به اهدافتان دارید معمولا به نفع شما عمل می کند، ولی متاسفانه احساس شور و هیجان شدیدی که در حال حاضر در وجود خود احساس می کنید کنترل احساساتتان را برای شما دشوار کرده است. شما دلتان می خواهد به دیگران نشان دهید که دقیقا چه احساسی دارید، ولی کاملا از این که آنها از شنیده هایشان خوششان نخواهد آمد هم مطمئن هستید. احساس درونیتان می تواند شما را به جهت درستی هدایت کند، پس به صدای آن گوش کنید. زندگی شما فقط و فقط به خودتان تعلق دارد و این شما هستید که باید تصمیم بگیرید چطور زندگی کنید.

 

 

♏️ متولد نوامبر ( متولدین 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس ( Agena )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:57 صبح ، 23:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز شدیدا دلتان می خواهد که نگرشتان را با دیگران به اشتراک بگذارید، ولی به اندازه کافی به میزان اثرگذاری کلامتان دقت نمی کنید. حتی اگر هیچ منظوری نداشته باشید هم، این سخنانی که شما بدون تفکر قبلی به زبان می آورید می توانند به احساسات کسی که دوست دارید لطمه بزنند. به جای این که خودتان را درگیر بحث در مورد مسئله ای که از اهمیت چندانی برخوردار نیست بکنید، کمی در خلوت خودتان فرو بروید و به حرف هایتان فکر کنید. حقیقت در عین زیبایی می تواند بسیار دردناک باشد، به همین دلیل هم باید با احتیاط تمام به آن بپردازید. امشب قبل از خواب در مورد روزی که پشت سر گذاشته اید با همسرتان حرف بزنید، این کار حس صمیمیت بین شما را افزایش می دهد.

 

♐️ متولد دسامبر ( متولدین 10 آذر تا 10 دی )♑️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 70 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب ( Aquilae )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:50 صبح ، 22:18 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز اعتماد به نفستان به شدت بالا رفته است و شما آماده هستید کاری که در گذشته از انجام آن به شدت امتناع کرده بودید را با خیال راحت و خونسردی تمام انجام دهید. با وجود این که وفاداری به ارزش های اساسیتان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، باید مواظب باشید که تلاش نکنید نگرش خودتان را به زور به دیگران تحمیل کنید. این که به دیگران ثابت کنید چقدر حق با شما است اصلا مهم نیست، آنچه اهمیت دارد این است که بی آن که به قضاوت دیگران فکر کنید کاری را انجام دهید که از صمیم قلب به صحت آن اطمینان دارید. همیشه سعی کنید ایمانتان قویتر از ترس هایتان باشد و به آنها اجازه ندهد مانع شما شوند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد