فال راجت نیر – 17 دی

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 


♑️ متولد ژانویه ( متولدین 11دی تا 11 بهمن ) ♒️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 71 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای یمانی (Sirius)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:13 صبح ، 22:48 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز برآمدن از پس شک و تردیدهایی که در محل کارتان دارید کار مشکلی به نظرتان می رسد، ولی این که شانه هایتان را با بی تفاوتی بالا انداخته و بیخیال انجام آنها شوید اصلا راه حل خوبی نیست. به احساس درونتان اعتماد کرده و راه حلی که به نظرتان درست می آید را در پیش بگیرید تا به راحتی از ابهامات موجود نجات پیدا کنید. شما با تمام وجود به دنبال هیجان هستید پس سعی نکنید این همه انرژی که وجودتان را فرا گرفته است را سرکوب کنید، در غیر این صورت منفجر خواهید شد. فعالیت هایی را که به شما اجازه می دهند این انرژی را به کار بگیرید حتما در برنامه امروزتان قرار دهید. شاید این چند هفته اخیر حسابی سرتان شلوغ بوده باشد، ولی کارها هنوز تمام نشده اند.

 

 

♒️ متولد فوریه ( متولدین 12 بهمن تا 9 اسفند ) ♓️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : اَگَست (Canopus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:19 صبح ، 22:39 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : احساس می کنید در یک حباب خیالی معلق هستید و زمان از حرکت باز ایستاده است، ولی این حباب هر لحظه ممکن است بترکد، پس بهتر است حواستان را جمع کنید. شما متوجه این هستید که فرصت های بزرگی دارند به شما نزدیک می شوند، ولی حالا این فرصت ها با سرعتی بیشتر دارند به شما می رسند و باید خودتاان را برای بهره بردن از آنها آماده کنید. پس تا فرصت هست کارها و وظایفی که در دست دارید را هر چه زودتر به انجام برسانید. وقتی کارهایی که در دست دارید را جمع و جور کنید خواهید توانست برای وارد شدن به مرحله جدید زندگیتان آماده شوید. عقربه های ساعت در حرکتند و آینده منتظر هیچکس نمی ماند.

 

 

♓️ متولد مارچ ( متولدین 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 72 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : آلفا شلیاق (Vega)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:58 صبح ، 23:10 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز افکار و تخیلاتتان آنقدر فعال هستند که به نظر اطرافیانتان می رسد ارتباطتان را با دنیای واقعی قطع کرده اید و تنها در عالم رویا به سر می برید. سعی کنید وقت آزادتان را با کسانی بگذرانید که افکار و نگرشی شبیه به خودتان دارند و نیاز شما به حرف زدن در مورد رویاهایتان را برآورده می کنند. در محل کارتان در مورد مسائل جدی و حرفه ای صحبت کنید و نگذارید فکر کنند در خواب و خیال به سر می برید. اگر فکر می کنید این روزها بین شما و عشقتان رابطه سرد و خشکی وجود دارد، انتظار نداشته باشید اتفاقی غیر منتظره بیفتد و رابطه عاطفیتان را متحول کند. خودتان دست به کار شوید و از عشقتان نیز بخواهید با شما همکاری کند.

 

 

♈️ متولد آوریل ( متولدین 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آلفای ارابه‌ ران (Capella)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:18 صبح ، 22:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز دیگران به نظرتان خیلی قابل اعتماد نیستند و هر انتظاری که دارید هم بر عکس آن برایتان پیش می آید. بیش از اندازه نسبت به کارها و برنامه هایتان حساسیت به خرج ندهید و به خاطر بروز مشکلات خودتان را سرزنش نکنید. داشتن نگرشی همراه با انعطاف پذیری به شما کمک خواهد کرد که به سادگی این سختی ها را پشت سر بگذارید. اگر فکرتان را عوض نکنید هیچ چیز دیگری را هم نخواهید توانست تغییر دهید. رابطه ای که به شما احساس آزادی در بیان احساستان را بدهد یک رابطه ایده آل است. ولی این بدان معنا نیست که باید هر فکری را که به سرتان خطور می کند بلافاصله به زبان بیاورید، گاهی بهتر است بعضی افکار ناگفته باقی بمانند.

 

♉️ متولد می ( متولدین 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : ظُلمان (Centauri)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:12 صبح ، 23:36 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : به فکر یک مسافرت طولانی مدت به جایی هستید که تا به حال هرگز نرفته اید، فرصتی که برایتان فراهم شده است را به راحتی از دست ندهید و فکر نکنید که امکان انجام این کار برایتان میسر نیست. حتی اگر فکر می کنید امکان گرفتن مرخصی ندارید و یا از پس هزینه ها بر نمی آیید هم کافی است به اندازه تلاش کنید تا همه برنامه هایتان راحتتر از آنچه خودتان فکر می کنید روبراه شوند. پروژه ای که مدتی است در دست اقدام دارید خیلی بیشتر از آنچه برنامه ریزی کرده بودید طول کشیده و این موضوع شما را کلافه کرده است. تا حالا دیگر باید به این نتیجه رسیده باشید که زمان آن رسیده است که سطح انتظارات خودتان را پایین بیاورید و در رابطه با این مسئله منطقی رفتار کنید.

 

 

♊️ متولد ژوئن ( متولدین 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 85%
🌠 ستاره اقبال : نگهبان شمال (Arcturus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:57 صبح ، 22:16 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما آنقدر مستقل هستید و خودتان به راحتی از پس کارهایتان بر می آیید که وقتی به کمک نیاز داشته باشید هم برایتان سخت است که از دیگران تقاضای کمک کنید. همکارانتان هم تمایلی نسبت به همکاری و کمک کردن به شما از خودشان نشان نمی دهند. در نتیجه امروز با وجود این که به حمایت دیگران نیاز دارید ترجیح می دهید کاری نکنید که دیگران فکر کنند درمانده شده اید. هنوز دیر نشده است، دست از این تفکرتان بردارید و از نشان دادن ضعفهایتان هراس نداشته باشید. قرار نیست شما یک انسان کامل و بدون نقص باشید، همه انسان ها مثل شما نقص ها و ضعف هایی دارند، پس اجازه بدهید نزدیکانتان به شما کمک کنند.

 

 

♋️ متولد ژوئیه ( متولدین 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:35 صبح ، 23:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز حتی اگر خودتان هم رویتان نشود بگویید، داشتن یک رابطه رمانتیک بهترین نسخه ای است که هر دکتری می تواند برای شما بپیچد. ترکیبی از عشق و خلاقیت برای شما تجربه ای خوشایند و تکرار نشدنی رقم خواهد زد. پس از نیروی خلاقیت فوق العاده تان برای ساختن روزی لذت بخش استفاده کنید. امروز بی آن که خودتان بدانید در جست و جوی چه چیزی هستید، در زندگی به دنبال مفهوم تازه ای می گردید. اگر از وضعیت فعلی خود در محل کارتان راضی نیستید نگران نباشید. همه چیز در حال تغییر است و نباید بگذارید احساسات فعلیتان روی نگرشی که نسبت به آینده دارید اثری منفی بگذارد. پرداختن به مسائل معنوی می تواند به شما در یافتن پاسخ هایی که به دنبالشان هستید کمک کند.

 

♌️ متولد اوت ( متولدین 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی ( Canis Minoris )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:27 صبح ، 23:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما آنقدر عاقل هستید که بدانید امروز بهتر است احساسات خود را از دیگران مخفی کنید. حتی اگر مجبور هستید در جمع حضور داشته باشید هم بهتر است احساستان را در خانه جا بگذارید. اگر می خواهید در محل کارتان جدی گرفته شوید صحبت کردن در مورد مسائل خصوصی خانوادگیتان اصلا فکر خوبی نیست. امروز به واسطه آشنایی با افراد جدید ممکن است تغییراتی در موقعیت اجتماعیتان ایجاد شود و با شبکه جدیدی از دوستان و آشنایان ارتباط برقرار کنید که شرایط شما را به طور قابل توجهی متحول کنند. امروز خیلی زود هیجان زده می شوید و عقل و منطقتان را کنار می گذارید؛ بهتر است مواظب این حالت خود باشید.

 

 

♍️ متولد سپتامبر ( متولدین 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه ( Betelgeuse )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:31 صبح ، 22:52 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : داشتن یک رژیم غذایی سالم و ورزش کردن به اندازه کافی ایده خیلی خوبی به نظر می رسد، ولی شما به اندازه کافی نسبت به این برنامه ها احساس تعهد نمی کنید و همین موضوع باعث می شود نتیجه ای که انتظار دارید را نگیرید. ولی امروز فرصت خیلی خوبی برای شروع یک برنامه غذایی و ورزشی سالم برای شما می تواند باشد و اگر این کار را همین امروز شروع کنید تا حدود زیادی می توانید موفق شوید. این نکته را همیشه و در مورد همه چیز به یاد داشته باشید که تغییرات کوچک ولی پایدار خیلی بهتر از تغییرات بزرگ اما زودگذر هستند. امروز ذهنتان برای بحث در مورد مسائل سیاسی و فلسفی بسیار آماده است و چیزهای زیادی از این بحث ها خواهید آموخت.

 

 

♎️ متولد اکتبر ( متولدین 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر ( Achernar )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:44 صبح ، 23:32 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز هیچ حد و مرزی برای فکر و خیال هایتان وجود ندارد، ولی باید مواظب باشید گول این فکر و خیال های بی پایه و اساس را نخورید. دلتان می خواهد فعالیت های تازه ای را تجربه کنید و حتی شاید بخواهید که امروز پروژه بزرگی را شروع کنید. به هیچ عنوان عجله نکنید و تصمیم بی حسابی که شما را به راه اشتباه بکشاند نگیرید. شما عاشق این هستید که بتوانید وقت بیشتری با اعضای خانواده تان بگذرانید، ولی در حال حاضر دوست ندارید خودتان را با رفت و آمدهای تکراری خانوادگی مشغول کنید. هر کاری که از آن مطمئن هستید را انجام داده و بقیه وقتتان را در کنار خانواده و عزیزانتان به انجام کارهای مورد علاقه تان بگذرانید.

 

 

♏️ متولد نوامبر ( متولدین 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس ( Agena )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:57 صبح ، 23:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز یکی از دوستان نزدیک و یا همکارانتان ممکن است کاری کند که اصلا از او انتظار ندارید، ولی خیلی روی این موضوع تمرکز نکنید و به کارهای خودتان برسید و اجازه ندهید فکر کردن به این موضوع مزاحم کارها و وظایف اصلیتان بشود. شما قهرمان مبارزه با موانع هستید، به ویژه وقتی که این موانع بر سر راه رسیدن به خواسته هایتان قرار بگیرند بهر نحوی که شده آنها را از میان خواهید برداشت. ولی نباید در این مسیر از خودتان خشونت و بدرفتاری نشان دهید، زیرا نتیجه معکوس به دست خواهید آورد. تصمیم گیری در زمینه مسائل عاطفی در حال حاضر برایتان بسیار مشکل شده است، خودتان را محدود نکنید و به حس درونیتان اعتماد کنید، نیازی نیست که عجله به خرج دهید.

 

♐️ متولد دسامبر ( متولدین 10 آذر تا 10 دی )♑️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 70 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب ( Aquilae )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:50 صبح ، 22:18 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز فکر و خیال هایتان شما را به امتحان کردن راه های مختلفی برای افزایش دادن درآمدتان وسوسه کنند. ولی امروز برنامه ریزی برای مسائل مالی نتایج چندان رضایت بخشی برایتان نخواهد داشت، زیرا ایده آل گراییتان باعث گمراهی شما خواهد شد. قبل از این که به هر نوع اقدام ریسک آمیزی مبادرت کنید آنچه به دست آورده و آنچه از دست می دهید را در نظر گرفته و با هم مقایسه کنید. شاید مجبور شوید با موضوعات کهنه ای روبرو شوید که باعث می شوند حس کنید دارید بیهوده دورخودتان می چرخید. نگران نباشید، اوضاع خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید روبراه خواهد شد و به نگرانی هایی که دارید خواهید خندید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد