فال راجت نیر – 13 شهریور

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 

 

☣️♑️ زاده ژانویه ( متولدین روز های 11دی تا 11 بهمن ) ♒️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:24 صبح ، 22:56 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما دارید با خودتان به احساسات چندگانه ای که نسبت به یکی از دوستان قدیمی و یا اعضای خانواده تان دارید فکر می کنید، ولی هنوز آمادگی کافی برای این که دیگران را در جریان افکارتان بگذارید ندارید. شما از این که همیشه تکیه گاه دیگران باشید خسته شده اید، ولی اکنون زمان خوبی برای این که بخواهید دیگران را از خود ناراحت کنید نیست. به نفعتان است که امروز احساسات خود را از دیگران مخفی نگاه دارید، در غیر این صورت ارزش حمایت هایی که از دیگران می کنید را از بین خواهید برد. سعی کنید برای رهایی از فشارهای موجود همراه با کسی که دوست دارید به یک پیاده روی یا کمی وقت گذرانی بروید.

 

 

☣️♒️زاده فوریه ( متولدین روز های 12بهمن تا 9 اسفند ) ♓️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه (Betelgeuse)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:08 صبح ، 22:59 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : وقتی چشمانتان را باز می کنید احساس می کنید که به طرز معجزه آسایی توانایی انجام هر کاری را دارید. شاید نتیجه ای که به دست می آورید دقیقا همان چیزی که انتظارش را داشته اید نباشد، ولی همین که تمام تلاش خود را بکنید هم برای شما نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت. کافی است اندکی از زمانی که برای خودتان کنار گذاشته بودید را به تلاش برای رسیدن به اهدافتان به کار بگیرید. اگر وقت اضافه ای برایتان باقی ماند آن را به فعالیت های خلاقانه ای اختصاص دهید که هم باعث آرامش روحی شما می شوند و هم کاراییتان را بالا می برند. امروز با کسی که دوست دارید تا می توانید دیوانه بازی در بیاورید و از ته دل بخندید.

 

 

 

☣️♓️ زاده مارچ ( متولدین روز های 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی (Canis Minoris)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:16 صبح ، 22:53 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز ممکن است کارهایی کنید که به محبوبیت شما آسیب خواهند زد، چرا که فکر می کنید وفاداری به عقاید اساسی تان خیلی مهمتر از مورد علاقه دیگران قرار گرفتن است. ولی این که بخواهید حرف خود را به دیگران ثابت کنید، به ویژه اگر همکارانتان بخواهند به شما ثابت کنند که افکارتان اشتباه هستند، کار بسیار سختی خواهد بود. حقیقت این است که نظر دیگران هیچ اهمیتی ندارد، آنچه مهم است احساسی است که شما نسبت به خودتان دارید، حتی اگر این کار باعث شود دیگران به صورت موقتی از شما فاصله بگیرند. امروز با عشقتان تمام کارهایی که دوست دارید را می توانید انجام دهید، بحث فلسفی کنید، بخندید و غذاهای خوشمزه بخورید.

 

 

 

☣️♈️ زاده آوریل ( متولدین روز های 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب (Aquilae)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:40 صبح ، 23:01 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : ممکن است دوستانتان طوری رفتار کنند که انگار برای ناراحت نکردن شما موضوع مهمی را نادیده گرفته اند. با این حال شما به طور غریزی وقتی دیگران دارند رازی را از شما مخفی می کنند متوجه این مسئله می شوید و اصلا دوست ندارید کسی برایتان نقش بازی کند. متاسفانه در حال حاضر ممکن است انگیزه و دلیل کارهای دیگران را اشتباه برداشت کنید، پس بهتر است به تردیدهای خود اهمیت ندهید. بهترین کار این است که به دیگران همان قدر که انتظار دارید با شما به احترام رفتار شود احترام بگذارید. بیخیال کار و نظم و جاه طلبی شوید و امروز تا می توانید برای عشقتان وقت بگذارید و با تمام وجود به او ثابت کنید که دوستش دارید.

 

☣️♉️ زاده می ( متولدین روز های 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس (Agena)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:33 صبح ، 22:35 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : فکر می کنید اگر حرفتان برای طرف مقابل خوشایند نباشد مودبانه تر این است که سکوت کنید. با این حال سکوت فعلیتان پیام های دیگری را به آنها منتقل می کند چرا که آنها به خوبی می توانند ببینند که شما آن فرد سرحال و بشاش همیشگی نیستید. نیازی نیست جلوی خودتان را بگیرید و برای حفظ رضایت دیگران نگذارید مکالمه هایی که دارید سیر طبیعی خود را حفظ کنند. اگر نیت بدی نداشته باشید گفتن حقیقت بهترین لطفی است که در حق هر کسی می توانید بکنید. امروز تا جایی که می توانید برای کسی که دوست دارید وقت بگذارید و بدون پرداختن به مسائل جدی رابطه تان فقط با یکدیگر خوش بگذرانید.

 

 

 

☣️♊️ زاده ژوئن ( متولدین روز های 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر (Achernar)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:21 صبح ، 22:13 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : دیگران با کمال میل شما را به عنوان رهبر و مدیر خود می پذیرند و شما نیز می توانید با پذیرش این نقش الگوی بسیار خوبی برای آنها باشید. با این حال دستور دادن به دیگران را اصلا به شما پیشنهاد نمی کنیم در غیر این صورت ممکن است اوضاع را بهم بریزید. کافی است شما تمام تلاش خود را بکنید تا دیگران نیز از شما تبعیت کنند. بهترین استراتژی برای بالا بردن بازدهی داشتن نگرشی مثبت است. به جای این که طوری وانمود کنید که انگار جواب تمام مسائل و مشکلات را می دانید، دیگران را در جریان تردیدهایتان قرار داده و از آنها تقاضای همفکری کنید. اگر مجرد هستید و امشب قرار است به یک دور همی دوستانه یا خانوادگی بروید سعی کنید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

 

 

 

 

☣️♋️ زاده ژوئیه ( متولدین روز های 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : دُنب ماکیان (Gallina )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:28 صبح ، 23:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : در حال حاضر همه از شما انتظارات زیادی دارند و شاید فکر کنید که این انتظارات آنها نابجا هستند. خوشبختانه شما این را خوب می دانید که شما در مقابل انتظارات هیچ کس به غیر از خودتان مسئول نیستید. بیش از حد تواناییتان به دیگران وعده و وعید ندهید. برای امروزتان اهدافی منطقی مشخص کنید و دیگران را هم در جریان آنها بگذارید تا مزاحم کارتان نشوند. تسلیم انرژی منفی و شک و تردید های درونیتان نشوید. تمام تلاش خود را بکنید و از نتایجی که به دست می آورید نهایت لذت را ببرید. امروز در روابط عاطفی شما تغییرات مثبتی ایجاد خواهد شد و فرصت این را خواهید داشت که با فرد نزدیک به خود برنامه های مفرح و لذت بخشی داشته باشید.

 

 

☣️♌️ زاده اوت ( متولدین روز های 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : آلفا صلیب ( Aridif )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:29 صبح ، 23:32 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : این که امروز توانسته اید اینقدر سریع رویکرد خود را از اهداف بلند پروازانه به اهداف منطقی و کاربردی تغییر دهید حتی خود شما را نیز به تعجب وا داشته است. تصویر رویاهای دور دستتان دارد وضوح قبلی خود را از دست داده و جای خود را به تصویری منطقی از آنچه که می توانید به دست بیاورید داده است. به نگرش خود اعتماد داشته باشید و وقت گران بهای خود را با گوش کردن به برنامه هایی که دیگران برایتان دارند هدر نکنید؛ تنها کسی که مهم است خود شما هستید. اگر می توانید برای آخر هفته بعد بدون آن که به هیچ کس چیزی بگویید همراه با فردی که برایتان عزیز است برنامه یک سفر کوتاه را بچینید و از این اتفاق و سفر لذت ببرید.تایم طلایی دریافت انرژی صبح شما حاوی جذب و ارتعاش بالایی است و بهتر است خودتان را به خوبی برای مدیتیشن در این ساعت آماده کنید

 

 

 

☣️♍️ زاده سپتامبر ( متولدین روز های 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 86%
🌠 ستاره اقبال : چَلیپا ( mimosa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 83 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:37 صبح ، 22:46 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : حتی اگر به جادو و معجزه اعتقاد نداشته باشید هم در روزهای پیش رو یا حتی چند ماه دیگر به این چیزها عقیده خواهید یافت، چرا که خواهید دید که ناگهان به صورتی جادویی و معجزه آسا زندگیتان با تغییراتی که منتظرشان بوده اید مواجه خواهد شد. شما به شکل غیر منتظره ای فرصت تحقق بخشیدن به رویاهایی که مدت هاست آنها را فراموش کرده اید را خواهید یافت. اوایل مهر ماه ممکن است شک و تردیدهایی نسبت به خواسته ها و آرزوهایتان پیدا کنید و به صحت آنها شک کنید. اگر به ندای قلبتان گوش کنید خواهید توانست این چالش را بدون دشواری پشت سر بگذارید. با فرا رسیدن فصل پاییز در هفته های بعد خواهید دید که اعتماد به نفستان به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت. عشقی که مدت هاست در انتظارش بوده اید را خواهید توانست به دست بیاورید، به شرط آن که با خودتان نسبت به احساساتتان صادق باشید.

 

 

☣️♎️ زاده اکتبر ( متولدین روز های 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : فُم‌الحوت ( Piscis Austrini )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:23 صبح ، 21:57 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : با زیادتر شدن جاه طلبی هایتان، رسیدن به اهداف حرفه ایتان و پیدا کردن هدفتان در زندگی برایتان اهمیت بیشتری پیدا می کند. حتی ممکن است حالتی وسواسی پیدا کرده و فکر کنید که اگر همین حالا از فرصت هایتان استفاده نکنید آنها را برای همیشه از دست خواهید داد و به همین دلیل فشار زیادی به خود وارد کنید؛ ولی باید مواظب باشید که این فشار را به دیگران نیز انتقال ندهید. اگر نسبت به رابطه عاطفی خود با طرف مقابلتان احساس اعتماد کامل پیدا کرده اید شاید وقت آن رسیده است که قدم فراتر گذاشته و رابطه خود را جدی تر کنید. اگر شجاعت این را داشته باشید که نسبت به تغییرات انعطاف پذیر باشید و آنها را بپذیرید احساساتتان می توانند شما را در مسیر کاملا تازه ای قرار دهند.

 

 

 

☣️♏️ زاده نوامبر ( متولدین روز های 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : سَرپسین ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:37 صبح ، 21:29 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : بهتر است بجای این که نظرهایتان که دائم دارند عوض می شوند را با دیگران در میان بگذارید، سکوت کنید و بدون آن که تغییراتی بزرگ به وجود بیاورید شرایط موجود را در سکوت نظاره کرده و با قدم هایی کوچک ولی مطمئن جلو بروید. نگذارید کسی در مورد برنامه هایتان زیر زبانتان را بکشد و در سکوت به جمع آوری اطلاعات ادامه دهید. تنها در صورتی دست به کار شوید که از تمامی جوانب مختلف کاری که می خواهید انجام دهید آگاه باشید. اگر طرف مقابلتان نیز به اندازه امروز شما انعطاف ناپذیر باشد در روابط عاطفیتان به مشکل برخواهید خورد. انتظار نداشته باشید که فقط دیگران خودشان را با شما هماهنگ کنند، بد نیست گاهی هم شما کوتاه بیایید.

 

 

☣️♐️ زاده دسامبر ( متولدین روز های 10 آذر تا 10 دی )♑️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : قَلب‌العَقرَب ( Antares )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:03 صبح ، 22:04 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : وقتی احساساتتان اینقدر دچار نوسان می شوند حال و روز خیلی خوبی ندارید. در این حالت نمی توانید از لذاتی که این دنیا به شما عرضه می کند بهره ببرید. ولی در حال حاضر کار زیادی برای تغییر دادن این وضعیت از دستتان بر نمی آید. فعلا بهترین کاری که می توانید بکنید این است که احساسات سرکوب شده خود را به زبان بیاورید و نگذارید بیش از این به شما فشار بیاورند. این کار می تواند راه حل مشکل شما باشد و نگرشتان را تغییر داده و شما را به ثبات احساسی رسانده و حالتان را بهتر کند. اگر در قلب خود احساسی نسبت به کسی دارید بهتر است حس خود را نادیده نگیرید و به آن خوب فکر کنید، شاید وقت آن رسیده که بعضی چیزها را برای خودتان اعتراف کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد