فال راجت نیر – 12 آذر

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 


♑️ متولد ژانویه ( متولدین 11دی تا 11 بهمن ) ♒️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 90%
🌠 ستاره اقبال : رأس التوأم مقدم (Castor)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 85 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:00 صبح ، 22:54 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز از هر لحاظ روزی شلوغ و پرهیاهو خواهد بود ولی شما به هیچ عنوان نگران نخواهید شد، زیرا این قابلیت را دارید که نکات مثبت موجود در شرایط فعلی را دیده و از آنها بهره ببرید. شاید دیگران فکر کنند که شما دارید بی احتیاطی می کنید، ولی به نظر خودتان این طور نیست. در زمینه هایی که به خلاقیت نیاز دارند توانایی هایتان در چنان حدی هستند که حتی خودتان را نیز به تعجب وا خواهند داشت. مکالمه هایتان با فردی که دوستش دارید بسیار واضح، صادقانه و نتیجه بخش خواهد بود و خواهید توانست موضوعاتی را که مدتی است شما و او را آزار می دهند مورد بحث قرار داده و حل کنید. امروز فرزندانتان احساس بسیار خوبی به شما خواهند بخشید و می توانید از همراهیشان لذت ببرید.

 

 

♒️ متولد فوریه ( متولدین 12 بهمن تا 9 اسفند ) ♓️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 86 تا 92%
🌠 ستاره اقبال : راعی (Errai)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 85 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:08 صبح ، 22:15 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما به طور معمول از کارهای اداری فراری هستید، ولی امروز به خاطر حل شدن مسائل مالیتان باید هر چه سریعتر این کارهایتان را به انجام برسانید. شما وقتی پای مسائل مالی در میان باشد نگرشی کاربردی و عملکردی موثر دارید، پس می توانید از این که به راحتی کارهایتان را به انجام خواهید رساند اطمینان خاطر داشته باشید. اگر نامه یا ایمیلی باید بنویسید همین حالا دست به کار شوید و خیالتان راحت باشد که در این زمینه نیز به خوبی عمل خواهید کرد. بعد از این همه کار و زحمت می توانید خودتان را به شامی خوب در رستورانی عالی دعوت کنید. اگر کسی را دوست دارید او را نیز با خودتان در این ضیافت همراه کنید.

 

 

♓️ متولد مارچ ( متولدین 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 86 تا 91%
🌠 ستاره اقبال : رأس التوأم مؤخر ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 87 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:02 صبح ، 22:08 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز حساسیت شما با زیرکی و هشیاری بسیاری همراه شده و فرصت این را برایتان فراهم می سازد که کارایی و منطق درونیتان را به کار بگیرید. این فرصت هم در زمینه کاری و هم مسائل شخصی به کارتان خواهد آمد، مخصوصا اگر بخواهید کاری را به صورت گروهی انجام داده و یا به یکی از دوستانتان در انجام کاری کمک کنید. اعضای خانواده تان امروز به راحتی می توانند با شما ارتباط برقرار کرده و حرف ها و مشکلاتشان را با شما در میان بگذارند. فقط حواستان باشد در پذیرفتن پیشنهاداتی که به شما می شود با دقت بیشتری عمل کنید، زیرا ممکن است در محاسبه میزان تلاشی که برای انجام آنها باید بشود اشتباه کنید و بعدا در این زمینه با مشکل مواجه شوید.

 

 

♈️ متولد آوریل ( متولدین 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 85 تا 92%
🌠 ستاره اقبال : تُرَیس ( Tureis )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 86 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:03 صبح ، 22:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز جدا کردن احساسات شخصیتان از تنش های موجود در اطرافتان که مدام شما را به تب و تاب وا می دارند و هر لحظه بیشتر می شوند کار بسیار مشکلی خواهد بود. شما با این نگرش ایده آل گرایانه به دنیای اطرافتان نگاه می کنید که همه انسان ها همچون اعضای یک خانواده هستند و درد و رنج انسان های تمام دنیا شما را آزار می دهد و ناراحت می کند. ولی نباید اجازه دهید که این نگرش شما زندگی شخصیتان را تحت الشعاع قرار دهد و مشکلات دائمی موجود در دنیای اطرافتان مایه ناراحتی و افسردگیتان شود. شما نمی توانید بار تمام دنیا را به دوش بکشید و همیشه در گوشه ای از دنیا مشکلی پیدا می شود که بتوان برای آن اشک ریخت.

 

♉️ متولد می ( متولدین 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 85 تا 93%
🌠 ستاره اقبال : جَون ( Alioth )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 89 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:46 صبح ، 22:46 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز با وجود این که اوضاع کمی روبراه شده اند فکر می کنید ار کمی خیالتان راحت شود تنها خودتان را گول زده اید و هنوز هم مشکلات بسیار زیادی دارید که باید حل شوند. این احساس نگرانی اجازه نمی دهد که از موقعیت فعلیتان لذت ببرید و قدر آرامش فعلیتان را بدانید. در هر حال اعتماد به نفس شما در ساعات پایانی روز بیشتر خواهد شد و آرامش بیشتری پیدا خواهید کرد. شما نمی توانید به تنهایی تمام مشکلات را حل کنید؛ تمام تلاش خودتان را بکنید و هر جا که لازم می دانید از دیگران تقاضای کمک کنید. امروز روزی فوق العاده برای پرداختن به اهداف شخصیتان می تواند باشد، ولی زمانی را نیز برای آنهایی که دوست دارید در نظر بگیرید.

 

 

♊️ متولد ژوئن ( متولدین 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 87 تا 91%
🌠 ستاره اقبال : تیمین ( Theemin )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 86 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:11 صبح ، 23:00 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : حتی منطقی ترین تحلیل هایی هم که می توانید ارائه بدهید در حل کردن بحران فعلیتان به شما کمکی نخواهند، ولی خودتان فکر می کنید که باید این طور باشد. در واقع شما در اشتباه هستید و فعلا استفاده از منطقتان برای حل وضعیت فعلی چاره ساز نخواهد بود. در حال حاضر باید به احساس خود رجوع کنید. امروز انجام کارهایی مانند شعر خواندن و گوش دادن به موسیقی که از لحاظ احساسی حالتان را خوب می کند حتما در برنامه تان قرار دهید. کارهای روزمره تان با سرعت بسیاری انجام خواهند شد و انرژی ذهنی و جسمیتان در سطح بالایی قرار دارد. امروز کارهایی که انجام می دهید با موفقیت همراه خواهند بود، پس از تجربه های تازه هراسی نداشته باشید.

 

 

♋️ متولد ژوئیه ( متولدین 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 85 تا 91%
🌠 ستاره اقبال : بَقّار ( Nekkar )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 88 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:18 صبح ، 22:01 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز انتظاراتتان بیش از حد هستند و همین مسئله باعث ناراحتی و دلخوری شما خواهد شد. با وجود این که ممکن است امروز آن طوری که شما انتظار دارید پیش نرود، باید به جای نق زدن ناهمواری هایی که در مسیرتان پیش می آیند را پذیرفته و با آنها مواجه شوید. داشتن انعطاف پذیری در نگرشتان شما را قادر می سازد که تغییرات لازم را در برنامه هایتان ایجاد کنید. این کار باعث خواهد شد که اطرافیانتان نیز از همراهی با شما احساس راحتی کرده و از شما و برنامه هایتان حمایت کنند. حفظ اراده و پشتکار همیشگیتان به شما کمک خواهد کرد که تمام کارهایتان را به بهترین شکلی که می توانید انجام داده و هیچ کاری را نیمه کاره رها نکنید.

 

♌️ متولد اوت ( متولدین 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 86 تا 92%
🌠 ستاره اقبال : پس‌پای ( Tejat Posterior )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 90 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:52 صبح ، 22:37 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز روابط اجتماعی پیچیده تر از آنی هستند که به نظر می رسند، ولی شما آنقدر درگیر مسائل معنوی و رویاهای درونیتان هستید که این پیچیدگی برایتان اهمیت چندانی ندارد یا حتی متوجه آن نیستید؛ با این حال بهتر است با احتیاط قدم بردارید. نسبت به آینده خود نگران هستید و رهایی از این ترس ها با پیش رفتن بر اساس برنامه ها و روش های قبلیتان امکان پذیر نیست، وقتی همیشه از یک راه بروید مسلما همیشه به یک مقصد خواهید رسید. اگر می خواهید به نتایجی تازه برسید باید راه های تازه ای را امتحان کنید. هرچیزی که اعتماد به نفستان را از بین می برد رها کنید و به خودتان و توانایی هایتان ایمان داشته باشید تا بتوانید آینده ای بهتر را برای خود زمینه سازی کنید.

 

 

♍️ متولد سپتامبر ( متولدین 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 89%
🌠 ستاره اقبال : تایجیتا ( Taygeta )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 86 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:20 صبح ، 22:13 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : هر قدر رویاهایی که در سر دارید بزرگتر باشند غرق شدن در آنها ساده تر خواهد بود. حواستان را جمع کنید، زیرا خیلی ساده می توانید خودتان را گول بزنید. بر اساس باورهای فعلیتان ممکن است به فعالیت های نوع دوستانه بپردازید، شاید حتی فکر کنید که هر کاری که در این زمینه از دستتان برمی آید را باید انجام دهید ولی بهتر است حواستان باشد که آرامش خودتان و زندگیتان را به خطر نیندازید. امروز در انجام فعالیت های گروهی می توانید بسیار موفق باشید و به عنوان عضوی فعال و موثر عمل کنید. شما و دیگر اعضای گروهتان با احترام و اعتماد به یکدیگر می توانید نتایج فوق العاده ای به دست بیاورید. سخت تلاش کنید، ولی از لحظات با هم بودن هم لذت ببرید.

 

 

♎️ متولد اکتبر ( متولدین 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 86 تا 90%
🌠 ستاره اقبال : بطن‌الثُعبان شمالی ( Batentaban Borealis )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 87 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:15 صبح ، 22:17 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز احساس می کنید که توانایی ها و صبر و تحملتان مورد آزمایش قرار گرقته اند. با وجود این که نگران این هستید که نتوانید کنترل امور را به دست بگیرید و اوضاع بدتر از این که هست بشود، ولی داشتن تمرکز و تلاش و پشتکار مطمئنا شما را به نتیجه مورد نظرتان خواهند رساند، به ویژه اگر اجازه دهید که عقل و منطقتان شما را هدایت کند. هیچ عجله ای در کار نیست، با سرعتی که توانتان را تحیل ندهد پیش بروید، موتورتان که گرم شود سرعتتان نیز بیشتر و بیشتر خواهد شد. امروز از آن روزهایی است که ناگهان تصمیم می گیرید تمام خانه را تمیز کرده و برق بیندازید، ولی سعی کنید از دیگران نیز کمک بگیرید و همه کارها را تنهایی نکنید.

 

 

♏️ متولد نوامبر ( متولدین 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 90%
🌠 ستاره اقبال : بطن‌الثُعبان جنوبی ( Batentaban Australis )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 88 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:13 صبح ، 22:14 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما نگرشی ایده آل گرایانه نسبت به آینده خود دارید و این که کارها و اوضاع با تصویر بی نقصی که در ذهن دارید تفاوت عمده ای دارند شما را ناراحت کرده است. در حال حاضر احساس تنهایی می کنید و رفتاری که دیگران با شما، با یکدیگر و حتی با حیوانات دارند اصلا با آنچه انتظارش را دارید مطابقت ندارد. دلتان از دنیای اطرافتان گرقته است، ولی راه حلی نیز برای وضعیت فعلی نمی توانید پیشنهاد کنید. این که نگران دنیای اطرافتان باشید کاملا درست و منطقی است، به شرط آن که زندگی شخصیتان را فراموش نکنید و به مسائل خصوصی خودتان نیز رسیدگی کنید. یادتان باشد که شما نمی توانید تمام دنیا را آنطوری که دوست دارید بکنید.

 

♐️ متولد دسامبر ( متولدین 10 آذر تا 10 دی )♑️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 85 تا 91%
🌠 ستاره اقبال : بُنزه ( Sadalsuud )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 88 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:10 صبح ، 22:40 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما در مسیر صحیحی برای رسیدن به رویاهایتان قرار دارید، ولی باید قدم به قدم پیش بروید. در حال حاضر وضعیتتان ثبات چندانی ندارد و نمی توانید به یک باره و با سرعت زیاد پیش بروید، ولی نگران نباشید، پایه کارتان به اندازه کافی محکم هست که بتوانید با اطمینان خاطر پیش بروید. اگر بخواهید به ایده ال ترین نتایج ممکن دست بیابید هیچ گاه از زندگی و شرایطتان رضایت نخواهید داشت. احساس خوشبختی تماما به خود شما بستگی دارد و باید یاد بگیرید که از لحظه لذت ببرید و از داشته هایتان راضی باشید. مدتی است که به فکر بهتر کردن وضعیت سلامت خودتان هستید و دوست دارید ورزش کنید و رژیم غذاییتان را تقویت کنید، امروز روز خوبی برای شروع این کار است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد