فال راجت نیر – 10 دی

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 


♑️ متولد ژانویه ( متولدین 11دی تا 11 بهمن ) ♒️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 71 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای یمانی (Sirius)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:13 صبح ، 22:48 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : صحبت با اعضای بزرگتر فامیل و خانواده امروز برایتان مفید می شود. فردی باتجربه تر به کمکتان می آید. در واقع شاید به این نیاز داشته باشید زیرا سورپرایز های کوچکی مربوط به بدهی، مالیات، حساب های بانکی و اموال مشترک پیش می آید. از طریق قدرت اقناع است که می توانید طرفتان را امشب بیرون ببرید. نه تنها باید از قدرت کلمات برای ادای درخواست خود استفاده کنید، بلکه باید کمی چاپلوسی چاشنی کار کنید. همچنین باید بتوانید با زبان بدن ارتباط برقرار کنید و بهم نزدیکتر شوید. در مقابل افرادی که شما را آزار می دهند بایستید. وقتی به شما فشار می آورند، شما واقعیت ها را می دانید و می دانید چه کنید. افراد مقابل فقط لاف می زنند. از لاف زنی آنها نترسید.

 

 

♒️ متولد فوریه ( متولدین 12 بهمن تا 9 اسفند ) ♓️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : اَگَست (Canopus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:19 صبح ، 22:39 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : وقت آن رسیده است که از خطاها و اشتباهات دیگران درس عبرت بگیرید. اگر رفتاری در دیگران می بینید که شما را اذیت می کند بد نیست نگاهی به خودتان هم بیندازید و ببینید آیا این رفتار در شما وجود ندارد؟ کمک کردن به دیگران لزوما به معنای انجام آنچه از شما می خواهند نیست. به عنوان مثال اگر کسی از شما پول قرض می خواهد به جای این که به او ماهی بدهید ماهی گرفتن به او یاد بدهید. این به نفع هردوی شما خواهد بود. ممکن است به خاطر مسائل اقتصادی با همسرتان درگیر شوید، بهتر است کنترل خودتان را حفظ کنید. این هفته از جنگ و دعوا تا لحظه هایی سرشار از عشق را همراه با شریک زندگی خود تجربه خواهید کرد.

 

 

♓️ متولد مارچ ( متولدین 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 72 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : آلفا شلیاق (Vega)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:58 صبح ، 23:10 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز باید در هر کاری که انجام می دهید سنگ تمام بگذارید و بدرخشید، پس حواس تان باشد که ممکن است زمان استراحت نداشته باشید. در این که می خواهید عالی و بدون نقص باشید حرفی وجود ندارد، اما شاید دیگران از این همه سرسختی که نشان می دهید اذیت شوند. بدانید که اصلاً مهم نیست که دیگران چه فکری درباره ی شما می کنند، بلکه این قضاوت خودتان است که باید به آن توجه کنید. البته تا زمانی که به هدف تان نرسیده اید بهتر است کمی انعطاف پذیری نشان دهید تا شاید اعصاب دیگران هم راحت تر شود.

 

 

♈️ متولد آوریل ( متولدین 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آلفای ارابه‌ ران (Capella)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:18 صبح ، 22:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله تر شده اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینکه این موضوع وقتی که ماه به نشانه شما بازمی گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساس هایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می رسد که شما نسبت به آنچه که در پیرامونتان اتفاق می افتد بی اهمیت هستید. ممکن است قادر نباشید حوادث بیرونی را اصلاح کنید، اما مطمئناً بر روی عکس العمل های خودتان کنترل کافی دارید.

 

♉️ متولد می ( متولدین 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : ظُلمان (Centauri)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:12 صبح ، 23:36 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : در حال حاضر به شما توصیه می شود که مرخصی نگیرید و به مسافرت هم نروید، به ویژه اگر وظایفی دارید که نا تمام مانده اند، چرا که این کار تنها مشکلات شما را دوچندان خواهد کرد و انرژی منفی ناشی از نگرانی وظایف رها شده نیز نخواهد گذاشت از تعطیلات خود لذت ببرید. بهتر است فعلا تا جایی که می توانید تلاش کرده و کارهای نیمه تمامتان را به پایان برسانید و بعد از آن به برنامه ریزی برای تعطیلات بپردازید. به این صورت ذهنتان نیز آرامش بیشتری خواهد داشت. انگیزه و هیجانی که به آن معروف هستید به شما بازگشته و دیگر به آنچه دیگران فکر می کنند و ظاهر قضایا اهمیت نمی دهید و بر آنچه فکر می کنید درست است متمرکز شده اید.

 

 

♊️ متولد ژوئن ( متولدین 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 85%
🌠 ستاره اقبال : نگهبان شمال (Arcturus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:57 صبح ، 22:16 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز در حالیکه آدرنالین تان بالا رفته و نیاز فوری به چیزهایی که نیاز داری پیدا می کنید، شما خیلی عجله دارید و آماده اید که موانع را از سر راه بردارید. شما در فکر این هستید کاری را انجام دهید که تمام کسانی که فکر می کنند شما را خوب می شناسد را شگفت زده کنید. الان وقت این است که تمام فرضیه ها در مورد خودتان را باطل کرده و پیش داوری هایی که تنبل جلوه تان می دهند را از بین ببرید. خوشبختانه خودتان هم می دانید که تا موقعی که وقت موعود فرا نرسیده نباید دست به عمل بزنید.

 

 

♋️ متولد ژوئیه ( متولدین 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:35 صبح ، 23:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما امروز نسبت به خودتان حس خیلی بهتری دارد و این نوع نگرش خیلی خوب است، اما اگر نتوانید به حوادثی که پیرامونتان رخ می دهد توجه کنید، تبدیل به فرد خودخواهی خواهید شد! به جای اینکه منکر اشتباهات و اتفاقات بد شوید، سعی در اصلاح شرایط داشته باشید. شما وقتی که می توانید بدون شک کردن به خود توانایی هایتان را قبول کنید، پس شانس بهتری نیز برای یافتن خوشبختی خواهید یافت.

 

♌️ متولد اوت ( متولدین 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی ( Canis Minoris )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:27 صبح ، 23:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : بسیاری از مشکلاتی که اخیرا داشته اید ناشی از جوی است که در محل کار شما به وجود آمده است. کار کردن همراه با کسانی که با شما علایق مشترک داشته اما افکاری منفی دارند بسیار سخت است. آنها احساسات و انرژی شما را گرفته و توانایی انتشار انرژی مثبت را از شما سلب می کنند. این کار مشکل است، اما غیر ممکن نیست، فقط باید در مقابله با آن خلاقیت داشته باشید. در زمینه مشکلات خانوادگی به درک بهتری از موقعیت خواهید رسید که به شما در حل این مسائل کمک خواهد کرد. امروز برای شما روزی طولانی خواهد بود، پس بهتر است قدرت تصمیم گیری خود را بالا برده و از دودلی های همیشگی خود دست بردارید تا بتوانید به کارها سر و سامان دهید.

 

 

♍️ متولد سپتامبر ( متولدین 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه ( Betelgeuse )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:31 صبح ، 22:52 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : نگهداشتن افکارتان پیش خود از درمیان گذاشتن آنها با دیگران مطمئن تر است، اما این کناره گیری که شما می توانید خودتان را از آن خارج کنید، شاید لازم نباشد. اینکه شما چگونه فکر می کنید مشکل واقعیتان نیست، بلکه مشکل در چگونگی ارتباط برقرار کردنتان می باشد. سعی نکنید شخص دیگری را وادار سازید که در قبال آرزوهای شما و حل کردن مسائل پیچیده تان احساس مسئولیت کند. دیگران نمی توانند مشکل شما را حل کنند، اما آنها می توانند به حرفهای شما گوش داده و در مراحل مختلف کاریتان پشتیبان شما باشند.

 

 

♎️ متولد اکتبر ( متولدین 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر ( Achernar )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:44 صبح ، 23:32 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما از درون دارای افکار مثبتی هستید اما در ظاهر خود را با افکار منفی نشان می دهید، بهتر است درون و بیرون خود را به یک شکل نشان دهید نه این که درون و بیرون وجودیتان حرف های متفاوتی برای گفتن داشته باشند زیرا در این صورت دارای دو شخصیت مختلف می شوید، افراد دیگر به خاطر این صفت از شما دوری خواهند گزید. بهتر است واقعیت را قبول کنید شما فردی مهربان و دارای افکار مثبت هستید، پس واقعیت وجودیتان را همان طور که هست نشان دهید نه متفاوت.

 

 

♏️ متولد نوامبر ( متولدین 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس ( Agena )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:57 صبح ، 23:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شاید بهتر باشد به رابطه عاطفی خود کمی استراحت بدهید، دور بایستید و خوب به همه چیز فکر کنید. یا اینکه چند ساعت با عشقتان در مورد مسایل مهم و مشکلات خود حرف بزنید. یا در مور سفر و هیجان بخشیدن به رابطه خود حرف بزنید. روی برنامه ها یا کارهایی برنامه ریزی و مشورت کنید که تاکنون انجام نداده اید. به طور کلی امروز را به شناخت عشق خود اختصاص دهید. البته به خاطر داشته باشید یکی از سریع ترین مسیرها برای این شناخت، آگاهی از خواسته های قلبی خود و صداقت با خودتان است.

 

♐️ متولد دسامبر ( متولدین 10 آذر تا 10 دی )♑️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 70 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب ( Aquilae )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:50 صبح ، 22:18 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز با وجود اینکه هفته جدیدی شروع شده است هنوز در حال و هوای آخر هفته هستید و دلتان می خواهد از یک مهمانی به مهمانی دیگر بروید و تفریح کنید و لذت ببرید. اما بهتر است امروز روی کارتان تمرکز کنید. با کمی تلاش از آنچه که فکرش را می کنید هم بهتر عمل خواهید کرد، به شرط آنکه خودتان را دست کم نگیرید. ممکن است وظایف شما در محل کارتان به صورت ناگهانی تغییر کنند، خودتان را با شرایط وفق بدهید و کنترل اوضاع را به دست بگیرید. بهتر است با حرف زدن بدون فکر به رابطه عاطفی خود آسیب وارد نکنید. قبل از قضاوت و یا اظهار نظر، حرفتان را در دهانتان خوب بچرخانید، حرفی که از دهان خارج شد را نمی توان پس گرفت، اگر لازم است سکوت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد