فال راجت نیر – 1 شهریور

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 

 

☣️♑️ زاده ژانویه ( متولدین روز های 11دی تا 11 بهمن ) ♒️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 74 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:51 صبح ، 22:29 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : تلاش و کار زیاد برای رسیدن به آنچه که می خواهید برای شما اصلا سخت نیست و در این زمینه شکست ناپذیر هستید، ولی امروز انتظار دارید که دیگران تلاش های شما را مورد تأیید قرار دهند. امروز احساس می کنید دارید هر کاری که از دستتان بر می آید را برای پیش بردن رابطه عاطفیتان انجام می دهید ولی از لحاظ احساسی به نتیجه ای که می خواهید نمی رسید. این که به طرف مقابلتان فشار وارد کنید و بخواهید به زور رابطه تان را پیش ببرید هیچ نتیجه مثبتی روی وضعیت فعلی نخواهد داشت. کمی به خودتان استراحت بدهید و دست از تقلا کردن بردارید، حتما دلیل خاصی پشت این موضوع نهفته است. تمرین صبوری در حال حاضر، شما را در آینده نزدیک به رضایتی وصف ناپذیر خواهد رساند.ماه جدید برای شما ماهی پر بار و دریچه ای برای ورود به اتفاقات جدید است.

 

 

☣️♒️زاده فوریه ( متولدین روز های 12بهمن تا 9 اسفند ) ♓️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه (Betelgeuse)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:00 صبح ، 22:57 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : درست است که دلتان می خواهد بخشی از روزتان را به استراحت و تفریح بگذرانید، ولی نادیده گرفتن لیست بلندبالای کارهایی که امروز باید انجام دهید عواقب خوبی برایتان به دنبال نخواهد داشت. به پایان رساندن کارهایی که نصفه و نیمه باقی مانده اند باید اولویت اصلیتان باشد، زیرا چالش های تازه ای در راه هستند که بدون تمام کردن کارهای فعلیتان آمادگی لازم را برای آنها نخواهید داشت. هر چقدر امروز تلاش بیشتری کنید و زحمت بیشتری بکشید طی این هفته روزهای راحتتری خواهید داشت. کاری که امروز می توانید انجام دهید را به فردا واگذار نکنید. در زمان راحتی خیالتان تمام بعدازظهر را برای انجام کارهای مورد علاقه تان وقت خواهید داشت.با ورود به فضای جدید ماه نو حتما با انجام مدیتیشن در زمان ذکر شده سطح انرژی و فرکانس خود را برای جذب فرد یا مال و کار دلخواه خود بالاتر ببرید.

 

 

 

☣️♓️ زاده مارچ ( متولدین روز های 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 79 تا 87%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی (Canis Minoris)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 83 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:06 صبح ، 22:49 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : فرار کردن از کارهای امروزتان به آن سادگی که فکر می کنید نخواهد بود، پس اگر با کسی قرار گذاشته اید که کارتان را انجام نداده و با او به جایی بروید بهتر است تا وقت دارید این قرار را کنسل کنید. متاسفانه به نظر می رسد که هر کاری می کنید نمی توانید به این حس تنهایی که در حال حاضر وجودتان را فرا گرفته است غلبه کنید. اگر مجبور هستید کار مهمی را به تأخیر بیندازید یادتان باشد که این وضعیت موقتی است و قرار نیست انجام آن برای همیشه لغو شود. در حال حاضر اولویت اول شما باید رسیدگی به وظایف و تعهدات قبلیتان باشد. هر چه زودتر کارهایتان را به انجام برسانید زودتر خواهید توانست از وقت آزاد خود استفاده کنید.ماه نو برای شما حامل خبر های تازه ایست ، منتظر آنها باشید.

 

 

 

☣️♈️ زاده آوریل ( متولدین روز های 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب (Aquilae)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:36 صبح ، 23:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : حس می کنید که چیزهایی دارند اتفاق می افتند که شما از آنها بی خبر هستید و سنگینی این احساس دارد شما را آزار می دهد. تردید هایی نسبت به مسیر پیش رویتان دارید که اگر تسلیم آنها شوید می توانند تأثیراتی منفی روی پیشرفت شما و برخوردتان با دنیای اطراف بگذارند. ترس از قدم برداشتن در مسیری که برایتان ناشناخته است شما را از پیشروی باز داشته، ولی حقیقت این است که وحشت شما با آنچه که واقعیت دارد به هیچ عنوان همخوانی ندارد. هر چه نور بیشتری به مسیر پیش رویتان بتابد و آگاهیتان از آن بیشتر شود خواهید دید که هیچ چیز وحشتناکی در مقابلتان وجود ندارد و نسبت به راهی که در پیش گرفته اید اعتماد بیشتری پیدا خواهید کرد.

 

☣️♉️ زاده می ( متولدین روز های 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس (Agena)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:48 صبح ، 23:00 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : با وارد شدن به ماه نو خواهید توانست راه درست را پیدا کنید و راهتان به سوی موفقیت و پیشرفت به صورتی جادویی از هر مانعی پاک خواهد شد. اگر مدت هاست در انتظار پیشرفت بوده اید باید بدانید که نتیجه صبرتان را خواهید دید و آنچه به دست خواهید آورد ارزش این همه صبوری را خواهد داشت. طی یک الی دو ماه دیگر فرصت هایی برای برقراری ارتباط با کسانی خواهید داشت که شما را در مسیری که در پیش گرفته اید حمایت خواهند کرد. اجازه بدهید خانواده و دوستانتان به شما کمک کرده و حتی راهنمایتان کنند، اکنون وقت مناسبی برای تنهایی نیست. اگر با کسی آشنا شدید که افکاری شبیه به خودتان داشت و در کنار او توانستید خود واقعیتان باشید این فرصت را از دست ندهید، شاید او عشق زندگیتان باشد.

 

 

 

☣️♊️ زاده ژوئن ( متولدین روز های 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر (Achernar)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:49 صبح ، 23:06 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : یکی از دوستان و یا همکارانتان حتی اگر از او هیچ سوالی نپرسید هم جواب همه مشکلات و پرسش های شما را خواهد داشت. درست است که مورد کمک واقع شدن خیلی خوب است، ولی اگر کسی زیادی در کارتان دخالت کند و مخصوصا اگر طوری رفتار کند که انگار بیشتر از شما می فهمد اصلا برایتان خوشایند نخواهد بود. با این حال باید خونسردی خودتان را حفظ کرده و از کوره در نروید. با آرامش از آنها تشکر کرده و بگویید که هر وقت به کمک نیاز داشته باشید خودتان آنها را در جریان قرار خواهید داد. مستقل بودن برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد و یکی از عناصر موثر در احساس خوشبختی است.

 

 

 

 

☣️♋️ زاده ژوئیه ( متولدین روز های 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 78 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : دُنب ماکیان (Gallina )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:42 صبح ، 23:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : دلتان می خواهد قدمی برای رسیدن به پروژه بزرگ بعدیتان بردارید، ولی باید پیش از دنبال کردن هر برنامه دیگری کارهای نصفه و نیمه تان را تکمیل کند. احساس می کنید امروز روز مهمی است و باید کار فوق العاده ای انجام دهید، ولی نمی دانید دقیقا از کجا باید شروع کنید. آنقدر گزینه های مختلفی پیش رو دارید که نمی توانید در مورد آنها تصمیم گیری کنید. باید ابتدا چیزهایی که حواستان را پرت می کنند از بین برده و روی هدف اصلیتان تمرکز کنید تا بتوانید بر اساس آن بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید و ببینید چطور می توانید به مقصدتان برسید. در رابطه با عشقتان در کلام و رفتارتان صبوری و درک بالایی که دارید را نشان دهید.

 

 

☣️♌️ زاده اوت ( متولدین روز های 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : آلفا صلیب ( Aridif )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:41 صبح ، 23:14 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : دوست هایتان شما را تشویق می کند که فراتر از محدودیت هایی که برای خودتان تعیین کرده اید بروید، ولی شما ترجیح می دهید احتیاط کنید، چرا که حد و اندازه خود را خوب می دانید و خوشتان نمی آید کسی بخواهد شما را به انجام کاری که نمی خواهید وادار کند. شاید بخواهید در مقابل این رفتار دوستانتان با لجاجت و سرسختی تمام مقاومت کنید، با این حال بد نیست کمی به این موضوع فکر کنید؛ از دست دادن چنین فرصتی منطقی نیست. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به پیشنهاد آنها خوب گوش کنید و خودتان با در نظر گرفتن جوانب و بی آن که تحت تأثیر دیگران قرار گرفته باشید تصمیم گیری کنید. داشتن اعتماد به خودتان کلید موقثیت شما خواهد بود.

 

 

 

☣️♍️ زاده سپتامبر ( متولدین روز های 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 78 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : چَلیپا ( mimosa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:44 صبح ، 23:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : عدم تعادل بین مسئولیت های کاری و شخصیتان باعث شده است که انعطاف پذیری همیشگی شما به چالش کشیده شود. موقعیت های فوق العاده ای در یکی از این دو زمینه ممکن است برایتان فراهم شوند، ولی درگیری ها و وظایف شما نسبت به دیگری نمی گذارند بتوانید از فرصت هایی که برایتان پیش آمده اند استفاده چندانی کنید. صبور باشید و تصمیم گیری های مهم را به بعد از برطرف شدن این وضعیت واگذار کنید. وقت آن رسیده است که به کودک درونتان اجازه بدهید با خیال راحت و بی آنکه نگران داوری های دیگران باشد هر چقدر که دلش می خواهد بازیگوشی کند. حتی دیگران نیز شما را به نشان دادن جنبه واقعی شخصیتتان تشویق می کنند، پس نگران هیچ چیز نباشید.

 

 

☣️♎️ زاده اکتبر ( متولدین روز های 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : فُم‌الحوت ( Piscis Austrini )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:16 صبح ، 22:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما ممکن است دوستانتان را با رفتارهای افراطی و دور از انتظاری که از خود نشان می دهید تعجب زده کنید. ولی حقیقت امر این است که این وضعیت یک شبه به وجود نیامده است. شما مدتی است که به فکر تغییراتی بزرگ بوده اید که سطح انرژیتان را بالا برده و کاری کنند احساس بهتری نسبت به زندگی داشته باشید. خواه با کارهای تحسین برانگیزتان و خواه با کارهای عجیب و غریب، شما در هر صورت همیشه در مرکز توجه قرار خواهید داشت؛ انتخاب هر یک از این دو با خودتان است. به تقویت روابط خانوادگی و مسائل مربوط به خانه و خانواده بپردازید. وقت آن رسیده است که کدورت ها و مشکلاتی که در خانه وجود دارند را حل کنید.

 

 

 

☣️♏️ زاده نوامبر ( متولدین روز های 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : سَرپسین ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:35 صبح ، 23:12 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : گاهی آنقدر به افکار و نگرش های خود بها می دهید که فکر می کنید هر ایده دیگری به غیر از افکار و باورهای شما مسخره و غیر منطقی است. خوشبختانه در حال حاضر فرصتی برای شما فراهم شده است که این نگرش خود را کنار بگذارید و افکار و باورهای خود را مورد بررسی قرار دهید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا عقاید بازدارنده خود را کنار گذاشته و تغییراتی کلی در نگرش خود ایجاد کنید. برای این که این تغییرات به بهترین نحو ممکن صورت بگیرند باید بین منطق و احساسات درونیتان تعادل برقرار کرده و هردوی آنها را در نظر بگیرید. در ارتباط عاطفی خود خیلی جزئیات را مورد تجزیه و تحلیل قرار ندهید و اجازه ندهید منطقتان احساستان را مغلوب کند.

 

 

☣️♐️ زاده دسامبر ( متولدین روز های 10 آذر تا 10 دی )♑️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : قَلب‌العَقرَب ( Antares )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:55 صبح ، 23:10 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : پذیرش محدودیت هایی که شریک زندگیتان برایتان ایجاد کرده است امروز برای شما چالش بزرگی خواهد بود. خوشبختانه اتفاق خیلی خوبی خواهد افتاد که فرصت هایی برای دست یافتن به آنچه مدت هاست بیخیال آن شده بودید را برایتان فراهم خواهد کرد – طبیعتا این غافلگیری بعد از این همه مدت می تواند برایتان هیجان انگیز، گیج کننده و یا حتی ناراحت کننده باشد. مواظب باشید که اعتماد به نفس کاذب کار دستتان ندهد. بررسی دقیق منابع مالیتان به شما کمک خواهد کرد راه را برای موفقیت مالیتان در آینده هموار کنید. تا جایی که می توانید سبک زندگیتان را بهبود بدهید تا بتوانید خودتان را برای کارهای زیادی که در پیش رو دارید آماده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد