فال انار ـ متولدین مهر

فال انار سایت فالوده| شب یلدای 98 

فال انار متولدین ماه مهرشب بسيار فرخنده اي براي شماست،

فرصتي براى متولد مهر پديدار شده با فردی كه يا در حال حاضر فاصله ، دوری يا جدایی دارید و يا قهر هستید آشتی دارید و صلح ودوستی دوباره بین شما برقرار می شود و به خواست قلبی تان می رسید ولی خودتان ناباور و بی اعتماد هستید. يلداي امسال خانمى ميانسال كه م يا ش نام است برايتان دعاى خيري ميكند كه سر اين دعا مقدمات سفري برايتان فراهم ميشود.به احتمال زياد زیارت امام رضا (ع) می روید و راهی می شوید.

خواسته هاي دلتان را خالصانه به امام رضا (ع) بگوييد و اطمينان داشته باشيد حاجت روا ميشود،چندتا استرس و نگرانی مالی دارید و برای جور کردن یک پول به دردسر می افتید و گرفتاری های کوچک کوچک دارید اما این پول به دست شما می رسد.

اسباب آرامش شما می شود و مشکل مالی شما حل خواهد شد حتی اگر با کمک با حمایت شخصی باشد. بلاتکلیفی دارید و این بلاتکلیفی شما را خسته و کلافه کرده است و خیلی ناامید و دلتنگ و بی حوصله شده اید و چیزی شما را خوشحال و راضی نمی کند راه كارتان واضح است فقط باید یک انگیزه در شما ایجاد شود تا دوباره امید و زندگی به شمارو کند.متولد مهر انسان خوش قلب و صادقي است و هيچ وقت شرايط ناراحت كننده برايتان دوام ندارد.يلدايتان مبارك فالوده اي عزيز

فال انار متولدین مهر ـ  ویژه شب یلدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد