فال انار ـ متولدین شهریور

فال انار سایت فالوده| شب یلدای 98 

فال انار متولدین ماه شهریور:  عجب طالع جذابى!!

يا به خواسته خودتان يا نزديكان يلداى امسال تحرك بيشترى نسبت به سال هاى قبل داريد و جايى كه يا ميرويد يا هستيد افراد زیادی خواهان شماهستند يا خواهان شما می شوند که برای شما خوب و مفید است و از این که همه شمارا دوست دارند احساس خوبی پیدا می کنید.

از رازی که بی خبر بودید باخبر می شوید و خیلی هم تعجب میکنید می تواند هر چیزی باشد.

 جای کوهستانی دسته جمعی می روید که خیلی به شما خوش می گذرد و ساعات خوشی را در این مکان کوهستانی سیر می کنید.اگر خارج از شهر ملک دارید خبری مهم وخوب در رابطه با این ملک دریافت می کنید و خوشحال می شوید. یک وام در حال درست شدن برای متولدین این ماه است که با آمدن این وام بدهی ها و قسط های شما پرداخت میشود و دوباره آرامش به شما برمی گردد و از یکسری استرس مالی و بدهی های مالی خلاص می شوید.

یک ابراز علاقه و یک عشق جدید برای مجردین این ماه در راه است که بسیار عالی است و یک شانس بزرگ است، از دستش ندهید.مبلغي كوچك را به عنوان عيدي به شخصي نيازمند ميدهيد كه گره از كارهايتان باز ميكند.به تخم كدو علاقه ى خاصي داريد ولى كمتر بخوريد كه سر دلتان ميماند و شب را بر شما خراب ميكند، خانم يا آقايي كه ن يا ر يا ز در اسم يا فاميل دارد يا شريك زندگي شماست يا ميشود . تبريك گرم و خاص فالوده به شهريورى هاي احساسي و مغرورمون، هپي يلدااا

فال انار متولدین شهریور ـ  ویژه شب یلدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد