فال انار ـ متولدین اسفند

فال انار سایت فالوده| شب یلدای 98

 

فال انار متولدین ماه اسفند :  اسفندى و يلداي پر خواسته و نياز امسالش .با فرزند يا دوست يا شخصي كه خيلي به او علاقه داشتيد به مشكلي خورديد كه يلداي امسال اين شخص در كنار شما نيست ، سعي كنيد تا حد امكان اين شخص را به خود نزديكتر كنيد،هنر هاى ويژه خود را براي امشب رو كنيد زيرا كه شما يك اسفندي هنرمند هستيد.

خیلی از مجردهای این ماه در موقعیت ازدواج قرار دارند يا قرار میگیرند این ازدواج موانع زیادی برای شما دارد ولی سرانجام خوبی دارد سعی کنید با این موانع کنار بیایید و فرصتها را از دست ندهید چندتا دیدار و ملاقات در این رابطه دارید که در این دیدارها استرس دارید و این دیدارها به ثمر می رسد و گفتگوهای خوبی دارید. اگر سعید نام هستید برای خودتان صدقه بدهید یک خطر از سراین افراد که به این اسم هستند رد می شود.

عزيزي كه از دست داده ايد يا خيلي وقت پيش باشد يا به تازگي روحش به شما نظاره ميكند، سعي كنيد كه با انجام كار هاى خوب او را خشنود كنيد .براي يك دختر خانم تقريباً كوچك يا فرزندتان است يا از آشنايان كه در اسمش م دارد يك مبلغ كوچكي به عنوان هديه شب يلدا در نظر بگيريد، سفر زيارتي برايتان ديده ميشود ما را هم دعا كنيد،فالوده با افتخار به اسفندي هاي عزيزش شب يلدا را تبريك ميگويد

فال انار متولدین اسفند ـ  ویژه شب یلدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد