طالع بینی سال 2021- متولدین تیر

طالع بینی متولدین تیر در سال 2021 : سياره ناهيد در طالع ٢٠٢١ متولد تير در امسال می تواند بر روی نشانه ماه تولد شما تأثیر عالى بگذارد. به اين معنى كه در چنین شرایطی ، فرصتی برای به دست آوردن نيروى افزاينده و شتاب در کار خود پیدا خواهید کرد ، بدین وسیله منجر به پیشرفت و ارتقاى عالى خود خواهید شد. طبق پیش بینی های آسترولوژر هاى فالوده برای سال 2021 متولد تير، این سال موفقیت بزرگی را برای بومیان اين برج در زمینه تجارت در هنگام سرمایه گذاری پول به همراه خواهد داشت. برخی از مشکلات در بخش مالی افزایش می یابد ، اما اصلا جاى نگرانى نيست و شما با سخت کوشی هميشگى خود به راحتی آنها را برطرف خواهید کرد ، البته در ادامه در رابطه با سخت كوشى متولد تير صحبت خواهيم كرد. سال جديد برای دانش آموزان خوب است و آنها بدون هیچ شک و تأخیری در هر دوره با موفقیت هر موضوعی را به آسانى می فهمند.

 نتایج متفاوتی در زندگی خانوادگی وجود خواهد داشت که بر اساس آن ، از سويى از طرف خانواده تان ، شما از حمایت آنها برخوردار خواهید شد ، در حالی که از سوی دیگر ، یک تصمیم شما باعث می شود خانواده شما بر خلاف شما باشد و حتى شما را سرزنش كند، تنها موضوعى كه مهم است بى اعتنايى به حرف افراد خانواده نسبت به كارهايى كه در ذهن داريد است، شما زنده هستيد تا تجربه كنيد ، شكست بخوريد تا بياموزيد و مجدداً پيروز شويد و معنى زندگى يعنى همين.متولدين متاهل تير به دلایلی ممکن است با همسرشان بحث هاى لفظى  داشته باشند، شايد اين بحث ها بر سر هيچ باشد و ارزش خاصى نداشته باشد اما نگذاريد تا ادامه دار شود و با ابراز علاقه بيشتر سمت و سوى حرف را به جاى دلخواه خود بكشانيد. در صورت اين رفتار ، شریک زندگی شما حس خوبى پيدا مى كند و نسبت به شما اطمينان و وفادارى بيشترى پيدا مى كند. از طرف دیگر اگر در رابطه عاطفى هستيد يا مى خواهيد ازدواج كنيد و کسی را دوست دارید ، پس امسال برای شما بسیار بسيار خوب و خوش يمن خواهد بود. 

در موارد بهداشتی به شما توصیه می شود که برخی اقدامات احتیاطی را انجام دهید.سياره حاكم بر برج سرطان در سال ٢٠٢١ سياره ماه است، و اين يعنى همان چيزى كه انتظار مى رود ، متولد تير ذاتاً فردى قانع و در عين حال به شدت بلند پرواز و تجمل گرا ، فردى واقع بين و در عين حال با تمايلات شديد نسبت به خيال و رويا پردازى ، فردى كاملاً وفادار و مطمئن اما در صورت كم لطفى فردى با قدرت تلافى بالا و بسيارى از رمز و رازهايى كه فقط مختص متولد چهارمين ماه شمسى مى باشد است ، سياره ماه خودش به معنى راز هاى فراوان در طالع است و اين خصوصيات از متولد تير هم در سال ٢٠٢١ شرايطى دلخواه را براى متولد تير فراهم مى كند، سخت كوشى شما مثال زدنى است و يكى از ويژگى هاى بارز شما تسليم نشدن تا لحظه آخر است ، كه در هر كسى نمى شود اين را مشاهده كرد، دلسوز بودن و مهربان بودن شما امسال نسبت به اطرافيان بايد كم شود، شما هميشه فردى خانواده دوست و مسئول هستيد اما امسال شرايط اين را داريد تا زندگى شخصى خود را به جايگاه واقعى و شرايطى كه لايقش هستيد برسانيد.

آنچه كه در طالع شما نشان مى دهد ، زود رنجى شما از زنى است كه نقش پر رنگى در زندگى شما دارد ، شايد اين شخص مادر شما يا فردى مهم باشد ، اما مهم اين است كه شما طاقت انتقاد از حرف هاى او و يا مباحثه با او را نداريد، يك حالت بد كه از بودن ماه در طالع شما در خصوصيت شما پر رنگ مى شود ذهن شكاك شماست و اگر تا كنون نتوانسته ايد جلوى اين مورد را بگيريد امسال حتما بايد نسبت به اين موضوع اقدام جدى كنيد زيرا فوصت سوزى ها و دلخورى هاى بيهوده زيادى را برايتان رقم خواهد زد.غريبه ها و افراد ناشناس هميشه براى متولد تير اذيت كننده ترين مسئله بوده و گارد سنگينى نسبت به رويارويى با كسى كه تمايلى به او نداشته باشد مى گيرد .متولد خرچنگ يا سرطان يا همان تير به طرز عجيبى شهودی و احساساتی است و می تواند یکی از چالش برانگیزترین برج های ماه هاى شمسى برای شناختن باشد.على الخصوص در كودكى متولد تير مى شود به ريشه هاى عميق رفتارى او رسيد

 

بخش مالی: طبق سيارات حاكم بر طالع ٢٠٢١ متولدين اين ماه افراد متولد برج تير هیچ مشکلی از نظر مالی پیدا نخواهند کرد. شما به برنامه های خود برای بودجه پایبند خواهید بود شايد وامى تهيه كنيد اما براى بازپرداختش كارهايتان را به درستى پيش خواهيد برد و گردش و ميزان ورودى درآمد به شكلى خواهد بود كه مى توانيد به ساير امور به راحتى رسيدگى كنيد. این روزها ، شما جوان هاى متولد اين برج می توانید از طریق میراث یا ازدواج درآمد مالی کسب کنید. اين به شما  کمک می کند تا از طریق شخصیت اجتماعى و گرم خود درآمد بیشتری کسب کنید و به همين سبب از هر نوع حدس و گمان مالی یا خطر دور باشيد.در ماه هاى ميانى سال اوضاع مادى تان به حالت سكوى پرتاپ شما درخواهد آمد و اگر طبق برنامه ريزى دقيق مادى زندگى كنيد ، مى توانيد پول بسيار خوبى را به خود اختصاص دهيد.

باطل سحر،جادو و رفع بستگی (کلیک کنید)

بخش تحصيل: انواع فراز و نشیب ها را دانش آموزان با علامت ماه تولد تير مشاهده خواهند کرد. زمان بین فوریه (اسفند) و آوریل (ارديبهشت) برای دانشجویان در ابتدای سال بسیار خوب خواهد بود. در این زمان ، شما بینش باورنکردنی در زمینه آموزشی خواهید داشت. شانس خود را کاملاً حمایت كنيد و طبق آن، کارهای بزرگی در زندگی علمی خود انجام خواهید داد.اگر در حرفه ى خود مشغول كار و تحصيل هستيد بايد اين نويد را به شما بدهيم كه به زودى به تمام افكار و اهداف بزرگى كه در پى آن شب ها بيدارى مى كشيد خواهيد رسيد و چندين فرد موفق از برج تير در سال ٢٠٢١ ميلادى دست آورد بخش تحصيلات و شغلي اين ماه هستند

 

بخش سلامت: سال ٢٠٢١ ميلادى در بخش سلامت بسيار راضى كننده و  عالى پيش خواهد رفت به شكلى كه مشکلی مهم برای زندگی وجود نخواهد داشت. با این حال ، افراد متولد اين برج می توانند تا حد ممکن استراحت کنند و انرژى خود را براى مواقع نياز استفاده كنند. اما ، این روزها باید در سیستم های عصبی و گردش خون احتیاط شود كمى موضوعات از سال گذشته همراه شما بوده كه در بخش عصبى و خونى شما بسيار فشار وارد كرده و اگر ابتداى سال جديد كنترلش كنيد از اين بخش به سلامت و به آرامى عبور خواهيد كرد. در اغلب ماه هاى سال ٢٠٢١ در برابر بیماری های ارتباطی به خوبی مقاوم خواهید بود. سياره مریخ در طالع سلامت شماست و اين يعنى انرژی بیشتری برای فعال ماندن فراهم می شود ، اين فعاليت هاى شما ممكن است شبانه باشد . امسال برای سلامتی جسمی و روحی در بهترین حالت قرار خواهید داشت شايد بهتر از هر ماه ديگرى.

 

بخش ازدواج: در سال جديد طی چند ماه آتى ، با تغییر مکان سیارات در قسمت طالع زناشويى متولدين تير ، در ابتداى سال، زندگی زناشویی شما تحت فشار قرار خواهد گرفت. از طرف دیگر ، بعد از اين مدت برای چندین ماه زندگی زناشویی شما بسیار مطلوب خواهد بود.امسال کیوان و مشتری در خانه هفتم شما لانه می کنند ، که نتایج متفاوتی در مورد زندگی زناشویی به شما می دهد اين نتايج به شانس و بخت شما ختم مى شود و اگر در معرض خطرى قرار گرفته باشيد يا اگر نياز به كمكى براى حل مشكلى داشته باشيد اين شانس به كمك شما خواهد آمد و بهترين را برايتان رقم مى زند. بسيار از متاهلين كه صاحب فرزند هستند در رابطه با زندگی زناشویی شان در سال جديد ممکن است تمایلی بین مكامله هاى زياد بين شما و همسرتان وجود نداشته باشد، اين به علت حضور دو نقطه راهو و كيتو كه در علم نجوم است شكل مى گيرد. نگرانش نشويد و به زندگى روزمره خود ادامه دهيد، به مرور در زمان كوتاه از بين خواهد رفت.

 

بخش خانواده : انرژى روحى خانواده متولد برج تير در سال ٢٠٢١ ميلادى مثبت تر از سال هاى گذشته است. شما می توانید در بخش خانواده و مشكلات يكسانى كه با دوستان در سال هاى گذشته داشتيد امسال با دوستان خود مغایرت داشته باشید و بسيارى اتفاقات جديد و خوب را تجربه كنيد. اين موضوع باعث اختلاف تفكرات بين شما و دوستان تان مى شود.متولد تير مراقب سلامتی مادر يا پدر خود باشد، اين موضوع به منزله تهديد خطرى نيست ولى آنچه كه در طالع شما بيانگر است اين است كه بى توجهى شما به سلامت آنها موجب خطر در سال جديد است پس اين موضوع را پشت گوش نيندازيد. برای داشتن زندگی مشترک زناشویی باید از هرگونه دعوا با همسرتان اجتناب کنید. برای بهبود روابط خود به شریک زندگی خود فرصت دهید. در طول سال مشکلی از نظر مالی باقی نخواهد ماند ، اما هزینه های شما بهتر مدیریت می شود. در سال جديد می توانید خانواده خود را به یک سفر کوچک و پر خاطره ببرید.

 

 

بخش شانس : شماره شانس متولد برج سرطان (تير) عدد ١ است، امسال متولد ماه تير از عدد خوبى در قسمت بخت و اقبال برخوردار است ، در كارها و زمان ها و خواسته ها انرژى خيلى خوبى را از اين عدد دريافت مى كند و تقويت باور ذهنى شما به اين عدد به شما قدرت بيشترى خواهد داد…. در تمام زمینه های زندگی ، شما در طول سال ٢٠٢١ شانس پیشرفت بهتری خواهید دید. به عادت قدیمی خود که مانع رشد زندگی است ، پایبند نمانید، اين عادت شايد بد عصبانى شدن شما باشد شما در اكثر مواقع آرام هستيد ولى در عصبانيت نمى توانيد خيلى خود را كنترل كنيد و شايد هم خيلى مسائل ديگر به هر حال خودتان بهتر به اشتباهات خود واقف هستيد و آنها را كنار بگذاريد. به جای اینکه به فکر دیگران باشید برای خود وقت بگذارید. امسال بهترين زمان براى اين است که به جای تلاش براى آرامش دیگران ، نتایج زندگى خود را بهبود ببخشید زيرا شانس با شما بسيار زياد همراه خواهد بود . شما کار خود را پيش از اينها انجام دادید این روزها چشم اندازهای بی شماری در ذهن شما وجود دارد. هنگام برخورد با مشکلات بهداشتی یا مالی از تصمیمات عجولانه خودداری کنید.

مربع اعظم برای افزایش قدرت و محبوبیت (کلیک کنید)

 

بخش شغل: در سال جديد اين موضوع را خاطر خود داشته باشيد براى متولد تير کارهایی که به راحتی انجام می شوند مشکلی خواهند داشت. حمل و نقل مشتری در ماه آوریل (ارديبهشت) ، سرمايه شما را كمى کاهش می دهد ، که این امر مشکلات شما را در محل کار شما دچار چالش مى كند و برای تأمین هزینه های زندگی مجبور خواهید شد تلاش زیاد ترى را انجام دهید. با این حال شما فرد باهوشى هستید و می دانید چگونه با توجه به شرایط خود را قالب بر مشكلات كنيد. در نتیجه، به دلیل سخت کوشی در ماههای آخر سال نتایج خوبی خواهید گرفت. در فاصله ماه های مارس (فروردين) تا آوریل (ارديبهشت)، ممکن است فرصتی برای بیرون رفتن از کار خود پیدا کنید. امسال ، بین ژانویه (بهمن) تا مارس (فروردين) و سپس سپتامبر تا نوامبر برای شما بسیار عالی خواهد بود. در این مدت تلاش های شما با موفقیت همراه خواهد بود

 

بخش مِلک: در ابتدای سال (دى ، بهمن يا اسفند)، اگر می خواهید ملکی برای خود بخرید یا هنوز خانه خود را نساخته اید ، امسال میل به انجام آن کاملاً شدید خواهد بود. با این حال ، ممکن است ابتدای سال کمی ضعیف باشد ، بنابراین انجام چنین معامله ای در چنین زمانی صحیح نیست مگر اينكه از درآمدى مازاد مطمئن شويد. اگر می خواهید خانه خود را بسازید ، می توانید این کار را در سال جديد انجام دهید و برايش اقدام كنيد. ماه های مارس (فروردين) تا مى (خرداد) ، سپتامبر (مهر) و سپس اکتبر (آبان) برای خريد يا ساخت خانه خود بسیار مطلوب خواهد بود و با تلاش در این مدت می توان در به دست آوردن یک ملک موفقیت کسب كنيد. اگر می خواهید وسیله نقلیه بخرید ، ماه های می و سپتامبر (خرداد و مهر) برای اين اقدام بسیار مطلوب هستند.

 

 

بخش ثروت و سود: با آمدن سال جديد پول به دست شما می رسد. با این وجود هم تا پایان سال وضعیت مالی خوبی خواهید داشت. ابتدای سال ضعیف يا كند خواهد بود ، بنابراین سعی کنید با احتیاط شدید هزینه های خود را کنترل کنید. در این زمان از پولی که دریافت خواهید کرد استفاده کنید و فقط امکانات مورد نیاز خود را صرف کنید. ماه فوریه (اسفند) طبیعی خواهد بود ، اما بین مارس (فروردين) و مى (خرداد) می توانید مزایای خوب و قابل لمسى داشته باشید. امسال براى متولد تير شانس زیادی برای کسب منافع از بخش دولت نیز وجود خواهد داشت. ماه آگوست (شهريور) برای شما بسیار مساعد خواهد بود ، زمانی که مبلغ خوبی دریافت خواهید کرد ، اما در ماه های باقیمانده باید کاملاً به هزینه های خود توجه کنید. در بخش وضعیت اقتصادی ممکن است به دلیل افزایش هزینه ها تحت فشار قرار بگيريد يا شايد هم از سال گذشته در اين بخش قرار گرفته ايد.

فرمول کائناتی افزایش رزق و روزی (کلیک کنید)

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این طالع بینی داشتید

میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی متولدین تیر در سال 2021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد