طالع بینی سال 2020- متولدین خرداد

طالع بینی متولدین خرداد در سال ۲۰۲۰ : در سطحی بالاتر با خود و اطرافیان تان ارتباط برقرار خواهید کرد. عطارد حاکم بر نشانه شما است (فرمانروای منطق نامیده می شود) که یکی از سریعترین سیاراتی است که در حال حرکت و ایجاد تغییرات می باشد. به نظر می رسد که هر کسی در دوره های عقب نشینی عطارد بسیار احتیاط می کند. اما اینبار عطارد حاکم بر نشانه شماست که باید بیشتر به اطرافیان خود توجه نشان دهید. ولی به آن ها اجازه ندهید که باعث کم شدن سرعت شما شوند.

اما امسال سه دوره در بین ششم فوریه و نهم مارس،هفدهم ژوئن و یازدهم جولای، و همچنین سیزدهم اکتبر و دوم نوامبر، این اتفاق رخ می دهد که شما باید آگاهی کامل داشته باشید. نکته ای که همیشه حائز اهمیت است این است که همه این سه عقب نشینی ها در نشانه ثور رخ می دهد، که به شما توصیه می شود تا در هنگام مقابله با سوء استفاده ها، سوء تفاهم ها و همچنین رفت و آمد های بیش از اندازه و ناگهانی ایستادگی کنید و از سرعت خود بکاهید. این چالشی برای شما خرداد ماهی های عزیز است که حتما می توانید در برابر آن مقابله کنید.

خورشید در پایان ماه می تا پایان ماه ژوئن از طریق نشانه هوا حرکت می کند، زمان هوشیاری را به شما نشان میدهد که شما قادر خواهید بود تا آزادانه با دیگران ارتباط برقرار کنید و ایده های خود را به اشتراک بگذارید. تولدتان مبارک خرداد ماهی های عزیز.

در حال حاضر از بیشترین قدرت درک برخوردار خواهید بود بنابراین می توانید چیزهایی را مشاهده کنید که دیگران قادر به دیدن آنها نیستند. عطارد سیاره ای است که به روابط شما با خواهر و برادران تان مربوط است،چه زمانی بهتر خواهد بود که مجدد با برادر و یا خواهرتان ارتباط برقرار کنید؟ با افرادی ارتباط برقرار خواهید کرد که مدت زمان زیادی است آنها را ندیده اید و با این کاری که انجام می دهید ارتباط تان قوی تر خواهد شد.

در اواخر ماه آگوست زمانی که خورشید وارد ارتفاعات نشانه شما می شود زمان آن است که به جزئیات توجه زیادی داشته باشید. سیاره دیگر عطارد نیز حاکم بر نشانه شما است. در حال حاضر به مسائل بهداشتی مخصوصاً مربوط به ناحیه شکم باید توجه زیادی داشته باشید. به بدن خود گوش دهید و سعی کنید ورزش کنید تا از مبتلا شدن به بیماری های جدی جلوگیری شود.

فال عشقی برای متاهلین خرداد ماه
روشهای جدیدی را برای زنده نگه داشتن عشقتان در سال ۲۰۲۰ پیدا خواهید کرد. امسال در برج دلو آزاد، قرار دارد بنابراین تغییراتی که ایجاد می شود هیجان انگیز خواهد بود. آزمایش کنید و ترسی به دل راه ندهید که مسائل چگونه تغییر می کنند.

ونوس وارد برج حوت رویایی در اواسط ماه ژانویه میشود که منظره عاشقانه ای را برای شما ایجاد می کند. مراقب ایده‌آل‌های شریک زندگی تان باشید مخصوصاً تا ۶ هفته بعد از آن. اصرار کردن بر روی چیز های عالی می تواند شما را به دردسر های بزرگی بیاندازد. مریخ قدرتمند تهاجمی وارد یکی از سیارتی می‌شود که حاکم بر نشانه شما می باشد.

برج حمل آتشین در اواخر ماه ژوئن باعث برجسته شدن زندگی زناشویی شما خواهد شد. بسیار علاقه مند هستید که نیازهای تان تامین شود و دقیقا بدانید که شریک عاطفی تان چقدر برای شما قدم بر میدارد؟ آیا به نیازهای عمومی اهمیت می دهید؟ در این زمان عشق ورزیدن تواند بسیار رضایت بخش باشد.

مریخ پرشور در ابتدایی ماه اکتبر به مدت چهار هفته وارد برج سنبله می شود، در این مدت عشق به صورت منطقی پیش می رود. احتمال کمتری وجود دارد که بر اساس احساس خود تصمیم بگیرید و بسیار بر روی تصمیمات خود متمرکز خواهید بود. اگر برای زندگی مشترکی تصمیم می گیرید اکنون زمان خوبی است.

فال عشق مجردین خرداد ماه
آیا عشق خود را پیدا کرده اید یا می خواهید مجرد بمانید؟ این موضوع بستگی به شما دارد. ونوس عاشقانه سال را در برج دلو دوست‌داشتنی و آزاد شروع می کند به این معنی است که زندگی مجردی خود را دوست دارید و می خواهید همین طور ادامه دهید. آیا مواقعی وجود دارد که احساس کنید که می خواهید شخصی را به خانواده تان اضافه کنید اما انرژی دوست داشتنی برج دلو به شما نشان می دهد که خیلی هم بد نیست اگر بخواهید همین طور تنهایی به زندگی خود ادامه دهید.

به محض ورود ونوس به برج حوت عاشقانه در اواسط ماه ژانویه، از نظر روحی تغییر خواهید کرد. ماهی تاثیر نیازمند بودن بر روی شما خواهد گذاشت. مشکلی نیست اگر بخواهید که شریک زندگی شخصی شوید. اکنون به دنبال همسر ایده آل خود می باشید، اما پیدا کردن شخصی که کاملاً با روحیه و تصورات شما سازگار باشد دشوار است.

در طالع بینی متولدین خرداد در سال ۲۰۲۰ آمده که ونوس فرمانروا وارد برج حمل آتشین در اواخر ماه ژوئن می شود مشکلی در ارتباط با ما غریبه ها نخواهید داشت و دقیقاً آنچه که به ذهنتان می‌آید را بیان می کنید. البته این موضوع می تواند باعث قبول شدن شما شود اما همچنین می تواند باعث ایجاد یک سری اتصالات شود. این انرژی که وجود دارد طوری تعریف می‌شود که هرگز تا زمانی که امتحان نکرده اید چیزی را متوجه نخواهید شد. وقتی مریخ در برج حمل قرار دارد بهتر است که بیشتر ببخشش داشته باشید تا بخواهید دستور دهید.

ونوس دوست داشتنی در اواخر ماه اکتبر در برج میزان بر روی روابط شدیداً متمرکز می شود و تا شش هفته بعد از آن همه چیز در ارتباط با عشق است. اکنون زمان مناسبی برای پیدا کردن نیمه گمشده خودتان می باشد. کسانی که شما را دوست دارند بیشتر از روزهای دیگر شما را شیرین تر می بینند. در این مدت رویاپردازی نکنید و طعمه دیگران نیز نشوید. در روابط خود بهتر است که فعلاً ثبات خود را نشان دهید بعداً در ارتباط با دوگانگی خود صحبت کنید.

 

فال کار و حرفه برای متولدین خرداد
در ارتباط با حرفه و کاری که انجام می دهید و امور مالی بسیار جدی خواهید شد. زمانیکه زحل حاکم نشانه شما به صورت مستقیم در برج جدی قرار می گیرد و همچنین زمانی را به عقب نشینی در برج دلو اختصاص می‌دهد شما بسیار سختکوش خواهید شد.

در واقع به این معنی است که مسئولیت های زیادی را در شغل خود به عهده می گیرید و در فکر این هستید که تغییراتی را ایجاد کنید که باعث بهبود زندگی تان شود. اعتدال و احتیاط همیشه با جابجایی زحل همراه می باشد. پس چشمان خود را باز نگه دارید و احتیاط کنید. ماه جدی در نشانه شما در پایان ماه می باعث به وجود آمدن ایده های شگفت انگیز در فکرتان می شود، اما آیا اگر بیش از اندازه باشد خوب است؟ از شخصی تقلید نکنید که باعث عدم موفقیت شما خواهد شد.

یادگیری چیزهای جدید مخصوصاً زبان جدید یا مهارت های شغلی اکنون به نفع شماست. یکی از چالش های اصلی شما این است که انتخاب کنید و برای آن تلاش کنید. خورشید وارد برج سنبله کارآمد می شود و عطارد حاکم بر نشانه شما در اواخر ماه آگوست به شما کمک می کند تا محافظه کارانه تر و دقیق تر بر روی امور مالی خود متمرکز باشید.

درآمدی را برای خود تعیین کنید و نسبت به آن برنامه‌ریزی داشته باشید. در ارتباط با آینده بسیار جدی هستید و می توانید بسیار منطقی به امور مالی خود بنگرید. قبل از اینکه قراردادهای مالی را امضا کنید مطمئن شوید که از برنامه های مالی قدیمی خود رها شده اید.

 

طالع بینی متولدین خرداد در سال ۲۰۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد