طالع بینی سال 2020 – متولدین فروردین

طالع بینی متولدین فروردین در سال 2020: شما نشانه آتش هستید که همیشه برای هر مشکلی که در زندگی تان وجود دارد آماده هستید و امسال نیز فرقی نمی کند. قدم بردارید و دنیا را فتح کنید. انرژیهای خود را از طریق سیاره قدرتمند خود، مریخ تغذیه می کنید و سال ۲۰۲۰ را با این سیاره پرخاشگر در صورت فلکی شروع می کنید که نشانه ای از دانش و ماجراجویی است. سفر به تمام دنیا اکنون تجربه‌ای چشمگیر است سرشار از تجربه های ارزشمند و یادگیری های متفاوت. چند ماه دیگر طول خواهد کشید، یعنی تا پایان ماه ژوئن که مریخ به مکان اصلی خود در نشانه شما باز گردد. و در همان جا تا دو ماه بعد می ماند. پیروزی هدف اصلی شما است البته که، حتی می توانید یک بازنده باشید. خورشید نشانه شما را از اواسط ماه مارس تا اواسط ماه آوریل ملاقات می کند.

بنابراین تولدتان مبارک، برج حملی های الهام بخش و شجاع! آیا می توانید ساختن یک چیز شگفت انگیز را پیش‌بینی کنید؟ شما اکنون در عنصر خود هستید بنابراین تا چند ماه آینده با نگرانی های خود مبارزه خواهید کرد مخصوصا اگر در یک رقابت باشید. هر مانعی که در مسیر خود دارید نابود خواهید ساخت و با اشتیاقی که دارید به سمت اهداف خود حرکت می کنید.

هر کس که جرات این را دارد که در مقابل شما ایستادگی کند باید مواظب باشد، هیچ گونه بخششی در برابر این افراد نخواهید داشت. شیر خسته در نشانه شما در تمام طول سال قرار دارد.

که باعث ایجاد یک بحران بزرگ هویت برای شما می شود. در واقع زحل اعتقادات شما را به چالش خواهد کشید و باعث می شود که تعجب کنید و به خود تان بگویید آیا مسیری که برای هدف خود انتخاب کرده اید درست است یا نه؟! زحل از اوایل جولای تا اواسط دسامبر عقب نشینی می کند و به شما کمک می کند که دوباره آتش برج حمل را روشن کنید در واقع از خواب بیدار شوید و متوجه می شوید که چرا برای خود به اندازه کافی ارزش قائل نشده اید. اکنون زمان آن است که از نظر روحی و معنوی خودتان را درمان کنید.

 

طالع بینی عاشقانه سال ۲۰۲۰ مخصوص متاهلین فروردین ماه
دیگران همیشه به شما میگویند که ظرفیت خود را پایین آورید. در سال ۲۰۲۰ هیچ چیزی از روابط شما کم نخواهد شد. زمانی که صحبت از زندگی عاشقانه شما می‌شود ونوس مسئول است. او حاکم عشق در زندگی شماست و برای خوشحالی شما ضروری است. با شروع سال ۲۰۲۰ در آغوش برج حوت رویایی قرار می گیرد.

این موضوع باعث می شود که برای شریک عاطفی تان بسیار جذاب باشد. الهه عشق به سمت نشانه شما حرکت می‌کند زمانی که ماه فوریه آغاز می شود بنابراین عشق برای شما هیجان خاصی به همراه خواهد داشت. از شریک احساسی خود ساده نگذرید. این موضوع کم کاری است نه یک دیکتاتوری.

در آغاز ماه تا روز بیست و هشتم ونوس- مریخ باعث گرم شدن و جذاب شدن زندگی زناشویی تان خواهند شد و همچنین از این موضوع می توانید برای رفع کردن مشکلات زندگی تان استفاده کنید. یکی از چالش هایی که این دو سیاره برای شما به ارمغان می آورند این است که عمیق تر به مسائل زناشویی و همچنین نیازهای جسمانی شریک زندگی تان بپردازید.

در اوایل ماه سپتامبر ونوس وارد برج اسد بازیگوش میشود دقیقا زمانی که روابط عاشقانه بسیار عالی پیش می رود باید دوباره به مسیر خود برگردید.اگر از شریک عاطفیتان انتقاد کنید همه چیز برعکس پیش خواهد رفت. به جای جدی بودن سعی کنید هر چیزی را در حیطه شوخی و خنده نگهدارید و طرف مقابل تان را روشن کنید. عشق ماندگار را در سال ۲۰۲۰ پیدا خواهید کرد.

 

طالع بینی عاشقانه سال ۲۰۲۰ مخصوص مجردین فروردین ماه
تا پایان ماه مارس یکی از خوش شانس ترین جابجایی‌ها برای مجردین متولدین‌فروردین رخ می دهد. در واقع عبور ونوس-مشتری می باشد. این جابجایی تعریف دقیق از خوش شانسی در عشق است. خوش بینی که نسبت به روابط عاشقانه دارید برای شما کمی ناآشنا و عجیب است.

از احساس خوشایندی که دارید دور نشوید. انتظار می رود که قرار ملاقات های عالی داشته باشید و افراد جدیدی را بشناسید. ونوس دوست داشتنی وارد برج سرطان عاشقانه در اوایل ماه آگوست میشود، که احساس راحتی و برقراری ارتباط در خاص ترین راه هارا در پی خواهد داشت. می توانید نتایج مثبتی از این پیوند به ویژه در زندگی عاشقانه خود مشاهده کنید و همچنین احساس انگیزه بیشتری خواهید داشت که نسبت به روابط عاشقانه تعهد و عشق بیشتری داشته باشید. (اگر محیط کافی برای بازی کردن داشته باشید از این جابجایی بسیار استقبال خواهید کرد.)

ونوس رمانتیک زمان بیشتری را در برج صورت فلکی آتشین در اواسط ماه دسامبر برای ماجراجویی سپری می کند. در واقع شما باید آماده باشید تا از مخفی شدن بیرون بیاید. گاهی وقتا به گزافه گویمی بپردازید اما واقعاً در قلب شما چه می گذرد؟ ونوس در صورت فلکی این موضوع را کشف خواهد کرد. سخت است که احساس واقعی خود را در طول این جا به جایی مخفی کنید. و اگر بین انجام دادن یا انجام ندادن گرفتار شدید زمان آن است که تصمیم بگیرید و به خوبی حرکت کنید.

 

طالع بینی کاری و حرفه ای سال ۲۰۲۰ متولدین فروردین ماه
برای به دست اوردن چیزی که قدرت کافی در سال ۲۰۲۹ دارید بیشتر از حد توانتان در حال تلاش کردن خواهید بود. سیاره قدرتمند شما مریخ در صورت فلکی پر انرژی قرار دارد بنابراین باید بتوانید که پروژه های فعلی خود را به خوبی پیش ببرید.

با این حال هنگامی که سیاره پرخاشگرانه شما برج جدی را در اواسط ماه فوریه ملاقات می کند می توانید کار خود را به اتمام برسانید. در واقع این سیاره به شما انگیزه ای می بخشندکه بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید در رویاهایتان موفق شوید و به اهداف خود دست پیدا کنید.

در ماه مارس به سمت برج ثور حرکت می کند در واقع نشانه ای است که بیشتر از تمام نشانه ها پول را دوست دارد! برای شما فرصتی را فراهم می کند که پول نقد چاپ کنید. اکنون تمام فرصت های مالی را در دست دارید و وقتی که زمان مناسب آن فرا رسید، ترسید و سخت کار کنید.

زحل به سمت برج دلو تا پایان ماه حرکت می کند. از شما می خواهد که مواردی که کارآمد نیستند را حذف کنید یا تغییر دهید. از اینکه وارد یک جلسه شوید نترسید و عقاید خود را با صدای بلند و افتخارآمیز بیان کنید. چشم انداز منحصر به فردی که دارید سزاوار شنیده شدن و دیده شدن میباشد این همان موارد منحصر به فردی است که می تواند باعث افزایش رتبه و ارتقا یافتن فرصت های شغلی شما شود.

یکی دیگر از رویدادهای مهمی که در امسال برای شما رخ می دهداین است که ماه کامل در برج آتشین نشانه شما در ماه اکتبر قرار دارد.به عنوان اولین نشانه زودیاک، برج حمل ابتکار عمل خاصی دارد، از شما می خواهد که صبور باشید و تامل کنید. دقیقاً این موارد نقاط ضعف شما است. تسلیم شدن در برابر مشکلات شغلی که اکنون دارید بدترین کار ممکن است که می تواند رخ دهد. خوشبختانه که شما خورشید را در برج میزان در آسمان دارید و هم چنین در یک زمان به تعادل شما کمک می کند تا از بروز یک فاجعه جلوگیری شود.

 

طالع بینی متولدین فروردین در سال 2020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد