طالع بینی سال 1399 – متولدین دی

طالع بینی متولدین دی در سال 1399 : ستاره ها نشان می دهند که طالع بینی سال ٩٩ متولد دى، به خصوص در نیمه دوم سال بسیار مثبت خواهد بود. سیاره حاکم بر متولد دى، سیاره عطارد است و متولدین آن اغلب افرادی عاقل با سياست و در عین حال حساس هستند. آنان به خصوص در زمینه روابطشان سال موفقیت آمیزی را پیش رو دارند. با فرا رسیدن ماه های تابستانی، شرایط شغل و حرفه آنان نیز رو به ترقی قرار خواهد گرفت. البته، باید در نظر داشت که حتی تجارب منفی نیز در زندگی واجب و حائز اهمیت هستند. 

این تجارب منفی شما را قوی تر ساخته و به شما کمک می کنند تا به آرامش درونی دست یابید.پیگیر دو تا کار در حال حاضر هستید یا در سال قبل بوده اید که خیلی زود این دو تا کار به نتیجه میرسد و از به نتیجه رسیدن آن خیلی شاد میشوید و به اهدافتان میرسید و این بخاطر پشتکار و تلاش خودتان است که به خواسته تان میرسید. یک نذری کرده اید با دل شکسته ولی به زودی ادای نذر میکنید و حاجت روا میشوید.

به فردی زیاد شک میکنید و دچار اوهام و تردید روی این فرد هستید و دائم خبرچینی و جاسوسی میکنید بخاطر شکی که در آن قرار دارید ولی این شک شما بی مورد و پوچ است و سعی کنید به این فرد اطمینان کنید و این تردید را برطرف کنید چون این شک تمام نقشه ها و برنامه هایتان را در آینده خراب میکند و ممکن است باعث بهم خوردن یک رابطه خوب و احساسی بشود.

شاغلان دى ماهى در محیط کاری شما در ماه هاى اينده یک بحث و مشاجره پیش می آید که سکوت شما باعث بودن شماست و اگر بخواهید بی حرمتی کنید ممکن است به کارتان آسیب وارد شود و شغلتان را از دست بدهید پس مراقب هر رفتاری در این جر و بحث باشید و خودتان را کنترل کنید و از عصبانیت دوری کنید.

تعدادى از افرادى كه فردی از زندگی تان به تازگی رفته ، پشت سر این فرد گریه کردید و اشک ریختید این فرد دوباره برمیگردد ولی باید یک زمان صبر کنید و صبوری داشته باشید تا او دوباره بسمت شما بیاید ولی اگر برگردد گذشته را برای شما جبران خواهد کرد به او فرصت دوباره بودن در کنارتان را بدهید.

حواستان باشد امسال در كنار تمام اتفاقات خوب دشمن هم زیاد دارید و این افراد دوست دارند به خاک نشستن شما را ببینند و دائم به شما حسادت میکنند پس مراقب دور و اطرافتان باشید. افرادی که ن و م. نام هستند یک معامله در ٩٩ دارند که این معامله هر چی هست روی آن دقت زیادی داشته باشید و با افراد با سابقه مشورت کنید و بی گدار به آب نزنید.

امسال خبری خوش دارید که این خبر یک خبر عالی است و با این خبر راه یک پول برای شما باز میشود و این خبر یک برگ برنده است. مجردان دختر دى امسال پیشنهاد ازدواج دارید فقط خيلى زود جواب ندهید و تحقیق زیادی داشته باشید و مشورت کنید و بعد پاسخ بدهید.

طبق طالع بینی فالوده سال ٩٩ براى متولدين دى، در اوایل سال با نماد خانواده و رابطه آغاز خواهد شد. شما مسبب سازگاری و آرامش در بین نزدیک ترین دوستانتان خواهید بود. در ابتدا بحث و جدال های کوچکی روی خواهند داد، اما با توافق و مصالحه می توانید هر چیزی را حل کنید.

از این توانایی های خود در کارتان نیز بهره گیرید و به آنان که محتاج کمک هستند یاری رسانید. مطمئن باشید نتیجه این محبت خود را خواهید دید.فالوده به شما توصیه می کند در طول بهار شغل خود را از کناره ها ادامه دهید. نوبت شما نیز فرا خواهد رسید. اگر درگیر بحث و جدالی شدید، به یاد داشته باشید که حتما آرامش و کنترل خود را حفظ نمایید. ممکن است در جریان درگیری سخنی بگویید که بعد ها از آن پشیمان شوید. به روابط خود توجه بیشتری داشته باشید.

در این زمینه می توانید از هارمونی و آرامش لذت ببرید.متولدین ماه دى دوران خوبی را پیش رو خواهند داشت. به خصوص در زمینه مادى، بالاخره موفق خواهند شد تا به اهداف خود دست یابند. این حال و هوای مثبت به زندگی شخصی آنان نیز انتقال خواهد یافت. به لطف این احساسات مثبت، برقراری ارتباط با افراد غریبه برای شما بسیار آسان خواهد بود. تجارب تازه بسیاری در انتظار شما هستند.

اگر تا به امروز نتوانسته اید فرد مورد نظر خود را بیابید، حال آگاه باشید و حواس خود را جمع کنید. كائنات در ماه خرداد،مرداد و مهر در بهترین موقعیت برای پشتیبانی از عشق قرار خواهند گرفت. در اواخر سال ٩٩ بين برج ١٠ تا ١٢، رویداد غیر منتظره ای برای شما شانس برد يك اتفاق بزرگ را فراهم خواهد آورد. در نظر داشته باشید که آیا این موضوع ارزش ریسک کردن را دارد یا خیر. سعی نکنید این مسئله را به تنهایی حل کنید.

دوست نزدیکی از کمک و راهنمایی کردن شما بسیار خوشنود خواهد بود در اسم يا فاميلش م يا ب يا ر دارد . مردان متولد دى انتظار تحولی مثبت را در حرفه خود نیز داشته باشید. پاداش آن تقریبا حتمی و تضمین شده است. با این حال متولدین متاهل ماه دى بایستی مراقب باشند که به خاطر کار و شغلشان از شریک احساسی خود غافل نشوند.

خواهید آموخت که چگونه وقت آزاد خود را بهتر نظم ببخشید.متولدین دی ماه به اهداف خود ایمان دارند. آن ها بسیار قابل اعتماد و بخشنده هستند و در جهت اهدافشان تلاش می کنند. اعداد شانس متولدین دی ماه ۳، ۲۱، ۶۶، ۸۳ و ۸۴ هستند.در ضمن در سال ٩٩ بهترين روز ها براى اتفاقات خوب و قرار گرفتن در مدار انرژي مثبت ٤ ، ١٢، ٢٣ ماه هاى شهريور و بهمن و اسفند است.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

طالع بینی متولدین دی در سال 1399

8 پاسخ به “طالع بینی سال 1399 – متولدین دی”

  1. Arezu گفت:

    بسيار عالي و زيبا
    خيليييييييي ممنون
    خسته نباشيد😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️😘❤️😘😘

  2. بابک گفت:

    سلام. کلا همه نوع بدبختی تو خانوادم دارم امیدوارم امسال از شر چند تا از این بدبختی ها نجات پیدا کنم تا لااقل کمی طعم خوشبختی رو بچشم. واسه خودم تقریبا هیچی نمیخوام فقط آرامش خانوادم واسم مهمه و اول از همه مادرم و پدرم و داداش کوچیکم و خواهرم و بقیه برادرام و خانواده هاشون

  3. غزاله گفت:

    👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🌹🌹🌹🌹

  4. Azam گفت:

    تشکر.امیدوارم حقیقت داشته باشه

  5. شیما گفت:

    مرررررررسی ❤❤❤

  6. Zahra.8949 گفت:

    سلام خیلی خیلی خیلی ممنون بخاطر وفای ب عهدتون . مث همیشه عالی ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

  7. شيرين گفت:

    ان شاءالله سال بسيار خوبي رو همه باهم و در كنار هم شروع كنيم و مرسي از فالوده عزيز كه اينقدر انژي مثبت بهمون ميدي اميدوارم كه همه اين طالع بيني ها به خوبي و خوشي به سرانجام برسه ❤️ ممنون از زحمتاتتون ❤️❤️.

  8. Kooresh گفت:

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد