طالع بینی سال 1399 – متولدین خرداد

طالع بینی متولدین خرداد در سال 1399 : پشتکار خوبی دارید و فردی عجول هستید و امسال این عجله ها برای شما مثبت است. فقط خودتان از استرس گاهی کلافه می شوید. از وضعيت كنونى كشور خیلی دلتان گرفته است و در این روزها بیحوصله هستید و چیزی شما را خوشحال نمیکند و اين بخاطر انسان دوستى شماست ولى يادتان باشد اگر شما غصه هركس را بخوريد ديگر معنى زندگى كردن را نميفهميد پس سعى كنيد به زندگى خود اهميت بيشتري دهيد.

سال پيش نذری کردید و منتظر نتیجه هستید امسال حاجت روا میشوید و با این نذر کاری برای شما جفت و جور میشود و درست میشود که نذری ادا میکنید و در بسته ای به روی شما باز میشود. تعدادى وسيله خريده ايد كه بخاطر خريد اين وسايل كمى به تنگناى مالى خورده ايد ولي اين مشکلات مالی از سر راهتان كنار ميروند و شما دوباره به دوران خوب برميگرديد شايد حرص و جوش بخوريد اما بالاخره درست ميشود.

مطابق آنچه که در طالع بینی متولدین برج جوزا يا همان خرداد آمده است، آنان در حرفه خود به موفقیت دست خواهند یافت. متولدین برج جدی، که تحت سلطه كره ماه قرار گرفته است، افراد جاه طلب و با اراده ای هستند و ميتوان به دو شخصيتى بودن آنها اشاره كرد.

اما در روابط خود، به ویژه در نیمه دوم سال، با موفقیت چندانی مواجه نخواهند بود. از نظر روحی به شدت از محيط اطرافشان تاثير ميگيرند اگر همه چيز خوب باشد انرژی مثبت بسیاری خواهند داشت و علاوه بر رشد فردی، آرامش درونی تازه ای را نیز تجربه خواهند کرد. به لطف این تعادل و آرامش شرایط بسیار بهتری را خواهند داشت.ابتدای سال ١٣٩٩ برای متولدین برج جوزا دوران پر مشغله ای خواهد بود. در زمینه های کاری، در تابستان و زمستان امسال با موفقیت بسیار رو به رو خواهید بود.

حتی پس از تعطیلات نوروز نیز به راحتی می توانید بر همکاران خود برتری داشته باشید البته فعلاً با شرايط فعلى سلامتتان از هر چيز ديگرى مهم تر است. به زودى در کار خود پیشرفت بسیار خواهید داشت و در نهایت می توانید از فرصت استراحت و وقت آزاد بیشتری لذت ببرید.

پاييز سال ١٣٩٩ برای متولدین ماه خرداد تقریبا با ثبات خواهد بود. ممکن است که در رابطه احساسی بلند مدت خود با بحرانی رو به رو باشید، اما نباید به این خاطر از شریک خود فاصله بگیرید. راجع به مشکل با صداقت و صراحت صحبت کنید مثل هميشه. خواهید دید که تمامی مشکلات به زودی حل خواهند شد. به هیچ وجه سعی نکنید مشکل را با قهر و صحبت نکردن حل کنید به شما نمى آيد.

اگر هر دو تلاش کنید، آرامش و سازگاری از دست رفته را به زودی باز خواهید یافت. گاه گاه اشفته حال ميشويد و گاه گاه بغض یا گریه دارید و این گریه اگر باشد و بغض نباشد خوب است و شما سبک حال می شوید. فقط سعی کنید بغض تان را خالی کنید و گریه کنید چون بغض خوب نیست.

یک سری از آقایان متولد خرداد درگیر یک مشکل کاری می شوند و از لحاظ کاری در کارشان گره می افتد که حرص و جوش های زیادی در زمینه کاری خواهند داشت ولى زمان اين گره دو سه هفته اي بيشتر نيست و درصد زيادى از اقایان این ماه افرادی خانواده دوست و مهربان هستند و شریک زندگی شما از داشتن شما به خود می بالد و احساس غرور می کند.

اگر به شروع جدیدی فکر میکنید و می خواهید یک شروع تازه برای خودتان داشته باشید حتما قدم بردارید چون موفقیت های زیادی در این رابطه کسب خواهید کرد.اعداد شانس متولدین خرداد امسال ۱، ۱۰، ۱۸، ۳۵ و ۸۶ هستند.

از طرف فالوده به شما پیشنهاد می شود که به ویژه در نیمه های سال، کمک های دیگران را رد نکنید. اضطراب زیاد ممکن است به سلامت شما آسیب وارد کند. احتمال آن وجود دارد که مجبور باشید زمان زیادی را صرف کار کنید. اما حداقل کار خود را به منزل نیاورید. اگر به شریک خود توجه کافی نشان ندهید ممکن است مجددا دامنگیر مشکلات قبلی شوید.

به سلامت خود نیز توجه کافی داشته باشید. ممکن است نتوانید راه فراری از مشکلات معده كه درگيرش هستيد پیدا کنید. اما نگران نباشید، این مشکلات نیز موقت هستند.دو سه ماه اينده و همينطور در آبان و آذر امسال به دو یا سه مهمانی دعوت میشوید که شرکت در این مهمانیها به خود شما بستگی دارد بروید خوب است و به شما با خانواده خوش می گذرد ولی اگر حوصله شرکت در این جمع ها را داشته باشید مدتهاست که دوست دارید بیشتر اوقات تنها باشید و اين روزها تقريباً شرايطش فراهم شده و تنهایی به متولد خرداد آرامش بيشترى می دهد.

يك گره ارثی یا مالی دارید که حالت شراکت دارد مثل ارث که با یک عده در این مال شراکت دارید تا الان در دست بستگی بوديد ولی امسال یک خبر از یک مسیر اداری یا قانونی دارید که خیلی تعجب می کنید و شاید یک لبخند روی لبتان نقش ببندد. اگر اقا هستید در برج ٤ يا ٨ امسال یک راه پولی برایتان باز می شود و از این بابت شاد می شوید.

اگر خانم مجرد هستید یک فردی که ح یا خ یا چ یا ج دارد تا چهار پنج ماه آينده به شما پیشنهاد می دهد که این پیشنهاد برای چند روز فکرتان را درگیر می کند و بر سر دوراهی قرار می گیرید که قبول کنید یا نه ولی این فرد بد نیست و قبول این پیشنهاد به خودتان بستگی دارد ولی مبارک و خیر است. حتی اگر برای ازدواج باشد.

امسال یک قطع رابطه هم دارید با فردی که از بستگان و آشنایان است و این فرد را از زندگیتان کنار می گذارید و این قطع رابطه شاید بخاطر حرف و سخن های زیاد است که ردوبدل می شود و باعث دلخوری و ناراحتی فامیلی می شود.چهار ماه پایانی سال ٩٩ برای متولدین برج جوزا با ظاهر روابط احساسی همراه است.

ستاره ها در ماه هاى خنك امسال بالاخره در موقعیتی قرار خواهند گرفت که برای متولدین ماه خرداد، به ویژه مجردان، شرایط برقراری رابطه با جنس مخالف فراهم آید. آنانی که از پیش درگیر یک رابطه احساسی بلند مدت بوده اند، بار دیگر از آرامش و هارمونی در رابطه شان لذت خواهند برد. موانع قبلی را فراموش خواهید کرد و با جفت خود لحظات خوشایند و لذت بخشی را سپری خواهید کرد.

در رابطه با زندگی حرفه ای شما طالع بینی نشان می دهد که در ماه دى مجددا پیشرفت خواهید داشت. در دوران قبل از ١٤٠٠ يعنى سال آينده تمامی کارهای شما به راحتی و بدون نیاز به تلاش زیاد پیش خواهند رفت.دست و دلباز هستید و امسال یک پول برای کسی که دوستش دارید را خرج می کنید.

اواخر مرداد تا مهر فرصت داريد و به سفری دورهمی و دسته جمعی می روید که بگو بخندهای زیادی در این مسافرت دارید و خیلی این سفر دسته جمعی پر خاطره است ولی هزینه زیادی روی دست شما می گذارد. یک دیدار با کسی دارید که از خارج از ایران می اید یا امده است. و با این فرد گپ های خوبی دارید که همه این گپ ها برای شما خاطره میشود.

اگر دوروبرتان متولد مهر ماهی دارید شهريور ماه برایش صدقه بدهید یک خطر از سرش رد می شود.در ماه هاى آينده به عیادت فرد مریضى می روید كه از ديدن شما كلى خوشحال ميشود و به لطف خداوند حالش خوب می شود و دوباره سلامتی به سمت این فرد برمی گردد. رازی در دلتان دارید فاش نکنید بهتر است چون زیاد رازدار نیستید و اگر کسی برای شما درددل کرد و چیزی را برایتان تعریف کرد شما سعی کنید در این شرایط رازدار باشید به نفعتان است.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

طالع بینی متولدین خرداد در سال 1399

10 پاسخ به “طالع بینی سال 1399 – متولدین خرداد”

  1. سارا گفت:

    مرسی خیلی دوستتون دارم

  2. شیروانی گفت:

    سلام. عالی دمتون گرم

  3. مهسا گفت:

    مثل همیشه عالی

  4. Elahe گفت:

    عالی بود

  5. مرضیه گفت:

    حیلی عالیییییییی…مرسی ممنون

  6. فاطمه گفت:

    اگه واقعیت داشته باشه عالیه مخصوصا اون نذره

  7. Naeime گفت:

    ممنون🙏

  8. حدیثه گفت:

    عالی بود مرسیی

  9. Nargesazizi گفت:

    عالیه مرسی🌹💝🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد