طالع بینی سال 1399 – متولدین تیر

طالع بینی متولدین تیر در سال 1399 : بر اساس موقعیت ستاره ها و صور فلكى می توان گفت که سرطانى ها چه در زندگی کاری و چه در زندگی خصوصی شان امسال از پایداری و ثبات بالايي برخوردار خواهند بود. خداوند با انرژى بالايى بر افراد متولد برج سرطان يا همان تير حاکم است. آنان امسال فرصتی خواهند داشت تا از توانایی تصمیم گیری سریع و با اطمینان خود به خوبی بهره مند شوند.

به خصوص در نیمه اول سال که موقعیت ستاره ها شديداً به نفع شما شکل گرفته است. اما در نیمه دوم سال بایستی انتظار پیچ و خم هایی را در مسیر خود داشته باشید.درست در ابتدای سال ٩٩ فردی در اطراف شما پریشان احوال خواهد بود. ممکن است همکار شما، دوستتان و یا حتی شریک زندگی شما باشد. در یاری رساندن به ایشان تردید نکنید.

ممکن است حتی کمی دلداری و سخنان محبت آمیز کافی باشند. در هر صورت، آن فرد محبت شما را فراموش نخواهد کرد. در محل کار خود سرعتی بیش از پیش به کار خواهید گرفت و مطمئنا به موفقیت دست خواهید یافت.تعدادى از متولدين ماه تير تا ماه هاى آينده يک موضوع عشقي و احساسي داريد که فکرتان را مشغول خواهد كرد و ميخواهيد براي اين موضوع عشقي يک تصميم گيري کنيد و اين تصميم بسيار خوب است هر تصميمي که داريد عملي کنيد به موفقيت ميرسيد.

امسال شما چند تا معامله داريد که از اين معامله ها كلى پيشرفت ميکنيد و به يکي از خواسته هايتان كه خيلى مهم بوده ميرسيد. دوستان زيادي داشتيد و جديداً خيلى دورتان را خلوت كرده ايد، در اين روزها با يكى از اين افراد ديدار داريد و اين ديدارها براي شما سودمند است. در فصل تابستان يا پاييز از يک غم نجات داريد که اين غم بخاطر رفتن به يک جايي است که با دلشوره ميرويد ولي به شادي برميگيرديد.

از شنيدن يک حرف عاطفي و يک خبر خيلي تعجب ميکنيد و جا ميخوريد و شايد يک عکس العمل غير ارادي هم انجام دهيد اما هر چه بي تفاوت باشيد بهتر است. يكي از ماه هاى پيش رو كه خيلى هم دور نيست يک قهر و آشتي داريد که اين قهر و آشتي خيلي کوتاه مدت است و زود همه چيز به حالت اول برميگردد اما داريد. خانم هاى متولد تير چشم و نظر زيادي داريد و افراد زيادي حسرت زندگي شما را ميخورند براى دفع شورى چشمشان صدقه بدهيد اين چشم و نظرها دفع ميشود.

يک بستگي و گره از سال قبل در کارتان انداخته اند تمام راههاي شما را بسته بود و اگر اخيراً به بن بستهاي زيادي ميرسيديد بخاطر همين گره است اما اين گره رفع شده و بخاطر دعاهاى خير والدينتان در حق شما بوده است اگر عزيزتان را الان نداريد،قرآن زياد تلاوت کنيدو به روحش هديه كنيد.

افرادي که متاهل هستند همسر خوب و با كمالاتى دارند و بايد قدرش را بدانيد ولي خودتان دائم از زندگي شکايت داريد و ناشکري ميکنيد اينطورى نباشيد ، يكى از عادات متولد تير ماه غر غر. كردن است كه اصلا به شخصيت شما نمي آيد. يا امسال يا سال بعد سفري خارج از ايران داريد که براي رفتن به اين سفر برنامه ريزي کرديد يا ميکنيد و صددرصد راهي ميشويد و در اين سفر يک موفقيت بزرگ هم داريد.اين سفر به نوعى لاكچرى هم محسوب ميشود.روزهاى ٢٧ و ١٤ و ١٦ ماه هاى آذر و دى امسال اتفاقات خوب و مهمي برايتان خواهد افتاد.

طالع بینی سال ١٣٩٩ به متولدین تيرماه پیشنهاد می کند از فدا کردن اوقات فراغت برای کار هراس نداشته باشند. در دراز مدت بهره این کار را خواهید برد. بعد ها نیز می توانید زمانتان را صرف تعطیلات و مسافرت کنید. با این حال به یاد داشته باشید که استراحت و آرامش امری ضروریست، پس خود را بیش از حد در فشار قرار ندهید.

در طول این مدت آنان که از پیش روابط طولانی مدتی را تشکیل داده اند، از پایداری و ثبات برخوردار خواهند بود و آنان که مجرد هستند فرصتی برای آشنایی با جفت همزاد خود خواهند یافت. پس چشمان خود را باز نگاه دارید. متولدین تیر ماه حس ششم قوه تخیل خوبی دارند و اعداد شانستان در سال جديد شماره های ۱، ۲۱، ۲۴، ۵۸ و ۶۶ هستند.

در نیمه دوم سال تيرماهى ها در روابط خود با مشکلاتی مواجه خواهند شد. کمبود استراحت و درگیری های کاری بسیار شما، شک و تردید را در قلب شریک شما برخواهند انگیخت. این مشکلات را هرچه سریعتر حل کنید، در غیر این صورت شرایط بدتر خواهد شد. امسال از اعضای خانواده خود نیز غافل نشوید. می توانید برای خوشنود ساختن تمامی عزیزانتان، جشن و یا میهمانی در منزل خود برگزار کنید.

اگر آقا هستيد و بين دو نفر قرار گرفتيد يا قرار داريد در اين شرايط براي انتخابتان با افراد زيادي مشورت کنيد چون به تنهايي تصميم خوبي نميگيريد. برج ٩ يا ٧ چند تا ديدار داريد با کسي که دوستش داريد و در اين ديدارها اگر قولي بين شما ردوبدل شد حتما اين قول چه از سمت شما باشد و چه از سمت آن فرد باشد عملي ميشود و به يک خواسته بزرگتان ميرسيد.

تيرماهى عزيز شما خيلى دلسوز و مهربان هستيد، اگر سميرا نام هستيد در يک بن بست و گرفتاري چند روزه در ماه خرداد قرار ميگيريد مراقب باشيد چون دليل اين بن بست کار يا رفتار اشتباه خودتان است. فردي براي شما قدم برميدارد که اين قدم خواست و ياري خداوند است و اجر يک تلاش و صبوري شماست و اين قدم روي آينده و زندگي شما تاثير بسيار خوبي دارد و مسير زندگي يا کار را عوض ميکند و از اين قدم به اوج خوشبختي خواهيد رسيد.

امسال چند ذكر تاثير گزار و دو سفر مذهبى هم داريد. متاهلين تيرماه يک اختلاف و ناراحتي در يكى دو ماه آينده دارند که با جروبحث و بگومگو همراه است ولي هر چه در اين بحث و مشاجره کوتاه بياييد بهتر است چون اصلا به نفعتان نيست و پشيمان خواهيد شد. جهت يادآورى دوباره بايد بگوييم كه يکم غرغرو هستيد و عصبي و اين باعث اين خشم و اختلاف ميشود مراقب باشيد.

تعدادى از شاغلين متولد تير امسال در کارتان يک پيشرفت و ترقي داريد.اگر امير نام هستيد امسال يک مشکل ملکي داريد يا يک مشکل که مربوط به چهارديواري کارتان داريد برايتان پيش مي آيد که اين مشکل براي يک مدت شما را درگير ميکند ولي با حوصله برطرف ميشود.متاسفانه در طول پاییز مشکلات کاری برای متولدین برج تير اجتناب ناپذیر خواهند بود.

به سبب این مشکلات در تمرکز حواس خود موفق نخواهید بود و در نهایت مرتکب اشتباه خواهید شد و دیگران مجبور به جبران خطای شما خواهند بود ولى زياد غصه اش را نخوريد به زودى فراموش ميشود. با وجود این شکست ها، تسلیم نشوید. وقایع قبلی را ارزیابی نموده و از اشتباهات خود عبرت گیرید. حتی تجارب منفی نیز ارزشمند هستند. پایان سال جديد نیز برای متولیدن برج سرطان چالش برانگیز خواهد بود ولى چالش هاى خوب. حداقل در زندگی شخصی مشکلی نخواهید داشت. پس می توانید بر روی یاری و حمایت شریک زندگی و اعضای خانواده خود حساب کنید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

طالع بینی متولدین تیر در سال 1399

14 پاسخ به “طالع بینی سال 1399 – متولدین تیر”

  1. Sun گفت:

    مث همیشه عاااااالی👌❤

  2. ریحان گفت:

    عااالی بود❤ من همیشه چیزایی که توو طالعم دارم درسته
    فقط یه سوال برام پیش اومد؟ اینکه گفته یه خبر میشنویم که نباید عکس العمل نشون بدیم راجبه اون آدمیه که دوست داریم؟

  3. پری گفت:

    عالی بود ، ایشالا همه قسمتهای خوبی که نوشتین برام اتفاق بیفته ، ممنون از شما و خسته نباشید

  4. Giti گفت:

    خیلی خوب بود راضیم ازتون😍😍😍

  5. Giti گفت:

    خیلی خوبید راضیم ازتون😍😍😍

  6. بهار گفت:

    خیلی عالی بود .ممنون از زحماتتون

  7. Raz گفت:

    ❤❤❤❤

  8. سارا گفت:

    مثل همیشه عالی😍😍😍
    فقط اون مسافرت خارج ازکشورامکان داره یکیش سیاحتی باشه یکیش هم زیارتی واینکه با یک فردخاص دوتاسفر رقم بخوره ؟

  9. Shapoor گفت:

    مرسی از زحماتتون امیدوارم همیشه خبرهای خوب باشه

  10. مريمي گفت:

    مث هميشه عالي بود.ولي اين موففيتي ك گفتين تو زمينه تحصيليم هست؟؟؟اخه من كنكوريم

  11. سحر گفت:

    دوسش داشتم ایشالا که خیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد