طالع بینی سال ۲۰۲۰- متولدین بهمن

فال سال ۲۰۲۰ میلادی برای متولدین بهمن
سال جدید سرشار از تغییر و چالش ها می باشد. سیاره خانه شما اورانوس در سال گذشته حرکت بزرگی را در برج ثور انجام داده است. این سیاره با وجود انرژی های زیادی که دارند با یکدیگر دوست نیستند. اورانوس طرفدار آزمایش کردن است اما برج ثور دوست دارد که محافظه کارانه تر رفتار کند بنابراین مقدار زیادی انرژی در مقابل یکدیگر دارند.

عقب نشینی دور های سیاره قدرتمند شما در این سال از اواسط ماه آگوست تا اواخر سال رخ می دهد، که در واقع باعث ایجاد یک طغیان بیرونی برای شما می شود. با این حال این طغیان می تواند مجموعه ای از مسائل خاصی را ایجاد کند که شما باید آماده نبرد های درونی باشید که شما را در مسیر خودسازی سوق می دهد.

خورشید همیشه در اوایل سال از نشانه شما عبور می کند بنابراین از پایان ماه ژانویه تا پایان ماه فوریه می‌توانید تولد خود را جشن بگیرید. تولدتان مبارک بهمن ماهی های عزیز، بسیار سازنده هستید! خورشید با چند تا از سیاره های مختلف چند روز بعد از آن در نشانه شما قرار خواهد گرفت که قدرت غیرقابل پیش‌بینی بودن را در شما دو برابر تقویت می کند. مراقب باشید تا تنش عصبی برای شما به وجود نیاید در ارتباط با این که چه اتفاقی افتاده است. آزادی خود را دوست دارید و دوست ندارید که هرج و مرج اطراف تان بیشتر شود.

طالع بینی بهمن ماه برای متاهلین
در رابطه عاشقانه خود تان را فراموش نکنید. عطارد در اواسط ماه ژانویه وارد نشانه‌ای از هوشمندی و منحصر به فرد می شود. بنابراین در مکالمات شما و شریک عاطفیتان ممکن است تا شش هفته یک سری ناهماهنگی ها وجود داشته باشد. در این مدت هر چیزی که غیر عادی است نظر شما را به خود جلب می کند، اما ظاهر خود را طوری حفظ می کنید که هیچکس متوجه نخواهد شد.

زمانی که وارد ماه آگوست می شوید بیشتر شبیه یک تیم عمل می کنید تا بازیکنی از تیم، حتی اگر در رابطه ای متعهد باشید می توانید خودتان را در حصاری قرار دهید. به این معنی می باشد که می خواهید با شریک عاطفی خود زمان سپری کنید اما کارهایتان نیز برای شما ارزش دارد و لذت می برید، مطمئناً این موضوع شخصی نیست پس فکر کنید که بتوانید او را متقاعد کنید.

ونوس و عطارد اجتماعی هر دو به مرکز روابط شما حرکت می‌کند و نشانه هوای برج میزان را در اواخر ماه اکتبر دنبال می کنند، یک پل هماهنگی را برای شما ایجاد می کنند تا بتوانید در مورد عشق با شریک زندگی تان صحبت کنید. این انرژی سازنده به شما آرامشی می دهد که بسیار شیرین است و شما را از گارد شریک عاطفیتان محافظت خواهد کرد بسیار جذاب است اما از طرف دیگر قابل دیدن نیست. قرار دادن زندگی عاطفیتان در راه رسیدن به اهدافتان بسیار سخت است اما باید انجام شود تا بتوانید به آن چیزی که می خواهید برسید.

طالع بینی مجردین بهمن ماه در سال ۲۰۲۰
مبارزه در برابر عشق زمانی که در راه درست باشد بسیار سخت است. یک ماه جدید در نشانه هوشمندی شما در اواخر ماه ژانویه قرار می گیرد که نشانگر اتفاقات خوب برای زندگی عشقی در سال جاری برای بهمن ماهی های عزیز است. طغیان درونی مانند یک جرقه است که باعث می شود تا سرانجام تغییراتی که در ارتباط با آن فکر کرده اید ایجاد کنید.

ماه های جدید زمان بسیار عالی برای ملاقات با افراد جدید و حتی شروع روابط جدید می باشد، در واقع شما را ترغیب می کند تا بیشتر از خود معمولی تان باشید. قدم گذاشتن در خارج از صندوقچه می تواند هیجان انگیز باشد و همچنین سال مهیجی را برای شما رقم بزند. مریخ پرشور وارد نشانه‌ای از استقلال عشقی در اواخر ماه مارس می شود. که می‌تواند نشانگر جستجوی بسیاری از چیزهای بی معنی باشد.

اگر از نظر عاطفی قادر هستید که برخوردهای سالمی داشته باشید مشکلی ندارد. اکنون نمی خواهید که شکست بخورید و خودتان را تغییر دهید. شما به اندازه کافی منحصر به فرد و خاص هستید و هر کس که نتواند این موضوع را ببیند مطمئنا آن شخص برای شما مناسب نیست. روش های خود را بهمن ماهی های عزیز جشن بگیرید اگر کسی قدر شما را نمیداند، نداند فقط از زندگی خود لذت ببرید.

ونوس دوست داشتنی وارد برج سرطان اساسی در شروع ماه آگوست می شود در این زمان روحیه شما تغییر می کند، مقاومت در برابر عشق برای شما سخت است مخصوصا اگر آن شخص دلسوز باشد و می خواهد که از شما محافظت کند. این موضوع برای همه موضوع سختی است بهمن ماهی های عزیز.

طالع بینی کسب و کار برای متولدین بهمن
با خودتان صادق باشید، جریان نقدینگی شما را دنبال خواهد کرد. زحل مسئولیت پذیر در برج جدی سختکوش تا سه ماه اول سال قرار دارد. محیطی مناسب خواهید داشت که می توانید در آن کسب درآمد کنید که باعث پیشرفت هایی در حیطه فرصت های شغلی تان خواهد شد.

زمانی که زحل در آخر ماه مارس به نشانه شما تغییر مکان بزرگی میدهد، می خواهید از موقعیت شغلی سنتی که دارید رها شوید. به دنبال کاری هستید که بین ۵ تا ۹ ساعت باشد اگر در این مدت در چیزی متوقف شده اید و قصد دارید که از این گرفتاری آزاد شوید، که بتوانید کارهای بیشتری را انجام دهید. به یاد داشته باشید که سیاره ای قدرتمند اورانوس در حال حاضر در برج ثور قرار دارد، به این معنی که امسال سالی است که می توانید آن را از نظر مالی مخلوط کنید، سرمایه گذاری های متفاوتی انجام خواهید داد و پول های زیادی را جابجا خواهید کرد که سود زیادی را برای شما رقم خواهد زد. اما ابتدا مطمئن شوید که به اندازه کافی تحقیق کرده اید زیرا که برج ثور به خانه مالی شما تغییر مکان نخواهد داد.

اگر با تحقیق و اطمینان کامل قدم بردارید این جفت شدن سیارات منجر به سود زیاد مالی برای شما می‌شود بهمن ماهی های عزیز. مشتری سخاوتمند همچنین به شما کمک می کند تا ثروت خود را گسترده کنید زیرا که بیشتر آثار را در برج جدی سخت کوش قرار میگیرد. زمانی که مشغول انجام کارهای خودتان هستید بهترین شانس ها با شما یار خواهد بود.

یک دوره عقب نشینی از اواسط ماه می تا اواسط ماه سپتامبر شروع می‌شود که شما را ترغیب می کند که رفتار و اخلاق خود را در رابطه با وضعیت مالی تان مورد بررسی قرار دهید، و اگر احساس کنید که رفتاری دارد که متناسب با شخصیت شما نمی باشد زمان آن است که آن را کنار بگذارید. اقداماتی برای کسب درآمد انجام خواهید داد که احساس خوبی خواهید داشت و بودجه شما بهمن ماهی های عزیز چند برابر خواهد شد. کارهایی که با عقاید شخصیتتان سازگاری ندارد شما را به جایی نخواهد رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد