فال انار ـ متولدین آبان

فال انار سایت فالوده| شب یلدای 98 

 

فال انار متولدین ماه آبان:  متولد آبان و شب يلداي مهم امسال .

اين شب را بيشتر با جمع باشيد و زبان ها را به روى خود باز نكنيد،اگرسیاست داشته باشید که ندارید این سیاست ها در مسیر زندگی شما خیلی کار ساز است وشمارابه خواسته هایتان می رساند. اين شب یک کادو دریافت می کنید که از فردی است که شما راخیلی دوست دارد و به شما عشق میورزد و در یک مکان يا قرار ملاقات است که از قبل برنامه ریزی شده است اگر متاهل هستید یک اختلاف شدید دارید که این اختلاف به خاطر چشم و نظراست و از یک چشم است که در مهمانی كه يا ميگيريد يا ميرويد می خورید اگر اين شب به مهمانى رفتيد برای خودتان بعداز رفتن به مهمانی صدقه بدهید چون در این جمع حسودان زیادی دارید که حسرت زندگی شمارا می خورند .

یک پیشنهاد از سمت یک محمد نام دارید که قبول آن برای شما مبارک وخير است و باعث خوشحالی و پیشرفت شما می شود یک رازی از یک فرد که در گذشته شما بوده است فاش می شود که از این راز مسرور میشوید وبرای چند روز شاد می شوید و از ته دل لبخند كمی زنید. گاه گاه اگر مجرد هستید به ازدواج فکر می کنید و دوست دارید سروسامان بگیرید واگر فردی مدنظر شماست و قصدشروع با او دارید بد نیست و انتخاب خوبی دارید و چند ميز گرد خانوادگی سر این موضوع دارید با خانواده به شما پیشنهاد می دهند اما خوب است فقط باید خودتان بخواهید و اراده کنید.

راستى پول خوب به دست شما می رسد ولی ولخرج هستید و قدر پولتان رانمی دانید و تند تند خرج می کنید كه اين هم از بزرگى دل و مهربانى شماست،پس حواستان به دخل وخرجتان باشد. اگر فرزند دارید فرزندتان یک موفقیت دارد که شما از این موفقیت احساس غرور می کنید وخوشحال می شوید.شب يلداي شما عالي و مبارك از طرف فالوده

فال انار متولدین آبان ـ  ویژه شب یلدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد