روش هایی برای داشتن انرژی مثبت

مثبت ماندن سخت است. به خصوص زمانی که توسط افراد منفی احاطه شده‌اید. به ویژه در کشور ما که مشکلات زیادی در طول روز برای افراد ممکن است به وجود بیاید.

همه ما روز بدی داریم، اما با چند حقه ساده، شما می‌توانید منفی‌ها را از زندگی خود بیرون بکشید. همه چیز در ذهنتان شروع می‌شود. همه چیز بستگی به تصمیم شما دارد. تصمیم این که بخواهید روی جنبه های مثبت زندگی تمرکز کنید.

اگر شما برای جذب انرژی مثبت مشکل دارید، اصلا نگران نباشید، فالوده کنار شماست و در این مقاله چند روش را با هم بررسی خواهیم کرد که باعث می ‌شود انرژی منفی از ما دور و انرژی مثبت به سمت ما بیاید.

1- درباره مشکلات خود در هر جایی صحبت نکنید

یکی از خصوصیات انرژی این است که با تکرار مداوم بیشتر به سمت شما می آید. این انرژی چه منفی باشد و چه مثبت شما با تکرار کردنش آن را بیشتر به سمت خود جذب می کنید.

به همین دلیل، در مورد مشکلات،بیماری ها و هر چیزی که در درون شما احساس منفی ایجاد می‌کند صحبت نکنید. نیازی نیست همه در مورد مشکلات ما اطلاع داشته باشند.

یکی از ویژگی هایی که برخی مردم دارند این است که وقتی کسی از مشکلاتش با آن ها صحبت می‌کند، آن ها هم سعی می کنند مشکلات خود را با شدت بیشتری بازگو کنند تا نشان بدهند که مشکلات بیشتری نسبت به بقیه دارند. این کار از اساس غلط است. زیرا شما هنگام حرف زدن از مشکلات و بیماری ها احساس منفی ناشی از آن ها را در خود به وجود می آورید.

پس سعی کنید به جای تکرار مداوم مسائل منفی ، از آن ها دوری کنید و اگر در جمعی قرار گرفتید که در مورد این مسائل مداوم صحبت می‌کنند از آن جا دور شوید یا سعی کنید بحث را عوض کنید.

 

2- به گذشته بر نگردیم

یکی از مواردی که همیشه انسان با آن مواجه است بازگشت به گذشته‌ی خود است. دوست عزیز فالوده ای من، می خوام از شما سوالی بپرسم: آیا می توانید به چند ثانیه قبل برگردید؟ می توانید گذشته خود را تغییر دهید؟

قطعا پاسخ به این سوالات خیر خواهد بود.پس چرا ما دائما به گذشته بر می‌گردیم و حسرت گذشته را می‌خوریم؟

همه‌ی ما در گذشته‌ی خود اشتباهاتی انجام داده ایم که اکنون با فکر کردن به آن بر خود رنج و عذاب وارد می کنیم. یا موقعیتی را از دست داده ایم که باعث می‌شود حسرت بخوریم و دائما از کلمات ای کاش و اگر استفاده کنیم.

فکر کردن به اتفاقات منفی گذشته و تکرار آن ها در ذهن باعث ایجاد حس منفی در ما شده و انرژی مثبت را از ما دور می‌کند. ما فقط باید از اتفاقات گذشته درس بگیریم یا در نوعی دیگر با فکر کردن به خاطرات خوب گذشته و حس های نوستالوژیک انرژی مثبت را در ذهنمان جاری کنیم.

پس بازگشت به عقب ممنوع….!

 

3- خودت رو دوست داشته باش

همه‌ی ما انسان ها با چهره،ویژگی،اخلاق و صفات متفاوت خلق شده ایم. یکی از مسائلی که باعث می‌شود حس منفی به سراغ ما بیاید مقایسه اشتباه خودمان با دیگران است.

چرا من جای اون نیستم؟ چرا من قیافم اینجوریه؟ چرا من اندازه اون پول ندارم؟ چرا من قدم بلند نیست؟ و کلی چراهای دیگر

هر انسانی با توجه به شرایط خودش با این نوع از سوالات مواجه است. حتی اگر یک انسان همزمان خوش قیافه باشد، پولدار باشد، قدش بلند باشد، خوش اخلاق باشد و …… باز هم ممکن است خودش را با دیگری مقایسه کرده و حسرت بخورد.

برای افزایش انرژی مثبت، ابتدا باید در خودتان در آرامش باشید. پیدا کردن نقص خیلی آسان است. به طور غیر ضروری خود را مورد انتقاد قرار ندهید و خودتان را بیش از حد سرزنش نکنید .

آخرین باری که از خودت تعریف کردی کی بود؟ افرادی که سرشار از انرژی مثبت هستند عاشق خودشان هستند. آن‌ها توانایی  یافتن حداقل پنج جنبه مثبت برای هر نقطه ضعفی در خودشان را دارند.

پس همین الان برو جلوی آیینه و از خودت تعریف کن ببین چقدر حالت خوب میشه….

 

4- شکرگزار باشید

شکرگزاری  یک منبع مهم جذب انرژی مثبت است. چیزهای مثبت را در زندگی تحسین کنید، مهم نیست که چقدر ناچیز به نظر می‌رسند. لذت بردن و شکرگزاری چیزهای کوچک تفاوت را ایجاد می کند.

تشخیص و درک جنبه‌های مثبت زندگی می‌تواند راه خوبی برای جذب انرژی مثبت باشد. بدین ترتیب می‌توانید روحیه خود را بالا ببرید و رشد ذهنی خود را افزایش دهید.

اگر  از چیزهای کوچک زندگی از خداوند سپاسگزار باشید، خداوند راه های لبخند زدن را به شما نشان می‌دهد. با این روش شما می‌توانید انرژی مثبت را نه تنها برای خودتان بلکه برای اطرافیان و حتی محیطی که در آن زندگی می‌کنید نیز به ارمغان بیاورید.

شکرگزاری این فرصت را به شما می‌دهد که جنبه های مثبت زندگی خود را بیشتر ببینید.

پس بابت چیزهایی که داری از خداوند سپاسگزار باش….

 

5- بگو نه….

زمان و انرژی شما ارزشمند هستند. همه ما ۲۴ ساعت در روز را داریم. سعی کنید زمان و انرژی خود را قربانی دیگران نکنید. افراد نزدیک به خودتان را اولویت بندی کنید. وقتی کسی از شما می‌خواهد کاری را انجام دهید، ابتدا ببینید آیا با انجام آن کار خوشحال هستید یانه؟ کاری که از شما می‌خواهند انجام دهید در شما انرژی منفی ایجاد می ‌کند یا مثبت؟

اگر انرژی منفی ایجاد می‌کند خیلی مودبانه بگویید نه…. نیازی به دروغ گفتن نیست. خیلی راحت و با ادب بگویید این کار حس خوبی به شما ‌ نمی‌دهد.  پس نه گفتن را تمرین کنید.

 

 

 

دوست فالوده‌ای من، ما برای شما برنامه های ویژه ای داریم. ما قصد داریم به شما مطالبی ارائه بدیم که کمتر در موردشون شنیدید یا خوندید، ما می خوایم شما از وقتی که در سایت یا صفحه های اجتماعی ما میذارین بهترین استفاده رو ببرین و از وقتتون به نحو احسنت استفاده کنید. پس با ما همراه و منتظر سورپرایزهای ویژه‌ی ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد