فال پی ام سی – از 2 تا 8 بهمن 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 2 تا 8 بهمن 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای کرونایی از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : ‌‌‏گرچه به نظرتان بعید می آید، اما راه بازگشت برایتان باز است و هنوز می توانید جبران کنید. از شخصی کمک بگیرید. راهی که پیش گرفته اید، بسیار تاریک و پر خطر است. توقع خودتان را از دیگران کم کنید.‌‏روزگار برای همه پستی و بلندی دارد. بهتر است خودتان را ضعیف و ناتوان نشان ندهید تا دشمن شاد نشوید. درباره نیتی که در ذهن دارید جواب خوب آمده است . تغییر کوچکی تا مدتی دیگر در زندگی تان پیش می آید.

 

 

اردیبهشت : در برخورد با شخصی که پیش از این برایتان عزیز بوده، بهتر است اگر کلامتان تلخ است، آن را به زبان نیاورید. حواستان را معطوف به مسائل کاری کنید و در انجام کاری که در پیش دارید دقت کنید. بهتر است با درایت پیش بروید تا دچار دردسر و مشکل نشوید.کارتان در یک سازمان دولتی درست می شود. برخی افرادی که دور و برتان هستند فقط در همین حد می خواهند بدانند که در چه حالی هستید نه بیشتر از این . به یک استراحت چند ساعته خیلی احتیاج پیدا می کنید .

 

 

خـرداد : ‌‏در مورد مسائل عاطفی فکرهای عجیب و غریبی به مغزتان خطور می کند. از دست کسی عصبانی هستید. احتمالا به سفری دور خواهید رفت. راهی برای موفقیت تان در کاری باز می شود و کلیدی به دستتان داده می شود. بهتر است هوشیار باشید و اجازه ندهید کسی با زبان بازی حواس شما را پرت کند.‌‏دوستی تازه به سراغتان خواهد آمد. به زودی مبلغ کوچکی به دستتان می رسد. توجهتان را به مسائل اصلی بدهید و درگیر جزئیات و حاشیه ها نشوید.

 

 

تـیـر : زمان آن است که گذشته را مرور کنید، تا یادتان بیاید که شما طوفان های سخت تر از این را هم پشت سر گذاشته اید. شما به خوبی می دانید که این نیز بگذرد. اتفاقاتی در شرف انجام است که از آن بی خبرید. شخصی چهره اصلی اش را به شما نشان میدهد. اگر او را دوست ندارید و حضورش ناراحت تان می کند، بهتر است از او دوری کنید. لزومی ندارد به خودتان فشار بیاورید. چشم به چیزی که مال شما نیست نداشته باشید.

 

 

مـرداد: ‏این روزها با کمی دپرسی دست و پنجه نرم می کنید. گاهی لازم است از مردم فاصله بگیرید. حضورتان این روزها در جمع های ناشناخته، می تواند انرژی تان را تضعیف کند . با حرف کسی دلشوره به دلتان افتاده. خوش یمنی و خوشبختی به سراغتان می آید و کاری را به خوبی شروع می کنید. این هفته وقت خوبی برای خرید است. برای فروش هنوز وقت هست. دست نگه دارید.

 

 

شهریور : ‌به زودی ملاقات با دوستی باعث شادی شما می شود و هدیه ای بین تان رد و بدل می شود. برای انجام کاری مجبور می شوید که به مسافتی دور بروید. گله نکنید ، سود این کار بیشتر از گلایه اش است.‏خودباوری و اعتماد به نفستان این روزها تا حدودی کم شده است. دلیل آن صحبت های یکی از دوستان و اتفاقات نه چندان باب میلی است که این چند وقت برایتان رخ داده، بهتر است تا دیر نشده به خودتان تکانی بدهید و از این حال خارج شوید.

 

 

 

مـهـر : اوضاع مالیتان به زودی تغییر خواهد کرد. سعی کنید به وسواس گرفتار نشوید و آنچه که با جان و دل بدست آورده اید حفظ کنید. در مورد نیتی که در سر دارید اول زمینه رسیدن به هدف و مقصودتان را فراهم کنید و بعد دست به کار شوید.‌‏خبری به شما داده می شود، بهتر است صبر داشته‌ باشید و تعجیل‌ نکنید. احتمال تغییر‌ مکان برایتان زیاد‌ است. شاید دلتان‌ بخواهد بیزینس تان را تغییر بدهید که جواب مثبت است .

 

 

آبـان : برای انجام یک کار حقوقی دست دست نکنید وگرنه دیر می شود و دیگر کاری از دستتان بر نمی آید. اگر در مسیری که انتخاب کرده اید نتیجه نگرفتید ، بدون هیچ واهمه ای راه دومی را امتحان نمایید که برد از آن شماست. یک تغییر در ظاهرتان ایجاد کنید بازتاب خیلی خوبی سمت تان می آید. در مورد مسئله ای که نگران و پریشان احوالتان کرده بیش از این مضطرب نباشید. آنچه از آن می ترسید اتفاق نخواهد افتاد.

 

 

آذر : ‏‌‏‌‏شما در کارهای هنری در هر زمینه ای موفق می شوید. اندیشه ای پاک و بی آلایش دارید و همیشه به فکر دیگران هستید. متاسفانه این روزها نسبت به شخصی قدری شکاک هستید یا می شوید . بهتر است هر چه زودتر تکلیفتان را با این موضوع روشن کنید. بلاتکلیفی احساس بدی است که انسان را در تصمیم گیری فلج می کند. اگر بخواهید وسیله نقلیه تان را عوض کنید، وقتش همین حالاست.

 

دی : ‎ ‌‏در مورد مسئله ای که از همه جوانب آن آگاهی کامل ندارید، در جمع نظری ندهید .آزموده را آزمودن خطاست. از کسی که ریاکار است و نمی توان به او اعتماد کرد دوری کنید. بزرگترین ضربه را از او خواهید خورد و هرگز خودتان را برای آنکه می دانستید اما باز به او اعتماد کرده اید نخواهید بخشید. شاید اینطور فکر می کنید که با وضعیت کنونی بهتر است آرزوها و توقعات خودتان را پایین بیاورید تا آرزوهای بلند بالای مالی شما را دچار دردسر نکند اما اشتباه می کنید.

 

 

بهمن : با او که بسیار دوستش دارید، عهد و پیمانتان را محکم کنید. آن وقت است که می بینید چطور به راحتی سردرگمی ها از اطرافتان پراکنده می شود. خیلی درگیر حل مسائل اطرافیانتان می شوید.در مورد مطلبی که پیش آمده، گرچه حق با شماست، اما سعی کنید با گفته ها و رفتارتان، او را که بسیار دوستش دارید نرنجانید . چون با این اشتباه در نهایت بدهکارش می شوید. دنیای شما با هنر گره خورده است و موفقیتی در این راه دارید.

 

 

اسفند : ‌یک اتفاق خوشایند برایتان رخ داده، فعلا از آن بی خبرید. اما کم کم نتایجش را خواهید دید. از لاکی که برای خودتان درست کرده اید، خارج شوید.‏نگران وقوع اتفاقی هستید ولی نگرانی تان بی دلیل است. سوالی را که می دانید جوابش منفی است نپرسید. مگر اینکه توانایی جواب نه شنیدن را داشته باشید. آنقدر سرتان شلوغ می شوید که از آمدن و رفتن عزیزی که برایتان بسیار مهم است با خبر نمی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد