فال پی ام سی – از 11 تا 17 دی 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 11 تا 17 دی 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای کرونایی از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : ‏از فردى درس جديدى فرا ميگيريد كه برايتان گران تمام مي شود، شما عاشق تفريح و سفر هستيد. به سفرى كه مقدمات آن را فراهم كرده بوديد خواهيد رفت.به زودى گام هاى بلندى براى تغييرى مثبت بر ميداريد خودتان را دست كم نگيريد و گرنه حريف طوفانى كه در راه است نميشويد، از هرجا و هركس كه ميتوانيد چيز جديد ياد بگيريد.

 

 

اردیبهشت : در مورد شخصى حواستان باشد گذشته را درست و منصفانه مرور كنيد. هميشه حق را به خودتان ندهيد، وقت خوشى را با شخصي كه دوستش داريد سپرى ميكنيد.شما روابط عمومى خوبى داريد و با همه مى جوشيد اين كار آينده تان را بيمه ميكند.يك اتفاق مهم در حال رخ دادن است، اينكه رازهاى ديگران را همچون راز خود ميدانيد بسيار خوب است.

 

 

خـرداد : حرص باعث ميشود هرچه داريد از دست بدهيد.كمى آرام باشيد شما پشتيبان هاى زيادى داريد با كمك آنها جايى براى شكست خوردن وجود ندارد. شما هميشه به ديگران كمك كرده ايد .شك نكنيد كه امروز هم دوستانتان متقابلاً به يارى تان ميشتابند.يك عشق قديمى به زودى وارد زندگى تان ميشود. چشم و گوشتان را باز كنيد.

 

 

تـیـر :‌‏رو به آينه بايستيد و از خودتان بپرسيد از چه مي ترسيد و واهمه داريد اگر جواب اين سوال را پيدا كرديد حداقل يك قدم به جلو برداشته ايد. براى انجام كارى جواب نه شنيده ايد، به جاى غصه خوردن خوشحال باشيد از ضرر نجات پيدا كرده ايد.با كمى هوشيارى ميتوانيد درهاى باز ديگر را فوراً پيدا كنيد. دست روى دست نگذاريد.

 

 

مـرداد: وقت آن رسيده كه به هيجانات تان مسلط باشيد و دوست و دشمن خود را از هم تشخيص بدهيد. قوى دل باشيد و نظرتان به آينده دور باشد.نسبت به شخصى كه به عنوان دوست انتخاب كرده ايد بيشتر احتياط كنيد.بيگانه را به خانه تان راه ندهيد او به قصد غارت آشيانه تان آمده. از دوستى قديمى كه اين روزا ها زمين گير شده خبر بگيريد.

 

 

شهریور : ‌ ‌‏روياى سفر پرشورى كه در سر داريد به حقيقت خواهد پيوست و به سفرى خاطره انگيز ميرويد.خبر هاى خوب كارى به شما ميرسد در مورد مسئله احساسى كه فكرتان را مشغول كرده بايد كمى بيشتر به خودتان وقت بدهيد . هرچه براى خود ذخيره كنيد حتى به ميزان كم باز هم برايتان سرمايه اى قابل توجه خواهد بود. ولخرجى نكنيد.

 

 

 

مـهـر : زمان آن رسيده كه سخت به زندگيتان بچسبيد و از اشتباهات تكرارى دورى كنيد.آزادى عملتان را حفظ كنيد،ترس را از خودتان دور كنيد، شما قادر به انجام هركارى هستيد با تدبير عمل كنيد و نگاهتان به آينده باشد تا به نيتى كه در ذهن مى پرورانيد برسيد.ناخواسته در جمعى كمى پرحرفى ميكنيد و مجال صحبت به كسى نمى دهيد.

 

 

آبـان : به مكانى خواهيد رفت كه آرزوى رفتن به آنجا را داريد، همين حالا هم دير است،هرچه زودتر فكرى بكنيد تا محيط اطرافتان را عوض كنيد.مواطب دوستى روباه صفت باشيد. لحظاتى سرشار از احساسات عاشقانه را سپرى ميكنيد.بهتر است به همه چيز با ديد مثبت بنگريد و سختى هاى گذشته را فراموش كنيد، آينده مال شماست . خبر خوبى ميشنويد.

 

 

آذر : ‏حواستان را جمع كنيد.شادى فرداى شما مربوط به انتخاب درست امروز شماست.تعلق خاطر خاصى به خانه و خانواده تان داريد،آن را حفظ كنيد و اجازه ندهيد كسى از حريمتان گذر كند.خاطرات خود را براى همه تعريف نكنيد و از خودخواهى و منم منم دست برداريد دوستانتان را خسته و از اطرافتان پراكنده ميكنيد.

 

دی : ‎ به زودى مورد بررسي مو شكافانه قرار خواهيد گرفت پس بهترين رفتار را در محيط كار از خود نشان دهيد تا مورد تشويق قرار گيريد. الان وقت جاخالى كردن نيست، حتى اگر بسيار خسته باشيد.به تازگى اتفاق بدى را پست سر گذاشته ايد كه مى توانست عواقب بدترى داشته باشد.شاكر باشيد و به جلو پيش برويد، بدون شك فردا مال شماست.

 

 

بهمن : ت‌‏با دوستى تجديد ديدار ميكنيد ازين فرصت استفاده كنيد. شما بهتر از ديگران ميدانيد كه كار برايتان فراوان است.بيش ازين دست روى دست نگذاريد و شروع به جستجو كنيد.شما آدم خوش روزى هستيد.زندگيتان مى تواند شاد و همراه با آسايش باشد،مگر اينكه خودتان اين قاعده را برهم بزنيد.به زودى مبلغى به دستتان مى رسد.

 

 

اسفند : ‌‏يك زندگى نو و با استحكام را شروع خواهيد كرد اگر بتوانيد گذشته را فراموش كنيد. حالا وقت آن است كه حال و آينده تان را دريابيد.سعى كنيد در زمينه تكنولوژى اطلاعاتتان را افزايش دهيد.سرمايه اى به شما داده ميشود تلاش كنيد باعث افزايش ان بشويد.خجالت را كنار بگذاريد حالا وقت آن است كه درخواستتان را واضح و بم رو دربايستى بيان كنيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد