فال پی ام سی – از 10 تا 16 مهر 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 10 تا 16 مهر 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای کرونایی از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : شاید از اتفاقاتی ناراضی باشید اما خیلی ها آرزوی زندگیتان را دارند.از اینکه دیگران ارزش واقعیتان را نمی دانند ناراحت نباشید.ارزشهای واقعی خود را بشناسید و به دور از شعار به دیگران محبت و از خود گذشتگی نشان بدهید.شخصی که شما را رنجانده نادان است.سعی کنید با منطق و دلیل او را به ارزشهای زندگی واقع سازید. از افراد خود خواه فاصله بگیرید.در محیط کار ، وظیفه مهمی به شما ارجاع می شود. دو ملاقات مهم خواهید داشت که یکی در مورد مسئله ای کاری و دیگری در مورد زندگی آینده تان و تصمیمی . در یک مسیر کوتاه ولی آموزنده پا می گذارید.بیش از این سو تفاهم را به دنبال خود نکشانید،منفعتی که ندارد هیچ ، ضرر هم میکنید.خبری به گوش تان خواهد رسید.

 

 

اردیبهشت : فکری شما را سخت به خود مشغول کرده . سخنی درجمع بازگو می کنید که باید حساب شده و سنجیده باشد . راهی که اخیرا انتخاب کرده اید با مشکلاتی همراه است اما آنطور نیست که برایتان ارزش نداشته باشد. شناخت بهتر یک دوست برای شما جلوی یک ضرر را می گیرد .این امر زمانی امکان پذیر است که خودتان هم بتوانید به بهترین شکل شخصیت خود را بشناسید.با فردی عزیز موفقیتی را جشن خواهید گرفت.برای رفع یک مشکل بهتر است به سراغ فرد با تجربه ای بروید.جلوی یک پول نادرست به زندگی تان را بگیرید .

 

 

خـرداد : برای چند روزی دوندگی های شما زیاد می شود و این مقدمه ایست برای حرکت تان در مسیر دلخواهی که از قبل برایش نقشه کشیده اید.فعالیت های فرهنگی میتواند گوهر وجودی شما را به اطرافیان بشناساند.اگر تصمیم گیری راجع به یک مسئله عاطفی را کمی به تعویق بیندازید به نفعتان خواهد بود.یک نفر تلاش میکند شما را متوجه خودش کند،با چشمانی باز اطراف را بنگرید.مدتها بود که نگران و ناراحت بودید و از چیزی رنج می بردید.با وضع جدید این موضوع برطرف شده.بدی یک خانم را به دست کسی بسپارید که بالاترین دستهاست.

 

 

تـیـر : فکر اصلاح فردی را از سر بیرون کنید فقط وقت و انرژی تان را هدر می دهید . فردی خیر خواه و کمک رسان هستید از کار خیری که اخیرا انجام داده اید مزد با ارزشی دریافت می کنید . بیماری که نگرانش هستید یا برای خودتان است و یا برای شخصی نزدیک ، رفع می گردد.از قهر کرده ای خبری دریافت میکنید. مقدمات اجرای نیت تان درحال شکل گیریست،جای نگرانی وجود ندارد.برای خودتان یا همسرتان شغل یا موقعیتی خوب بدست می آید. با آنکه دوست دارید مطابق میلتان روزتان را سپری کنید ، اما فعلا از آزادی لازم برای این منظور برخوردار نیستید. در اینکه فردی راه گشا هستید شکی نیست اما به یاد داشته باشید غرور بیجا برایتان دردسر می آفریند.

 

 

مـرداد: با تمام قدرت به سوی هدفی که در پیش رو دارید حرکت کنید و هرگونه شک و تردید را کنار بگذارید.سعی کنید با کسانی که اهدافی نظیر شما دارند شریک شوید.رفت و آمد با فردی از فامیل را کنار بگذارید .فکر های زیادی درسر دارید.احساسات خود را کنترل کنید.یک خانم در کاری به شما کمک میکند و باعث پیشرفت اقتصادی تان میشود.سعی دارید دشمنی مردم را به دوستی تبدیل کنید.شما شخصیتی قوی و جذاب دارید.در زندگی مشترک قاطع هستید و قادرید هر کاری انجام دهید احتیاط کنید تا چند باره از یک سوراخ گزیده نشوید.

 

 

شهریور : موقعیتی مناسب برایتان رخ می دهد قدر آن را بدانید حتی اگر در حال حاضر از همه ایده آل ها برخوردار نیستید.غصه خوردنتان برای فردی بیهوده است.این روزها بر خلاف تصورتان بیش از اندازه به کار دیگران توجه میکنید. سعی کنید واقع گرا باشید.هر چه زودتر از این راه برگردید و راهی جدید انتخاب کنید.موقعیتی مهم به زودی عوض میشود و همه چیز رو به بهتر شدن میرود.روی یک حرف زیاد حساب نکنید. اگر متاهل هستید اتفاقی خوب در محیط خانواده تان دریافت می کنید.

 

 

 

مـهـر : برخی افراد کسی به شما ابراز عشق می کند اول او را امتحان کنید.یکی از دوستان نیاز به کمک دارد. از کسی که تصورش را نمیکنید هدیه ای دریافت میکنید.مدتی است در اندیشه هستید و از عملکرد شخصی رضایت ندارید ولی نمی خواهید به او بگویید.برای چند روزی در تردید کامل به سر میبرید بهتر است مسئله را با فردی معتمد در میان بگذارید.شجاعت تان را در جایی که ارزش دارد خرج کنید و از آنچه فاقد ارزش است دفاع نکنید.شما صاحب استعداد هنری هستید،باید در این خصوص برای خودتان تلاش بیشتری کنید.منتظر نتیجه کاری هستید ، جواب تان مثبت است .برگه یا سندی که در انتظارش هستید به زودی به دستتان میرسد.برخی افراد یک خانم باعث پیشرفت تان میشود.

 

 

آبـان : یادتان باشد توجه و مواظبت با بدبینی و وسواس فرق دارد. وقت خود را بیش از اندازه صرف یک آقا نکنید ، با کمی بهتر فکر کردن می توانید تصمیم مناسبی بگیرید .این روزها شاید از چیزی دلخور شوید ، آن را برای خودتان مهم نکنید .در مورد موضوعی با احمال و دودلی پیش میروید،زمان را اینگونه از دست میدهید.این اندازه با تامل گام برداشتن سهل انگاری است. شما عاشق استقلال و عدم وابستگی هستید و در این مسیر یک درخشش دارید .پیگیر موضوعی مالی هستید یا می شوید که برایتان مثمر ثمر واقع می شود . تصمیمی دارید که ممکن است بر اثر اجرای صحیح آن مسیر زندگی تان به کلی عوض شود.این تصمیم را سرسری نگیرید و هر چه زودتر آنرا عملی کنید.از اشخاصی که به خاطر رقابت قصد دارند شما را از اجرای این تصمیم منصرف کنند دوری کنید.

 

 

آذر : پیگیر موضوعی خاص هستید و خوشبختی خود را در تصاحب آن میپندارید.به همین جهت مدتهاست فکرتان درگیر این مسئله ست.نیت تان پر خیر و برکت است و به زودی برآورده میشود.به شخصی هر چه بیشتر پیله کنید اوضاع بدتر میشود ، مدتی بی تفاوت باشید.سعی کنید طلب کاری را از کسی نکنید،خودتان قادر هستید بهترین ها را انجام دهید . منتظر خبری هستید که اگر بشنوید بسیار خوشحال خواهید شد. عجله نکنید و فقط مقداری صبر داشته باشید. شما نسبت به طرف مقابلتان به حدی حساس و دقیق هستید که حتی میتوانید کوچکترین حرکت یا نگاه را برای خود تفسیر کنید . علاقه ای بین شما و شخصی ، دو طرفه است .

 

 

دی : در فکر شخصی هستید ولی او یادی از شما نمی کند و مشغول کار دیگریست.در پی تصاحب سودی هستید که حاصلی آنچنانی ندارد.نگران نباشید به زودی درهای تازه ای گشوده میشود و به آنچه که میخواهید میرسید . بگذارید همه چیز در زمان خودش اتفاق بیفتد.به قوانین و مقررات طبیعت احترام بگذارید و از خودتان قانون وضع نکنید . خبری خوش درمورد ازدواج شخصی به گوشتان میرسد . زرنگی شما در یکی دو مورد این هفته به نفع شما می شود.بالاترین حسن شما دست و دلبازی شماست.یک قول و قرار و یا قرارداد در پیش رو دارید که اگر با دقت به آن عمل کنید به نفع شما خواهد شد . هفته پر تلاشی پیش رو خواهید داشت.

 

 

بهمن : بر سر رابطه ای اجازه بدهید امروزتان با دیروزتان متفاوت باشد.فردی بیمار در نزدیکی شما بهبود پیدا می کند سبب آرامشتان می شود .معامله خوبی پیشنهاد میشود ، شما حتما سود می برید.خودتان را از تجارت دور نکنید.افکارتان بسیار عالیست ولی بهتر است با حوصله و شکیبایی عمل کنید.اراده تان را بکار بگیرید و با یک و یا دو بار شکست و به مقصد نرسیدن از کوره در نروید.یادتان باشد دنیا محل گذر است. سخنانی را می شنوید که برایتان شیرین تر از عسل است،باید دید این حرفها تا چه حد در واقعیت هم مصداق دارد.بسیار تحقیق کنید و زود خام نشوید.

 

 

اسفند : کسی نسبت به حساسیت های شما بی تفاوت تر از آنست که شما انتظار دارید. زود عملی انجام ندهید و برای قبول این واقعیت ساده سعی کنید تلاش مثبتی انجام دهید.موقعیت سفری چند روزه و غیر کاری را از دست ندهید.شاید خیلی به هیجان و ماجراجویی علاقه ای نداشته باشید اما این موضوع را تجربه می کنید . فردی که از شما بزرگتر است برایتان سبب خیر می شود و به طریقی شما را چند قدم به پیش می برد.اگر شما خود را دست کم بگیرید ، دیگران نیز این رفتار را با شما می کنند. دوستی از شما دلگیر است سعی کنید به دلجویی اش بروید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد