فال هندی راجت نیر- یکشنبه 2 شهریور

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: گاکروس 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۲٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز روز خوبی برای معاملات بزرگی از قبیل خرید و فروش خانه نخواهد بود. امروز تا می توانید از این کارها خودداری کنید و وقتتان را در کنار خانواده و دوستانتان بگذرانید، شروع هفته ی بعد فرصت های خیلی بهتری را برایتان به همراه خواهد داشت، فعلا کمی دست نگه دارید. امروز راه های جدیدی برای برقراری ارتباط با دیگران برای شما باز خواهند شد.

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: سرپسین 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۹۰٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز شاید با خودتان فکر کنید که از روزهای عمر خود به اندازه ی کافی بهره نبرده اید و تفریح کافی نکرده اید و آن طور که باید و شاید از زندگی لذت نبرده اید. با این حال هنوز هم دیر نشده است و تازه بهترین موقعیت ها دارند به سراغتان می آیند. دیگر منتظر فرا رسیدن بهترین موقعیت ننشینید و از هر فرصتی که برای لذت بردن از زندگی برایتان فراهم می شود بهره ببرید.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: دلتا بادبان 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۱۵٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
خوش بینی یک عامل انگیزشی مثبت است، با این حال اگر به ساده انگاری تبدیل شود می تواند باعث شود برای رسیدن به رضایت عاطفی فراتر از حد عقل و منطق بروید. در حال حاضر باید کمی بیشتر احتیاط کنید تا بر اساس یک تصمیم ناگهانی و بدون فکر کار اشتباهی نکنید. امروز شریک عاطفیتان ممکن است درگیری هایی با دوستان و همکاران خود داشته باشد و به خاطر این درگیری های ذهنی کمی از شما فاصله بگیرد.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: آتریا 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٧۸٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز وسواس شدیدی که نسبت به جزئیات نشان می دهید باعث می شود نتوانید انتظاراتی که دیگران از شما دارند را برآورده کنید. دیگران به اندازه ی شما روی جزئیات تأکید ندارند و همین که کاری انجام شود برایشان کافی است، اما شما برای کیفیت کار اهمیت زیادی قائل هستید.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: طاووس 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ۳۸٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز شما احساس گیجی و سردرگمی می کنید. کمی بایستید، دست از تلاش و تقلا بردارید و نفسی تازه کنید. این حالت عصبی و نگران تنها باعث خواهد شد که وقت و انرژی خودتان را با انجام کارهای بیهوده ای که هیچ سودی به حالتان نخواهند داشت تلف کنید. قلب و ذهن شما دارند با بیقراری از این طرف به آن طرف می دوند و شما باید سعی کنید ذهنتان را مهار کرده و قلبتان را آرام کنید. لازم نیست برای رهایی از وضعیت فعلیتان یک راه حل پیدا کنید. بهترین کاری که فعلا می توانید بکنید این است که دست از تلاش و دست و پا زدن بردارید و روز تعطیلتان را در آرامش بگذرانید. با شروع هفته ی جدید اوضاع رو به بهبودی خواهد رفت.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: ناطح🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۲۷٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
شما در حال حاضر از لحاظ عاطفی در وضعیتی بحرانی قرار گرفته اید. شرایط فعلی اصلا باب میل شما نیست و جزئیات کوچکی که در روابط خود با دیگران نادیده گرفته بوده اید حالا دارند برایتان دردسرساز می شوند و در روابطتان مشکلاتی را ایجاد می کنند که اصلا انتظارش را نداشته اید.

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: دبران 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۱٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز عزیزانتان را در آغوش بگیرید و به آنها بگویید که چقدر دوستشان دارید. بگذارید امروز قلبتان راهنمای شما باشد. اگر این کار را بکنید خواهید دید که همه چیز کم و بیش به همان صورتی پیش خواهد رفت که شما انتظار دارید. با دست و پا زدن های بیجا شانسی که به شما را روی آورده است را از سر راه خود کنار نزنید. هر چقدر بیشتر زور بزنید که دری را به زور باز کنید کمتر موفق خواهید شد. به آرامی در بزنید تا همه ی درها به روزیتان باز شوند. اگر هم دری باز نشد مطمئن باشید که به نفعتان بوده که بسته بماند. امروز ذهن شما خیلی قوی شده و خوب کار می کند، با اندکی تلاش می توانید موفقیت های زیادی را به دست بیاورید.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: آکروکس 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۱٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز در قلب و احساس شما قدرت فوق العاده ای نهفته است و در عشق و روابط عاطفی با قدرتی بیشتر از همیشه رفتار می کنید. به همین دلیل هم امروز می تواند فرصت خیلی خوبی برای برداشتن قدم هایی جسورانه و ابراز علاقه به شخصی باشد که مدت ها دوستش داشته اید اما جسارت کافی برای بیان احساستان نسبت به او نداشته اید. این احساسات تنها به روابط عاشقانه محدود نمی شوند و گرمای احساسات شما می تواند قلب تمام اطرافیانتان را گرم کند. به دوستان و اعضای خانواده تان محبت کنید و مطمئن باشید که این حمایت های عاطفی بی جواب نخواهند ماند و روزی جبران خواهند شد.

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: سروش🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۳٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز به صدای آواز پرندگان گوش کنید، در این آواز پیامی برای شما نهفته است که دارد به شما می گوید شاد باشید. برای انجام کارهایی که باعث می شوند احساس خوبی نسبت به خودتان و زندگی داشته باشید وقت صرف کنید.

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: کرکس نشسته 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۷۰% لايه روحي
🧿پيشگويي:
شما امروز احساس می کنید که به توجه بیشتری نیاز دارید، اما متأسفانه طرف مقابلتان نیز درست همین امروز، حتی بیشتر از شما به محبت و توجه نیاز دارد. این وضعیت می تواند در رابطه ی شما تنش های نگران کننده ای را به وجود بیاورد. راستش را بخواهید امروز برای مجردها و آنهایی که هنوز عشقشان را پیدا نکرده اند روز بهتری خواهد بود، اما این بدان معنا نیست که عاشق ها نمی توانند روز خوبی داشته باشند. کافی است به جای اینکه منتظر محبت و توجه طرف مقابلتان بمانید شما در ابراز علاقه و محبت پیش قدم شوید تا او هم در مقابل شما را غرق در دریای عشق و احساس خود کند.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: مرفق 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۴% لايه روحي
🧿پيشگويي :
رویاهایتان برای آینده در حال حاضر فکرتان را چنان به خود مشغول کرده اند که نمی توانید روی مسائل مهمی که در حال حاضر به توجه شما نیاز دارند رسیدگی کنید.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: شباهنگ 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۳٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
اهداف حرفه ای شما برای خودتان کاملا واضح و مشخص هستند، اما بهتر است که وقت خودتان را با توضیح دادن آنها به دیگران هدر ندهید. وقتی آنها شما را در حال عملی کردن نقشه هایتان و تلاش برای رسیدن به اهدافتان ببینند خودشان به همه چیز پی خواهند برد. امروز شما در خانه ی خود احساس تنهایی می کنید و عشق و محبت مورد نیازتان را دریافت نمی کنید.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد