فال هندی راجت نیر- یکشنبه 19 مرداد

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: مرفق 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. قدر داشته های‌تان را ندارید و از زمین و زمان گله می‌کنید، در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود این رویکرد را تغییر دهید و زندگی‌تان را با تمام کمی و کاستی‌هایش بپذیرید. در ماه‌های مهر و آبان سال جاری فرصتی برای بهبود سبک‌زندگی‌تان پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و فکری به حال جسم و جان خود بردارید. بهمن امسال بهترین ماه سال تولدتان است و در این ماه با پیشرفتی چشمگیر روبرو می‌شوید، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و به فکر شکار لحظه‌ها باشید. اردیبهشت سالی که از راه می‌رسد، زمان استراحت شما است و در این ماه فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه اعضای خانواده حسابی تفریح کنید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، دیدگاه خود را به زندگی تغییر دهید و این سال را به سالی سرشار از خوشی و شادکامی تبدیل نمایید.

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: شباهنگ 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ٦٧٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
عشق دارد به سراغ شما می آید. شما امروز خیلی احساساتی تر از همیشه شده اید، اما باید مواظب باشید این شور و اشتیاق فوق العاده ای که در خود احساس می کنید باعث نشود زیاده روی کنید و رفتارهایی از خودتان نشان دهید که شاید به جای اینکه عشقتان را ثابت کنند به ضررتان تمام شوند. ممکن است شما برداشت غیر واقع بینانه ای از شرایط موجود داشته باشید و یا یک نفر بخواهد شما را گمراه کرده و چیزی که حقیقت ندارد را به جای واقعیت به شما نشان دهد تا شما را در مسیری قرار دهد که خودش دلش می خواهد. بهتر است امروز به سادگی به دیگران اعتماد نکنید.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: سروش 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٢٣٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز انگار همه چیز دارد خیلی سریع تر از حالت عادی پیش می رود و این شرایط باعث شده است که شما احساس گیجی و سردرگمی کنید. هیچ تعجبی ندارد اگر اتفاقاتی که این اواخر و به ویژه امروز در رابطه ی عاطفی تان پیش آمده اند شما را غافلگیر کرده باشند.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: كركس نشسته 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٧٦٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز بخش رویاپرداز وجودتان فعال شده است و نگاهی ایده آل گرایانه به دنیای اطرافتان پیدا کرده اید. شاید وضعیت فعلی دنیا آن طوری که شما دوست دارید نباشد، اما این بدان معنی نیست که شما نمی توانید هیچ نقشی در تغییر دادن این شرایط داشته باشید.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: دَبران 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ٦١٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز سعی کنید نگاهتان نسبت به همیشه مثبت تر باشد. شما باید تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا تسلیم احساسات خود نشوید، در غیر این صورت واقعیت های مهمی را نادیده خواهید گرفت.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: آكروكس 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٤٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز شما در حال و هوای مهمانی و گردش و فعالیت های اجتماعی هستید و دوست دارید دور و برتان شلوغ باشد و با بقیه صحبت کنید و خوش باشید. اگر می توانید با دوستی که برای مدتی طولانی از او بیخبر بوده اید قرار بگذارید و با هم صحبت کنید. مسملا هر دوی شما حرف ها و خبرهای زیادی برای گفتن به همدیگر دارید.

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: سرپسین 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۲٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
احتمالا تغییراتی که در خانه ی شما دارند به وجود می آیند امروز باعث آشفتگی و عصبانیت بعضی از اعضای خانواده خواهند شد. شاید دارید نقل مکان می کنید و یا مشغول انجام برخی تعمیرات یا بازسازی خانه تان هستید.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: گاکروس 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۵٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز ممکن است سوء تفاهم هایی بین شما و اطرافیانتان به وجود بیایند که باعث دلخوری و حتی بالا گرفتن بحث بین شما خواهند شد. شاید طرف مقابلتان به تلاش شما برای برطرف ساختن این مشکل توجهی نکند و بدخلقی و جر و بحث هایش را ادامه بدهد. از توانایی خود در خواندن ذهن طرف مقابل استفاده کرده و با حرف هایی که می دانید او را آرام خواهند کرد بحث را خاتمه بدهید.

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: آتریا 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۹٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
سوء تفاهم هایی که در هنگام صحبت با عزیزی که دور از شما زندگی می کند پیش خواهند آمد باعث می شوند که احساس کنید غرورتان شکسته، احساستان آسیب دیده و اعصابتان به هم ریخته است.

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: دلتا بادبان 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
یک نفر دارد چیزی را از شما مخفی می کند. همه ی ما رازهایی داریم، اما چیزی که این شخص دارد از شما پنهان می کند به شما ارتباط پیدا می کند و این منصفانه نیست. حس ششم شما در مورد این که این شخص کیست خیلی خوب راهنماییتان خواهد کرد. سعی کنید بی آن که کار را به بحث و ناراحتی بکشانید اصل مطلب را بفهمید. امروز افکار و نقشه های دیگران به نظرتان خیلی غیر منطقی و همراه با خوش باوری می رسند و به همین دلیل هم نمی توانید به آنها اعتماد کنید؛ اما اگر با دقت به گفته هایشان گوش فرا دهید می بینید که آنقدر ها هم که شما فکر می کرده اید دور از ذهن نیستند و نبوغ زیادی در آنها نهفته است.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: ناطح 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۶٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
شما به یک نفر علاقمند هستید، اما این طور به نظر می رسد که او به یک نفر دیگر علاقه دارد. این مسئله ممکن است باعث احساس عدم امنیت و حسادت شما بشود. خودتان را با فکر کردن به این موضوع دیوانه نکنید. شاید قضیه آن طوری که شما فکر می کنید نباشد. سعی کنید به اصل ماجرا پی ببرید. شاید همزمان به چند جا دعوت شده باشید و مجبور باشید بین گزینه هایی که دارید تنها یکی را انتخاب کنید. همان چیزی را انتخاب کنید که برایتان از همه بهتر است. اگر نتوانسته اید برای آخر هفته به یک نعطیلات یکی دو روزه بروید اصلا ناراحت نباشید، امروز یک گردش خانوادگی و یا همراه با دوستانتان می تواند به اندازه ی یک سفر چند روزه حال و هوایتان را عوض کند.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: طاووس 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۳٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
شرایطی که کنترل آن از دست شما خارج است امروز باعث خواهد شد که نتوانید به برنامه ای که داشته اید برسید و همین مسئله باعث خواهد شد ناراحتی هایی به وجود بیایند. زیاد ذهن خودتان را درگیر این اتفاق ناخوشایند نکنید و سر خودتان را با کارهای دیگری که دارید گرم کنید.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد