فال هندی راجت نیر – چهارشنبه 1 بهمن

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: دلتا بادبان  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ٣۹٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز روی حرف هایی که از دیگران می شنوید با دقت تمرکز کنید. در مواقع تصمیم گیری، سعی نکنید که با احساسات تان با این موضوع برخورد کنید زیرا سرانجام خوبی را به همراه نخواهد داشت. منطق در این شرایط بهترین گزینه است. اگر احساس می کنید که رابطه عاطفی شما در حال حاضر کسل کننده شده است، خودتان برای ایجاد هیجان دست به کار شوید. این احساس ناشی از علاقه شما به طرف مقابل تان نیست، مشکل شرایط است که با تلاش شما برطرف خواهد شد.

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: سرپسین  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ٦۴٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

برای تصمیم گیری در مورد موضوعی، بین منطق و احساستان گیر افتاده اید. هر دو جنبه انقدر برایتان اهمیت دارد که نمی توانید رهایشان کنید. بنابراین بهترین انتخاب ایجاد تعادل میان آنهاست. شاید به طور دقیق به آنچه می خواهید نرسید اما این ابتدای راه است، تا آخر راه هنوز زمان باقی است. اعتمادتان را نسبت به یکی از دوستان تان از دست داده اید.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: گاکروس  🪐جنس:خاک 

🔮درصد لايه انرژي شما: ٢٣٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

اطرافتان اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است اما شما چون کبک سرتان را در برف فرو برده اید. بد نیست که نگاهی به اطرافتان بیاندازید و از واقعیت ها باخبر شوید. سوالات زیادی در سرتان است که تصمیم دارید تمام آنها را به تنهایی پاسخ دهید. برای جلوگیری از خطا رفتن، از همین حالا با افراد با تجربه مشورت کنید.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: اتریا 🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۳۰% لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز که حوصله زیادی ندارید، حرف های دیگران خیلی راحت می تواند شما را عصبانی کند. با وجود این که دورتان شلوغ است اما بهتر است که در هر فرصتی تنها شوید تا آرامش بیشتری داشته باشید. اگر چه در حال حاضر شرایط چنین است اما به زودی دیگران نیز به سمت شما جذب می شوند. 

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: ناطح  🪐جنس:اب

🔮درصد لايه انرژي شما: ٦۱٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

دو راه در مقابل تان قرار دارد که باید به ناچار یکی را انتخاب کنید. بهتر است که در این مورد بی گدار به آب نزنید و پس از مشورت و فکر کردن های لازم دست به عمل بزنید. رابطه عاطفی شما دچار تنش شده است، بهتر است از این فرصت استفاده کنید و هم به خود و هم به شریک زندگی تان کمی فضا و آزادی دهید.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: طاووس  🪐جنس:خاک 

🔮درصد لايه انرژي شما: ۷۸% لايه روحي 

🧿پيشگويي :

ممکن است مشکلات کوچکی که پیش پایتان قرار می گیرد؛ اعصابتان را بهم بریزد و روزتان را خراب کند اما سعی کنید که خودتان را کنترل کنید. اگر چه ممکن است از دیگران حرف های ناخوشایندی بشنوید اما این شمایید که باید خونسردی تان را حفظ کنید و گرنه بعدها پیشمانی به سراغ تان خواهد آمد. لازم نیست که از حالا نگران فردایتان باشید. 

 

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: آکروکس  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۲٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

محتاط بودن کلید موفقیت شما در چنین روزی است بنابراین نسنجیده کلامی به زبان نیاورید. شما در فکر شروع کاری هستید. اگر چه در ابتدا برایتان سخت است اما همین که کارتان روی غلطت بافتد، از تلاش هایتان خشنود خواهید شد. مهمترین چیز مسئولیتی است که شما به عهده می گیرید.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: دبران   🪐جنس:اب 

🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۵٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز بیش از همیشه با مخالفت دیگران مواجه می شوید. اگر چه طبیعی است که از خودتان دفاع کنید اما یادتان نرود که دیگران دشمن شما نیستند. سعی کنید که با زبان خوش با آنها صحبت کنید و اعتماد به نفسی بالا داشته باشید. 

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: کرکس نشسته  🪐جنس:خاک 

🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۹٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

کاری را انجام داده اید که خودتان از نتیجه آن راضی هستید اما اگر دیگران از کارهای شما انتقاد کردند، به دل نگیرید زیرا این حس از حسادت آنها سرچشمه می گیرد. این که دیگران با کارهای شما مخالفند هرگز به معنی اشتباه بودن کارهایتان نیست، پس راهی که دلتان در پیش می گیرد را انتخاب کنید. 

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: سروش 🪐جنس:خاک 

🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

کاری را شروع کرده اید اما از آن مطمئن نیستید و مدام به دلتان شک راه می دهید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که اشتباهی در کار نیست. اگر چه تنش های زیادی را تجربه می کنید اما این نیز می گذرد. امروز دو انتخاب در پیش رو دارید. در هیچ کدام راه برگشتی وجود ندارد. 

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: شباهنگ  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۶٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

احساس ضعف می کنید زیرا دیگران دور شما را در کاری خالی کرده اند. در این شرایط باید به خودتان ایمان داشته باشید. اگر کاری را انجام می دهید تنها برای دل خودتان باشد. به بیان دیگر هیچ انتظاری از دیگران نداشته باشید، در غیر این صورت ناامید و افسرده خواهید شد. 

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: مرفق🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۳٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز کارهای زیادی روی سرتان ریخته، سرو کله زدن با دیگران نیز به این مشکل دامن می زند اما امید خود را از دست ندهید. یادتان باشد که این نیز می گذرد، پس از انجام برخی کارها که راه بازگشتی ندارد، به شدت بپرهیزید. به زودی حقایق روشن خواهد شد و شما نیز نگرانی هایتان را به دست فراموشی خواهید سپرد.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد