فال هندی راجت نیر- سه شنبه 22 مهر

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: مرفق 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
انسان خوب و مردم‌‌داری هستید و همین اخلاق خوب کار دست‌ شما داده و از سوء‌استفاده دیگران از روی خوشی که دارید دلخور هستید. افراد زیادی از شما توقع‌های بی‌جا دارند و دوستان و آشنایان روی شما برای حل مشکلات‌شان حساب باز کرده‌‌اند، در نتیجه رسیدن به دیگران، شما را از رسیدن به خود غافل کرده و فرصتی برای تفریح و زندگی باقی نگذاشته است

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: شباهنگ 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ٦٧٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
اعضای خانواده دچار دردسر شده‌اند و روی کمک شما حساب باز کرده‌اند، غافل از اینکه چنین کمکی از عهده شما خارج است. در نتیجه امروز از آن روزها است که باید آرامش خود را حفظ کنید تا این آرامش به دیگر اعضای خانواده نیز منتقل شود. مشکلات پیش‌رو را با دید کلی نگاه کنید و ابتدا سراغ کارهایی بروید که انجام آنها اولویت بیشتری دارد.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: سروش 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٢٣٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
مدت زیادی است سودای سفر در سر دارید اما شرایط مسافرت به‌جای اینکه برای شما فراهم شود، برای یکی از اعضای فامیل یا همسایه‌ها آماده شده و پیشنهاد می‌‌کنیم در بستن بار سفر به این دوست یا آشنا کمک کنید. یکی از دوستان یا اعضای فامیل نظر شما را برای سرمایه‌گذاری یا حل مشکلات قانونی جویا می‌شود، با این فرد همفکری کنید اما اجازه دهید تصمیم‌نهایی را خودش بگیرد.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: كركس نشسته 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٧٦٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
فردی به شما مراجعه می‌کند و پیشنهادی وسوسه‌برانگیز و سرشار از پول و ثروت را درمیان می‌گذارد. این پیشنهاد به‌اندازه‌ای معقول و منطقی به‌نظر می‌رسد که به‌همین راحتی‌ها نمی‌توانید از کنارش بگذرید. از طرف دیگر عقل سلیم حکم می‌کند که بدون بررسی و تامل، پاسخ مثبتی به پیشنهاد این فرد ندهید.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: دَبران 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ٦١٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
از صبح که از خواب بلند‌شده‌اید انرژی بی‌پایانی را در وجود خود حس می‌کنید و هوس کوه‌نوردی، شنا یا ورزش‌هایی از این‌دست به سر شما زده است. اما پیشنهاد می‌کنیم از این فعالیت‌ها چشم‌پوشی کنید و انرژی خود را برای کارهای روزانه اختصاص دهید چرا که روز شلوغی انتظار شما را می‌کشد و اگر صبح انرژی خود را تخلیه کنید، بعد از ظهر حسابی خسته و کوفته می‌شوید و توانی برای انجام کارها نخواهید داشت.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: آكروكس 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٤٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز از آن روزها است که حس مسئولیت‌پذیری زیادی روی دوش دارید، به‌احتمال زیاد قولی به عزیزی داده‌اید و زمان یا انرژی لازم برای وفای به‌عهد را ندارید. از اینکه نمی‌توانید به قول خود وفا کنید شرمنده نباشید و این احساس را به کسی که به او قول داده‌اید در میان بگذارید.

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: سرپسین 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۲٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
کار سخت یا پروژه‌ای دشوار را با موفقیت انجام داده‌اید و از شور و نشاط در پوست خود نمی‌گنجید، این شور و نشاط را به فال نیک بگیرید و کارهای آینده را با همین روال انجام دهید. امروز را به خودتان مرخصی بدهید و کارهای آینده را در ذهن‌تان مرور کنید.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: گاکروس 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۵٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
اجازه ندهید امروز به آسانی به‌پایان برسد چرا که روزی را سپری می‌کنید که در معرض دید افراد زیادی قرار دارید. به‌احتمال زیاد امروز به‌عنوان معلم در یک کلاس آموزشی شرکت می‌کنید یا اینکه به‌عنوان مدیر در جلسه‌ای کاری حضور دارید. قرار گرفتن در معرض دید دیگران را به‌فال نیک بگیرید و از بحث‌هایی که مطرح می‌شود برای پیشرفت خود الهام بگیرید.

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: آتریا 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۹٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
حجم کارها به‌اندازه‌ای است که احساس می‌کنید هرگز تمامی ندارد و به‌جای اینکه کارها انجام شود، در یک دور باطل گیر افتاده‌اید. اجازه ندهید روزمرگی‌ها و شلوغی کارها شما را احاطه کند و مطمئن باشید چند روز عقب انداختن کارها، هیچ ضرری به شما وارد نمی‌کند و با نگاهی بازتر خواهید توانست مشکلات را از پیش‌رو بردارید.

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: دلتا بادبان 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
روز خوبی را در پیش‌ ندارید و هزینه‌ای گزاف را باید پرداخت کنید، به‌احتمال زیاد این هزینه که انتظار آن را هم نداشتید مربوط به تعمیر خانه یا خودرو می‌شود و نمی‌دانید پول پرداخت این هزینه را از کجا باید فراهم نمایید. این مشکل اعتمادبه‌نفس و عملکرد شما را زیر سؤال برده است اما غم به‌دل خود راه ندهید چرا که مشکلات مالی گذرا هستند و در چند روز آینده همه‌چیز روبه‌راه خواهد شد.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: ناطح 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۶٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
میان شما و یکی از نزدیکان یا همسرتان حسابی شکر آب شده است و دعوای سختی را پشت‌سر گذاشته‌اید، دوستان و آشنایان نیز هوای شما را ندارند و دائم به این فکر می‌کنید که چه رفتاری با آنها داشته‌اید که درخور چنین برخوردی هستید.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: طاووس 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۳٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
چند هفته‌ای است که دائم به مهمانی دعوت ‌شده‌اید و احساس خستگی می‌کنید. به لحاظ سلامتی نیز مواظب خودتان نبوده‌اید و با خوردن خوراکی‌های بی‌کیفیت، سلامت خود را به‌خطر انداخته‌اید. این خستگی باعث شده تا حوصله کسی را نداشته باشید و از ورزش و تحرک گریزان شوید.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد