فال هندی راجت نیر- سه شنبه 21 مرداد

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: طاووس 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣۹٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
اتفاق ناگواری در پیش‌روی شما قرار دارد و به صلاح است که امروز بیشتر از همیشه حواس تان را جمع کنید. سفری در پیش دارید، اما احتمال دارد که کالای باارزشی را در این سفر گم کنید. خبر ناخوشایندی به دست شما می‌رسد و زمینه ناراحتی‌تان را فراهم می‌کند. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. از همسر یا عشق‌زندگی‌تان درخواست کنید که انتظارات خود را از شما کاهش دهد.

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: آتریا 🪐جنس:اب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۰٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
موقعیتی چشمگیر برای افزایش درآمد انتظار شما را می‌کشد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را محرم‌راز خود بدانید و غصه‌های‌تان را با ایشان در میان بگذارید. با مشکلی در منزل یا محل‌کار روبرو نمی‌شوید و همه‌چیز روبه‌راه خواهد شد. مهمان ناخوانده‌ای در راه منزل شما است.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: سرپسین 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۴٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
مشکل مالی پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با تدبیر و درایت حل کنید. اهل منزل امروز به کمک شما می‌آیند و بار غصه‌های‌تان را به دوش می‌کشند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ شما است و به محبت‌تان نیاز دارد.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: دلتابادبان 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۲۷٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
روزی شلوغ و پرمشغله را آغاز کرده‌اید و کار‌های زیادی روی سرتان آوار شده‌است، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که انرژی لازم را برای انجام این کار‌ها بدست خواهید آورد و به‌رغم کار‌های زیادی که برای انجام‌دادن دارید، کار نیمه تمامی به فردا موکول نخواهد شد.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: ناطح 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۶١٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است و با ناراحتی چیزی درست نمی‌شود. روحیه صرفه‌جویانه‌ای که دارید را ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی تاکنون از پس‌انداز و صرفه‌جویی ضرر نکرده‌است. غصه‌ای که به جان شما نشسته، زودتر از چیزی که فکرش را بکنید از بین می‌رود. انسان هنرمندی هستید، اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. فردی چشم دیدن خوشی شما را ندارد و می‌خواهد رابطه عاشقانه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را خراب کند.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: آتریا 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۶% لايه روحي
🧿پيشگويي :
یکی از اعضای فامیل امروز سبب خیر می‌شود و سودی از ایشان به شما می‌رسد. عشقی که در سینه دارید را نهان نکنید و به عشق‌زندگی‌تان بگویید که از همیشه بیشتر عاشقش هستید. از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید از چشم اطرافیان پنهان نمی‌ماند. فضولی را کنار بگذارید و سرتان به کار‌های خودتان باشد.

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: دبران 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۷٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
دید مثبتی به زندگی ندارید و به جای اینکه به خوبی‌های زندگی فکر کنید، همیشه بدی‌ها را در نظر می‌گیرید و انسان منفی‌بافی هستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند، از امروز به خودتان قول بدهید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با عینک خوش‌بینی به دنیا نگاه کنید.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: سروش 🪐جنس:اتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۱٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
اهمیتی به سلامتی خود نمی‌دهید و به‌رغم اینکه در بستر بیماری افتاده‌اید، نمی‌خواهید سری به پزشک خانوادگی‌تان بزنید و فکری به حال درمان خود بردارید. این وضعیت به غیر از ناخوشی بیشتر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید و به فکر درمان باشید. امروز مجبور می‌شوید برای افزایش مهارت‌های خود یا یکی از اعضای خانواده، هزینه هنگفتی را خرج کنید.

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: شباهنگ 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۵٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوای‌تان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید.

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: کرکس نشسته 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣۶٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
دوستی که مدت زیادی است خبری از او ندارید را امروز ملاقات خواهید کرد. قدر زمان را نمی‌دانید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، از امروز اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان حسابی خوش‌بگذرانید، اما در تفریح و شادی زیاد‌ه‌روی نکنید. همسر یا عشق‌زندگی تان امروز خاطره‌ای عاشقانه را در ذهن شما ماندگار خواهد کرد.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: آکروکس 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۷٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
نشاط و انرژی که دارید را تلف نکنید و کار‌ها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید. سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت را فراموش کنید و پول خود را برای انجام کاری بلندمدت، سرمایه‌گذاری کنید. اعضای خانواده را از پندواندرز‌های خود محروم نکنید. کار‌های زیادی دارید، اما وقت کافی برای انجام این کار‌ها فراهم نمی‌شود.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: مرفق 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۸٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
اجازه ندهید کار‌های زیاد امروز شما را خسته کند. یکی از اعضای خانواده برای حل مشکلی مالی که شما را نگران کرده، پیش قدم می‌شود و بدهی‌ها را پرداخت می‌کند. فرصت مناسبی دست می‌دهد تا مهمانی ترتیب دهید و دوستان و آشنایان را دعوت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان نیازمند کمک و حمایت شما است.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد